Skocz do zawartości

Polecane posty

nie sądzę by przespali, co najwyżej niezaktualizowali strony
support dość sprawnie odpowiadał, domyślnie jest
https://sax.pl/phpinfo.php 5.5.38

ale faktycznie... wkrótce będziemy szukać hostingów za granicą

jeszcze poleciłbym slask datacenter sldc.eu/hosting-da, mam vps od kilku lat i jest ok

Edytowano przez zlotowinfo2 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam sklep na prestashop w dhosting ale nie jestem zadowolony, działa za wolno. Planuję przejść do linuxpl, kusi mnie ten ich boost oraz niższa cena. Czy ma to sens?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem Linuxpl.com chyba od 5 lat, od początku mam konto WPRO, które też polecałem i obsługuję dla kilku własnych Klientów. Pytanie do innych użytkowników mających hosting w Linuxpl.com czy też zauważyliście spory spadek szybkości i jakości działania hostingu?

Zapewne ma to związek z przejęciem przez H88 i zmianą polityki. Kiedyś nie miałem najmniejszych problemów a jak już coś było to chwila moment i sprawę załatwiałem na chacie z obsługa techniczną - obecnie nawet opcja chatu zniknęła, został tylko kontakt mailowy :/

Od może 3-4 miesięcy piszę systematycznie na support odnośnie okresowych problemów z wydajnością, przeważnie między 10-12 godziną, strony zaczynają się ładować po kilkadziesiąt sekund a czasem i po kilka minut do pełnego załadowania. Wszędzie mam włączony cache serwerowy, wszędzie najnowsze PHP, samych stron w sumie jest z 15 ale nie ma na żadnej z nich jakiegoś ogromnego ruchu, zwykłe strony firmowe.

Zawsze sprawdzam dodatkowo na telefonie, żeby wykluczyć problem ze swoim internetem i zawsze tu i tu jest to samo.

Po którymś mailu, napisali mi, że zmienili konfigurację i powinno być ok, jednak widzę tylko, że zmiana polegała na tym, że przed nią strona po czasie była zwyczajnie niedostępna i taki był komunikat z przeglądarki a obecnie przeglądarka kręci i kręci aż się załaduje.

Także pytanie czy też zauważyliście ostatnio spadek jakości usług Linuxpl.com? Czy to pora na zmianę firmy :/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,
Czy w nowym Linuxpl - Cyberfolks jest jeszcze opcja wykupu SEO hostingu?
Drugie moje pytanie dotyczy IP dedykowanego do hostingu PrestaShop, jaka jest cena za jedno IP w skali roku?

Jeśli ktoś byłby uprzejmy odpowiedzieć, to z góry dziękuje.
PS. Witam wszystkich forumowiczów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2020 o 13:17, siemieng napisał:

Jestem klientem Linuxpl.com chyba od 5 lat, od początku mam konto WPRO, które też polecałem i obsługuję dla kilku własnych Klientów. Pytanie do innych użytkowników mających hosting w Linuxpl.com czy też zauważyliście spory spadek szybkości i jakości działania hostingu?

Zapewne ma to związek z przejęciem przez H88 i zmianą polityki. Kiedyś nie miałem najmniejszych problemów a jak już coś było to chwila moment i sprawę załatwiałem na chacie z obsługa techniczną - obecnie nawet opcja chatu zniknęła, został tylko kontakt mailowy :/

Od może 3-4 miesięcy piszę systematycznie na support odnośnie okresowych problemów z wydajnością, przeważnie między 10-12 godziną, strony zaczynają się ładować po kilkadziesiąt sekund a czasem i po kilka minut do pełnego załadowania. Wszędzie mam włączony cache serwerowy, wszędzie najnowsze PHP, samych stron w sumie jest z 15 ale nie ma na żadnej z nich jakiegoś ogromnego ruchu, zwykłe strony firmowe.

Zawsze sprawdzam dodatkowo na telefonie, żeby wykluczyć problem ze swoim internetem i zawsze tu i tu jest to samo.

Po którymś mailu, napisali mi, że zmienili konfigurację i powinno być ok, jednak widzę tylko, że zmiana polegała na tym, że przed nią strona po czasie była zwyczajnie niedostępna i taki był komunikat z przeglądarki a obecnie przeglądarka kręci i kręci aż się załaduje.

Także pytanie czy też zauważyliście ostatnio spadek jakości usług Linuxpl.com? Czy to pora na zmianę firmy :/

 

Również posiadam konto w Linuxpl.com / cyber_Folks   --> i dokładnie zauważyłam problemy z szybkością pracy strony, nawet nie zastanawiałem się jakie to godziny ale z pewnością jak podajesz okolice 10-12.

Ogólnie zauważyłem zmianę na gorsze też mam podobny problem i dylemat co robić, co jakiś czas wysyłam do nich info o problemach z płynnością aż kilka dni temu wysłali mi propozycję migracji na nowy abonament cyber_. Beż żadnych danych co on oferuje jaki to serwer itd. Sama okładka z nazwą i pojemnością dysku.

Dziwi mnie że zamiast ofertę polepszać to przez lata każdy hosting albo nic nie zmienia albo przykręca kurek przypomina mi to podobny spisek z żarówką czy drukarkami (sztucznie skracano im żywotność) Z roku na rok procesory są szybsze dyski również w dodatku tanieją a hostingi mają cały czas ofertę z kilku lat do tyłu.

Sam już nie wiem, szukam alternatywnego hostingu który oferuje dużą moc pojemność do 100GB za rozsądne pieniądze.

Nawet zastanawiam się czy nie postawić własny serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma w PL hostingu, który by uczciwie powiedział co sprzedaje i ile to kosztuje.
Wszyscy kręcą w celu maksymalizacji zysków.
Praktycznie nie ma szansy dopasować coś pod swoje wymagania, bo o ograniczeniach dowiesz się jak już zacznież używać.
R22 nie jest tu wyjątkiem.

Ja ostatnio wybrałem coś dla siebie od jednego dostawcy i już mi się wydawało, że wszystko sprawdziłem i uzgodniłem.
Po czym się dowiedziałem, że notorycznie dobijam do 100% IOPS na dysku.
A praktynie nie ma żadnego ruchu na stronie.
Co skutkuje kilku sekundowymi przerwami w operacjach na dysku.
Wspomnę, że tego ograniczenia nie było w dokumenrtacji parametrów serwera.

Taki lajf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem klientem linuxpl przez 14 lat, ale to co ten cały cyberfolks z tym zrobił, to o pomstę bogów woła.

Czarę goryczy przepełniło gdy zepsuli DNS-a około rok temu: zmiany w panelu aplikowane są z opóźnieniem około 30 minut (przy bezpośrednim odpytywaniu ich dns-a `host -t A somename.mydomain.pl ns1.cyberfolks.pl.` ) i gdy zgłosiłem problem do obsługi to arogancko próbowali mi wciskać, że tak system DNS działa i nic na to poradzić się nie da... żal.pl... (za czasów sprzed cybefolks zajmowało to kilka sekund max).

Zasadniczo prawie co każde "prace serwisowe" coś jest psute: kilka miesięcy temu zmienili port SSH i nie raczyli o tym poinformować: pół dnia stracone, zanim odpowiedź od supportu łaskawie wyjawiła nowy port.

Ostatnio jakiś fikuśny admin stwierdził, że to będzie super pomysł jak w ogóle wyłączy mi dostęp SSH...

Szkoda gadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×