Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/14-mzone-net-eu/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/14-mzone-net-eu/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potty 36 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 Teraz trwaja przeznosiny kont na maszyny w PL. OK, wszystko rozumie, ze moga byc pewne problemy, ale nie az takie... Od 3 dni nie dzialalo mi FTP, wogole nie logowalo. Od supportu dostawalem informacje, ze za godzinke bedzie. Nie trwalo to godzinki, tylko sie tych godzinek nazbieralo. Teraz loguje na serwer, jednak czasami nie widze plikow, czasami ich wogole nie zapisze na serwerze. A teraz aktualna nowosc: na FTP sa pliki zapisane, a jak chodze na adres mojej strony, to nie dziala. Oczywiscie domena jest dobrze podpieta(wczesniej dzialalo). Support? Czasami odpowie, jednak myslalem, ze beda szybciej odpowiadac na ticketa. Troche trzeba czekac, na jakas odpowiedz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 Zmień DNS i wszystko będzie działało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 może nie trzeba zmieniać dns-ów ? u mnie np. wszystkie serwery mają takie same. Potty, z tego co piszesz to tak jakbyś raz był na starym serwerze a raz na nowym, skoro pliki raz są a raz ich nie ma weekend jest, wyłącz kompa i idź się zrelaksuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 FTP działa poprawnie przed chwilką sprawdzaliśmy, i zapis i odczyt plików. Odnośnie domeny to trzeba sprawdzić po zakończeniu propagacji, takie zaniki mogą być spowodowane własnie tym. Nie wiem dlaczego krzyczysz na forum, że support jest taki zły, co chwilę dostajesz odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potty 36 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 Jestem przyzwyczajony, ze na odpowiedz nie czeka sie godziny lub paru godzin, tylko jest w 10minut. Dodatkowo stronie nie jest dla mnie, dlatego wazne jest dla mnie, aby szybko dzialalo. I loguje sie przez IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 W 10 minut? BOK ma określone godziny pracy, nie musi Ci pomagać poza tym czasem. Im mniej płacisz tym mniej wymagaj, choć to niestety działa na odwrót 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 Jestem przyzwyczajony, ze na odpowiedz nie czeka sie godziny lub paru godzin, tylko jest w 10minut. Dodatkowo stronie nie jest dla mnie, dlatego wazne jest dla mnie, aby szybko dzialalo. I loguje sie przez IP. Jak chcesz support z odp. w 10 min. to jest to możliwe, oczywiście w każdej firmie będzie miało swoją cenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 (edytowany) Jestem przyzwyczajony, ze na odpowiedz nie czeka sie godziny lub paru godzin, tylko jest w 10minut. Dodatkowo stronie nie jest dla mnie, dlatego wazne jest dla mnie, aby szybko dzialalo. I loguje sie przez IP. Tu masz czas odpowiedzi na Twój ticket: opened: 13/01/2012 16:20:39 replied: 13/01/2012 16:27:53 replied: 13/01/2012 17:25:19 replied: 13/01/2012 18:07:19 replied: 13/01/2012 18:14:15 replied: 13/01/2012 18:36:09 itd. Co możemy to robimy, w dniach przenosin jest zawsze dużo więcej ticketów, staramy się jedna na wszystkie szybko odpowiadać. Edytowano Styczeń 13, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potty 36 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 A kolejny ticket po 2,5h Ale rozumiem wszystko. Teraz wystapil problem, poniewaz mi wyswietla sie inna tresc(znajomym to co mi) a Panu tez cos innego Mysle, ze to sie szybko wyjasni. Tak ogolnie, to jest to jedyny wiekszy problem z Ta firma i nadal ich polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 (edytowany) DNSy muszą się rozpropagować, jeśli ktoś nadal wyłapuje stare adresy to otrzymuje inną treść. Na to zbytnio firma nie ma wpływu, więc w każdej innej miałbyś podobnie bądź tak samo Edytowano Styczeń 13, 2012 przez ZooMpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2012 - mzone jesteście masochistami że migracje na weekend wam włażą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2012 U mnie migracja przebiagła bezproblemowo, DNSy zmienione w nocy wszystko śmiga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blog_and_err 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2012 Jestem niezadowolony z usług MZone. W poprzednim roku średnio raz na trzy miesiące zdarzała się kilkugodzinna awaria serwera. W tym roku w ciągu dwóch ostatnich tygodni były dwie takie awarie. Dodatkowo, było dużo zamieszania związanego ze zmianą DNS (konta przenoszone do Polski miały to zmieniać według jednych zasad, konta w UK - inaczej, wszyscy dostawali te same maile; a można było wysłać każdemu osobno to, co go dotyczyło). Mam wrażenie, że są nieprofesjonalni; nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2012 Jestem klientem od dość długiego czasu, nie zauważyłem żadnych padów. Nawet gdyby były to bym wiedział - klient by mi zrobił lament bo serwer od minuty nie odpowiada Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2012 (edytowany) Jestem niezadowolony z usług MZone. W poprzednim roku średnio raz na trzy miesiące zdarzała się kilkugodzinna awaria serwera. W tym roku w ciągu dwóch ostatnich tygodni były dwie takie awarie. W poprzednim roku nie było takich przerw, więc nie pisz, że były. Mogę potwierdzić, że nowy serwer w UK (MARS) nie jest stabilny i w tym roku były kilkugodzinne przerwy, które były widoczne w godzinach nocnych (pomiędzy 24:00- 07:00). Cały czas pracujemy nad znalezieniem problemu i na pewno wkrótce zostanie on rozwiązany. Jest to nowa serwerownia, więc nie mieliśmy jej przetestowane i prawdopodobnie będziemy musieli przenieść do naszej starej lokalizacji. Za kłopot z serwerem UK przepraszam i zapewniam, że niedługo wszystko wróci do norny. Dodatkowo, było dużo zamieszania związanego ze zmianą DNS (konta przenoszone do Polski miały to zmieniać według jednych zasad, konta w UK - inaczej, wszyscy dostawali te same maile; a można było wysłać każdemu osobno to, co go dotyczyło). Rozdzielenie adresów DNS ma ułatwić działanie serwerów, osobne dla różnych lokalizacji. Odnośnie maili, piszesz nieprawdę, każdy dostał email z informacją o zmianie serwera, drugi z dokładną lokalizacją jego serwera oraz potem cały tzw. Welcome Email, gdzie masz dane dla swojego konta. Edytowano Styczeń 28, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysiuus 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2012 (edytowany) A ja powiem tyle że jestem zadowolony z ów firmy. Mam u nich serwer a nawet kilka od roku i nie narzekam - wszystko chodzi bardzo dobrze, kontakt także bardzo dobry i szybki. Jedyne co mnie denerwuje to wysyłanie wiadomości o przenosinach jakiegoś tam serwera... co mnie akurat nie dotyczy... Ale ogólnie polecam Edytowano Styczeń 28, 2012 przez krzysiuus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potty 36 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2012 Podoba mi sie platnosc PayPal. Kilka sekund i juz oplacone. Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mikorol 16 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2012 Z mojej strony posiadam u nich jeden serwer VPS, nie ma problemów. Serwer działa stabilnie, z pomocy Administratorów korzystałem kilka razy nie było zastrzeżeń. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yogi 0 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 beznadziejnie... Kupiłem serwer , mam forum vbulletin , które ma 30 użytkowników. Kazano mi dokupic pakiet mz three ,ponieważ czat za bardzo ich obciązał - dokupiłem. Po przenosinach kompletna klapa nie moge wgrywac plikow do bazy nie wiem jakie jest ograniczenie , ale zapewne z 2mb... TOTALNA PORAŻKA. Szukam teraz czegoś innego bo zależy mi na kolokacji w Anglii... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 (edytowany) Przecież informowałem na helpdesku, że parametr zostanie zwiększony. Edytowano Luty 15, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yogi 0 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 Wiadomość została wysłana , przed tą odpowiedzią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 (edytowany) Rozumiem, więc małe wyjaśnienie dla naszych klientów z Polski którzy mają swoje konta na serwerze UK. Ze względu na dużą awaryjność sieci na serwerze Mars w poprzednim DC, przenieśliśmy dziś w nocy konta klientów do całkiem innej serwerowni i na nową maszynę (ale także w UK). To dlatego konfiguracja nie jest dokładnie taka sama jak na poprzednim serwerze. Oczywiście konfiguracja nowego serwera (także nazwanego Mars) zostanie zmieniona zgodnie z prośbami naszych klientów. W przypadku pytań zapraszam do naszego helpdesku. Edytowano Luty 15, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yogi 0 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 Widać cały Wasz profesjonalizm , musiałem napisać skargę na forum ,żeby się o tym dowiedzieć. Brawo panowie. Gwarantuję , że zmienię serwerownie ,gdy się skończy umowa. Los chciał , że jest tylko do kwietnia:) Tylko w waszych rękach jakie zostawicie wrażenie , jak narazie jest mizerne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2012 (edytowany) Zmiana serwera była konieczna i to bardzo szybko, Twoja usługa nie została przerwana, więc nie za bardzo rozumiem Twój problem i "zażalenie" w tym przypadku. Oczywiście nikt Ciebie nie zmusza do przedłużenia umowy z Nami (masz opłacone do kwietnia, więc masz czas szukać nowego usługodawcy), jest wiele firm na rynku UK, Ty jako klient masz prawo wyboru. Jest mi jednak bardzo przykro, że z tak błahego powodu zrobiłeś halo jakbyś miał co najmniej pad serwera lub zawieszone konto bez powodu, a chodziło tylko o zwiększenie parametru max_allowed_packet na nowym serwerze. Edytowano Luty 15, 2012 przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach