rshmn 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2013 (edytowany) byłem na hoście ponad 2 tygodnie, z powodu ataków byłem zmuszony zrezygnować z hostingu straszony regulaminem sugestią adminów dobezpieczyć, nic by nie dało i tak by atakował całą ich sieć, więc odejść i tak musiałem na razie zdecydowałem się zdecentralizować, aktualnie do działania używam 6 roznych serwerow w tym googlesite dla obrazków Na odejście podsumuję jeszcze raz: Progreso do tanich nie należy, nie ma opcji ekonomicznych odrazu duże pakiety a co za tym idzie brak limitu transferu i dostęp ssh ochrony ddos nie zapewniają jak sugerowali, drobne ataki to każdy hosting blokuje to normalne łudziłem się że 4x wyższa cena od innych hostingów i to w promocji (nie brałem pod uwagę pojemnosci ktorej używam bardzo mało) support dosyć szybki, niestety potrafi zgubić zgłoszenia (byłoby dużo mniej pisania na forum) panel: - zupełnie inny niż standardowe panele cpanel/directadmin, więc nowy użytkownik będzie trochę zagubiony jednak o niebo lepszy niż panel ovh, w którym nadal się gubię niestety na samym starcie nie mogłem liczyć na support, no chyba że miałem pecha - regulowane, ale niestety sztywne przypisania mail/bazy/www (directadmin takiego ograniczenia nie miał) - dostęp do crona poprzez ssh, a nie przez panel uważam za kompletne nieporozumienie No to po kolei, prostujemy, bo to ja rozmawiałem z Tobą telefonicznie w imieniu Progreso: 1. Nie straszyliśmy regulaminem - na Twoje bezradne "to co ja mam teraz zrobić?" podczas rozmowy telefonicznej odpowiedzieliśmy: zabezpieczyć się lub skorzystamy z regulaminu. Sugerowaliśmy _zabezpieczenie_, a jeżeli nie dasz rady: j/w. Zaproponowaliśmy rozwiązania (dwa), które pomogą zabezpieczyć Twoją stronę. 2. Każdy DDOS na Twoją stronę został opanowany. Ataków było kilka co 24-48h. Jedynie dwa były uciążliwe, niemniej opanowaliśmy je odpowiednio w 50 min i 15 min. Traktujemy to jako poważną wpadkę, powinniśmy dokładniej przyjrzeć się twojej stronie jako potencjalnym magnesie na DDOS-y, bo pisałeś o tym wcześniej (szukałeś hostingu z ochroną DDOS). Chronimy naszych klientów przed DDOS-em, ale są granice, których nie przekroczymy: jeżeli cierpią klienci to zabezpieczyliśmy się regulaminem cytowanym powyżej. Popraw nas, jeżeli w którymś momencie napisaliśmy nieprawdę. Cieszymy się, że jednak postanowiliśmy rzucić tutaj na to trochę światła, bo jak widać nasze wersje różnią: daliśmy opcje przed skorzystaniem z regulaminu, poradziliśmy sobie z każdym DDOS-em, który wymierzony był w twoją stronę (z wyłączeniem dwóch ostatnich - 50 + 15 min). Tak czy inaczej - powodzenia, bez sarkazmu. Masz stronę, która będzie obiektem ataków i wydaje nam się, że skakanie z hostingu na hosting jest mało efektywną opcją. Zainwestuj w zabezpieczenia - ludzie, którym nadepnąłeś na odcisk w końcu się zmęczą Edytowano Czerwiec 18, 2013 przez rshmn (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2013 (edytowany) nie mam nic do dodania po za podsumowaniem, powyżej, napisanego szczerze, bez złośliwościpracować by zarobić tylko na dobrą ochronę, no cóż lepiej nic nie robić ;Pchory jest ten internet skoro takie ataki są możliwe i bez żadnych konsekwencji dla atakującegonie atakowano mnie, z miech temu znalazł się jeden świr na całym świecie, Gunnar Fereira i zaczęły się szopkipo umieszczeniu obrazków na google sites skok strony na inny hosting to w tej ledwo 877KBdużą część informacji umieściłem na facebook'u tnij cytaty! Edytowano Czerwiec 18, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2013 W ile na pytania formularzem kontaktowym odpisują? Mniej więcej oczywiście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2013 Jak trafisz to w 15 minut. Są też przypadki, że o 2-3 w nocy trafisz, że ktoś ma dyżur na słuchawce. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2013 A no własnie, od 18 nie działają, a informacji o tym nie mogłem znaleźć na stronie. Dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.Good-games.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 16, 2013 Ja ostatnio na kontakcie się trochę zawiodłem. Obecnie czekam na odpowiedź 3 dni i 5 godzin. Poprzednie pytanie też swoje przeleżało. Jakość usług oczywiście znakomita tylko ten support ostatnio coś leniwy. To chyba te wakacje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hellix 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2013 Po 10 miesiącach korzystania z planu biznes postaram się swoje uwagi wypisać: Na początek plusy: - przyznam, że przez 10 miesięcy nie udało mi się złapać usługi w stanie "leżę". - używam usługi raczej do "małych rzeczy" ale nigdy nie miałem żadnego problemu. Panel działa wg mnie na 5. - stosunek szybkość / cena - bdb. Jako że za dwa miesiące kończy się "umowa" mam pewien dylemat - czy dać Wam kolejne złotóweczki. Dla znajomego wrzuciłem małą www z galerią powiązaną z aukcjami w znanym serwisie aukcyjnym. W galerii jest czasem i 50 zdjęć/produkt. Przychodzi weekend - i zaczynamy łapać 503 - Service Temporarily Unavailable - powodem jest limit 50 odwołań do plików na sekundę. Zaproponowaliście przejście do pakietu PRO - ale tam dostajemy 100 odwołań na sekundę. Całkowicie rozumiem idee istnienia ograniczenia - jednak poziom jest chyba mocno zaniżony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hellix 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2013 Cały czas pamiętam - że transfer mam nielimitowany. A szczególnie wtedy gdy przez minutę mam: Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2013 Cały czas pamiętam - że transfer mam nielimitowany. A szczególnie wtedy gdy przez minutę mam: Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Hellix: pozostaje zastosować jakiś prosty skrypt javascriptowy, który będzie ładował obrazki w trakcie przewijania, a nie w całości po otwarciu strony. To wyeliminuje wszelkie w/w problemy Jak masz ~50 obrazków na jednej stronie ładowanych odrazu to wystarczy że kilka osób otworzy w jednym momencie aukcje i limit jest wyczerpany, choć tak naprawdę przy bardziej "standardowym" użytkowaniu wystarcza on na obsługę nawet powyżej 100 tys UU (i kilkukrotnie więcej odwołań) / mc. Abstrahując już, że puszczanie "na żywca" ładowania 50 zdjęć jednocześnie nie jest dobrym pomysłem dla samego użytkownika - lepiej żeby szybko załadowały mu się aktualnie przeglądane zdjęcia niż wolniej całość! A wyobraź sobie co poczuje użytkownik smartfona z jakimś w miarę niskim pakietem (100MB? 500MB?) kiedy wchodzi na strone i nagle w momencie zjada mu np. 20MB :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2013 Abstrahując już, że puszczanie "na żywca" ładowania 50 zdjęć jednocześnie nie jest dobrym pomysłem dla samego użytkownika - lepiej żeby szybko załadowały mu się aktualnie przeglądane zdjęcia niż wolniej całość! A wyobraź sobie co poczuje użytkownik smartfona z jakimś w miarę niskim pakietem (100MB? 500MB?) kiedy wchodzi na strone i nagle w momencie zjada mu np. 20MB :-) Ale przecież to może być 50 miniaturek, po kilka kB każda. Albo nawet 50 ikonek po kilkaset B każda. Moim zdaniem ten limit to zły pomysł, bo wyklucza wiele typowych zastosowań, które wcale nie oznaczałyby dużego obciążenia po Waszej stronie. Daje to przecież 6000 na minutę. To jednak nie jest to samo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2013 Ale przecież to może być 50 miniaturek, po kilka kB każda. Albo nawet 50 ikonek po kilkaset B każda. W takich przypadkach limit nie zostanie szybko osiągnięty. Zauważ, że przeglądarki mają limity połączeń per host - zwykle wykonują po max 2-5 requestów jednocześnie z jednego hosta. Przy malutkich plikach ściągną się one b. szybko i tak samo szybko zwolnią dostępne sloty dla innych połączeń Ten limit jest naprawdę bardzo trudno osiągalny - w praktyce osiągają go jedynie b. duże działy downloadu na stronach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arsencon 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2013 A jak teraz sprawa wygląda? Warto skorzystać z ich usług? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
razor 42 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2013 A jak teraz sprawa wygląda? Warto skorzystać z ich usług? Tak ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam8800 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2013 (edytowany) Jak najbardziej warto skorzystać z usług tej firmy. Posiadają bardzo dobrą ofertę. Ale przede wszystkim przez lata hostowania swoich różnych stron w bardzo wielu firmach nigdzie nie spotkałem tak profesjonalnego, oraz indywidualnego podejścia do klienta, na zwykłym hostingu shared. Edytowano Wrzesień 25, 2013 przez adam8800 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2013 W takich przypadkach limit nie zostanie szybko osiągnięty. Racja, przeprowadziłem mały test i nie udało mi się wywołać tego efektu. Ale przede wszystkim przez lata hostowania swoich różnych stron w bardzo wielu firmach nigdzie nie spotkałem tak profesjonalnego, oraz indywidualnego podejścia do klienta, na zwykłym hostingu shared. Ano, widać, że lubią to co robią i nie kierują się wyłącznie doraźnym zyskiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikodemsky 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2013 Więc wczoraj przeniosłem sobie stronę na serwer, na plus zautomatyzowanie całego procesu, wszystko właściwie można ustawić samemu w dedykowanym panelu itd. Ceny wyglądają bardzo zachęcająco względem usług, do tego 30 dni na testy. No i tutaj już skończyły się dla mnie plusy. W moim przypadku już w pierwszym dniu testów mam mieszane uczucia - po przeniesieniu prostej instalacji Wordpressa(nie powiedziałbym, że przeładowanej) przywitał mnie 503, dostanie się na stronę możliwe tylko i wyłącznie w środku nocy, wcześniej strona tylko czasami potrafiła załadować(o ile w ogóle) - wysłany ticket do supportu, od ponad 16 godzin zero odpowiedzi(rozumiem, że święta itd. - ale to chyba nie jest tak, że tam w ogóle nikt nie siedzi przez 3 dni?), nie wiadomo czy czekać do jutra na odpowiedź, czy po prostu od razu sobie darować. Naczytałem się trochę o Progreso i naprawdę zachęciło mnie zniesienie ograniczenia na UV, łącza w Atmanie itd. - miałem głęboką nadzieję, że tutaj właśnie pozbędę się problemów z dostępnością swojej strony ale efekt jest wręcz odwrotny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2013 Naczytałem się trochę o Progreso i naprawdę zachęciło mnie zniesienie ograniczenia na UV, łącza w Atmanie itd. - miałem głęboką nadzieję, że tutaj właśnie pozbędę się problemów z dostępnością swojej strony ale efekt jest wręcz odwrotny... Skoro miałeś takie problemy to może wina nie leży po stronie hostingu ale po stronie konfiguracji WP. Warto przyjrzeć się dokładnie konfiguracji oraz zainstalowanym wtyczkom bo może któraś z nich powoduje problem. WP nie jest takie proste i fajne jak się wydaje zwłaszcza że wiele wtyczek nie do końca działa poprawnie z wszystkimi wersjami, z czego większość może powodować zbyt duże przeciążenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2014 (edytowany) Więc wczoraj przeniosłem sobie stronę na serwer, na plus zautomatyzowanie całego procesu, wszystko właściwie można ustawić samemu w dedykowanym panelu itd. Ceny wyglądają bardzo zachęcająco względem usług, do tego 30 dni na testy. No i tutaj już skończyły się dla mnie plusy. W moim przypadku już w pierwszym dniu testów mam mieszane uczucia - po przeniesieniu prostej instalacji Wordpressa(nie powiedziałbym, że przeładowanej) przywitał mnie 503, dostanie się na stronę możliwe tylko i wyłącznie w środku nocy, wcześniej strona tylko czasami potrafiła załadować(o ile w ogóle) - wysłany ticket do supportu, od ponad 16 godzin zero odpowiedzi(rozumiem, że święta itd. - ale to chyba nie jest tak, że tam w ogóle nikt nie siedzi przez 3 dni?), nie wiadomo czy czekać do jutra na odpowiedź, czy po prostu od razu sobie darować. Naczytałem się trochę o Progreso i naprawdę zachęciło mnie zniesienie ograniczenia na UV, łącza w Atmanie itd. - miałem głęboką nadzieję, że tutaj właśnie pozbędę się problemów z dostępnością swojej strony ale efekt jest wręcz odwrotny... myślę że powinieneś zrobić oddzielny wątek, w innej kategorii i opisać na co narzekałeś i gdzie zapewne wtedy ktoś doradzi ci jakiś hosting: http://www.webhostingtalk.pl/forum/66-prosby/ lub pomoże zoptymalizować skrypty strony: http://www.webhostingtalk.pl/forum/71-skrypty/ Edytowano Styczeń 25, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
razor 42 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2014 Przy każdej okazji polecam progreso.pl. Jestem ich klientem od dłuższego czasu. Ale to, jak szybko odpowiada teraz support to jest żenada. Tydzień bez odpowiedzi na proste pytania... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 (edytowany) Po przejęciu forum przez nazwa.pl i zmianach w regulaminie zdecydowałem się usunąć wszystkie swoje posty. Cześć. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
razor 42 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 A mi odpowiadali w ciągu 3 minut Jeszcze raz wyślij im, pewnie pracownik wylał kawę na klawiaturę i wcisnął się backspace, a wiadomość oznaczona jako przeczytana. Ponaglałem już 2x w ciągu ostatnich 5 dni. Dłużej nie mam zamiaru się prosić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Cześć! Przy każdej okazji polecam progreso.pl. Jestem ich klientem od dłuższego czasu. Ale to, jak szybko odpowiada teraz support to jest żenada. Tydzień bez odpowiedzi na proste pytania... Jutro z L4 wróci człowiek z którym korespondowałeś -> za momencik przekaże zgłoszenie innym technikom, w ciągu paru minut powinna być odpowiedź! Wybacz opóźnienie Gdyby kiedykolwiek zdarzyła się podobna sytuacja (staramy się przekazywać niezrealizowane zgłoszenia w takich przypadkach "do wszystkich") - otwórz najlepiej nowe zgłoszenie, ono dotrze do wszystkich dyżurujących techników! Dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
razor 42 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Ok, pracownik idzie na L4. Wszystko jasne. Ale nikt nie przejmuje jego obowiązków? Ja nie oczekuję odpowiedzi w weekendy Po prostu w trakcie dyskusji temat się urwał, a nie ukrywam, że te kilka dni miało dla mnie znaczenie.pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Ok, pracownik idzie na L4. Wszystko jasne. Ale nikt nie przejmuje jego obowiązków? Ja nie oczekuję odpowiedzi w weekendy Po prostu w trakcie dyskusji temat się urwał, a nie ukrywam, że te kilka dni miało dla mnie znaczenie. To oczywiście nasz błąd że nikt inny nie przejął tego zgłoszenia. Postaramy się znaleźć jakieś dobre wyjście z tej sytuacji (dobre dla Ciebie ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2014 Kurde zadziwiają mnie takie posty ze macie problem z kontaktem ja mam zawsze z nimi natychmiastowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach