Skocz do zawartości

Polecane posty

Z supportu przez forum już jakiś czas temu zrezygnowali. Link do napisania ticketu jest w panelu kimsufi, ale niezależnie od tego w jakim języku się do nich zwroci odpowiedzi raczej nie ma się co spodziewać szybko, ja na kontakt w sprawie wymiany dysku czekałem 2 tygodnie ;-).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamykając mój watek.

 

Napisałem 05.09.2015 po polsku, 14.09.2015, dostałem odp. po ang. (później też odpisywałem po ang, pewnie używali translatora).

Na początku kazali mi zmienić maila w panelu - odpisałem że nie ma takiej funkcji lub nie mogę znaleźć. Później stwierdzili żebym uzupełnił "maila zapasowego" i je zamienią. Chcieli także żebym potwierdził zmianę maili. Tak zrobiłem i uruchomili jakaś procedurę, dostałem maila po pl z informacją i tyle.

Edytowano przez PrecelusMaximus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z supportu przez forum już jakiś czas temu zrezygnowali. Link do napisania ticketu jest w panelu kimsufi, ale niezależnie od tego w jakim języku się do nich zwroci odpowiedzi raczej nie ma się co spodziewać szybko, ja na kontakt w sprawie wymiany dysku czekałem 2 tygodnie ;-).

A no to dzięki za informacje. Osobiście jeszcze nie zdarzyło mi się korzystać z suportu Kimsufi i pewnie stąd moja mała dezinformacja. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób mających droższe serwery w OVH - jak wygląda support na serwerach dual Xeon 2620v3 i droższych (serwery od 800zł w górę)? Czy dla takich droższych serwerów oferują lepszy support?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi support kimsufi odpisał bardzo szybko, nawet jak napiszesz po PL to sobie z translatorem przetłumaczą zapewne, tak jak to u mnie zrobili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Też nie możecie zgłaszać np. wymiany dysku ?

Zostało to zablokowane i po wprowadzaniu usterki pokazuje się komunikat: "użyj nowego panelu".

W nowym panelu jest jedynie prosty formularz bez wyboru rodzaju usterki i prowadzi do polskiego oddziału.

Ten dalej pyta się o problem i przekazuje wyżej... wszystko fajnie tylko, że polski oddział pracuje od 9 do 17...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, zauważyłem to już z tydzień temu. W nowym panelu zgłosiłem dysk do wymiany o 16 (ticket mimo, że wybrałem report an incident wysłał się jako "Generic request"). Polski oddział odpisał następnego dnia o 12, że potrzebują smartctla z rescue mode (jakby to cokolwiek tak naprawdę zmieniało) i jak go wysłałem to po kilkunastu minutach odezwał się już technik po angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

No właśnie miałem podobny przypadek, tylko tu potrzebny był wynik 5 komend by polski support mógł przekazać technikom.

Ojjj chyba trzeba będzie uciekać, bo te zmiany podążają w złym kierunku ;/

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OVH zwiększyło mi ceny serwera jaki używam od ponad roku.

Za serwer Infrastructure EG+SSD płaciłem 447.99 zł netto a teraz cena wynosi 521.99 zł netto.

 

Na infolonii dostałem informację że o podwyższeniu ceny wcześniej informowali mejlowo, ale nie dostałem żadnego mejla.

Jestem w OVH wiele lat i taki numer mam pierwszy raz:(

 

Czy komuś z Was też zmienili ceny starym usług?

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OVH zwiększyło mi ceny serwera jaki używam od ponad roku.

Za serwer Infrastructure EG+SSD płaciłem 447.99 zł netto a teraz cena wynosi 521.99 zł netto.

 

Na infolonii dostałem informację że o podwyższeniu ceny wcześniej informowali mejlowo, ale nie dostałem żadnego mejla.

Jestem w OVH wiele lat i taki numer mam pierwszy raz:(

 

Czy komuś z Was też zmienili ceny starym usług?

 

Ed

 

Ceny zmienili prawie wszystkim. Zresztą sam wklejałem tutaj maila:

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/34281-dyskusje-ovhpl/?p=447125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile srednio czekacie na serwer

Ciekawi mnie ile to moze trwać

zamówiłem FS-30T

 

Do 10 dni ale jak znam życie wyrobią się od 3 do 5 jak ich popędzisz odrobinę ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zgubili paletę z dyskami która płynęła z chin... Dla nas raz zrobili myk z aktywacją i skończyło się to bardzo korzystnie dla nas i od tamtej chwili nie kupujemy zupełnie nic tylko domeny i to sporadycznie jednym słowem: http://dodupy.ovh/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niestety, wiele rzeczy można było wybaczyć OVH kiedy te serwery były w zakresie cenowym 100-200 zł... teraz jednak kreują się na markę enterprise, a jakość supportu, terminowość i ogólne "reliability" pozostaly na starym poziomie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w kebabach ze starej oferty dodali backup storage za free czy mi się wydaje? :o

 

Wydaje ci się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strona oparta o wordpress , około 1500UU- sypie błędami - problem połączenia z baza danych - dostępność w skali roku 99.2%

Prosta strona na najniższym pakiecie - dostępność w skali roku 98%

Małe forum szachowe , około 500UU - sypie błędami - problem połączenia z baza danych - dostępność w skali roku 99.8%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×