Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Nie ma dość mocnych słów jakimi mógłbym tą firmę określić ... po fatalnym czasie złego funkcjonowania serwisu, fatalnym do tego wtedy supporcie, doszło uporczywe nie potwierdzanie transferu domeny na adresach tom@biznes-host.pl, bok-biznes@host.pl przez co wpadłem teraz w zablokowane okienko transferowe - nie mogę przedłużyć domeny w nowej firmie i muszę to zrobić w BH... Nawet rozstać nie potrafi się Biznes Host z klasą... Masakra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej globalnej awarii. Prośba jednak o poczekanie na tickecie i nie podawanie wszędzie publicznie nr ticketów bo jeszcze ktoś to wykorzysta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej globalnej awarii. Prośba jednak o poczekanie na tickecie i nie podawanie wszędzie publicznie nr ticketów bo jeszcze ktoś to wykorzysta.

 

Witam.

 

Do czego wykorzysta numer ticketa? Przecież potrzebny jest również adres e-mail do weryfikacji konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja może jestem dupa nie klieny bo mam współdzieloną zabawke, ale mimo tych za***istych maszyn ładowanie listy baz danych w DA które trwa kilka minut... troche przeraża ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Widzę że ceny usług w biznes hoście poszły w górę, pamiętam ten host jako jeden z najtańszych a teraz widzę ze cenowo się pozmieniało.

Ale tak czytam tutaj tematy to jakościowo w dół, cenowo w górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ceny są takie same jak 5 lat temu, nic się nie zmieniło...

 

Tylko chyba parametry wyższe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

tez dołożę swoja opinie o biznes-host

KPINA, PORAŻKA - brak słów co się dzieje.

Jestem u nich dobre kilka lat mam najmocniejszego VPS Managed z DA

dzisiaj doprowadzili mnie do ... (brak słów)

Nie wdając się w szczegóły zgłosiłem problem mailowo

Przesłali

"Na usłudze wykryliśmy działania , które doprowadziły do uszkodzenia usługi httpd oraz PHP w tym przypadku możemy zaoferować wyłącznie reinstalację usługi.

Część logów z operacji: ( w tym miejscu logi)

 

ale co mnie interesują logi - jak bym sie na tym znał nie brałbym "VPS Managed z DA"

nie wiem jak to rozumieć, błąd, włam, zła konfiguracja?

no ale zdarza się - niech reinstalują ale to wiąże sie z utrata danych i teraz kwiatek

"Ostatnią dostępną kopię jaką posiadamy całego systemu jest z dnia:04-15.2017"

gdzie sami reklamują

Codziennie wykonujemy kopię bezpieczeństwa całego VPS’a na zewnętrzny serwer. Dzięki temu Twoje dane pozostają bezpieczne nawet w razie krytycznego uszkodzenia serwera.

 

kontakt mailowy to horror maile które nic nie wnoszą do sprawy i powodują tylko marnowanie czasu a usługa dalej nie działa. Podany na stronie telefon to automatyczna sekretarka.

 

Trzymajcie sie od nich z daleko - mam nadzieje ze czyta to ktoś od nich

 

 

P.S. może któraś firma chce" moje pieniądze:)?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@pakarob zerknij do webh, powinieneś być zadowolony ;-)
Z tego co wiem to mają licencje DA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co wy macie z tymi waszymi usługami , też jestem ich klientem od dłuższego czasu i na jakośc ich usług w moim przypadku narzekać nie moge wszystko działa sprawnie, na meile odpowiadają

 

Co do kopi zapasowych, najlepiej robić je samemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie "co wy macie" tylko "co oni mają", a mają ofertę niezgodną z rzeczywistym jej pokryciem, podchodzące pod oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd.

 

Proszę nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie pisz bzdur...

Co do @pakarob sprawę już wyjaśniliśmy zarówno telefonicznie jak i w zgłoszeniu.

Jeśli jeszcze było by coś nie tak wal śmiało na pw.

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moim VPS wszystko dobrze działa, miałem ostatnio problem napisałem ticketa i szybko mi pomogli, wiec nie wiem, może po prostu zmieńcie ton rozmowy z nimi poprzez tickety ? bo jak zaczniecie od razu sypac " co wy robicie" "do dupy macie serwery" to się nie dziwie że takiego ticketa oleja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w BH jestem od 4 lat. Jeszcze w marcu po wielu bojach/mailach/telefonach przedłużyłem VPSa na kolejny rok - obecnie VPS Root SSD Premium. Choć prócz tego administruję kilka innych VPSów oraz dedyków w BH.

 

Najmilej wspominam pierwsze 2 lata, w tym bardzo dobry kontakt z Panem Markiem. Niestety od czasu przejęcia BH przez H88 jest coraz gorzej.

 

Zaczęło się od problemów z wydajnością dysków, jeszcze na HDD. Spadki były do kilkunastu MB/s. Sprawa ciągnęła się przez blisko 2mc. Udowadniałem im, że serwer nie wyrabia, oni że jest wszystko w porządki. Gdy zapuściłem test dd co godzinę, to zjechali mi priorytetem, za to że niepotrzebnie obciążam serwer (działam na jego szkodę). Gdy postraszyłem że odejdę zaproponowano mi migrację na VPS z SSD ale musiałem przenieść sobie wszystko sam. Operacja się udała, dali mi drugi VPS, przeniosłem usługi, przepisali mi ważność serwera na nowy i tyle.

 

W między czasie kilka mniejszych problemów z czego najczęstszym była zła data/godzina na VPSie.

 

Ale to co odwalili mi w ciągu ostatnich 2mc to woła o pomstę:

- w ciągu dnia wyłączyli VPS ze sklepem B2C bo zachciało im się robić migrację. Bez ostrzeżenia. Mimo iż w mailingu pisali że będą robić migracje wyłącznie w godzinach nocnych. Serwis nie działał przez 4h. Po tym czasie okazało się, ze stan serwera jest sprzed 2-ch miesięcy!! Kolejne zgłoszenie i kolejne czekanie. Finalnie serwis nie działał ponad 12h.

 

- nagle, w ciągu dnia zmienili IP publiczny mojego VPSa! choć od razu tego nie zauważyłem. Przepychanka na mailu: piszę, że mój VPS nie działa, a oni że działa. Po ok 2h zauważyłem w czym problem, zgłosiłem i po kolejnych 2h serwer magicznie ożył.

 

Dodatkowo rzeczy na minus:

- zlikwidowano kody polecające

- zlikwidowano 50% upustu przy płatności rocznej

- zlikwidowano doładowanie za wpłatę

 

W świetle ostatnich zmian i problemów będzie to mój ostatni rok w BH. Szkoda, bo będę musiał znaleźć nowe miejsce dla 10 VPSów i 2ch dedyków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale NIE POLECAM firmy Biznes-Host.

 

Po kilku latach współpracy utraciłem wszystkie dane (około 1TB), które były na serwerze wykupionym, w tej firmie.

 

Ale od początku. 9 maja otrzymałem informację od współpracowników, że poczta nie działa i w ten sam dzień zgłosiłem się z pytaniem do supportu Biznes-Host, dlaczego serwer nie działa... i tu zaczyna się cała historia.

 

Otrzymałem informację, że serwer wygasł i został zablokowany 27 kwietnia 2017 z powodu braku płatności. Niestety nie otrzymałem wcześniej żadnej informacji na skrzynkę, na telefon, cokolwiek.

 

Pomyślałem sobie no dobra, zapłacę, minęło raptem 13 dni, jestem stałym, kilkuletnim klientem i wszystko wróci do normy... ale niestety nie. Otrzymałem informację od supportu Biznes-Host, że nie ma możliwości wznowienia usługi a dane z dysków zostały bezpowrotnie usunięte.

 

I pewnie teraz będzie hejt na mnie, że klient powinien pilnować swoich terminów ale współpracując z tą firmą od 2013 roku (!), zostawiając kilkadziesiąt tys. zł (przez większość czasu posiadałem tam VPS i dedyka) liczyłem na troszkę więcej. Tym bardziej, że nie miałem żadnych powiadomień, telefonu, czegokolwiek, a na panel klienta nie wchodzi się przecież codziennie.

 

Dziwi mnie, że nikt nie pomyślał, że klient, który ma 1TB danych, kilkadziesiąt kont mailowych, jest z nami od 4 lat, będzie zainteresowany swoim kontem pomimo tego, że nie płaci od 13 dni. Ale w Biznes-Host pomyślano inaczej - skasujmy go bez żadnej informacji czy próby kontaktu.

 

Niestety ja i moje dane zniknęły bezpowrotnie a na koniec support Biznes-Host zobowiązał się... sprawdzić system powiadomień.

 

Pozdrawiam i nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem z BH około 6 lat i faktycznie najlepsze lata to za czasów Tomka i Marka.

Wciąż z nimi jestem ze względu na to że posiadam trochę wPLNów u nich. Niestety usunięcie kodów polecających mnie zniecheciło. Jeśli to nie powróci najprawdopodobniej po wykończeniu gotówki opuszczę tą firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem z BH około 6 lat i faktycznie najlepsze lata to za czasów Tomka i Marka.

Wciąż z nimi jestem ze względu na to że posiadam trochę wPLNów u nich. Niestety usunięcie kodów polecających mnie zniecheciło. Jeśli to nie powróci najprawdopodobniej po wykończeniu gotówki opuszczę tą firmę.

 

zamiast kodów jest reflink. Niby dla polecającego nic się nie zmienia ale kupujący nie dostanie rabatu tak jak to miało miejsce wcześniej a był to argument by nową osobę przekonać akurat do BH.

 

Dla mnie większym minusem jest zniwelowanie 50% upustu przy płatności rocznej. Jeszcze w marcu przedłużyłem serwer VPS #3 i zapłaciłem coś koło 600pln. Wg nowego cennika ten sam VPS w przyszłym roku będzie mnie kosztował już ponad 1000pln/rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A kto później dopłaci firmie za te -50% zniżki? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Dlatego z tej firmy trzeba zrobić to co sami sugerują: logout :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co się dowiedziałem na serwerach, które były objęte upustem 50% przy płatności rocznej obowiązuje on nadal podczas przedłużania. Było to częścią oferty.

 

Na nowe serwery niestety już tego nie oferują​ - są jedynie dwa miesiące gratis.

 

Zobaczymy czy to prawda. Najbliższy VPS kończy mi się za 150dni.

 

Co nie zmienia faktu, że przy kodach polecających (-20% przy pierwszej płatności) plus 50% rabatu przy płatności rocznej dużo łatwiej było namówić nową osobę do zakupu właśnie w BH. Teraz będzie dużo dużo trudniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przejęciu tak firma spadła na pysk, że wstyd ich polecać. Problem z hostingiem, burdel z domenami, nawet linki z programu partnerskiego popsuli na coś mniej konwertującego (pomijając zabranie kodów).

 

Support mają tylko dobry, który naprawia zbierające się problemy.

 

 

Musiałem aż zalogować się po dłuższym czasie. Liczę, że nie skreślili firmy i coś z tym zrobią.

 

P.S. Sprawdźcie czy zarejestrowane u nich domeny macie na siebie! Część zauważyłem że była na b-h i nie dochodziły maile z przypomnieniem o płatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wyobrażam sobie trzymać domeny gdzie indzie niż w OVH. Tanio, sprawnie i przyjemnie a do tego obsługa własnych DDNSów.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji to niektóre odpowiedzi przychodzą mi z helpdesku Mintshost.pl. Nie wiem czy to podległa firma czy Biznes-Host zmienia nazwę. Faktem jest, że to ta sama ekipa więc pewnie panują te same praktyki. Uważajcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×