bessergold 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2015 Mam u nich 2 strony, w sumie jestem zadowolony, ale czasami zdarzają się przerwy. Zostaję tam, bo jak na razie nie potrzebuję niczego lepszego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikodemsky 0 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2015 (edytowany) Do małych, niewymagających stron jest wprost idealny, no i przede wszystkim tani. Mam postawione u nich kilka niewielkich stron i w zasadzie nie było żadnych problemów do teraz. Nie przypominam sobie, żeby coś padło na dłuższy czas. Dodatkowo mają u siebie nawet "ciekawe" zabezpieczenie pod wordpressa: przy logowaniu pod /wp-admin/ pojawia się okienko, przy którym trzeba wpisać dwukrotnie jeden wyraz. Dla mnie akurat na plus(nie trzeba bawić się z pluginami zmieniającymi przekierowania adresu logowania do panelu). Support szybki, konkretny i pomocny. Przez większość dnia też wiele spraw można załatwić przez livechat - czuć, że rozmawiamy z żywym człowiekiem, a nie z botem lub praktykantem trzymającym podręcznik w ręku Jeśli chodzi o ich ofertę VPSów/dedyków, to raczej są średnio atrakcyjne. W zasadzie jeden minus z linuxpl, to ich niewielka elastyczność na zmianę oferty - najczęściej po prostu musimy wybrać inny pakiet(lub po prostu wybór większego pakietu wychodzi o wiele taniej) lub zastanowić się nad zmianą oferty. Generalnie polecam. Edytowano Luty 25, 2015 przez Nikodemsky (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hastler 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2015 Generalnie jestem niezadowolony czekam juz kilka dni na odpowiedz tiketa. Dziś napisałem następnego jeśli nic sie nie ruszy do połnocy wystawie obszerna negatywna opinie. Rozumiem że mogą byc zapracowani ale ktoś mogłby sie zainteresować klientem ktory siedzi u nich 3 rok i w zasadzie nie wykorzystuje wszystkich zasobow serwera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
litespeed 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2015 A to dziwne. Ja zawsze miałem odpowiedź w ciągu kilku godzin. Pod względem kontaktu nigdy nie narzekałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2015 (edytowany) Odpowiadają dość szybko, czasem nawet pare minut.Niestety ostatnio coś się dzieje z serwerem 69Pingi idą do serwera ale http muli, strony ładują się ok. 10sekund, wczoraj pół godziny, dzisiaj godzinę, a odpowiedź:"serwer działa poprawnie.Chwilowa przerwa była spowodowana koniecznością przeładowania ustawień serwera www. Wszystko jest w normie""Serwer nie pada, Ostatni restet serwera był 3misiace temu od tego czas maszyna działa non stop. Przeładowanie konfiguracji serwera jest rzeczą normalną i ewentalna przerwa wynikająca z tego trwa maksymalnie 2-3minuty (na ogół przeładowanie ustawień jest bez przerw w działaniu serwera)." Edytowano Maj 24, 2015 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 24, 2015 A zgłosiłeś to do supportu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2015 A zgłosiłeś to do supportu? Raczej zgłaszał: a odpowiedź tylko jedna, nic się nie dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hastler 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2015 1.Prosiłem o restart serwera. 2.Pytałem dlaczego są problemy z logowaniem na ftp bo nie mogę się dobić od kilku dni!? tylko u nich i włala dostałem wyczerpującą odpowiedz po kilku dniach. Stawiam Wordpresy i żegnam się z tym pseudo hostingiem szkoda ze po 3 latach. Pomoc do panelu administracyjnego w postaci tutoriali (filmikow) : - http://pomoc.linuxpl.comlub http://linuxpl.com/?id=faq&i=1&d=2 Status swoich platnosci za konto mozna zobaczyc w panelu klienta znadujacym sie pod adresem : - http://panel.linuxpl.com Login i haslo do tego panelu przyjda w drugim e-mailu. W razie problemow lub pytan prosimy o kontakt z naszymi administratorami : - Infolinia 0801 000 391 - e-pomoc http://support.linuxpl.comlub admin@linuxpl.com Ksiegowosc : - platnosc@serveradmin.pl Konto zalozone jest na nowym, szybkim serwerze. Zapraszam do testow ( Bazy danych mysql i postgresql uruchomione sa na najszybszych dyskach flashowych SSD w raid10 ) Domeny rejestrujemy po zaksiegowaniu przelewu. Odnosnie platnosci i faktur VAT za konto prosimy o kontakt na adres email platnosc@serveradmin.pl Adres email do wlasciciela firmy biuro@serveradmin.pl Pozdrawiam Administrator serwera www.linuxpl.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Maj 26, 2015 1.Prosiłem o restart serwera. 2.Pytałem dlaczego są problemy z logowaniem na ftp bo nie mogę się dobić od kilku dni!? tylko u nich i włala dostałem wyczerpującą odpowiedz po kilku dniach. Stawiam Wordpresy i żegnam się z tym pseudo hostingiem szkoda ze po 3 latach. Z jakiego maila pisales? Odpisujemy na kazdego tiketa jak najszybciej nie ma mozliwosci ,zeby tiket wisial dluzej niz 1h. Prosze wiec podaj maila to sprawdze jak to wyglada w systemie pozdr Piotr Odpowiadają dość szybko, czasem nawet pare minut. Niestety ostatnio coś się dzieje z serwerem 69 Pingi idą do serwera ale http muli, strony ładują się ok. 10sekund, wczoraj pół godziny, dzisiaj godzinę, a odpowiedź: "serwer działa poprawnie.Chwilowa przerwa była spowodowana koniecznością przeładowania ustawień serwera www. Wszystko jest w normie" Na s69 byly ataki spamowe na rozne dziurawe i niezabezpieczone fora internetowe.Roboty masowo dodawaly posty co powodowalo co jakis czas wolniejsze odpowiedzi www Poblokowalismy ten ruch sieciowy i z tym serwerem nie widze juz problemow Jak cos prosze zglaszac to na admin@linuxpl.com pozdr, Piotr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XYS 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 Tango down? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XYS 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2015 "Awaria na łączach polskich operatorów ( głównie Netii ). Wszystkie serwery działają." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2015 ok. 10tej wystąpienie błędu, oczekiwanie być może samo przejdzie (przeciążenie, ddos, itp) ok. 11:13 rozmowa na chat, w efekcie sugestia: kontakt z admin@sprawność działania suportu:11:17 wysłanie zgłoszenia 11:44 szeroka informacja o problemie występującym przez kontakt z zewnętrzną stroną 11:45 strona działa poprawnie, informacja o odblokowaniu IP zewnętrznego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bitecpl 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2015 Najlepszy hosting jak dla mnie biorąc pod uwagę jakość i cenę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JARU 0 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2015 Nie polacem tej firmy hostignowej. Hostuje od 15 lat w róznych firmach i ta jest najgorszą. Domeny bardzo często są niedostępne. Ostatno przez problemy techniczne mieli wyłączone przez 1,5 tygodnia. W odpowiedzi na maile: obiecywali dostępność na drugi dzień (co oczywiście nie było prawdą) obsługa telefoniczna rozłaczała się w trakcie rozmowy. Pirerwszy raz dostałem zawiadomienie na maila od automatu googla, że strona nie może być przez nich zindeksowana z uwagi na niedostępność serwera. Ta firma nie zasługuje nawet na w ocenie na 1 za jakość usługi, jakość obsługi klienta i chęć pomocy. Przenoszę w trybie natychmiastowym usługi od nich do innych firmy hostingowych bo szkodza czasu i nerwów. Komentarze, która tutaj zachwalają to są wykupione.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Październik 22, 2015 Mysle ,ze Twoj komentarz moze byc rowniez wykupiony przez konkurencje.Domyslam sie ,ze piszesz o serwerze seo i jestes pozycjonerem.. Przez 2 dni serwer seo3 dzialal wolniej bo mial uszkodzone kilka dyskow z macierzy raid i nalezalo je pokolei wymieniac.Wszystko obecnie na tym serwerze dziala poprawnie.O gratyfikacjach za te problemy wysylalismy maile informacyjne . To co piszesz o kontakcie to juz naprawde same klamstwa ,jestesmy dostepni 24h na dobe pod telefonem ,czatem,gg i mailami i napewno byles informowany odnosnie problemow bardzo dokladnie. Piotr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekz12 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2015 Nie reprezentuje właścicieli ale sam działam na ich hostingu od paru dobrych lat i mogę polecić. Są jednak mało elastyczni, prosiłem kiedyś o przeniesienie mojego konta na inny serwer, chodziło o php czy coś tam w nowszej wersji. Powiedzieli, że nie ma problemu, tylko przeniesienie danych we własnym zakresie albo trzeba płacić $. Załatwiłem im niejednego klienta i nawet napisałem im to w mailu że trochę chwyt poniżej pasa był.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2015 (edytowany) Powiedzieli, że nie ma problemu, tylko przeniesienie danych we własnym zakresie albo trzeba płacić Jak dla mnie zdrowe podejście - na to trzeba poświęcić czas a jak to w hostingu bywa często podczas przenosin wychodzą jakieś kwiaty ze stronami które działały i nagle przestały i support musi z tym walczyć Edytowano Grudzień 21, 2015 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CeeM 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2016 Często występują przerwy w dostawie usług? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Crazzel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 Korzystam z usług linuxpl od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Hosting posiada bardzo wysoki uptime, przez cały okres użytkowania być może raz była awaria, która trwała bardzo krótko. Ocena według mnie: Plusy: - szybki, wręcz błyskawiczny kontakt z obsługą, - wysoka kultura i fachowa pomoc BO, - wysoki uptime, - bardzo wysoka jakość Ogółem jestem bardzo zadowolony z hostingu i mogę go śmiało każdemu polecić. Wcześniej korzystałem z innych usługodawców jak pr*er, h*ko czy w*d - ale te firmy się po prostu kryją Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 (edytowany) podsumuję kolejny rok: suport ok, hosting ok, ssh jak nigdzie w tej cenie, brak catchall dla maili, pingi trochę słabsze bo lokalizacja DEChciałem się przenieść do innej firmy, głównie szukając niższej ceny, ale też z powodu wyłączenia mailowego catchall, zmiany bez zgody w trakcie trwania umowy, bez żadnego powiadomienia = uokik czy tam ukeChciałem dać szansę młodej firmie hopsi 8zł/rok za konto, dostałem konto testowe na rok na poczatku działania icha gdy już się w miarę przekonałem do nich i chciałem opłacić (2 tickety w miarę szybko), to teraz na jeden nadal nie doczekałem się odpowiedzi (2 tygodne) supportu na ticket: "niedziela, 03 styczeń 2015 ...nie mogę znaleźć opcji wildcard...", no wow, nawet rok się im zawiesił od teraz odrazu odrzucam hostingi droższe niż 50zł i bez: directadmina, wildcard w panelu i mail catchalljako że nie miałem już czasu szukać tańszej alternatywy, linuxpl opłacony na kolejny rok, mimo wszystko całokształ pozytywnie Edytowano Styczeń 15, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Taifun 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 Szybkie odpowiedzi i pomocni administratorzy. Ceny uważam, że są atrakcyjne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lindsey 19 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 ten hosting to przeżytek ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 sprecyzuj swoją wypowiedź Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lindsey 19 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 ta oferta według mnie stanęła w miejscu teraz w tej cenie można mieć dużo mocniejsze serwery a nawet VPS'y . To jest Moje zdanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 @Lindsey uważaj bo kori zaraz na Ciebie wszystkie swoje armatki wytoczy. "To jest jedyny hosting godny uwagi" bo widocznie support jeszcze nie poznał tego człowieka i mu odpowiada szybko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach