Skocz do zawartości

Polecane posty

jak postawiłem na progreso strony od niedzieli cały czas chodzą
kilka razy tylko alarm, możliwe że blokowane ataki, oby tak dalej
mam nadzieję że to już koniec mojej tułaczki po hostingach

Axcence Net Tools (bardzo fajny programik do monitoringu)

u mnie wyje syreną jak coś się dzieje

sprawdza usługę http na serwerze co 2 minuty czy nie ma opóźnien powyżej 300ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę już długo czekam na ten support


2013-06-04 13:25:24
"Adam Szendzielorz Witam,
Generalnie bledy sa w error_log'u (mozna go podgladac online w Extranecie w menu WWW - Logi). Bledy mozna takze wlaczyc na ekran umieszczajac wlasny plik php.ini z odpowiednimi dyrektywami - prosze podac domene na ktorej mialyby byc pokazywane bledy - umieszcze Panu nasz standardowy php.ini z odpowiednio zmodyfikowanymi dyrektywami dot. glownie display_errors."



log na stronie wogole nie pokazuje błędów, więc nie mam jak sprawdzić błędu
może tu mi ktoś podpowie jak to jest z tym php.ini

to musi być jakiś caly wzorcowy czy tylko to co chcę zmienić mam wstawić
zrobiłem na razie php.ini i wpisalem tylko wyzej podaną sugestię "display_errors On"

 


p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWW
Poczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B)
Bazy: 0 B z 13 GB

Pliki: 0.2 GB z 25 GB

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ah ci klienci z wht... współczucia. Kori, może założysz sobie bloga, zamiast spamować i truć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWW

Poczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B)

Bazy: 0 B z 13 GB

Pliki: 0.2 GB z 25 GB

 

W czym problem, aby te proporcje zmienić? Również mam host w progreso.pl i bez problemu ustalam ile miejsca przeznaczam na poszczególne usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

p.s. zdziwią się kupujący, co myślą że dostaną 50GB na WWW

Poczta: 13 GB z 13 GB (zajęte 0 B)

Bazy: 0 B z 13 GB

Pliki: 0.2 GB z 25 GB

 

Extranet -> OPCJE -> Zmień limity :)

 

Co do reszty spraw - zapraszam jednak do supportu - WHT nie jest helpdeskiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czekam na support prawie tydzień ;P
130603-2044-29 oczekujące
marnującej się przestrzeni z maila nie da się odzyskać, po zmianie limitów wygląda to tak:
Poczta: 12800 MB (zajęte 0 B) / Bazy: 100MB (zajęte 0B) / Pliki: 38300MB (zajęte 0.2GB)

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czekam na support prawie tydzień ;P

marnującej się przestrzeni z maila nie da się odzyskać, po zmianie limitów wygląda to tak:

Poczta: 12800 MB (zajęte 0 B) / Bazy: 100MB (zajęte 0B) / Pliki: 38300MB (zajęte 0.2GB)

 

Na odpowiedz na jakiekolwiek pytanie czekalem zawsze max kilka godzin. I to za kazdym razem jak pisalem od nich a uwierz, ze na poczatku mialem problemy wiec tickety szly jeden za drugim. Moze po prostu miales pecha? ;)

 

Co do zmian limitu - zmien sobie jeszcze bardziej, ja aktualnie na pliki mam ustawione ponad 45GB wiec da sie. Jesli masz problem - napisz do supportu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ah tam nerwowy, myślałem że odpowiedzi jednak 24h ;P

errorlog jednak totalnie pusty, a ja bledy robilem wczoraj

przerzucałem na inny host by podejrzec bledy

 

24h nie oznacza, że przez cały dzień czekają w supporcie na Twoje pytanie ... są też inni klienci i maszyny do monitorowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to ja faktycznie mam pecha, pisz do supportu mowisz
dopiero po telefonicznej interwencji udało się uzyskać odpowiedź na pisanie do supportu

wiem, powiecie że marudzę, nie jestem długo tu, ale już trochę wad się znalazło:
- brak dostępu do crona z panelu, dopiero z poziomu ssh (spartańsko)
- mo żliwość regulacji, ale jednak tylko na sztywne limity mail/bazy/www
- brak mo żliwości regulacji przestrzeni mailowej (możliwe że tylko w opera)
- dość długie odpowiedzi z supportu 17h-24h (jak dłużej to wyłącznie telefoniczna interwencja pomaga)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Mi osobiście ten panel w okresie testowym nie przypadł do gustu. Po prostu jakby mu brakło tego czegoś co ma nawet ten nielubiany przezeń DA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazła się ukryta mocno regulacja, tylko trzeba było wejść w: poczta>>grupy kont

https://extranet.progreso.pl/poczta/grupy/

 

no cóż szkoda że te limity są sztywne, tam gdzie jest directadmin to limit na wszystko jeden, bez rozgraniczania

 

Zaraz zaraz załóż okulary i dobrze poszukaj ;)

gdzie tu masz sztywny limit?

progrespn_nxxhnqs.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

 

Zaraz zaraz załóż okulary i dobrze poszukaj ;)

gdzie tu masz sztywny limit?

 

Przypuszczam, że koledze chodzi o to że musi u nas z góry podzielić przestrzeń (50GB lub 100GB) przeznaczoną na: pocztę / bazę danych / pliki. Niemniej - można ją zmieniać samodzielnie w każdym momencie w Extranecie więc moim zdaniem nie stanowi to żadnego istotnego sztywnego ograniczenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak, dokladnie o to chodziło, trzeba żonglować tymi limitami, dla mnie duży minus ;P
w directadmin można przypisać wszystko na wszystko

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

no tak, dokladnie o to chodziło, trzeba żonglować tymi limitami, dla mnie duży minus ;P

w directadmin można przypisać wszystko na wszystko

 

It's not a bug it's a feature :)

 

Z drugiej strony masz zabezpieczenie, że poczta, czy szalony uploader nie zatkają Ci bazy i odwrotnie :) Jest pewna niezależność tych usług, co może być dla niektórych zastosowań zaletą.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ty uważasz że to zabezpieczenie
ja zaś widzę to jako możliwość uszkodzenia danych
gdy przydaży się przekroczyć limit

pocztę i tak można dodatkowo limitować

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja zaś widzę to jako możliwość uszkodzenia danych

 

Teraz to pojechałeś po całości ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Firma jest jak najbardziej nowoczesna w świecie. Wykorzystują technologię i starają się wprowadzać to, czego jeszcze nie widzieliście u konkurencji. Klientów przeraża panel obsługi, ponieważ nie jest to zwykły DA, tylko coś lepszego, gdzie trzeba dłużej posiedzieć i nad nim popracować.

Z firmą progreso.pl współpracuję już od ponad 4 lat i nie miałem żadnych problemów z serwerem, czyżby i nawet z pracownikami firmy. Naprawdę, firma godna polecenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja właśnie wybrałem ich dlatego, że mają autorski panel i to mi się podoba. DA i Cpanelem rzygać mi się chce już. Odwiedziłem większość firm, które mają autorskie panele: proste/nazwa/kei/dhosting teraz progreso i muszę powiedzieć, że progreso i dhosting mają jeden z lepszych paneli. Wg mnie jak ktoś ma autorski panel to już na starcie świadczy o nich dobrze bo nie wydali xxx zł na DA i WHMCS, tylko tworzą coś własnego.

Edytowano przez krk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja od ponad roku jestem u progreso.pl i nie napisałem tyle postów i wywodów na ich temat niż on w pierwszym tyg użytkowania ;)

@kori

Zrób sobie konkretny test, sprawdź jak działa usługa wydajność serwerów itp.

Na całe 4 strony całego wątku ty masz najwięcej do powiedzenia. Czy ich panel jest zły? he bo własny? ja raczej bym tym się chwalił.

Nie masz kolejnego hostingu z DA/CPanel tylko widzisz firma inwestuje we własne rozwiązania co akurat im to na dobre wychodzi.

No i te indywidualne podejście do klienta :wub: limit to nie limit potrzebujesz czegoś piszesz/ dzwonisz i wszystko jest do dogadania nie ma że nie włączą i uj tylko zawsze możesz to dogadać :) Usługi hostingowe oferują od 1999 mają już swoją markę wyrobioną markę, renomę więc jednak zastanów się co piszesz bo czytając twoje słowa w tym temacie zaczynam się zastanawiać czy ty naprawdę rozumiesz znaczenie słowa hosting współdzielony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pare kolejnych ticketów i panowie popisali się, sprawa ssh i cron załatwiona niemal od ręki
rzeczowe odpowiedzi w krótkim czasie - takiego zachowania spodziewałem się na początku jako nowy zagubiony user

jednak braku crona w panelu nie jestem im wstanie wybaczyć

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jednak braku crona w panelu nie jestem im wstanie wybaczyć

 

Piszemy tutaj z dwóch powodów. Po pierwsze: wydajesz się preferować ten wątek od helpdesku, po drugie: informacje przydadzą się innym. Chcemy, żeby cała sprawa była transparentna.

 

Nie martw się. Od chwili kiedy jesteś u nas cała nasza uwaga skupiona jest na Tobie. już następnego dnia po przeniesieniu strony do nas zostaliśmy zaatakowani, ale - zgodnie z tym co napisaliśmy w wątku, o którym pytałeś o hosting z ochrona DDOS - takie ataki nie są tragedią.

 

Jesteś atakowany przynajmniej raz na 32h. W ciągu ostatnich dwóch dni ataki te stały się na tyle poważne, że wymagają nasze stałej atencji i modyfikowania systemu zabezpieczeń. To normalne - pierwsze to nasza praca, a drugie sprawia, że się rozwijamy, ale ataki te są na tyle poważne, że ucierpieli na tym nasi klienci.

 

W tym momencie przyszedł czas na zewnętrzne zabezpieczenie. Przy takiej skali ataków sam hosting nie jest dla Ciebie rozwiązaniem. Opcje są dwie:

 

  1. Porządnie się zabezpieczyć z zyskiem dla bezpieczeństwa twojej strony. Polecamy serwis incapsula.com (600 dolarów / m-c - działa, sprawdziliśmy na kilku projektach) lub popularny Cloudflare (pakiety od 200 dolarów w górę, mniej wydajne, ale popularniejsze) lub inna usługa ochrony przed atakami DDOS.
  2. Progreso skorzysta z regulaminu , tj.

     

    Operator może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
    2.1. naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Abonenta, a w szczególności:
    2.1.3.używania przez Abonenta oprogramowania szkodzącego interesom Operatora;

    ...

    2.3. stworzenia przez Abonenta zagrożenia dla interesów Operatora;

     

     

     

     

Mamy nadzieję, że zdecydujesz się na opcję #1:) Musisz zabezpieczyć się solidnie. Dużą cześć informacji przekazaliśmy Tobie telefonicznie, ale profilaktycznie wklejamy to również tutaj, bo taka jest nasza ogólna polityka w stosunku do dużych ataków typu DDOS: prosimy o zabezpieczenie (raz) lub rozwiązujemy umowę celem ochrony innych klientów.

  • Upvote 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem częstym klientem hostingu współdzielonego, ale od paru miesięcy mam przyjemność korzystać z usług Progreso i pozwolę sobie wyrazić opinię.

 

Z mojego punktu widzenia jest to bardzo interesująca oferta. Największy dla mnie atut to shell -- w pełni funkcjonalny, responsywny, stabilny. Można bez problemu popracować kilka godzin on-line. Druga fajna sprawa to support -- co prawda czeka się czasem na odpowiedź nieco dłużej niż u dostawców z podobnej półki cenowej, ale za to koresponduje się z fachowcem, nie trzeba przebijać się przez pierwszą linię niekompetentnych konsultantów, więc summa summarum kontakt zajmuje mniej czasu.

 

W panelu bym parę rzeczy zmienił, ale w porównaniu do konkurencji oceniam go wysoko. Da się lubić. Teraz uptime -- no cóż, mam pecha mieć konto na serwerze, który akurat uległ sporej awarii, ale generalnie, w skali tych kilku miesięcy, jest ok.

 

Podsumowując -- mogę spokojnie polecić Progreso osobom, które potrzebują na któryś z projektów funkcjonalności zbliżonej do małego VPS-a, ale nie chcą tracić czasu na jego konfigurację i konserwację.

 

Ogólnie bardzo na plus.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem na hoście ponad 2 tygodnie, z powodu ataków byłem zmuszony zrezygnować z hostingu straszony regulaminem
sugestią adminów dobezpieczyć, nic by nie dało i tak by atakował całą ich sieć, więc odejść i tak musiałem
na razie zdecydowałem się zdecentralizować, aktualnie do działania używam 6 roznych serwerow w tym googlesite dla obrazków

 

Na odejście podsumuję jeszcze raz:
Progreso do tanich nie należy, nie ma opcji ekonomicznych odrazu duże pakiety

a co za tym idzie brak limitu transferu i dostęp ssh
ochrony ddos nie zapewniają jak sugerowali, drobne ataki to każdy hosting blokuje to normalne

łudziłem się że 4x wyższa cena od innych hostingów i to w promocji
(nie brałem pod uwagę pojemnosci ktorej używam bardzo mało)

support dosyć szybki, niestety potrafi zgubić zgłoszenia (byłoby dużo mniej pisania na forum)


panel:

- zupełnie inny niż standardowe panele cpanel/directadmin, więc nowy użytkownik będzie trochę zagubiony

jednak o niebo lepszy niż panel ovh, w którym nadal się gubię
niestety na samym starcie nie mogłem liczyć na support, no chyba że miałem pecha
- regulowane, ale niestety sztywne przypisania mail/bazy/www (directadmin takiego ograniczenia nie miał)

- dostęp do crona poprzez ssh, a nie przez panel uważam za kompletne nieporozumienie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×