Skocz do zawartości

Polecane posty

Dzwoniąc na podany przez Pana numer zgłasza się urząd skarbowy w Bytomiu ;-)

 

Myślę, że sprawę telefonu już wyjaśniliśmy, bo w końcu udało się Państwu do mnie dodzwonić... numeru nie zmieniałem, a w Bytomiu nawet nigdy nie byłem, więc jak się domyślam dzwonili Państwo pod zły numer :)

 

W każdym razie Pan Kamil skontaktował się ze mną (za co dziękuję) i sprawa powinna być niedługo rozwiązana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@up

 

Ze swojej strony czy z kontaktu z właścicielami?, którego emaila nie mogę się doczekać od 3 dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym miesiącu korzystania z usług mogę śmiało polecić, jestem zadowolony z usług świadczących przez webh.pl. Kontakt prze email jak to bywało różnie, czasami odpowiadają po chwili, a czasami nie aczkolwiek i tak nie mam nic do zarzucenia.

Jeżeli mam problem który wymaga niezwłocznej reakcji, dzwonię na telefon podany w kontaktach - nie zdarzyło mi się jeszcze żeby ktoś nie odpowiedział, wiadomo że nie ma się też co dobijać po nocy tak jak to miałem dzisiejszej nocy incydent po godzinie 4:00 (prawdopodobnie ddos), i wystarczył zwykły SMS. Reakcja była po pół rodziny, i wszystko wróciło do normy.

 

Firma wg. mnie jest rzetelna, dostajesz to co zamawiasz i nie ma co się kłócić, serwer opłaciłem bez wahania na następny miesiąc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początek współpracy nienajlepszy. Czekam trzeci dzień na aktywację zakupionego i opłaconego serwera WWW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w mojej sytuacji nadal nikt nie potrafil odpisac na kilka e-maili, a dodatkowo "jakosc" vps-a spadla strasznie, pingdom swieci mi na czerwono w kazdym dniu, wynosze sie z tej firmy i to nie za "jakosc" ale za brak kontaktu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Posiadałem kiedyś u państwa serwer VPS, jednak łącze pozostawiało wiele do życzenia.

 

Ogółem jeżeli chodzi o hosting, dosyć ciekawa oferta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Koniec znajomości z Webh.pl

 

Kompletnie zero kontaktu email, każdy idzie w eter, nie ma szansy na informację zwrotną. Po 6 dniach telefon - odebrany, podobno tymczasowe problemy, obietnica rekompensaty i telefonicznej/mailowej informacji o naprawieniu problemu. Serwer przywrócono do porządku po 10 dniach,lecz nie przedłużono ważności serwera, a na domiar tego doliczono odsetki za "spóźnioną płatność"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy teraz webh zaczyna pracować ? też chciałbym się do was dodzwonić lub skontaktować mailowo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie mogę edytować powyższej wiadomości chciałem dodać , ze jestem mile zaskoczony aktywacją usługi po napisaniu smsa do webh.pl :) chociaż automatyzacja całego procesu byłaby wielkim udogodnieniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z webh korzystam od lutego 2009. Jeszcze przed zmianą właściciela. Przez ponad 4 lata większych problemów nie było. Zdarzały się pady serwera, ale chyba nie częściej niż innym firmom.

Od tego roku zaczęły się komplikacje. W marcu zauważyłem problemy ze skryptami serwera powodującymi błedy FastCGI. Zgłoszenia w tym zakresie od połowy marca trafiają w czarną dziurę. Jedyną reakcją przez miesiąc była mailowa prośba admina o mój telefon. Nie wiem po co, bo oczywiście żadnego kontaktu nie było.

Admin albo nie potrafi, albo po prostu mu się nie chce podjąć jakichkolwiek działań by błedy poprawić. Nie raczy nawet poinformować o tym fakcie. Totalny brak odzewu. O ile wcześniej na pady serwera reagował po wysłaniu sms, o tyle teraz zaskakuje mnie kompletna cisza.

Pojawiają się błedy w dns'ach subdomen. Na moich subdomenach funkcjonują jakieś obce strony. Admin od czasu zmiany czasu na letni nie jest w stanie przestawić czasu serwera, co do tej pory robił zawsze ręcznie i to po przypomnieniach.

Firma pośredniczy też w rejestracji domen. Nie mam nawet żadnego panelu do zarządzania domenami. Moje pytanie w tej kwestii pozostaje bez odpowiedzi. Wpisy w rejestrach musiałem zmieniać prosząc się u rejestratora, z którym webh (webte teraz) współpracuje. Podane na stronie adresy mailowe (domeny@webh.pl) nie istnieją(!). Nie wiem do kogo teraz się zwracać w sprawie zmian dot. domeny.

Do tej pory właściciel nie przykładał zbytniej wagi do płatności, lekkich opóźnień z zapłatą, obciążeń generowanych przez moją stronę, ale... suma tych plusów zabita została sumą minusów.

Wygląda to tak, jakby adminowi znudził się już biznes, tylko nie umie się do tego przyznać.

 

Edytowano przez wicy (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem maila że webh.pl zostaje przejęte przez ultimahost.pl ....

 

Jak miałem serwer w ultimahost.pl to jakoś usług była na średnim poziomie. Nie wiem czy po migracji nie będę musiał czegoś szukać.

 

 

Szkoda że webh.pl rezygnuje z dalszej działalności bo usługi wykupione u Nich spisywały się bardzo dobrze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Tak z ciekawości - na czym polegały problemy w Ultimahost?

Pytam bo mam tam na ten moment już kilka VPS i żadnych problemów nie zauważyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja potrzebuje rdzenie wysoko taktowane, czyli lepiej 2 rdzenie niż 4-6 rdzeni nisko taktowanych.

 

webh.pl 3.1Ghz

ultimahost.pl 2Ghz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też niestety żałuję, że skończyli działać samodzielnie, bo ultima ma jak dla mnie toporny panel + bardziej upycha klientów. Miałem testowo VPSa w UH i jeżeli jakość spadnie z webh do poziomu ultimy to nie ma dobrej alternatywy w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Misiek08 na jakiej podstawie tak mówisz? O ile panel to rzecz gustu, gdzie w przypadku serwera VPS raczej nie ma potrzeby zbyt częstego korzystania z niego. O tyle co do jakości usług nie specjalnie widzę postawy do wysuwania takich wniosków… Wystarczy przejrzeć temat o opiniach ultimahost.pl kontra webh.pl, aby wyciągnąć odpowiednie wnioski na temat upychania klientów i jakości usług w dłuższej perspektywie czasu...

Edytowano przez Sebak (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też niestety żałuję, że skończyli działać samodzielnie, bo ultima ma jak dla mnie toporny panel + bardziej upycha klientów. Miałem testowo VPSa w UH i jeżeli jakość spadnie z webh do poziomu ultimy to nie ma dobrej alternatywy w Polsce.

Przez jaki okres czasu testowałeś? Przez okres przeszło półtora roku miałem w UH chyba z 5-6 VPSów. Stosunek ceny do jakości jest wręcz rewelacyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zoel nowa oferta została maksymalnie uproszczona. 3 pakiety i 2 okresy rozliczeniowe. Tanio i bez długoterminowych zobowiązań przy płatnościach miesięcznych lub bardzo tanio (50% taniej) przy płatnościach rocznych ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę zostali na starym sprzęcie webh, więc nic się nie pogorszyło.

 

Co do mojej opinii nt. UH - testowałem na początku VPSa przez miesiąc i niezbyt miło wspominam. Teraz nawet sam panel chodzi lepiej, a zaglądać do niego muszę, żeby opłacać serwer. Na początku chodziło to w UH bardzo topornie, teraz jest lepiej.

 

Mam dalej największy pakiet w webh.pl, dostałem troszeczkę więcej sprzętu, bo przechodziłem z ciekawej oferty ze starego webh, więc jestem zadowolony. Z supportem się nie kontaktuję, bo nie ma po co, więc ode mnie cały czasu duży +.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×