Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Maj 30, 2013 DDoS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gloris 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2013 nie raczej nie to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2013 Loadimpact.com, wget w pętli, który pobiera jakiś większy plik z Twojego forum i zjada Ci transfer, google bot... Opcji jest dużo. Nie sądzę, żeby unixstorm podbijał Ci zużycie transferu. Zbyt duża i poważna firma z tradycjami, żeby bawić się w takie podchody Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Maj 30, 2013 Nie ma jak spiskowe teorie dziejów. "Kradnom" transfer, rozpylają mgłę... Czekam aż w zenboksie będą się skarżyli, że za dużo uników było na stronach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gloris 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2013 Teraz mam zablokowaną usługę ze zwględu na przekroczony transfer ... i właśnie czekam i teraz szukam kiedy odświerzają limit transferu czy 1 czerwca czy tydzień po miesiącu ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2013 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2013 To raczej ustawienie globalne dla wszystkich użytkowników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prizmo 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 2, 2013 Teraz mam zablokowaną usługę ze zwględu na przekroczony transfer ... i właśnie czekam i teraz szukam kiedy odświerzają limit transferu czy 1 czerwca czy tydzień po miesiącu ... Witam Z tego co wiem po sobie transfer jest "kasowany" 1 dnia każdego miesiąca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pangrys 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2013 Ja mam hosting na Unixstorm od 2009 roku i muszę przyznać że nigdy nie miałem z nimi problemu. Trzymam tam kilka domen, forum. Support w miarę wszystko ogarnia a ja mam spokój. Szybko odpowiadają i czasem zdarzqło się ze pomagali mimo że to ja nawaliłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rasputin 42 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2013 (edytowany) Widac masz strone w txt albo 0 odwiedzin unixstorm po 3 dniach wylacza usluge jak przekroczysz ich dopuszczalne obciązenie W zasadzie szybko działa, lecz polityka firmy to dno, np. przekroczysz 3 dni pod rząd obciązenie i papa pieniązki za oplacony rok bo Cie wywalą. Jak by mieli honor i godnośc zwracali by za pozostaly okres... Ktoś wredny zapusci loadimpact bo burak z unixstorm nie potrafił wyciąć 5 adresów ip które są stałe i żegnaj kliencie, po czasie można sie spodziewac kasacje konta "Podany adres email nie jest zarejestrowany w naszej bazie." Edytowano Lipiec 18, 2013 przez rasputin (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2013 (edytowany) unixstorm po 3 dniach wylacza usluge jak przekroczysz ich dopuszczalne obciązenie Nie ma czegoś takiego jak "3 dni". Niektórzy przekraczają nieznacznie limity przez kilka miesięcy, inni przez kilka tygodni. Prawie nigdy nie blokujemy konta po 3 dniach, co tak na marginesie moglibyśmy robić już po 1 dniu. Limity są od tego, aby ich przestrzegać, a nie przekraczać. Jeśli przekraczasz przez 3 dni z rzędu limity wykupionej usługi i pomimo otrzymywania ostrzeżeń nie masz zamiaru w żaden sposób zareagować to nie wiem do kogo powinny być te pretensje. W zasadzie szybko działa, lecz polityka firmy to dno, np. przekroczysz 3 dni pod rząd obciązenie i papa pieniązki za oplacony rok bo Cie wywalą. Jak by mieli honor i godnośc zwracali by za pozostaly okres... Bzdura. Nie ma żadnego terminu 3 dni. Nie robimy też żadnego problemu ze zwrotem środków. Wystarczy wysłać do nas reklamację, odsyłamy fakturę korygującą i po jej podpisaniu oddajemy nierozliczone kwoty. Ktoś wredny zapusci loadimpact bo burak z unixstorm Jeśli w taki sposób z nami próbowałeś dyskutować co dziwę się, że trwało to aż 3 dni. nie potrafił wyciąć 5 adresów ip które są stałe i żegnaj kliencie Nie kłam... Nie mieliśmy ataków z 5 IP od chyba nawet kilku lat (mówię o tych, za które ktoś mógł zostać zablokowany). Ostatnia blokada konta jaką pamiętam była za notoryczne ataki DDoS na jedną stronę WWW. W ciągu kilku minut leciało na różne adresy URL w jednej domenie po kilkaset tysięcy zapytań HTTP z RÓŻNYCH adresów IP. W sumie przez cały czas przekroczono tam 1 mln unikalnych IP/połączeń. Nijak się to ma to 5 adresów IP... , po czasie można sie spodziewac kasacje konta "Podany adres email nie jest zarejestrowany w naszej bazie." Kolejna bzdura... Nie usuwamy kont z systemu billingowego dopóki nie poprosi o to użytkownik. Jeśli nie wysłałeś do nas takiej prośby to konto cały czas jest w systemie. Najwidoczniej pomyliłeś adresy email i wpisujesz nieprawidłowe dane w przypomnieniu hasła.. Jeśli masz na tyle odwagi to podaj mi swoją nazwę użytkownika i przedstawię całą Twoją historię tak, jak wyglądała naprawdę. Edytowano Lipiec 19, 2013 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2013 Ja korzystałem z US 3 lata + utrzymywałem domenę (1 lub 2 - już nie pamiętam). Do plusów firmy można zaliczyć: - szybki support który drąży sprawę do końca - wysoki uptime - dobry sprzęt na którym hula hosting Do minusów: - trochę za rygorystyczne limity - brak promocji dla "stałych" klientów. (Promocja 50% tylko dla nowych klientów - jeśli chcesz się załapać to musisz zrezygnować z konfigurowanego przez siebie hostingu i przejść na nowy...) to przede wszystkim zdecydowało u mnie o zmianie firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2013 [...] Do minusów: - trochę za rygorystyczne limity - brak promocji dla "stałych" klientów. (Promocja 50% tylko dla nowych klientów - jeśli chcesz się załapać to musisz zrezygnować z konfigurowanego przez siebie hostingu i przejść na nowy...) to przede wszystkim zdecydowało u mnie o zmianie firmy Zawsze mieliśmy możliwość skorzystania z promocji 50% i jako stały Klient nie było z tym problemów, poza tym stali Klienci mają za każdy rok dodatkowy % upust, aż do 30% bodajże.... Co do limitów to się nie wypowiem, bo ich nigdy nie (u)dało nam się przekroczyć.... co do reszty się zgadzam, szczególnie jeżeli chodzi o SUPPORT.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2013 Do plusów firmy można zaliczyć: - szybki support który drąży sprawę do końca - wysoki uptime - dobry sprzęt na którym hula hosting Do minusów: - trochę za rygorystyczne limity Zgadzam się z postami kolegów powyżej. Jestem już z firmą prawie 3 lata i od siebie mogę powiedzieć, że firma świetna. Można wiele zrobić na ich serwerach i kontach, dbają o klienta, a to się liczy. Jak mam coś podpowiadać to faktycznie mogli by pomyśleć o stałych klientach chociaż i to co teraz dla nich oferują nie jest takie złe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2013 Zawsze mieliśmy możliwość skorzystania z promocji 50% i jako stały Klient nie było z tym problemów Ja zakupiłem serwer w promocji - po 2 latach promocja się powtórzyła, gdy zapytałem czy mogę skorzystać z tej promocji usłyszałem że "promocja obowiązuje tylko dla nowych klientów"... Jedynie zaproponowali mi bym zakupił od nowa usługę i wszystko na nią przerzucił (ale juz drugi raz nie chciało mi się konfigurować hostingu pod moje potrzeby).... Powinni mimo wszystko bardziej dbać o stałych klientów - takie moje zdanie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2013 wygodad, w 20 Lip 2013 - 10:13, powiedział: Zawsze mieliśmy możliwość skorzystania z promocji 50% i jako stały Klient nie było z tym problemów Ktoś mi powie gdzie się podział mój wpis w ramach tego wątku? - do Administracji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ludek1111 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 Unixstorm oferuje teraz kody promocyjne aby zachęcić nowych użytkowników do skorzystania z ich usług. Podany kod obniża aż o 20% kwotę pierwszej płatności na dowolne konto WWW lub Reseller z naszej oferty oraz dodaje do Twojego Wirtualnego Portfela 10% kwoty wpłaconej od takiej transakcji. Czyli po wykorzystaniu kodu wy dostajecie zniżkę 20% za pierwszą płatność, a osoba od której dostajecie kod 10% kwoty wpłaconej przez was. Nie chcę tu wstawiać specjalnie jakiś swoich reklam, ale osobom które są zainteresowane kod mogę podasłać na PW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
octopus 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2013 I co to za opinia, że hosting prowadzi werbowanie klientów przez system afiliacyjny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2013 octopus - temat ma w nazwie [dyskusje] a nie [wyłącznie opinie od klientów]. Tak więc post #68 jak najbardziej na miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2013 (edytowany) Dla mnie kodów nie przewidzieli Druga sprawa, zgłoszenia też nie mogę wysłać do nich. Klikać Zapisz to mogę i cały czas, ale nic się nie stanie, oprócz odświeżenia strony. Trzeba na maila ich pisać. Edytowano Wrzesień 21, 2013 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
badyliszek 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2013 Ja mam stronę www.pykownia.pl postawioną na unixstorm.pl i bardzo polecam jak mieliśmy włamanie na stronę i skasowanie wszystkiego ze strony to przedstawiciele unixtorm bardzo szybko nam pomogli oraz dali kopie zapasową Ja nie zauważyłem aby były jakieś awarie,wszystko bardzo ładnie chodzi,szybki kontakt i naprawdę wielki plus dla tej firmy Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2013 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
monstrum 0 Zgłoś post Napisano Listopad 8, 2013 Szkoda że promocja tyczy się jedynie nowych kont. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2014 Ma ktoś domeny w unixstorm.org? Jak oceniacie ich obsługę, jeżeli chodzi o ten zakres działalności? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach