Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/189-progreso-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/189-progreso-pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oomaster 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2012 Ktoś używa ? Mogę aktualne opinie użytkowników prosić :-) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Riess 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2012 Używam od paru lat i sobie chwalę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czesiek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2012 Używam od paru lat i sobie chwalę. Ale co dokładnie sobie chwalisz? Ceny wysokie, nawet po obniżce. Cena na pół roku taka sama jak na rok? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Riess 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2012 Uważam poprzednie ceny za adekwatne do jakości. Masz trzy wersje php do wyboru (5.2, 5.3 i 5.4), były dwie MySQL (teraz widzę tylko piątkę), do tego masz perla i pythona. Jak skrypt o coś kwiczy możesz mu wsadzić własne php.ini. Do tego jest dostęp via shell i prawdziwy crontab. W wyższym pakiecie jest też postgres. Zwolnienia/pady zdarzają się sporadycznie, jak coś klęka (np. acp IPB) można w PHP.ini 32M podnieść do 256. Do tego tworzenie kont FTP, "nieograniczona liczba baz danych" (kiedyś miałem 18 w jednym czasie). Innym plusem jest podejście do klienta. Ludzie czasem narzekają na to że potrafią czekać przez kilka tygodni na odpowiedź na ticket, ale mi się to nie zdarzyło... za to zdarzyło mi się kiedyś "(nr. telefonu) < dzwoń". Zadzwoniłem i sprawę miałem w 5 minut wyjaśnioną. Wiem że to był "bonus" ale to i tak duży plus dla gości Progreso. Następnym razem chciałem przywrócić bazę danych do stanu z backupu. Ticket otworzyłem w środku nocy a rano miałem odpowiedź że baza została przywrócona. Oczywiście są też wady. Jak na server który na FB przedstawia się jako rozwiązanie dla devów mówią bardzo mało o tym jakie są limity na kontach. Limit e-maili na dobę z aplikacji? Nie wiem. Limit zapytań na bazę danych? Na godzinę albo dobę? Nie wiem. Ofc można się spytać ale wolałbym aby panowie z Progreso gdzieś to udostępnili. Brakuje mi też jakiegoś cache do szczęścia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Riess 29 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2012 (edytowany) I kolejny duży plus dla Progreso: Django, APC i Memcached. Edytowano Maj 17, 2012 przez Riess (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stabs 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Niepoważna firma, która zraża tylko do siebie ludzi poprzez ten swój dziecinny, pseudo-młodzieżowy "marketing" a tak naprawdę nie ma nic takiego ciekawego do zaoferowania poza tym co mają setki, tysiące innych. Swego czasu miałem tam przez chwile konto to pamietam, ze ten ich nowy extranet mulił się niemiłosiernie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 (edytowany) Może oczekiwałeś serwera za 10 zeta, podaj chociaż nazwe swojego konta u nich. Pisząc tekst swego czasu równie dobrze można napisać dawno dawno temu ... z tej samej bajki. Zgłosiłeś to do nich? co odpowiedzieli ? a jak chodziły strony poza panelem ? może coś więcej bo taką wypowiedzią nie wnosisz nic wartościowego. A sprawdzałeś jak obecnie jest, masz darmowy test. Sprawdź , porozmawiaj z nimi coś postaw ( jakąś stronę z ruchem ) i oceń . Edytowano Czerwiec 20, 2012 przez sshd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Niepoważna firma, która zraża tylko do siebie ludzi poprzez ten swój dziecinny, pseudo-młodzieżowy "marketing" a tak naprawdę nie ma nic takiego ciekawego do zaoferowania poza tym co mają setki, tysiące innych. Swego czasu miałem tam przez chwile konto to pamietam, ze ten ich nowy extranet mulił się niemiłosiernie. Bardzo nam przykro, że nasz sposób komunikacji nie trafił do Ciebie. Nie celujemy w młodzież - celujemy raczej w środowisko developerów/programistów/designerów, a z naszych doświadczeń wynika, że ludzie ci nie siedzą pod krawatem, mają _znacznie_ większą wiedzę na temat hostingu niż np. ludzie z marketingu i nie ma sensu serwować im perfekcyjnie biznesowych tekstów, bo już to widzieli i bzdur im się nie wciśnie. Tego nie zmienimy:) Wydaje nam się, że jednak mamy coś więcej niż inni: dobre DC, shell, własny autorski panel, który jest nowy od circa 2 miesięcy. Podaj login jaki u nas miałeś, jeżeli miałeś jakieś niezałatwione pozytywnie reklamacje/tickety to obiecuję Ci, że się poprawimy i wyciągniemy z tego wnioski. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 (edytowany) Firma godna polecenia od kiedy przeniosłem się do tej firmy zapomniałem co to awarie ! szybkość serwerów powala ! Własny panel administracyjny daje bardzo dużo możliwości, kolejną sprawą która daje wielki plus dla firmy to dostęp shellowy zapomnimy co to problemy z kodowaniem bazy ! cena jaką oferują za tą jakość jest nawet za mała Hosting po prostu rewelacja polecam wszystkim Zostaję tam i nie mam zamiaru zmieniać ! Obsługa techniczna też godna polecenia zadzwoniłem poprosiłem nie ma problemu ! Jeszcze raz POLECAM Edytowano Czerwiec 20, 2012 przez RafoX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Niepoważna firma, która zraża tylko do siebie ludzi poprzez ten swój dziecinny, pseudo-młodzieżowy "marketing" a tak naprawdę nie ma nic takiego ciekawego do zaoferowania poza tym co mają setki, tysiące innych. Swego czasu miałem tam przez chwile konto to pamietam, ze ten ich nowy extranet mulił się niemiłosiernie. A jakieś konkrety? Bo tak to sobie można o każdej firmie napisać. @WHT - czy naprawdę nie uważacie, że oceny przez jednopostowców nie powinny zostać zablokowane? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stabs 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Nie mialem żadnych zastrzeżen co do działania strony, moze poza wolnym jak zolw extranetem. Mnie irytuje tylko ten nachalny marketing i nie rozumiem tego bo gdyby firma byla rzeczywiscie super hiper nowoczesna, kreatywna i innowacyjna to owszem ale nie ukrywajmy, takie uslugi jak progreso oferuje wiele innych firm a do tego mają w ofercie vps i dedyki. Brakuje np. informacji o limitach CPU przeciez musicie miec taki limit? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Nie mialem żadnych zastrzeżen co do działania strony, moze poza wolnym jak zolw extranetem. Mnie irytuje tylko ten nachalny marketing i nie rozumiem tego bo gdyby firma byla rzeczywiscie super hiper nowoczesna, kreatywna i innowacyjna to owszem ale nie ukrywajmy, takie uslugi jak progreso oferuje wiele innych firm a do tego mają w ofercie vps i dedyki. Brakuje np. informacji o limitach CPU przeciez musicie miec taki limit? Ale w dalszym ciągu brak konkretów. Mówisz o wolnym extranecie - a ja Ci powiem, że jest szybki i co mamy? Słowo przeciw słowu, tylko, że Ty wydajesz opinię negatywną nie podpartą niczym. I proszę, rozwiń co znaczy według Ciebie "nachalny marketing" i przede wszystkim, gdzie w Progreso go zauważyłeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Nie mialem żadnych zastrzeżen co do działania strony, moze poza wolnym jak zolw extranetem. Mnie irytuje tylko ten nachalny marketing i nie rozumiem tego bo gdyby firma byla rzeczywiscie super hiper nowoczesna, kreatywna i innowacyjna to owszem ale nie ukrywajmy, takie uslugi jak progreso oferuje wiele innych firm a do tego mają w ofercie vps i dedyki. Brakuje np. informacji o limitach CPU przeciez musicie miec taki limit? Co do marketingu - nie zaspokoimy wszystkich. J/w - progreso nie stara się być hostingiem dla klienta casualowego. Dam Ci odniesienie: nie jesteśmy FIAT-em w świecie hostingu, nie staramy się zadowolić wszystkich. Robimy hosting dla specyficznej grupy ludzi. Nie wiem, możemy my jesteśmy jacyś inni, ale póki co ze staffem technicznym/informatycznym firm, które z nami współpracują rozmawiamy właśnie w ten sposób, bo zwykle to wiekowo ta sama grupa ludzi jak my (+/- 30 lat) o podobnym postrzeganiu świata. Nie zadowolimy wszystkich - ale do _swoich_ klientów trafiamy. Extranet jest ciągle usprawniany - pracuje coraz lepiej. Ponownie: mało jest firm z takim DC (ATM), takim stażem (13 niepechowych lat), takim pakietem ficzerów (ssh, django etc.) i takim sposobem traktowania klienta (który - jak napisaliśmy wyżej - nie każdemu odpowiada). Ba, nasz soft żyje, zobacz: https://extranet.progreso.pl/doc/CHANGELOG To nie jest tak, że siedzimy na dupie (znowu ta nasza lingwistyka;]). Limity - to shared hosting. Każdy nasz klient ma do dyspozycji 100% mocy jednego z 8 rdzeni na każdej końcówce klienckiej (node). Im szybciej proces się wykonana, tym lepiej. Zainwestowaliśmy w sprzęt po to, żeby ludzie nie musieli liczyć z kalkulatorami czy ich strona da radę. Za limity odpowiada nasz quasi-inteligentny system, który zbiera dane i stara się tak operować slotami apacza etc., żeby balansować ruch i aby żaden klient nie ucierpiał. Póki co system działa, shared hosting może wytrzymać efekt wykopu. Limity wprowadzimy w nowym produkcje - ot, taki VPS, ale w 100% zarządzany przez nasz staff, za to z gwarancją parametrów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Mi tam ta ich polityka pasuje i polecam innym nie jest to jedna z firm co sztywna jest jak drzewo w lesie ,,czy mógł by pan włączyć mi to a czy to '' tu po prostu pytasz rozmawiasz dogadujesz się jeszcze dostaniesz pomoc i wsparcie na poziomie ostatnio coś zaczeło mi padać na skrypcie w ipb wwalało mi error na 1 z serwisów zadzwoniłem odebrał akurat Wojtek . Powiedziałem mu bez problemu problem po 10 minutach dosłownie naprawiony ! jeszcze chłopaki analizują mi co mi pada w skrypcie i to ma być coś złego ? Cenię sobie tą firmę właśnie za takie podejście do klienta na spokojnie na luzie i profesjonalnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Stabs 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Skoro tak wszyscy zachwalacie to nie mam nic do dodania. Być moze trafilem wtedy na jakies przestoje czy gorsze dni, zresztą bardzo krótko korzystałem z ich usług. Pozostaje sprawdzic stan aktualny i dopiero sie wypowiedziec. A odnosnie tego marketingu, no do mnie akurat z tym nie trafiacie ale to sprawda drugorzedna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Skoro tak wszyscy zachwalacie to nie mam nic do dodania. Być moze trafilem wtedy na jakies przestoje czy gorsze dni, zresztą bardzo krótko korzystałem z ich usług. Pozostaje sprawdzic stan aktualny i dopiero sie wypowiedziec. A odnosnie tego marketingu, no do mnie akurat z tym nie trafiacie ale to sprawda drugorzedna. Bezpośrednie podejście nie wyklucza profesjonalizmu. My się po prostu cholernie dobrze czujemy w tym co robimy i nie widzimy sensu w urywaniem się za maską biznesowych zwrotów. Kawa na ławę działa najlepiej. Zapraszam na testy. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 Ba, nasz soft żyje, zobacz: https://extranet.pro...l/doc/CHANGELOG Adam pokaż change z 2006-2011 cwaniaku ;P (to był prywatny wpis, pełen dobrych, pozytywnych uczuć pliiiiiiissssss bez oskarżenia o konkurencje bo dostane urazu i zamknę się w sobie wszak prywatnie byłem klientem w 2005 albo 2006 chyba ). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Homzik 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 jakieś minimalne zmiany w starym exie też były, z tego co pamiętam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
progreso.pl 94 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2012 jakieś minimalne zmiany w starym exie też były, z tego co pamiętam Były - stary extranet od ~2010 r. to był już nowy silnik, ale stary interfejs. Od 2006 do 2010 pisaliśmy ITN i EXN. Pisałem już o tym na tym forum - robiliśmy sobie bardzo elastyczne narzędzia. Dlatego teraz i ITN i EXN są takie żywe, tzn. możemy prowadzać zmiany (vide właśnie CHANGELOG). Pierwszy exn był niesamowicie ograniczony. Nowy np. jest dostosowany do wirtualizacji i innych rzeczy. Póki co nie natrafiliśmy na ślepą uliczkę i wyobraź sobie, że nawet twoje pomysły trafiły do TODO. Jak z wszystkim w naszej branży - efekty starań ocenią klienci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2012 Korzystam od pewnego czasu z ich usług i jestem w pełni zadowolony z jakości hostingu www, jak i supportu. Extranet przypadł mi do gustu, a podejście do klienta jest nietypowe i to sobie cenię. Klienta nie robią w balona, wszystko jest podane na tacy i wiem za co płacę i jakie mam ograniczenia. Dodatkowo na moją prośbę dodano do shella jedną aplikację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlenart 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Właśnie będę testował u nich konto, przenosząc się z VPS po optymalizacji skryptu nie potrzebuję już takiej mocy - parametry mi odpowiadają mam nadzieje że serwer podła 2 serwisom na wordpressie, szkoda tylko że nie ma płatności miesięcznych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Właśnie będę testował u nich konto, przenosząc się z VPS po optymalizacji skryptu nie potrzebuję już takiej mocy - parametry mi odpowiadają mam nadzieje że serwer podła 2 serwisom na wordpressie, szkoda tylko że nie ma płatności miesięcznych... Płatności miesięczne wychodzą już z mody płacisz raz korzystasz cały czas Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 W progreso masz 30-dniowy okres testowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlenart 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2012 Płatności miesięczne wychodzą już z mody płacisz raz korzystasz cały czas Niby tak, ale jak coś nie gra to musisz się męczyć przez rok, a jak wszystko jest ok to po kilku miesiącach można zapłacić już za rok, ale od razu płacić za rok z góry to trochę "kot w worku". Ok jest 30 dni testu i to dobra opcja bo inni dają 7 lub 14 ale czasami szydło wychodzi z worka później... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach