Mich@ł 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2015 Orientuje się ktoś czy w soyoustart dostępna jest cesja serwera na inną osobę? Mam u nich dwa dedyki i jeden będzie mi się w połowie miesiąca "zwalniał" i zastanawiam się czy można by go było ew wydzielić z mojego konta i komuś odstąpić Z tego co czytałem kimsufi nie można przenosić pomiędzy kontami a jak to jest z soyoustart i ew jaka jest procedura ? Z góry dzięki za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2015 z uwagi na częstotliwość zmian w OVH najlepiej ich spytać https://www.soyoustart.com/pl/kontakt-obsluga-klienta.xml Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mich@ł 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2015 Witam. Należy wykonać procedurę cesji z poniższego linka: https://www.ovh.pl/cgi-bin/pl/procedure/procedureChangeOwner.cgi Aby utworzyć nowe konto prosze zamówić dowolny serwer jako nowy klient - zamówienie zignorować (nie będziemy upominać się o zapłatę), na konto email podane przy rejestracji zostanie wysłany identyfikator klienta - nickhandle. Po zatwierdzeniu i wygenerowaniu pliku pdf należy go podpisać (dotychczasowy i nowy właściciel) a następnie skan przesłac na procedury@ovh.pl Cesja wymaga podania skanów dowodów osobistych (zobu stron) lub dokumentów firmowych, np. nadania NIP. Tak dla potomnych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2015 Ciekawostka - w nowym panelu można samodzielnie wygenerować kod authinfo :-) Równocześnie informuję, iż kod authinfo można pobrać z panelu klienta - po zalogowaniu do managera proszę kliknąć na nazwę domeny, następnie w środkowej części ekranu: ochrona - wyłącz -> po kilku minutach obok pojawi się kod authinfo. 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2015 Brawo! za znalezienie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 (edytowany) Może nie down,ale nie wiedziałem gdzie to napisać. C:\Users\SanKen>tracert 213.186.33.13 Śledzenie trasy do ping.ovh.net [213.186.33.13] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1 2 12 ms 11 ms 12 ms 83.238.252.35 3 16 ms 14 ms 15 ms 83.238.249.18 4 16 ms 15 ms 15 ms 83.238.250.96 5 21 ms 19 ms 19 ms WarsC001RT06-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.251.98] 6 * * * Upłynął limit czasu żądania. 7 268 ms 261 ms 263 ms fra-1-a9.de.eu [178.33.100.161] 8 164 ms 159 ms 160 ms sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86] 9 253 ms 273 ms 269 ms th2-1-a9.fr.eu [94.23.122.119] 10 260 ms 254 ms 266 ms p19-7-6k.fr.eu [213.186.32.133] 11 279 ms 279 ms 271 ms p19-55-6k.fr.eu [94.23.122.197] 12 274 ms 272 ms 272 ms ping.ovh.net [213.186.33.13] C:\Users\SanKen>tracert sanken.tk Śledzenie trasy do sanken.tk [5.39.92.191] z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1 2 37 ms 14 ms 12 ms 83.238.252.35 3 16 ms 15 ms 15 ms 83.238.248.242 4 13 ms 15 ms 15 ms 83.238.248.110 5 21 ms 19 ms 19 ms JawoH001RT09-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.251.46] 6 * * * Upłynął limit czasu żądania. 7 247 ms 255 ms 253 ms fra-5-a9.de.eu [91.121.131.69] 8 291 ms 289 ms 281 ms rbx-g2-a9.fr.eu [37.187.232.97] 9 262 ms 271 ms 265 ms vss-9b-6k.routers.ovh.net [178.33.100.74] 10 160 ms 162 ms 168 ms ns3279288.ip-5-39-92.eu [5.39.92.191] Co się dzieje wie ktoś? Cała netia ma problem z dostępem do OVH? Opolskie oraz woj.wielkopolskie. Edytowano Grudzień 27, 2015 przez SanKen (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 Otwiera się normalnie z UK, FR , DE ,NL, i US(NYC) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 Z Zachodniopomorskiego też mam podobnie. Wczoraj to się dało we znaki u mnie na TSie, założyłem ticket. Czekam na odpowiedź. Tracing route to 168.ip-37-187-37.eu [37.187.37.168] over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1 2 * * * Request timed out. 3 16 ms 13 ms 15 ms CMPC031-081.CNet.Gawex.PL [84.205.31.81] 4 18 ms 36 ms 20 ms 88-199-12-181.tktelekom.pl [88.199.12.181] 5 42 ms 35 ms 36 ms 94-40-199-94.tktelekom.pl [94.40.199.94] 6 * * * Request timed out. 7 61 ms 66 ms 60 ms fra-1-a9.de.eu [213.251.128.113] 8 150 ms 148 ms 160 ms sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86] 9 59 ms 72 ms 76 ms vac2-0-a9.fr.eu [178.33.100.155] 10 180 ms 166 ms 145 ms vac2-1-n7.fr.eu.firewall [178.33.100.98] 11 160 ms 160 ms 166 ms vac2-2-n7.fr.eu [91.121.215.109] 12 157 ms 140 ms 138 ms vac2-3-n7.fr.eu [91.121.215.111] 13 * * * Request timed out. 14 160 ms 158 ms 163 ms 193.ip-37-187-37.eu [37.187.37.193] 15 156 ms 153 ms 171 ms 168.ip-37-187-37.eu [37.187.37.168] Trace complete. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 Też widzę jakieś opóźnienie na linii. # traceroute hostingblog.ovh traceroute to hostingblog.ovh (51.254.195.213), 30 hops max, 60 byte packets ... 4 pl-waw04a-rc1-ae20-1493.aorta.net (84.116.192.253) 14.263 ms 16.744 ms 14.282 ms 5 * * * 6 * * * 7 fra-5-a9.de.eu (178.33.100.157) 270.303 ms 262.802 ms 266.372 ms 8 rbx-g2-a9.fr.eu (37.187.232.97) 257.876 ms 257.547 ms 256.229 ms 9 rbx-g2-a75.fr.eu (188.165.9.95) 255.323 ms 252.586 ms 256.422 ms 10 hz-4b-4m.fr.eu (213.251.128.6) 260.010 ms 258.477 ms 259.659 ms 11 hz-z1b1-a70.fr.eu (188.165.9.69) 265.732 ms 264.793 ms 270.994 ms 12 * * * 13 11.ip-92-222-54.eu (92.222.54.11) 272.148 ms 271.455 ms 271.009 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 (edytowany) Śledzenie trasy do ping.ovh.net [213.186.33.13]z maksymalną liczbą 30 przeskoków: 1 17 ms <1 ms <1 ms DD-WRT [192.168.0.1] 2 4 ms 4 ms 4 ms 192.168.12.1 3 78 ms 87 ms 85 ms 192.168.1.1 4 8 ms 8 ms 8 ms 78-131-159-113.tktelekom.pl [78.131.159.113] 5 13 ms 15 ms 11 ms 94-40-199-126.tktelekom.pl [94.40.199.126] 6 * 29 ms * ovh.plix.pl [195.182.218.147] 7 189 ms 200 ms 208 ms fra-1-a9.de.eu [213.251.128.113] 8 131 ms 114 ms 118 ms sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86] 9 71 ms 87 ms 83 ms th2-1-a9.fr.eu [94.23.122.119] 10 211 ms 225 ms 233 ms p19-2-6k.fr.eu [213.186.32.150] 11 195 ms 177 ms 184 ms p19-55-6k.fr.eu [94.23.122.194] 12 222 ms 219 ms 222 ms ping.ovh.net [213.186.33.13]Śledzenie zakończone. na moim to samo Edytowano Grudzień 27, 2015 przez metrowy (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2015 (edytowany) Czyli coś na wyjściu z PL jest nie tak bo z Niemiec (DC Aruba Cloud) już w miarę znośnie. traceroute to 37.187.37.168 (37.187.37.168), 30 hops max, 60 byte packets 1 host2-216-36-89.static.arubacloud.de (89.36.216.2) 0.433 ms 0.419 ms 0.486 ms 2 * * * 3 ae-33-3102.ebr1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.77) 0.485 ms 0.494 ms * 4 ae-86-86.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.54) 0.313 ms ae-85-85.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.50) 0.360 ms ae-65-65.csw1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.34) 0.326 ms 5 ae-3-80.edge5.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.137) 0.748 ms 0.726 ms ae-1-60.edge5.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.9) 0.344 ms 6 fra-5-a9.de.eu (91.121.131.5) 11.390 ms 11.271 ms 11.261 ms 7 sbg-g2-a9.fr.eu (37.187.232.94) 13.989 ms 13.938 ms 14.070 ms 8 vac2-0-a9.fr.eu (178.33.100.97) 14.393 ms 14.903 ms 14.619 ms 9 vac2-1-n7.fr.eu.firewall (178.33.100.98) 3.563 ms 3.569 ms 3.829 ms 10 vac2-2-n7.fr.eu (91.121.215.109) 3.620 ms 3.576 ms 3.638 ms 11 vac2-3-n7.fr.eu (91.121.215.111) 14.264 ms 14.140 ms 13.865 ms 12 * * * 13 193.ip-37-187-37.eu (37.187.37.193) 44.412 ms 44.587 ms 44.528 ms 14 168.ip-37-187-37.eu (37.187.37.168) 44.887 ms 44.626 ms 44.373 ms Edytowano Grudzień 27, 2015 przez Rolej (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2015 Jak to raczy mawiać klasyk - "jesteśmy w trakcie wyjaśniania, poinformujemy jak coś znajdziemy". Pewnie jutro będzie coś wiadomo dlaczego to miało miejsce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2015 "Odpowiadając na wiadomość uprzejmie informuję, że wydłużone czasy odpowiedzi serwera występują poza infrastrukturą operatora Netia S.A. i są niezależne od dostawcy usługi. Wszelkie zastrzeżenia związane z przedstawionym problemem proszę kierować do administratora serwera, na którym występują opóźnienia." Fajnie, podałem WinMTR z do dwóch serwerów w FR. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2015 (edytowany) U mnie już jest OK (UPC). było OK przez chwilę. Edytowano Grudzień 28, 2015 przez blfr (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2015 (edytowany) Poczekamy do jutra do wieczora (zwykli mi teraz o tej porze odpowiadać). Myślę, że coś już będą wiedzieli w tej sprawie. Albo na ticket albo na prace.ovh.pl @up Fajnie jest do godziny 18/19. Później są schody zauważyłem. Edytowano Grudzień 28, 2015 przez Rolej (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2015 POP w Warszawie się wysyca - http://prace.ovh.pl/?do=details&id=22374 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2015 W końcu. Praca na serwerze w tych godzinach była mega upierdliwa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DreamPL 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2015 Wczoraj problem z Netią zauważyliśmy również na naszych serwerach w HosTeam.Po testach MTR wykazywało problem po stronie Netii. Podobny problem zawsze był zauważalny w okresach, kiedy jest zwiększony ruch IP. Co może wskazywać na wysycenie ich łączy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2015 OVH coś kombinuje od 20 grudnia. Niestety oni się czują jak bóstwo internetu i nie są łaskawi wszystkich powiadamiać o swoich zmianach ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Insider 43 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2015 Coś tam działają: http://travaux.ovh.net/?do=details&id=15936 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 http://www.kimsufi.com/fr/serveurs.xml - nowe modele kebabów tylko w ofercie Ingliś czy mi się tylko wydaje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Styczeń 12, 2016 W polskiej również są nowe, ogólnie nawet są dostępne... http://www.kimsufi.com/pl/index.xml Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2016 Ktoś wie ile czeka się na vps'a? Zamówienie opłacone "18:28 (17 godzin temu)" i nadal nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vjdj 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2016 W jaki sposób opłaciłeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2016 Ktoś wie ile czeka się na vps'a? Zamówienie opłacone "18:28 (17 godzin temu)" i nadal nic. Powinien pojawić się w kilkanaście minut od momentu zaksięgowania przez nich wpłaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach