kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2013 jak postawiłem na progreso strony od niedzieli cały czas chodząkilka razy tylko alarm, możliwe że blokowane ataki, oby tak dalejmam nadzieję że to już koniec mojej tułaczki po hostingach Axcence Net Tools (bardzo fajny programik do monitoringu) u mnie wyje syreną jak coś się dzieje sprawdza usługę http na serwerze co 2 minuty czy nie ma opóźnien powyżej 300ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2013 (edytowany) trochę już długo czekam na ten support2013-06-04 13:25:24"Adam Szendzielorz Witam,Generalnie bledy sa w error_log'u (mozna go podgladac online w Extranecie w menu WWW - Logi). Bledy mozna takze wlaczyc na ekran umieszczajac wlasny plik php.ini z odpowiednimi dyrektywami - prosze podac domene na ktorej mialyby byc pokazywane bledy - umieszcze Panu nasz standardowy php.ini z odpowiednio zmodyfikowanymi dyrektywami dot. glownie display_errors."log na stronie wogole nie pokazuje błędów, więc nie mam jak sprawdzić błędumoże tu mi ktoś podpowie jak to jest z tym php.ini to musi być jakiś caly wzorcowy czy tylko to co chcę zmienić mam wstawićzrobiłem na razie php.ini i wpisalem tylko wyzej podaną sugestię "display_errors On" p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWWPoczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B) Bazy: 0 B z 13 GB Pliki: 0.2 GB z 25 GB Edytowano Czerwiec 9, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 Ah ci klienci z wht... współczucia. Kori, może założysz sobie bloga, zamiast spamować i truć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWW Poczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B) Bazy: 0 B z 13 GB Pliki: 0.2 GB z 25 GB W czym problem, aby te proporcje zmienić? Również mam host w progreso.pl i bez problemu ustalam ile miejsca przeznaczam na poszczególne usługi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWW Poczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B) Bazy: 0 B z 13 GB Pliki: 0.2 GB z 25 GB Extranet -> OPCJE -> Zmień limity Co do reszty spraw - zapraszam jednak do supportu - WHT nie jest helpdeskiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 (edytowany) czekam na support prawie tydzień ;P130603-2044-29 oczekującemarnującej się przestrzeni z maila nie da się odzyskać, po zmianie limitów wygląda to tak:Poczta: 12800 MB (zajęte 0 B) / Bazy: 100MB (zajęte 0B) / Pliki: 38300MB (zajęte 0.2GB) Edytowano Czerwiec 10, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
statys 39 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 czekam na support prawie tydzień ;P marnującej się przestrzeni z maila nie da się odzyskać, po zmianie limitów wygląda to tak: Poczta: 12800 MB (zajęte 0 B) / Bazy: 100MB (zajęte 0B) / Pliki: 38300MB (zajęte 0.2GB) Na odpowiedz na jakiekolwiek pytanie czekalem zawsze max kilka godzin. I to za kazdym razem jak pisalem od nich a uwierz, ze na poczatku mialem problemy wiec tickety szly jeden za drugim. Moze po prostu miales pecha? Co do zmian limitu - zmien sobie jeszcze bardziej, ja aktualnie na pliki mam ustawione ponad 45GB wiec da sie. Jesli masz problem - napisz do supportu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Infinity Tech 8 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 ah tam nerwowy, myślałem że odpowiedzi jednak 24h ;P errorlog jednak totalnie pusty, a ja bledy robilem wczoraj przerzucałem na inny host by podejrzec bledy 24h nie oznacza, że przez cały dzień czekają w supporcie na Twoje pytanie ... są też inni klienci i maszyny do monitorowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 no to ja faktycznie mam pecha, pisz do supportu mowiszdopiero po telefonicznej interwencji udało się uzyskać odpowiedź na pisanie do supportuwiem, powiecie że marudzę, nie jestem długo tu, ale już trochę wad się znalazło:- brak dostępu do crona z panelu, dopiero z poziomu ssh (spartańsko)- mo żliwość regulacji, ale jednak tylko na sztywne limity mail/bazy/www- brak mo żliwości regulacji przestrzeni mailowej (możliwe że tylko w opera)- dość długie odpowiedzi z supportu 17h-24h (jak dłużej to wyłącznie telefoniczna interwencja pomaga) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 znalazła się ukryta mocno regulacja, tylko trzeba było wejść w: poczta>>grupy konthttps://extranet.progreso.pl/poczta/grupy/no cóż szkoda że te limity są sztywne, tam gdzie jest directadmin to limit na wszystko jeden, bez rozgraniczania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 Mi osobiście ten panel w okresie testowym nie przypadł do gustu. Po prostu jakby mu brakło tego czegoś co ma nawet ten nielubiany przezeń DA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 znalazła się ukryta mocno regulacja, tylko trzeba było wejść w: poczta>>grupy kont https://extranet.progreso.pl/poczta/grupy/ no cóż szkoda że te limity są sztywne, tam gdzie jest directadmin to limit na wszystko jeden, bez rozgraniczania Zaraz zaraz załóż okulary i dobrze poszukaj gdzie tu masz sztywny limit? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 Zaraz zaraz załóż okulary i dobrze poszukaj gdzie tu masz sztywny limit? Przypuszczam, że koledze chodzi o to że musi u nas z góry podzielić przestrzeń (50GB lub 100GB) przeznaczoną na: pocztę / bazę danych / pliki. Niemniej - można ją zmieniać samodzielnie w każdym momencie w Extranecie więc moim zdaniem nie stanowi to żadnego istotnego sztywnego ograniczenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 (edytowany) no tak, dokladnie o to chodziło, trzeba żonglować tymi limitami, dla mnie duży minus ;Pw directadmin można przypisać wszystko na wszystko Edytowano Czerwiec 10, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 no tak, dokladnie o to chodziło, trzeba żonglować tymi limitami, dla mnie duży minus ;P w directadmin można przypisać wszystko na wszystko It's not a bug it's a feature Z drugiej strony masz zabezpieczenie, że poczta, czy szalony uploader nie zatkają Ci bazy i odwrotnie Jest pewna niezależność tych usług, co może być dla niektórych zastosowań zaletą. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 (edytowany) ty uważasz że to zabezpieczenieja zaś widzę to jako możliwość uszkodzenia danych gdy przydaży się przekroczyć limit pocztę i tak można dodatkowo limitować Edytowano Czerwiec 10, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 ja zaś widzę to jako możliwość uszkodzenia danych Teraz to pojechałeś po całości .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2013 Firma jest jak najbardziej nowoczesna w świecie. Wykorzystują technologię i starają się wprowadzać to, czego jeszcze nie widzieliście u konkurencji. Klientów przeraża panel obsługi, ponieważ nie jest to zwykły DA, tylko coś lepszego, gdzie trzeba dłużej posiedzieć i nad nim popracować. Z firmą progreso.pl współpracuję już od ponad 4 lat i nie miałem żadnych problemów z serwerem, czyżby i nawet z pracownikami firmy. Naprawdę, firma godna polecenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2013 (edytowany) a ja właśnie wybrałem ich dlatego, że mają autorski panel i to mi się podoba. DA i Cpanelem rzygać mi się chce już. Odwiedziłem większość firm, które mają autorskie panele: proste/nazwa/kei/dhosting teraz progreso i muszę powiedzieć, że progreso i dhosting mają jeden z lepszych paneli. Wg mnie jak ktoś ma autorski panel to już na starcie świadczy o nich dobrze bo nie wydali xxx zł na DA i WHMCS, tylko tworzą coś własnego. Edytowano Czerwiec 11, 2013 przez krk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2013 No ja od ponad roku jestem u progreso.pl i nie napisałem tyle postów i wywodów na ich temat niż on w pierwszym tyg użytkowania @kori Zrób sobie konkretny test, sprawdź jak działa usługa wydajność serwerów itp. Na całe 4 strony całego wątku ty masz najwięcej do powiedzenia. Czy ich panel jest zły? he bo własny? ja raczej bym tym się chwalił. Nie masz kolejnego hostingu z DA/CPanel tylko widzisz firma inwestuje we własne rozwiązania co akurat im to na dobre wychodzi. No i te indywidualne podejście do klienta limit to nie limit potrzebujesz czegoś piszesz/ dzwonisz i wszystko jest do dogadania nie ma że nie włączą i uj tylko zawsze możesz to dogadać Usługi hostingowe oferują od 1999 mają już swoją markę wyrobioną markę, renomę więc jednak zastanów się co piszesz bo czytając twoje słowa w tym temacie zaczynam się zastanawiać czy ty naprawdę rozumiesz znaczenie słowa hosting współdzielony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2013 pare kolejnych ticketów i panowie popisali się, sprawa ssh i cron załatwiona niemal od rękirzeczowe odpowiedzi w krótkim czasie - takiego zachowania spodziewałem się na początku jako nowy zagubiony userjednak braku crona w panelu nie jestem im wstanie wybaczyć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2013 jednak braku crona w panelu nie jestem im wstanie wybaczyć Piszemy tutaj z dwóch powodów. Po pierwsze: wydajesz się preferować ten wątek od helpdesku, po drugie: informacje przydadzą się innym. Chcemy, żeby cała sprawa była transparentna. Nie martw się. Od chwili kiedy jesteś u nas cała nasza uwaga skupiona jest na Tobie. już następnego dnia po przeniesieniu strony do nas zostaliśmy zaatakowani, ale - zgodnie z tym co napisaliśmy w wątku, o którym pytałeś o hosting z ochrona DDOS - takie ataki nie są tragedią. Jesteś atakowany przynajmniej raz na 32h. W ciągu ostatnich dwóch dni ataki te stały się na tyle poważne, że wymagają nasze stałej atencji i modyfikowania systemu zabezpieczeń. To normalne - pierwsze to nasza praca, a drugie sprawia, że się rozwijamy, ale ataki te są na tyle poważne, że ucierpieli na tym nasi klienci. W tym momencie przyszedł czas na zewnętrzne zabezpieczenie. Przy takiej skali ataków sam hosting nie jest dla Ciebie rozwiązaniem. Opcje są dwie: Porządnie się zabezpieczyć z zyskiem dla bezpieczeństwa twojej strony. Polecamy serwis incapsula.com (600 dolarów / m-c - działa, sprawdziliśmy na kilku projektach) lub popularny Cloudflare (pakiety od 200 dolarów w górę, mniej wydajne, ale popularniejsze) lub inna usługa ochrony przed atakami DDOS. Progreso skorzysta z regulaminu , tj. Operator może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: 2.1. naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Abonenta, a w szczególności: 2.1.3.używania przez Abonenta oprogramowania szkodzącego interesom Operatora; ... 2.3. stworzenia przez Abonenta zagrożenia dla interesów Operatora; Mamy nadzieję, że zdecydujesz się na opcję #1:) Musisz zabezpieczyć się solidnie. Dużą cześć informacji przekazaliśmy Tobie telefonicznie, ale profilaktycznie wklejamy to również tutaj, bo taka jest nasza ogólna polityka w stosunku do dużych ataków typu DDOS: prosimy o zabezpieczenie (raz) lub rozwiązujemy umowę celem ochrony innych klientów. 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bastek 8 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2013 Kori co Ty za stronę prowadzisz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
T 6 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2013 Nie jestem częstym klientem hostingu współdzielonego, ale od paru miesięcy mam przyjemność korzystać z usług Progreso i pozwolę sobie wyrazić opinię. Z mojego punktu widzenia jest to bardzo interesująca oferta. Największy dla mnie atut to shell -- w pełni funkcjonalny, responsywny, stabilny. Można bez problemu popracować kilka godzin on-line. Druga fajna sprawa to support -- co prawda czeka się czasem na odpowiedź nieco dłużej niż u dostawców z podobnej półki cenowej, ale za to koresponduje się z fachowcem, nie trzeba przebijać się przez pierwszą linię niekompetentnych konsultantów, więc summa summarum kontakt zajmuje mniej czasu. W panelu bym parę rzeczy zmienił, ale w porównaniu do konkurencji oceniam go wysoko. Da się lubić. Teraz uptime -- no cóż, mam pecha mieć konto na serwerze, który akurat uległ sporej awarii, ale generalnie, w skali tych kilku miesięcy, jest ok. Podsumowując -- mogę spokojnie polecić Progreso osobom, które potrzebują na któryś z projektów funkcjonalności zbliżonej do małego VPS-a, ale nie chcą tracić czasu na jego konfigurację i konserwację. Ogólnie bardzo na plus. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2013 byłem na hoście ponad 2 tygodnie, z powodu ataków byłem zmuszony zrezygnować z hostingu straszony regulaminemsugestią adminów dobezpieczyć, nic by nie dało i tak by atakował całą ich sieć, więc odejść i tak musiałemna razie zdecydowałem się zdecentralizować, aktualnie do działania używam 6 roznych serwerow w tym googlesite dla obrazków Na odejście podsumuję jeszcze raz:Progreso do tanich nie należy, nie ma opcji ekonomicznych odrazu duże pakiety a co za tym idzie brak limitu transferu i dostęp sshochrony ddos nie zapewniają jak sugerowali, drobne ataki to każdy hosting blokuje to normalne łudziłem się że 4x wyższa cena od innych hostingów i to w promocji(nie brałem pod uwagę pojemnosci ktorej używam bardzo mało) support dosyć szybki, niestety potrafi zgubić zgłoszenia (byłoby dużo mniej pisania na forum)panel: - zupełnie inny niż standardowe panele cpanel/directadmin, więc nowy użytkownik będzie trochę zagubiony jednak o niebo lepszy niż panel ovh, w którym nadal się gubię niestety na samym starcie nie mogłem liczyć na support, no chyba że miałem pecha- regulowane, ale niestety sztywne przypisania mail/bazy/www (directadmin takiego ograniczenia nie miał) - dostęp do crona poprzez ssh, a nie przez panel uważam za kompletne nieporozumienie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach