Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] masternet.pl

Polecane posty

Za bardzo polaczkujecie chłopaki, mam wszystkie domenki w masternet i sobie chwale, support też niczego sobie - najczęściej odpisują do kilku godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm to fajnie, że Ci szybko odpisują. Mi jakoś nie odpisali, a o tym, że "coś się bardzo dzieje" wink.png (w przypadku większej ilości użytkowników) dowiedziałem się dopiero tutaj na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lanceq, Panowie wyżej nie komentowali kontaktu z support'em.Już myślałem, że ktoś mi domeny w jakiś sposób dodał.Tak sobie pomyślałem, że jak już są moje, a do wygaśnięcia troszkę zostało, to może z przekierowań by coś było, ale widzę, że wielu właścicieli te dwie domeny mają ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

IMO jakiś większy tupet może wyjść, heh.

 

Kumpel ma to samo... ja na razie nie.

Tylko WTF z masternet.pl:

 

Trwa przerwa techniczna

Sprobuj ponownie pozniej..

|| Maintenance work"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Właśnie sobie przypomniałem: Od jakiegoś czasu nie trzymam w masternecie żadnych domen :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To czekamy na wyjaśnienia.

Mamy nadzieję, że się pojawią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wow, hacked?

Zalogować się dalej nie można.

 

Z przyczyn technicznych panel Klienta jest obecnie niedostępny

Ponów próbę później..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyszedl mail :

 

 

Uprzejmie informujemy, iż w godzinach wieczornych 28 czerwca 2012, mogli Państwo otrzymać powiadomenia odnośnie wygasania dwóch zewnętrznych usług.

W związku z ciągle rosnącą ilością świadczonych usług, zeszłej nocy wprowadzony został nowy wewnętrzny system zarządzania powiadamiania oraz monitoringu usług.

Mimo wielu różnego rodzaju testów, niestety nie udało się przewidzieć błędu który spowodował wysłanie niechcianych monitów.

Informujemy, iż błąd został szybko zlokalizowany w orpgramowaniu oraz poprawiony, pomimo to niestety powiadomienia zostały rozesłane.

Ze względów bezpieczeństwa wyłączone zostało logowanie do panelu Klienta co mogli Państwo odczuć w trakcie próby logowania.

Obecnie mogą występować jeszcze chwilowe blokady logowania ze względu na prowadzone obecnie cały czas monitoring oraz wewnętrzne testy systemu.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia jednocześnie zapewniamy, iż Państwa dane są w pełni bezpieczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uff, u mnie już wszystko działa, nie ma to jak mała dawka adrenaliny gdy nagle dostajesz powiadomienie dla nie swojej domeny i dowiadujesz się, że "podanego adresu e-mail nie ma w naszej bazie".

Ja również dostałem tego maila jako odpowiedź na mojego. Mam nadzieję, że to faktycznie tylko jakiś ich błąd a nie żaden atak czy coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że to faktycznie tylko jakiś ich błąd a nie żaden atak czy coś w tym stylu.

Nic nie sugeruję, ale w dzisiejszych czasach i tak się nie dowiesz prawdy w tym biznesie.

 

Edit: Już otrzymałem maila.

Edytowano przez Gangstanet.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

^ Ciekawe jak taki "atak" miałby być przeprowadzony?

W gruncie rzeczy jakakolwiek, mniej lub bardziej udana próba przejęcia kontroli nad systemem, czy też usunięcie jakichś danych z bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o nie produkowanie przeróżnych teorii spiskowych, oficjalny komunikat dostępny jest publicznie na stronie firmy jak i rozsyłany jest mailing.

W systemie w ostatnim czasie wprowadzanych jest bardzo wiele zmian, mniej i bardziej widocznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam wysyłanie poczty z s3? Mam od rana błąd "451 Temporary local problem - please try later". Na mail nie mam odpowiedzi, telefonu nikt nie podnosi sad.png

 

Edit:

Zaczęło działać niedługo po ukazaniu się powyższego wpisu.

Edytowano przez Vasco (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta firma jest po prostu niepoważna! Jak można tak olewać klientów! Dodzwonienie się na jedyny stacjonarny numer, graniczy z prawdopodobieństwem wygrania głównej nagrody w grze losowej, a na odpowiedz przez email można czekać nawet dobę.

 

Kategorycznie wszystkim odradzam tą śmieszną firmę i oszczędzanie kilku zł rocznie na domenach nie równa się straconym nerwom.

 

 

P.S.

Czy ktoś posiada jakiś inny kontakt do nich? Ostatecznie pofatyguje się do siedziby firmy, bo daleko nie mam.

Edytowano przez xfm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kontakt zaraz uzyskasz, bo właściciel (wypowiadający się tutaj regularnie zresztą) nie wierzy w to, że u niego w firmie są jakieś nieodebrane połączenia - mimo, że zgłasza ten problem kilkanaście~dziesiąt osób, zawsze jest jakieś wesołe wytłumaczenie, jak np. za krótkie dzwonienie, albo że akurat jak dzwoniłeś to technik był w toalecie, albo jadł lunch.

 

Pamiętam, że kiedyś jeszcze był numer komórkowy jakiś podany u nich na stronie, ale nie mam go zapisanego, a teraz jak widzę go już nie ma (zresztą też nie był jakoś specjalnie ochoczo odbierany).

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×