Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] masternet.pl

Polecane posty

No cóż, dodam swoją opinię tutaj...

Nie do końca szydzę (jak ktoś to napisał), ale piszę tutaj o niedziałającym serwerze, ponieważ do supportu MasterNetu już nie zamierzam pisać... Trzymam tam tylko jedną stronę (serwer s2), mało aktualizuję (1-2 aktualizacje na miesiąc) i niemal za każdym razem mam problem z serwerem.

I zgadnijcie dlaczego teraz o tym piszę... :) Od godziny 20:01 (od wtedy usiłuję zrobić aktualizację) serwer s2 nie działa... serwer FTP również nie odpowiada.

Pisanie do supportu nic nie daje, jedynie cierpi mój układ nerwowy... Pisane tutaj nie nie ma na celu zgłoszenia, a jedynie pokazanie potencjalnym nowym waszym użytkownikom, jaki poziom obsługi reprezentujecie. Na rynku jest obecnie wiele konkurencyjnych firm... moja irytacja Masternetem jest już tak duża, że chętnie dzielę się tymi spostrzeżeniami na forum, a nie mailem do supportu. I nie zamierzam tego przestać.

Kończę pisać, serwer nadal nie działa... TO JUŻ 61 MINUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! (odkąd Ja wiem)... swooją drogą, mamy drugi dzień świąt, support nie pracuje od dwóch dni, ciekaw jestem, ile serwer nie działa naprawdę... i na koniec panie Adrianie, zamiast wypowiadać się na temat mojego posta, prosze wypowiedzieć się na temat działania serwera w dniu dzisiejszym??? Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOK nie pracował dwa dni ponieważ były święta, dni ustawowo wolne, to że sklepy były zamknięte to to Cię pewnie nie dziwi heh :)

Nie 61 minut (co za dokładność), a znacznie szybciej działanie serwera zostało przywrócone, ale o tym taki użytkownik już nie napisze bo po co.

Serwer s2 jest jednym z najstarszych serwerów na którym już nic nowego nie jest instalowane, firma prócz tego posiada wiele wiele innych serwerów pod usługi.

Wielu było Klientów którym coś nie pasowało, ale w przeciwieństwie do Twojego podejścią, oni poświęcili dosłownie parę minut, wysłali zgłoszenie do supportu. sprawa została raz dwa załatwiona i więcej nie zgłaszali problemów, a z usług korzystają intensywnie, ale skoro Ty nie chcesz wysłać prostej wiadomości e-mail ze swoim zgłoszeniem do BOK to przepraszam bardzo ale taka współpraca nigdy nie będzie miała sensu, zwyczajnie nie dajesz sobie pomóc, nie wiadomo kim jesteś, jakie masz ID, nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Z tego co on napisał to zgłoszenie miało miejsce i "nic nie daje", ale może mówił o jakichś zaszłych faktach.

 

Zresztą, co ja tam wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Adrianie, czy mógłby Pan wyjaśnić przyczynę, dla której serwer s2 nie jest monitorowany przez GRD od 22.02.2011r.?

http://masternet.grd...wum/?2011-02-22

 

Nie wiem czy Pan Adrian ma coś z tym wspólnego ani czy o tym wie.

 

Od tamtego dnia - 22-ego lutego 2011 - IP mojej maszyny monitorującej jest zbanowane na serwerze s2/ns2 Masternetu. Prawdopodobnie z automatu (czasem tak się dzieje w przypadku mojego monitoringu, niektóre hostingi musiały dodać moje IP do "whitelisty", moje połączenia nie są w żaden sposób szkodliwe, jednak tak mogą być przez różne automatyczne firewall'e postrzegane - w zależności od bardziej lub mniej restrykcyjnych ustawień), choć oczywiście bez wyjaśnienia sytuacji nie mogę być pewien. Jakiś czas później nastąpiła podobna blokada na s5, jednak tam nie na IP, a na frazę w wysyłanym przeze mnie nagłówku HTTP_USER_AGENT (mój monitor się przedstawia w ten sposób).

 

Ja ze swojej strony nigdy tego problemu do Masternetu nie zgłaszałem ze względu na znikomą ilość osób odwiedzających mój serwis w tamtym czasie (jak i po części inne sprawy po mojej stronie zupełnie nie związane z tym ani z jakimkolwiek innym hostingiem).

Wszystkie osoby, które jednak z mojego serwisu monitorującego korzystają - przepraszam. Powinienem był postarać się o to, by monitoring wznowić lub przynajmniej sprawę wyjaśnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Piotrze - nie masz za co przepraszać. Po prostu takie tam sobie różne teorie spiskowe rozpisywałem, jako że wiecznie z tym s2 coś nie jest tak i wiecznie klienci narzekają, a support jak na złość tłumaczy, że wszystko jest git, a klienci to debile ;-) W każdym razie byłoby miło, gdyby udało Ci się przywrócić usługę do działania, bo to nawet dziwnie wygląda.

 

Tak czy inaczej - wykresy dla okresu czasu przed lutym wyglądają dość niepokojąco na s2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teorie spiskowe, powiadasz... : )

Nawet jeśli taka blokada dostępu dla mnie (albo przynajmniej niechęć zdjęcia blokady nałożonej automatycznie) spowodowana byłaby celowym zamiarem ukrycia faktycznej, nie najlepszej dostępności do usług serwera, to i tak nikt tego nigdy się nie dowie. Podkreślam: "nawet jeśli" - ot, tylko taka sobie hipoteza bez żadnego potwierdzenia, stworzona pod wpływem stwierdzenia "teorie spiskowe". ; )

 

 

 

Niestety nie przywrócę monitoringu serwerów s2 i s5 ze swojej strony. Prawdopodobnie też nie rozszerzę monitoringu na inne (istniejące obecnie lub przyszłe) serwery tego hostingu. Podążając za odpowiedzią, jaką uzyskałem z BOK MasterNET.pl, odniosłem wrażenie, że "ciągłe notoryczne odpytywanie usług (...), zaśmiecanie logów" i tym podobne sprawy przeszkadzają administracji hostingu (jest to jedno zapytanie poprzez HTTP i jedno poprzez FTP do każdego z serwerów raz na dwie minuty). Ponadto w ich ocenie nie służy to bezpośrednio klientom hostingu - z tym akurat stwierdzeniem nie do końca się zgadzam, przecież po to właśnie wyniki mojego monitoringu udostępniam publicznie dla każdego (obecnego i potencjalnego przyszłego) klienta, ale oczywiście każdy ma własne zdanie na temat użyteczności takich monitoringów.

 

 

Uzyskałem też informację, że każdy klient MasterNET.pl posiadający usługę serwera wirtualnego ma możliwość monitorowania dostępności usług dzięki specjalnej nowo udostępnionej przez sam hosting funkcji.

 

Sam ze swojej strony jednak bardziej polecałbym zewnętrznych usługodawców. Jeden z klientów mógłby dla przykładu uruchomić monitoring ze strony np. pingdom.com lub jakiegokolwiek innego usługodawcy (mam nadzieję, że Ci nie będą blokowani) dla swojej strony i udostępnić wyniki publicznie, w ten sposób wszyscy klienci mogą korzystać z jednego monitora, zamiast uruchamiać dziesiątki czy setki monitoringów, każdy dla własnej strony prywatnie, i odpytywać serwer bardziej intensywnie niż jeden monitoring z publicznie dostępnymi wynikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie przywrócę monitoringu serwerów s2 i s5 ze swojej strony. Prawdopodobnie też nie rozszerzę monitoringu na inne (istniejące obecnie lub przyszłe) serwery tego hostingu. Podążając za odpowiedzią, jaką uzyskałem z BOK MasterNET.pl, odniosłem wrażenie, że "ciągłe notoryczne odpytywanie usług (...), zaśmiecanie logów" i tym podobne sprawy przeszkadzają administracji hostingu (jest to jedno zapytanie poprzez HTTP i jedno poprzez FTP do każdego z serwerów raz na dwie minuty). Ponadto w ich ocenie nie służy to bezpośrednio klientom hostingu - z tym akurat stwierdzeniem nie do końca się zgadzam, przecież po to właśnie wyniki mojego monitoringu udostępniam publicznie dla każdego (obecnego i potencjalnego przyszłego) klienta, ale oczywiście każdy ma własne zdanie na temat użyteczności takich monitoringów.

A jakiej odpowiedzi się spodziwałeś? Przecież jak wszystko działa cacy, to nie potrzeba zewnętrznych monitoringów wink.png

 

Dzisiaj w ręce wleciał mi monitoring S2: http://stats.pingdom...upg5frmt/468580

Nie ja założyłem ten monitoring, ale autora nie podam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja myślę, że jednak sprawa jest nieco śmierdząca, jako że nie znam dostawcy, który blokowałby jakiekolwiek narzędzia tego rodzaju - czy to pingdom, czy jakiś inny uptime monitor. Częściej służy to dostawcom, gdyż (jeśli wszystko jest ok) z uśmiechem na ustach mogą pisać, że wszystko pięknie działa i nie ma na co narzekać... a tutaj ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wy na prawdę wszędzie z automatu widzicie śmierdzące teorie spiskowe?

Ja odnoszę wrażenie, że ludzie coraz częściej nie czytają to co się pisze ze zrozumieniem.

Uzyskałem też informację, że każdy klient MasterNET.pl posiadający usługę serwera wirtualnego ma możliwość monitorowania dostępności usług dzięki specjalnej nowo udostępnionej przez sam hosting funkcji.
, wystarczy na prawdę czytać ze zrozumiem proste zdania czy monity.

Jeżeli firma ma coś do ukrycia to udostępnia takie funkcje?

Sądze, że każdy dorosły człowiek potrafi sobie sam na to pytanie odpowiedzieć pod warunkiem, że chociaż trochę pomyśli.

Przepraszam ale musiałem to podkreślić, może wtedy coś do niektórych tu autorów postów coś dotrze.

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jakieś joi.pl bodajże kiedyś też pisało, że ma uptime 99,9% i pisało o wielokrotnych testach, badaniach, systemie monitoringu, a na samym dole był button site-uptime z wartością 85%. I myślę, że tym temat zakończymy, bo pewnych betonów się rozbić nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że zakończysz, kolejny raz uświadomiłeś mi, że jak coś piszesz w tym temacie to przed oczami masz tylko "firma kłamie i ukrywa prawdę lub piszesz o czymś co być może miało miejsce hmm lata temu..."

Poprawność działania monitoringu udostępnianego przez usługodawcę bardzo prosto sprawdzić, nie działa Ci np tylko strona www, a poczta działa, logujesz się do panelu, wchodzisz w monitoring i masz czarno na białym.

Jestem przekonany, że to zrozumieć potrafi nawet gimazjalista, a jeżeli nadal taka osoba będzie widziała śmiedzące teorię to już nic nie da się tu zrobić, są ludzie co po prostu tak mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Gimnazjalista również zrozumie, że wszelkie narzędzia kontroli pewnych rzeczy oferowane przez wydawce są warte tyle ile pisanie przez prasę kontrolowaną przez Rząd, że "jest coraz lepiej". Ale widzę, że beton w postaci Ciebie jest nie do przebicia i będziesz stał na swoim, a choćby wszelkie narzędzia zewnętrzne twierdziły, że uptime wynosi 90% lub mniej i są downtime'y kilka razy dziennie to byś stwierdził, że się mylą, bo cośtam i że Twoje narzędzia są niezawodne, bo Twoje.

I pewnie zaprowadziłeś specjalny serwer do prowadzenia logów i sprawdzania czy czasem monitoring GRD nie powoduje zbytniego wzrostu obciążenia. Szkoda mi czasu nerwów na takiego ignoranta, także żyj dalej w przeświadczeniu cudowności i niezawodności. Ja w każdym razie domeny od Ciebie zabieram wkrótce do ovh, bo jeśli takie masz podejście do klientów to nie mamy za bardzo o czym rozmawiać. I żyj dalej w przeświadczeniu, że to wszyscy "nie czytają ze zrozumieniem", a nie, że Ty "nie rozumiesz z czytaniem" ;-)

 

Skąd wczorajsze downtime'y zanotowane przez pingdom? Czy to jakieś anomalia pingdomu?

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę, że przenosisz się do innej firmy, MasterNET.pl jak już kiedyś pisałem nie jest zainteresowy świadczeniem usług takim Klientom jak Ty, jak widać tacy przynoszą zawsze więcej strat niż jakiegoś pożytku.

Reszty Twoje postu nawet nie skomentuje, wyżej wszystko napisałem i wszystko jest czarno na białym, a jeżeli nie wierz w dane wyświetlane w czasie rzeczywistym oraz widocznie znasz bardzo mało firm które blokują lub znacznie ograniczają takie ciągłe odpytywania niech się inna firma z Tobą męczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ciesz się dalej, na kontach moim i klientów jest łącznie prawie 80 domen. Powodzenia w dalszym prowadzeniu biznesu.

Chcesz być powiedzmy wiarygodny to udostępnij takie dane publicznie, ale tego nie zrobisz. Chyba, że się mylę. Pewnie zbytnio obciążali by Ci klienci wejścia w taki panel jak ten: http://www.site5.com...current-status/ dla kilku serwerów.

 

Jak będziesz blokował pingdom'a na s2 to daj znać publicznie, że Ci obciąża serwer, albo coś. Poprawię sobie humor :-) Tu masz przydatne narzędzie do wykonania tego: https://www.pingdom....obe_servers.xml ;-) Podpinasz sobie jakiegoś cudaka do banowania żeby pobierał z RSS i już, nawet Święty Paweł nie sprawdzi sobie czy na prawdę uptime jest taki jak piszesz.

 

O, a to jakie piękne: http://syslog.warten.de/2011/12/fetch-ip-addresses-of-pingdoms-probe-servers/

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak będziesz blokował pingdom'a na s2 to daj znać publicznie, że Ci obciąża serwer, albo coś. Poprawię sobie humor :-)

Takie narzędzia nie obciążają serwera. Obciążają za to dosyć znacząco pracownika NOC, któremu ciągle jakieś IDSy plują, że tu coś niedobrego się dzieje. Poza IDSami, to i ręczna weryfikacja logów może spowodować, że niechcący się jakiegoś ważniejszego przeoczy przez zmęczenie oczu takimi samymi GETami co chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Takie narzędzia nie obciążają serwera. Obciążają za to dosyć znacząco pracownika NOC, któremu ciągle jakieś IDSy plują, że tu coś niedobrego się dzieje. Poza IDSami, to i ręczna weryfikacja logów może spowodować, że niechcący się jakiegoś ważniejszego przeoczy przez zmęczenie oczu takimi samymi GETami co chwilę.

Za dobrze się nie znam na IDS'ach, ale sądzę, że ich dobre skonfigurowanie wykluczy "plucie się", bo przecież gdyby było inaczej to z systemami monitoringu typu pingdom by był problem na skalę globalną, a pierwszy raz widzę takie przeżywanie i to jeszcze przez właściciela firmy, w której `zawsze wszystko dobrze działa i z niczym nie ma problemu`.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Istnieje taka prosta zasada, jak się na czymś nie znasz, to się nie wypowiadaj i proszę skończ już wypisywanie włanych teorii spiskowych w których dopisujesz swoje wyobrażenia oparte na cząstkowych wypowiedziach innych użytkowników który nawet nie raczą sie skontaktować sie z supportem - to wcale nie boli, a wiele może zdziałać, ale skoro swoją opinię opierasz na jakiś sytuacjach z hmm, pewnie paru lat temu to ok, to jest zwyczajnie nie stosowne ciągle powtarzać jedno i to samo - nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

 

Ja na prawdę nie rozumiem, dlaczego ludzie opisujący swoje problemy na forach, nie prześlą zgłoszenia z dokładnym opisem sytuacji do BOK - w ten sposób BOK takiemu użytkownikowi na pewno nie pomoże (firma jasnowidza nie zatrudnia) i będzie ciągle wypisywać się na forum, to jest normalne zachowanie? raczej nie.

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości, zachęcam do kontaktu z supportem -> info@masternet.pl

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ok, zatem tak jak pisałem wcześniej - pewnych betonów nie rozbiję. Żyj dalej w przeświadczeniu, że system weryfikacji "dostępności" dostępny tylko dla klientów przy jednoczesnym blokowaniu dostępu do zewnętrznego narzędzia monitoringu dla - co ciekawe - tylko wybranych serwerów, pokazuje Twój profesjonalizm i nie daje obecnym lub potencjalnym przyszłym Twoim klientom podstawy do wyciągania różnego rodzaju - mniej lub bardziej pozytywnych opinii.

Zadam jeszcze pytanie w formie zapytania dot. oferty czy dostępne w panelu klienta rozwiązanie pozwala na wyliczenie dokładnego uptime na dany okres czasu oraz określa całkowity czas niedostępności, czy może jedynie wyświetla bieżący status usług.

btw. Sytuacja o której mówiłem z próbą kontaktu telefonicznego miała miejsce niecały rok temu, przy przedłużaniu jednej z moich domen. Tyle na temat.

 

Dziękuję z góry za odpowiedź na zadane pytanie dot. panelu i pozdrawiam.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisz mi jeszcze w formie zapytania dot. oferty czy dostępne w panelu klienta rozwiązanie pozwala na wyliczenie dokładnego uptime na dany okres czasu oraz określa całkowity czas niedostępności, czy może jedynie wyświetla bieżący status usług.
Nie musisz nic sam wyliczać, wyświetlane są dane nawet archiwalne, z zeszłych miesięcy, pewnie zdziwiony :)
btw. Sytuacja o której mówiłem z próbą kontaktu telefonicznego miała miejsce niecały rok temu, przy przedłużaniu jednej z moich domen. Tyle na temat.
I to jest potwierdzeniem tego co wielokrotnie pisałem, pewna mała grupka użytkowników cały czas pisze coś co miało miejsce baaardzo dawno temu, lata temu.

Mój odbiór Twoich postów jest jednoznaczy, wyłapujesz z postów innych użytkowników to co najgrosze i dopisujesz swoje wyobrażenia - widać to ewidentnie w Twoich postach.

Tak więc tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie musisz nic sam wyliczać, wyświetlane są dane nawet archiwalne, z zeszłych miesięcy, pewnie zdziwiony smile.png

Czy możliwe uzyskanie jest przykładowego zrzutu ekranu jak to wygląda? Dla celów czysto poglądowo-informacyjnych

I to jest potwierdzeniem tego co wielokrotnie pisałem, pewna mała grupka użytkowników cały czas pisze coś co miało miejsce baaardzo dawno temu, lata temu.

 

Mój odbiór Twoich postów jest jednoznaczy, wyłapujesz z postów innych użytkowników to co najgrosze i dopisujesz swoje wyobrażenia - widać to ewidentnie w Twoich postach.

Tak więc tyle.

Jak pewnie nie zauważyłeś, co do cen nikt nie ma wątpliwości jeśli chodzi o Twoją ofertę. Wątpliwości są w głównej mierze o support, przez kilka osób, co za każdym razem tymi samymi argumentami przebąkujesz. Powiedz mi, czemu inne firmy nie mają z tym problemu? Weźmy taki ultimahost. Nieraz cokolwiek się działo, jakaś awaria - zgłoszenie w środku nocy w panelu, odpowiedź po 15 minutach - problem rozwiązany. W Castpol - godzina 6 rano, jakiś problem z mailami - dzwonię - problem rozwiązany. Co więcej okazało się, że to był mój błąd.

Prawda jest taka, że nawet gdyby usługi miały jakieś problemy, tak jak próbuje to przedstawić tutaj np. autor drugiego postu na pierwszej stronie tego wątku, a nikt by wcześniej lub teraz nie miał żadnych problemów z supportem, to by się nic nie działo, nikt by nie napisał złego słowa. Co najwyżej - no czasem jest jakiś problem, ale support jest uczciwy, szybki i nic się nie dzieje. Tak samo podejrzenie niższego uptime serwerów i przerw - myślisz, że to takie całkiem bezpodstawne? Że klienci nie mają podstaw, by twierdzić, że tak jest?

Zauważ, że w innych firmach tego problemu nie ma, no może za wyjątkami typu hitme. Oni się już doczekali nawet osobnego wątku dotyczącego wyłącznie supportu. Co więcej, tam właściciel też zapiera się, że wszystko jest dobrze. Dokładnie tak samo w progreso. Nie widzisz tu pewnego powiązania? Bo moim zdaniem tak samo ja, jak i kilka osób - widzą. Pewnie zaraz mi napiszesz, że Cię bezpodstawnie porównuję, ale prawda jest taka - jak potrzebuję dzwonić to dzwonię - zwykle wtedy jak mam jakiś problem. Dzwoniłem kilka dni z rzędu i mi się nie udało. Nie będę dzwonił teraz i sprawdzał, bo nie mam po co. Jeśli ktoś napisze pozytywną opinię na temat supportu to będzie podstawa do tego, bym mógł twierdzić, że coś się zmieniło. Twoje stwierdzenia, że na pewno się zmieniło mnie nie urządzają, gdyż to samo dokładnie pisałeś w tych dniach, gdy pomocy potrzebowałem i nie uzyskałem klientom, którzy chcieli coś załatwić i się dodzwonić nie mogli.

Zatem zamiast pisać klientom, że są debilami i nie umieją czytać, co raczysz robić w takiej lub innej formie - spróbuj się postawić po drugiej stronie i to nie jako szef, tylko jako klient mający problem z niedziałającą stroną/domeną/czymkolwiek. Ale z przyczyn marketingowych założonych przez Ciebie tego nie zrobisz, a na pewno nie zmienisz podejścia na forum, bo firma musi być złota, a klienci narzekający muszą być debilami, upośledzonymi niedorozwojami z brakami w umiejętności czytania i rozumienia.

I tak, możesz mi znów wklejać te formułki o tym, że tysiąc razy o tym było i że klient nie umie czytać, co pewnie zrobisz. Szczerze to nawet mnie to nie zaskoczy, jeśli chodzi o Ciebie, bo widzę, że tak właśnie działasz, co bardzo ładnie ukazuje zamknięty poprzedni wątek na temat Twojej firmy.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy możliwe uzyskanie jest przykładowego zrzutu ekranu jak to wygląda? Dla celów czysto poglądowo-informacyjnych
Wieczorem lub jutro postaram się to zrobić wyjątkowo dla Ciebie, chociaż szybciej będzie jak po prostu uruchomisz usługę na okres testowy.
Zatem zamiast pisać klientom, że są debilami...

Prześlij mi proszę na PW pełną wiadomość przesłaną do Klienta w której użyto słowa debil - a jeżeli takiej nie posiadasz to jest to kolejne niestety potwierdze typowego wyolbrzymiania i proszę grzecznie zaptrzestaj używać takiego słownictwa które rzekomo wg Ciebie firma kieruje do Klientów.

spróbuj się postawić po drugiej stronie i to nie jako szef, tylko jako klient mający problem z niedziałającą stroną/domeną/czymkolwiek.
Grzecznie kontaktuje się w pierwszej kolejnośći z firmą która świadczy mi usługi, a nie pierw lecę po wszystkich forach i pisze co się stało - chyba tym razem przyznasz mi rację?

I napiszę to kolejny raz bo widocznie muszę: Firma ma jasno określone godziny pracy - realizacji zleceń typu transfery, zapytania, etc, to że w innej firmie otrzymasz odp po 15 minutach, pamiętaj że nie zawsze tak musi być z czasem gdy firmie będzie przybywać Klinetów czas ten może być wydłużony - wielokrotnie pisanie również przez innych użytkowników forum.

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wieczorem lub jutro postaram się to zrobić wyjątkowo dla Ciebie, chociaż szybciej będzie jak po prostu uruchomisz usługę na okres testowy.

Ok, uruchomiłem na okres testowy, zatem w/w prośba jest nieważna.

Prześlij mi proszę na PW pełną wiadomość przesłaną do Klienta w której użyto słowa debil - a jeżeli takiej nie posiadasz to jest to kolejne niestety potwierdze typowego wyolbrzymiania i proszę grzecznie zaptrzestaj używać takiego słownictwa które rzekomo wg Ciebie firma kieruje do Klientów.

 

 

Debil to przenośnia, porównanie do gimnazjalistów lub nie potrafiących czytać ze zrozumieniem, które zastosowałeś nawet chyba w tym wątku (a jeśli nie to na pewno w tym zamkniętym) daje mi dokładnie takie samo określenie, tyle że w nieco grzeczniejszych słowach. Jeśli Tobie nie - przepraszam. Niemniej ok - od teraz będę używał dokładnie takiej formy w jakiej Ty określałeś m.in. mnie i do jakiej mnie porównywałeś.

Grzecznie kontaktuje się w pierwszej kolejnośći z firmą która świadczy mi usługi, a nie pierw lecę po wszystkich forach i pisze co się stało - chyba tym razem przyznasz mi rację?

 

Jeśli NIE MOGĘ się skontaktować, tak jak ja PRÓBOWAŁEM i wiele innych osób PRÓBOWAŁO - piszę na forum. Natomiast przy Ntej próbie kontaktu kończącej się fiaskiem ja bym się rozczarował i stwierdził, że to bez sensu. Jeśli tak było z kolegą inicjującym ten ciąg wypowiedzi to mogę Ci jedynie połowicznie przyznać rację. "Kolejny raz napisałem, bo widocznie muszę".

I napiszę to kolejny raz bo widocznie muszę: Firma ma jasno określone godziny pracy - realizacji zleceń typu transfery, zapytania, etc, to że w innej firmie otrzymasz odp po 15 minutach, pamiętaj że nie zawsze tak musi być z czasem gdy firmie będzie przybywać Klinetów czas ten może być wydłużony - wielokrotnie pisanie również przez innych użytkowników forum.

W firmach z większą ilością klientów niż Twoja firma jestem w stanie uzyskać odpowiedzi "po 15 minutach". Te dwie firmy podałem jako absolutny wzór dla mnie w kwestii sposobu prowadzenia "szybkiego supportu". Natomiast dzwoniłem zawsze w godzinach pracy supportu.

 

 

btw. Tak w formie drobnej uwagi - przy zamówieniu w stopce dostałem:

MasterNET.pl

"Hosting Klasy Business od 5 lat w sieci"

Tel. +48 12 350 20 01 (pon-pt 10:00-17:00)

A to chyba już 7 ;-)

 

 

 

Od czego PW jest? Taki sam układ strony macie... A jedyna różnica że my będziemy musieli waszych kłótni wysłuchiwać (czyt. wyczytywać)

Wątek nazywa się dyskusje, a to myślę niczym innym jak dyskusją nie jest.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo oporny support. Nie polecam tym, którzy szybko chcą załatwić swoją sprawe. Support popsuł dobrą opinie jaką miałem o nich.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×