RafoX 233 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Niby tak, ale jak coś nie gra to musisz się męczyć przez rok, a jak wszystko jest ok to po kilku miesiącach można zapłacić już za rok, ale od razu płacić za rok z góry to trochę "kot w worku". Ok jest 30 dni testu i to dobra opcja bo inni dają 7 lub 14 ale czasami szydło wychodzi z worka później... Co do progreso.pl to ręczę ci że będziesz zadowolony i zostaniesz na dłużej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlenart 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Co do progreso.pl to ręczę ci że będziesz zadowolony i zostaniesz na dłużej Oby bo mam już dość tułaczki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Oby bo mam już dość tułaczki też miałem dla tego wybrałem progreso.pl zapomniałem co to awarie a support natychmiastowy jak chcesz to zegistnij się z mojego refa:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Niby tak, ale jak coś nie gra to musisz się męczyć przez rok, a jak wszystko jest ok to po kilku miesiącach można zapłacić już za rok, ale od razu płacić za rok z góry to trochę "kot w worku". Ok jest 30 dni testu i to dobra opcja bo inni dają 7 lub 14 ale czasami szydło wychodzi z worka później... W tym roku mija 13 lat jak robimy hosting - wszystkie nasze bolączki i choroby wieku dziecięcego mamy za sobą, tak samo jak okres dojrzewania. Wady, które mieliśmy po prostu poprawiliśmy i śmiemy twierdzić, że jesteśmy bezpieczną opcją Jeżeli mimo to będziesz niezadowolony z naszych usług - mamy system reklamacji. Jutro przygotujemy blueprint programu zwrotu pieniędzy, o jego wprowadzeniu napiszemy osobno - zwracamy pieniądze, ale pewnie jaśniejsza forma zasad takiego zwrotu byłaby dobrym pomysłem:) Absolutnie nie chcemy trzymać klientów systemem lojalek, umów etc., tylko jakością samej usługi i wsparcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
carlos84 0 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2013 nie będę tu wystawiał opinii bo w tej chwili ich testuję(podobnie jak iq.pl)... problem po stronie progreso.pl polega na tym, że w ciągu ostatnich 3 dni napisałem do nich trzy wiadomości(dwie przez formularz kont. i jedną bezpośrednio na maila) i.... cisza. wiecie czy coś się z nimi dzieje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2013 Wiemy:) Jak możemy Ci pomóc. Pracujemy całodobowo - wykręć do nas ( 801 022 133, 32 467 21 64, 500 284 800, 500 284 810), zaraz postaramy się ustalić gdzie są Twoje wiadomości. Ok - już wiemy. Przez nazwę domeny, o której piszesz ląduje to u nas w spamie. Więcej nie będzie i zaraz otrzymasz komplet informacji dot. ochrony przed ddos i całej reszty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
carlos84 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 opinia ode mnie po kilku dniach testów... serwer śmiga aż miło, żadnych problemów w tym temacie... ale niestety jest jeden minus przez który prawdopodobnie będę musiał wybrać inną firmę(chociaż ciągle się zastanawiam). problemem tym jest kontakt... niestety jest średnio, bardzo średnio. Moje zgłoszenie w helpdesku wisi od 48h(po 24h problem rozwiązałem sam, ale mimo to napisałem pytanie jak długo oczekuje się na odpowiedź)... minęło kolejne 24h i niestety nadal nikt ogłoszenia nie "dotknął". przez formularz kontaktowy również pisałem kilka razy, jednak mimo początkowych problemów z tym, że maile lądowały w spamie, później nie było lepiej, bo na kolejne zgłoszenia przez formularz oraz na info@progreso.pl żadnej odpowiedzi nie otrzymałem(dopiero telefon poskutkował i tutaj akurat należy się plus bo telefonicznie uzyskałem wszystkie informacje, a może nawet i więcej niż chciałem)... ja rozumiem, że mój problem mógł nie być ważny(chociaż w tamtym momencie strona całkowicie przestała mi działać), jednak ja sam prowadząc sklep nigdy nie pozwoliłbym na tak długie oczekiwanie... wystarczyłoby słowo, że zajmiemy się tym w najbliższym czasie a tu nic... zero. tak czy inaczej oferta firmy jest dobra i tutaj niczego zarzucić nie mogę... drobny niesmak na początku jednak jest... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Dzięki za sprawdzenie. Nie puszczamy pustych ticketów, tj. nie odpisujemy: "zajmujemy się tym". Staramy się pisać konkrety. Cały czas pracujemy nad usprawnieniem wsparcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) t Moje zgłoszenie w helpdesku wisi od 48h(po 24h problem rozwiązałem sam, ale mimo to napisałem pytanie jak długo oczekuje się na odpowiedź)... minęło kolejne 24h i niestety nadal nikt ogłoszenia nie "dotknął". przez formularz kontaktowy również pisałem kilka razy, jednak mimo początkowych problemów z tym, że maile lądowały w spamie, później nie było lepiej, bo na kolejne zgłoszenia przez formularz oraz na info@progreso.pl żadnej odpowiedzi nie otrzymałem(dopiero telefon poskutkował i tutaj akurat należy się plus bo telefonicznie uzyskałem wszystkie informacje, a może nawet i więcej niż chciałem) co prawda na rok korzystania bo tyle mi właśnie wybiło wysłałem z 10 ticketów max no ale mogę się pochwalić że najszybszą odpowiedz dostałem w ciągu 53 sekund a max czekałem 5 minut Atak na serwer miałem od zgłoszenia do wycięcia też 5 minut:) Od kilku tyg nawet do panelu się nie loguję nie mam po co bo wszystko śmiga aż miło więc mogę polecić Edytowano Marzec 4, 2013 przez RafoX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
carlos84 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 (edytowany) a wlasnie szkoda, bo czlowiek jest pozostawiony sam sobie i nie wie czy cos sie z tym dzieje poza tym wysyłałem też pytanie o transfer domeny(przez formularz i na maila), jednak dopiero telefon poskutkował. to nie tak ze tylko krytykuje bo i tak uwazam wasza oferte za swietna i nie ukrywam ze jest jedną z moich opcji, ale wkurza mnie ten kontakt z Wami, ale moze mam po prostu pecha. RafoX... no to zazdroszczę, sam obsługuję w ten sposób klientów mojej firmy i tak chciałbym być obsługiwany przez innych. Edytowano Marzec 4, 2013 przez carlos84 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 Mamy trochę ludzi na L4, ale klientów nie powinno to dotykać, więc nie ma sensu się nad tym rozwodzić.Priorytet jest taki, żeby usługi działały i na tym się skupiamy. Cała obsługa fiskalna, informacyjna i handlowa może dostać po tyłku. Sprzedamy mniej kont, ale serwery będą działać bez zarzutu. Zauważyliśmy, że spokojna, stabilna polityka na dłuższą metę oznacza lepsze efekty. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem wszystkich zgłoszeń do zera:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
carlos84 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2013 ok, dzięki za szybką odpowiedź również w extranecie... w zasadzie rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chcemojlogin 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 Widzę, że macie pewne problemy, dlatego też pewnie nie dostałem odpowiedzi na maila :-) OK, czy Progreso.pl posiada jakieś rozwiązania, które przyspieszyłyby ładowanie strony opartej na Wordpressie? Mam serwis (nie za wielki), który generuje ok. 300k odsłon (75k odwiedzin) miesięcznie. Czy Progreso.pl oferuje Varnish? Z tego co widziałem to macie memcache (szkoda, że nie memcached). Uprzedzając pytania, tak - korzystam z W3TC, które daje lepsze efekty niż WP Super Cache, ale zastanawiam się, jak to będzie u Was. Z tego co słyszałem, to Wordpress wyjątkowo fajnie funkcjonuje na ZenBox, ale nachalne promowanie go przez wiele osób zniechęca mnie. Jestem ciekaw, czy Progreso.pl ma pod tym względem coś ciekawego do zaoferowania... w sensie out of the box - lub prawie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tajgeer 19 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 (edytowany) Z tego co widzę w Extranecie, mam możliwość dodania memcached ;-) Pamiętaj, że masz 30-dniowy okres testowy. Edytowano Marzec 10, 2013 przez Tajgeer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2013 Czas zaktualizować moją opinię heh rok zleciał Od samego początku czyli tamtego roku nie miałem żadnych złych doświadczeń wręcz same korzyści. Serwery pracują jak najbardziej OK. obsługa idealna no i co najważniejsze indywidualne podejście do klienta, Nie traktują wszystkich na jedno kopyto a z wszystkim można się dogadać Jak najbardziej polecam i zostaję na kolejny rok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2013 ja z tego wątku dotarłem: http://www.webhostingtalk.pl/topic/43605-jaki-serwer-www-z-ochrona-ddos/page-2?do=findComment&comment=373061 założyłem już, dziwne trochę że nie dalo się wysłać całego pliku i rozpakować, nie było opcji w panelu chciałem o te pierdołe spytać, niestety na telefonie: proszę czekać 2 minuty i potem rozłączano cóż zacząłem więc wgrywać po pliczku te 42tys plików, chyba z godzinkę zeszło, tak by trwało 20 minutpare niespodzianek na poczatku, no trudno, zobaczymy jak będzie działać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kovalsky 22 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2013 Z tego co mają napisane na stronie, jest dostęp do ssh, więc jakiś gzip pewnie też jest(czy się mylę)? Nie da się u nich wrzucić dużego pliku przez ftp, a potem go rozpakować w shellu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2013 no niestety tego się nie doczytalem, strona leżała odcięta od łącz i nie myślałem o ssh tylko o tym by wstała Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Czerwiec 2, 2013 no niestety tego się nie doczytalem, strona leżała odcięta od łącz i nie myślałem o ssh tylko o tym by wstała Naturalnie jest u nas możliwość rozpakowania zip'a w shellu. Możesz też wysłać zip'a i wysłać zgłoszenie z prośbą o rozpakowanie. Nie widzę żadnego zgłoszenia w tej sprawie - pisz, od tego jest support żeby Ci pomóc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 2, 2013 no cóż teraz będę wiedział, ten telefon to chyba jednak nie wypałmoże lepiej zgloszenia tylko mailowe, a o oddzwonicie wrazie istotnej potrzebybo tak to tylko ludzie się denerwują, albo chat (jak webion) czy GG (jak linuxpl) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2013 zadałem pytanko 2h temu ticketem, ale widzę że na forum szybciej uzyskam odpowiedźjak to każdy tak i ja potrafię zrobić błąd, serwer niestety błędów php nie chce pokazywaćczy mogę włączać możliwość pokazywania błędów php? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2013 O ile mnie pamięć nie myli to w extranecie, a jeśli nie to we własnym pliku php.ini. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2013 Nerwowy jesteś. 2h i już problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2013 display_errors On w php.ini albo w skrypcie ustaw: ini_set( 'display_errors', 'On' ); error_reporting( E_ALL ); Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2013 (edytowany) Nerwowy jesteś. 2h i już problem. ah tam nerwowy, myślałem że odpowiedzi jednak 24h ;P errorlog jednak totalnie pusty, a ja bledy robilem wczoraj przerzucałem na inny host by podejrzec bledy Edytowano Czerwiec 4, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach