Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] www.mzone.pl

Polecane posty

To proszę mi powiedzieć... skąd mam się domyślić, że mam zapłacić 4.04, a nie 5.04 skoro due date jest 5.04?

 

Możesz sobie zapłacić nawet 7 kwietnia, nikt Ci tego nie broni.

Nie zmienia to faktu,że konto było ważne do 4 kwietnia 2016 do godziny 23:59 i po tym terminie może być w każdej chwili zawieszone.

 

Sądzę, że konto będzie działało 5.04 skoro daliście mi termin zapłaty do końca 5.04.

Jesteś w błędzie, na fakturze masz formacje za jaki okres opłaciłeś: BASIC ONE PL - xxx(05/04/2015 - 04/04/2016)

Czyli liczyłeś na darmowy dzień. Doba kończy się o północy o godzinie 23:59:59, nowy dzień zaczyna się od: 00:00:00

Cały świat opiera się na tym samym systemie.

 

Dla mnie temat zamknięty, nie potrzebnie drążysz temat, za rok przejdziesz do innej firmy i będziesz miał tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 1 płać wcześniej żeby nie przysparzac sobie tego typu problemów a po 2 zmień hosting jeśli ich zachowanie ci nie odpowiada. Według mnie nie ms tutaj niedopatrzen ze strony firmy a jedynie problem zaistnial ponieważ oplacasz wszystko na ostatnia chwile.

Edytowano przez #Gremsonkowy# (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

standardowy scenariusz, klient wyczekuje z utęsknieniem ostatniego dnia ważności faktury, źle popatrzy na datę a potem smaruje na każdym forum jaka to firma zła :)

 

Z każdym można się dogadać, w firmach też pracują ludzie i myślę, że jak by się najpierw napisało do firmy to problemu by nie było :)

Ale od czego jest forum, trzeba wysmarować firmę i zgrywać pokrzywdzonego :D

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Już myślałem że jakaś grubsza afera a tutaj awantura o kilkanaście złociszy?

80zł rocznie i jeszcze opłata na sam fajrant paypalem? Rozumiem z portfela hostingu, ale no...

 

 

Ale cóż. Jak ja to mówię :) tacy klienci to zwykli "krzykacze" bo on ma płaci i traci "miljony" i jego renoma spada.

 

Faktury jak płacisz na poważne projekty to też na sam koniec albo po terminie?

 

 

 

[OT] i tak mój kolega jest rekordzistą (co prawda w innej dziedzinie). Jego klient opłacił fakturę (na kilka tysi) jakieś 3-4 miesiące po dacie płatności na fakturze :)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

standardowy scenariusz, klient wyczekuje z utęsknieniem ostatniego dnia ważności faktury, źle popatrzy na datę a potem smaruje na każdym forum jaka to firma zła :)

 

Z każdym można się dogadać, w firmach też pracują ludzie i myślę, że jak by się najpierw napisało do firmy to problemu by nie było :)

Ale od czego jest forum, trzeba wysmarować firmę i zgrywać pokrzywdzonego :D

 

Możesz mi wskazać gdzie ja źle spojrzałem na datę? Termin płatności jest 5.04, a hosting twierdzi, że wcześniej, tylko, że nigdzie tego nie napisał.

I najpierw napisałem do nich. Tylko tak samo jak tutaj na forum nie dociera do nich co ja piszę, zero nawet próby zrozumienia klienta, próbują robić ze mnie głupka. Zamknęli wątek. Tutaj chcę ostrzec klientów, że termin płatności na fakturze nie ma żadnego znaczenia i mogą zawiesić serwis jeszcze przed upływem terminu płatności!

 

@Kamikadze - nigdzie nie napisałem, że ja im płacę "miljony" więc więc do czego się odnosisz? I tak, płatność za wszystkie faktury zlecam ostatniego dnia. Mam do tego prawo, firma otrzymuje pieniądze w ostatnim dniu jaki ustalił i nigdy nie miałem z tym problemów.

 

@#Gremsonkowy# Na prawdę nie widzisz problemu, że termin płatności został ustalony na 5.04, a usługa wyłączona przed terminem płatności?

 

@www.mzone.uk Naprawdę jestem w błędzie? Jeśli mówimy o płatności za usługę to klienta interesuje termin płatności. Termin ustaliście na 5.04 i tego dnia klient może zapłacić. Przy płatności PayPal kasę macie w chwilę po mojej płatności, a więc mogę nawet zapłacić o godz. 23:59 i nadal spełniam ustalone przez was warunki płatności. I nie liczyłem na żaden darmowy dzień (1 dzień = 0,27 zł :) Chcieliście kasę wcześniej? To dlaczego nie ustaliliście wcześniejszego terminu płatności? Jaką logiką się kierowaliście ustalając termin płatności na 5.04?

 

@SiXwishlist Nie, nie oznacza już po ptakach. Tutaj masz co oznacza due date: http://www.businessdictionary.com/definition/due-date.html i załączam PrintScreen z faktury, tutaj jest po polsku.

post-39679-0-27608000-1459941802_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

nigdzie nie napisałem, że ja im płacę "miljony" więc więc do czego się odnosisz? I tak, płatność za wszystkie faktury zlecam ostatniego dnia. Mam do tego prawo, firma otrzymuje pieniądze w ostatnim dniu jaki ustalił i nigdy nie miałem z tym problemów.

 

 

Ale jesteś typowym forumowym krzykaczem. Zamiast zapłacić fakturę jak usługa została zablokowana i napisać aby go odblokowali to robisz dym na supporcie i forum. Podejrzewam że przy płatności online automat by od razu odblokował serwer.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze masz zapłacić do 5.04 jak sobie przeglądam takie fak wystawione za vps czy serwery w rożnych firmach to wszystko sie pokrywa fak z panelem i nie ma mowy o płatności 4.04

 

To kolejny przypadek na tym forum jak dzieci krzyczą "płac wcześniej nie będziesz miał problemów" bo umowy, fakt i dokumenty sa G warte i wystawiane z przymusu a informacje na nich zawarte nie są wiążące, tylko dlaczego w prawdziwym życiu jednak jest zgodnie z papierami..

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Nie rozumiem czemu na niego tak wsiedliście. Termin płatności to 5.04 (włącznie). Jeżeli usługa ma wcześniejszy czas wygasania to znaczy, że jest jakiś błąd w systemie wystawiania FV. Idąc tym tokiem rozumowania dochodzimy do takich absurdów, że np. usługa wygasa jutro ale termin płatności jest za np. 13 dni.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto chodzi, że każda firma bije się o każdą złotowkę i ma się płacić według ich upodobań.

 

Zgadzam się z autorami 3 powyższych postów, gdyż napisane jest czarno na bialym 05.04.

 

Zwaliliście winę na autora skargi podając powód jeden dzień za darmo.

 

Może dodajcie do faktur czas trwania usługi oraz czas na jej opłate.

 

#Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Termin ustaliście na 5.04 i tego dnia klient może zapłacić.

 

Nadal widzę, że po swojemu interpretujesz fakty.

Termin ważności konta jest widoczny na fakturze, nie pokazałeś tej dolnej części faktury, a wygląda tak:

 

 

BASIC ONE PL - xxx(05/04/2015 - 04/04/2016)

 

Termin wpłaty był ważny do dnia 5 Kwietnia 2016 roku i tego dnia konto zostało zawieszone.

Nie wiem dlaczego sugerujesz, że konto zostało zawieszone w dniu 4 Kwietnia, co jest nie prawdą.

 

W dniu 5 Kwietnia konto mogło być zawieszone o każdej godzinie, w informacji gdzie masz termin wpłaty nie ma podanej godziny, więc może być to przedział pomiędzy 00:00 a 23:59 I zostało zawieszone po północy zgodnie z harmonogramem.

Twoja wpłata została zarejestrowana przez system Paypal w dniu 5 Kwietnia 2016 roku o godzinie 7:00, system zaraz po otrzymaniu wpłaty odwiesza zawieszone konto. Wszystko dzieje się automatycznie, nikt nie zrobił Ci tego na złość, tak jak to sobie wyobrażasz.

 

Każda firma daje ci termin wpłaty i tego terminu musisz się trzymać, jak masz termin do dnia 5 Kwietnia i wpłacasz dopiero po zawieszenia konta, oznacza to, że ignorujesz wysłane do Ciebie maile o wygenerowaniu faktury (14 dni przed), oraz kolejnego maila z przypomnieniem.

 

Nie uważam tego za jakiś błąd systemu, jakoś nikt do tej pory nie miał z tym problemu, Tylko Ty.

Przykro mi z powodu, że ktoś robi taki chaos na forum, tylko z powodu swojego lenistwa i nie dokonanie wpłaty w terminie.

Pamiętaj, że z tego samego systemu billingowego korzysta 95% firm hostingowych na całym świecie, więc ten problem powinien być widoczny na całym świecie, został jednak zauważony tylko przez Ciebie.

 

Druga rzecz, wystarczyło dodać do skarbonki odpowiednią ilość pieniędzy i system pobrał by to w odpowiednim czasie, bez zawieszania konta.

 

Tyle co mam do powiedzenia w tej sprawie, system nie zostanie zmieniony i nie uważamy, że w tym przypadku powinniśmy przeprosić klienta, bo nie wiem z jakiego powodu. Zresztą nie wiem jaka firma chciałaby mieć takiego klienta, który robi larum na forum, tylko po to by coś w wskórać.

 

 

Dodam jeszcze do tego, że rok temu też się spóźniłeś z wpłatą, konto zostało wtedy także zawieszone.

 

05/04/2015 23:01 Service Suspension Notification

 

 

Widzę także w systemie, że rok temu usunąłeś siebie z listy mailingowej, być może to jest powód, że nie pilnujesz terminów i po prostu nie czytasz powiadomień:

 

 

06/04/2015 15:58 Unsubscribe Confirmation

 

 

Nie trzymasz się terminów, tym samym nie jesteś wiarygodny.

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)
  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

Termin ważności konta jest widoczny na fakturze, nie pokazałeś tej dolnej części faktury, a wygląda tak:

 

 

Myślę, że temat jest mocno dyskusyjny. Założyło się na rynku bowiem, że termin płatności to jest ostatni dzień kiedy można zapłacić aby nie doczekać blokady czy innych konsekwencji. Dla przykładu mój operator komórkowy nie robi żadnych "afer" jeśli płatności dokonam w dniu opłacenia faktury (fizycznie środki na koncie mają nazajutrz rano, albo w poniedziałek jeśli weekend się pojawia w międzyczasie).

 

Myślę, że powinieneś to uwzględnić, aby w przyszłości nie było tego typu zamieszania.

 

Większość urzędów i instytucji publicznych opłaca chyba zawsze właśnie w ten sposób - w dniu ważności faktury. To ogólnie przyjęta zasada, stąd zamieszanie.

 

Druga strona afery powinna zaś jednak rozważać opłacanie generalnie wszystkiego w nieco wcześniejszym terminie.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nadal widzę, że po swojemu interpretujesz fakty.

Termin ważności konta jest widoczny na fakturze, nie pokazałeś tej dolnej części faktury, a wygląda tak:

 

 

Termin wpłaty był ważny do dnia 5 Kwietnia 2016 roku i tego dnia konto zostało zawieszone.

Nie wiem dlaczego sugerujesz, że konto zostało zawieszone w dniu 4 Kwietnia, co jest nie prawdą.

 

W dniu 5 Kwietnia konto mogło być zawieszone o każdej godzinie, w informacji gdzie masz termin wpłaty nie ma podanej godziny, więc może być to przedział pomiędzy 00:00 a 23:59 I zostało zawieszone po północy zgodnie z harmonogramem.

Twoja wpłata została zarejestrowana przez system Paypal w dniu 5 Kwietnia 2016 roku o godzinie 7:00, system zaraz po otrzymaniu wpłaty odwiesza zawieszone konto. Wszystko dzieje się automatycznie, nikt nie zrobił Ci tego na złość, tak jak to sobie wyobrażasz.

 

Każda firma daje ci termin wpłaty i tego terminu musisz się trzymać, jak masz termin do dnia 5 Kwietnia i wpłacasz dopiero po zawieszenia konta, oznacza to, że ignorujesz wysłane do Ciebie maile o wygenerowaniu faktury (14 dni przed), oraz kolejnego maila z przypomnieniem.

 

Nie uważam tego za jakiś błąd systemu, jakoś nikt do tej pory nie miał z tym problemu, Tylko Ty.

Przykro mi z powodu, że ktoś robi taki chaos na forum, tylko z powodu swojego lenistwa i nie dokonanie wpłaty w terminie.

Pamiętaj, że z tego samego systemu billingowego korzysta 95% firm hostingowych na całym świecie, więc ten problem powinien być widoczny na całym świecie, został jednak zauważony tylko przez Ciebie.

 

Druga rzecz, wystarczyło dodać do skarbonki odpowiednią ilość pieniędzy i system pobrał by to w odpowiednim czasie, bez zawieszania konta.

 

Tyle co mam do powiedzenia w tej sprawie, system nie zostanie zmieniony i nie uważamy, że w tym przypadku powinniśmy przeprosić klienta, bo nie wiem z jakiego powodu. Zresztą nie wiem jaka firma chciałaby mieć takiego klienta, który robi larum na forum, tylko po to by coś w wskórać.

 

 

Dodam jeszcze do tego, że rok temu też się spóźniłeś z wpłatą, konto zostało wtedy także zawieszone.

 

 

Widzę także w systemie, że rok temu usunąłeś siebie z listy mailingowej, być może to jest powód, że nie pilnujesz terminów i po prostu nie czytasz powiadomień:

 

 

Nie trzymasz się terminów, tym samym nie jesteś wiarygodny.

W takim razie bardzo przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale biedę muszą klepać te firmy w UK, że blokują usługę co do minuty. Nieraz mi się zdarzyło opłacić prąd, internet, telefon, gaz czy inną usługę po terminie płatności (nie dlatego, że jestem skąpy, ale najzwyczajniej w świecie zdarzyło mi się zapomnieć/rachunek gdzieś się zawieruszył itd.) i NIGDY nikt mi tej usługi nie zawiesił (zdarzyło się, że nc+ naliczyło chyba 1 zł odsetek za grube, chyba 3-tygodniowe spóźnienie w płatności). Zresztą PR też macie tam do bani, bo zamiast napisać "dziękujemy za uwagi, postaramy się zmienić, w czym jeszcze możemy pomóc?", to udowadniasz KLIENTOWI że jest sknerą i niech wie, że jest głupi :D

 

Pitolenie, że 95% firm NA ŚWIECIE postępuje w ten sposób jest bullshitem totalnym. Nie znam żadnej firmy hostingowej ze świata, która robiłaby podobnie, a korzystałem w ciągu ostatnich 20 lat z kilkudziesięciu, jeśli nie kilkuset mniejszych i większych. Wyjątkiem są domeny, ale te warunki akurat nie są ustalane przez firmy hostingowe, a rejestratorów.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wiele osób na forum ma fun, chociaż nie mają zielonego pojęcia o tym jak to wygląda od zaplecza.

Dobrze, tu zwracam się do klienta.

 

Panie Bronisławie, skoro tak bardzo jest Pan niezadowolony z tego powodu, proszę skontaktować się z naszym BOK, wykonamy zwrot wpłaconych przez Pana pieniędzy i zamkniemy Pana konto klienta, będzie Pan mógł się przenieść do innej firmy praktycznie natychmiast.

 

Prosiłbym skopiować wszystkie pliki z konta przed kontaktem z BOK, system automatycznie usunie Pana konto serwera przy zwrocie pieniędzy poprzez Paypal. W przypadku pytań proszę już o kontakt z BOK.

 

Mam nadzieję, że to rozwiąże problem i klient będzie zadowolony z takiego obrotu sytuacji.

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, bo tylko mzone ma klientów i tylko mzone prowadzi firmę hostingową :)

 

Weź chłopie ochlap się zimną wodą, otrzeźwiej. Nawet służbiste ovh nie blokuje usług co do dnia, a co dopiero minuty. Masz klienta od 2 lat, zamiast o niego zadbać, to mieszasz go z błotem. Też nie cierpię takich marud, co lecą na forum płakać z byle pierdołą, ale skoro już wzniecił ogień, to należy gasić pożar wodą, a nie benzyną (a nawet teraz tym zwrotem to podsycasz, bo przecież człowiek sam napisał, że przenosić się nie chce, a teraz nawet przeprosił).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

is_wm@ Odnoszę wrażenie, że twoja buta raczej nie pasuje do poważnego forum.

 

Myślę, że ta woda odświeżająca raczej przydałaby się Tobie, jakoś czuję zaduch w Twoich manierach.

 

Po drugie te przeprosiny były napisane od drugiego użytkownika (zresztą nie oczekiwałem przecież żadnych przeprosin), może najpierw zapoznaj się z tematem, odnoszę wrażenie, że wiele nie potrafisz, człowieku ochłoń i naucz się trochę kultury....

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozbawiasz mnie, serio, siedzę teraz i huczę :D Daję Ci rady jak wybrnąć z sytuacji, a że piszę językiem 'dorosłego faceta', to wybacz - myślałem, że Ireneusz to męskie imię [i że też jesteś dorosły], jeśli wolisz to mogę pisać jak do 'rozwydrzonej panienki', bo tak się od początku tego problemu zachowujesz (m.in. pisząc co chwila "Dla mnie temat zamknięty" i dalej się odzywając, nie wspominając już o poniżaniu swojego własnego klienta twierdząc że celowo ignoruje powiadomienia i instruując go czego nie zrobił, bo po mnie czy innych możesz sobie jechać do woli) :)

 

Ale spoko, sam sobie (swojej firmie) wystawiasz wizytówkę, więc brnij w to dalej jeśli chcesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daję Ci rady jak wybrnąć z sytuacji

 

 

No teraz to ja huczę ... ;)

Proszę, nie dawaj mi rad, jakoś jesteś mało przekonujący ...

 

Dobra, dla mnie koniec tematu, klienta zapraszam na BOK w każdym razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno bardziej przekonujące są te Twoje statystyki, że 95% firm hostingowych robi to samo :D Wymień choć z 5 (przy setkach tysięcy hostingów to raczej nie powinno być większym problemem) :)

 

PS. Prośba może pozostać retoryczna jak dla mnie (uznajmy wszyscy, że jako konkurencja nie możesz wskazać żadnej firmy z nazwy) ;)

Edytowano przez is_wm (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wiele osób na forum ma fun, chociaż nie mają zielonego pojęcia o tym jak to wygląda od zaplecza.

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/34294-dyskusje-webhpl/?p=455463

 

Teraz dopiero widzę ze wasza firma w to wierzy a nawet stosuje, to jest już całe dwie na świecie ;)

 

Wasze "zaplecze" to nie jest wasz pomysł ? ktoś wam to narzucił? nie możecie dokonać żadnych zmian ;)

 

Z ciekawości kredyt spłacacie do 10 każdego miesiąca do godziny 11:47 (godzina podpisu na umowie )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Dawno się nie czepialiście Irka i MZone to musicie nadrobić spore zaległości? Dajcie już spokój, po co ciśniecie temat który dawno powinien sam się wyjaśnić i zakończyć... Robicie człowiekowi śmietnik w temacie na kilka stron chyba tylko po to żeby potem móc dawać linki do tej zadymy i wypisywać jakie to MZone jest znów beee meee i w ogóle złeeee. Wyluzujcie trochę.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiesz sami sobie winni, zamiast klienta przeprosić, odblokować na jeden dzień, to oni brną, widać takie standardy obsługi klienta w UK (siksłisz też chyba z UK).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

No wiesz sami sobie winni, zamiast klienta przeprosić, odblokować na jeden dzień, to oni brną, widać takie standardy obsługi klienta w UK (siksłisz też chyba z UK).

 

Jasne. Nie zapomnij ich dodać do swojej stopki w kategorii unikać.

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiesz sami sobie winni, zamiast klienta przeprosić, odblokować na jeden dzień, to oni brną, widać takie standardy obsługi klienta w UK (siksłisz też chyba z UK).

Kori skoro wywołujesz więc ci odpowiem. Zasada jest jedna - nie przepraszaj jak klient zacznie ci pluć na buty. Cokolwiek nie zrobisz opluje kolejny raz. Tylko to już nie jest klient, tylko były klient. Nikt nie jest doskonały ale podzielam w 100% decyzję Irka. Im bardziej się pochylisz tym większego kopniaka człowiek dostaje. Osobiście mam głęboko w czterech literach ile nasmarujesz i gdzie nasmarujesz bo wszyscy patrzą na ciebie ze współczuciem. Bynajmniej nie przez fakt ,że grzecznie zostałeś wyproszony. Nie powiesz że nie odbyło się to grzecznie. Przy pewnej ilości klientów zawsze jest jakiś procent klientów z tz kozami w nosie ale bez obrazy pewna forma ułomności nie jest akceptowana coraz częściej bo nawet współczucie ma również pewne granice. Z doświadczenia ustawienie najtańszych usług tylko na zaproszenie w 100% wyeliminowało twoje klony. Wsparcie odetchnęło z ulgą , przez pewien okres może 2 czy 3 miesiące wparcie przekazywało sobie informację dotyczące spraw załatwionych i niezałatwiony w dowcipny sposób - UWAGA KORI2. Po prostu jesteś jaki jesteś ale jaki by świat był ubogi bez klientów o podobnym usposobieniu jak twoje? Miłego wieczoru.

Edytowano przez SiXwishlist (zobacz historię edycji)
  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×