Lindsey 19 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2016 (edytowany) Ale biedę muszą klepać te firmy w UK, że blokują usługę co do minuty. @is_wm jesteś żałosny, swoimi postami tylko udowadniasz swoją niedojrzałość... a tak na marginesie to, że firmy blokują usługi w dniu ich wygaśnięcia nie powinno nikogo dziwić. To się nazywa automatyzacja No chyba że korzystasz z firm krzaków gdzie jeszcze się to odbywa ręcznie ... Edytowano Kwiecień 6, 2016 przez Lindsey (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2016 a tak na marginesie to, że firmy blokują usługi w dniu ich wygaśnięcia nie powinno nikogo dziwić. To się nazywa automatyzacja Tego nikt nie neguje. Gdyby to było określone nie jako termin płatności, a jako termin ważności usługi (czy coś w ten deseń) do dnia xx.yy.zzzz, to jeszcze można by dyskutować, czy płatność uiścić należy do świtu, czy zmierzchu. Jednakże jeżeli ktoś podaje jawnie "termin płatności", to pomimo tego, że usługa wygasła dzień/dwa/więcej przed, nie powinien jej blokować przed jego formalnym upływem z powodu braku płatności. MZone nie jest polskim podmiotem, a w regulacjach na wyspach się nie orientuję, ale w przypadku firm polskich, które obowiązuje przestrzeganie prawa w PL, to termin ustalony w dniach kończy się z końcem dnia, nie jego początkiem (art. 111 k.c. i jego okolice). Czyli termin płatności 5.04. oznacza 5.04. godz. 23:59; czy to się komuś podoba, czy nie 4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2016 zleciało się grono wzajemnej adoracji i oczywiście rozsądne głosy od is_wm czy cdcd giną w tłumie... "Do dnia" w całym cywilizowanym świecie oznacza, że usługa jest ważna do końca tego dnia, a nie do godziny 9, 13, czy 15. I jeszcze to obrażanie się na klienta publicznie na forum za to, że zwrócił uwagę, spróbujcie wielcy biznesmeni z UK sprzedać taką usługe rdzennemu wyspiarzowi to was wysmieje.. po prostu mentalnosć jak z jackowa w chicago w latach 80.... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2016 "Do dnia" w całym cywilizowanym świecie oznacza, że usługa jest ważna do końca tego dnia No właśnie nie do końca... Ten zwrot jest bardzo, ale to bardzo niejasny: http://sjp.pwn.pl/sjp/do-dnia;3027957.html Jednak o ile w przypadku terminu "do dnia", to jeszcze możemy polemizować, to dla terminu określonego na konkretny dzień już niekoniecznie. Ale oczywiście w ramach polskiego prawa. Dyskusja jest w temacie MZone, które w Polsce nie działa, więc niekoniecznie musi tak wszystko interpretować (ale powinna to być dla nich wskazówka, że przyzwyczajeni do innego myślenia klienci mogą się "pogubić" i może warto gdzieś w dokumentacji opisać dla takich gagatków troszkę bardziej szczegółowo, jak realizowane są operacje billingowe). 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2016 Nawet służbiste ovh nie blokuje usług co do dnia, a co dopiero minuty. Akurat OVH bardzo chętnie blokuje usługę przy nieopłaconej fakturze (przynajmniej w Kimsufi, nie wiem jak w przypadku innych usług). To się właśnie nazywa automatyzacja, jak ktoś tu już powiedział. Przy takiej skali nikt nie będzie biegał po kontach i ręcznie blokował usług. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Kwiecień 7, 2016 Zamykam na pare dni te dyskusje bo robi się żałosna. Ostatnie dni były u nas ciepłe i słoneczne, ciekawe jak to wpłynęło na kilka osób.. //13.05.2016 - odblokowane. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach