kikgames 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2016 Przed przejęciem biznes-host był dla mnie wzorowym hostingiem - świetna jakość i do tego rewelacyjna cena. Dobry, szybki, kulturalny support a co do padów, to nie miałem takiego słowa w słowniku bo po prostu nie występowały. Od kilku miesięcy niestety jest co raz większy dramat. A od kilku tygodni nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby jakiegoś kilku-kilkunasto minutowego zamulenia czy problemów z www/pocztą (brak połączenia nawet przez pop3). Ja rozumiem że migracja może się wiązać z różnymi chwilowymi problemami, ale nie trwającymi tak długo. Teraz mam wrażenie, że z naprawdę dobrych serwerów przeniesiono nas na stare ledwo zipiące Atari... Biznes-host proszę o powrót do dawnej formy i jakości usług! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2016 16 grudnia (dokładnie tydzień temu) otrzymałem maila w treści którego było napisane: "środki zostaną do Państwa wysłane najpóźniej w poniedziałek." Zapomnieli tylko dodać o który poniedziałek chodzi, bo po dziś dzień nie zaksięgowano na moim koncie żadnej wpłaty od nich. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Grudzień 24, 2016 Co do zgłoszeń, o których tu piszecie - no tak, obecnie zgłoszenia to trochę horror - wydaje mi się, że powinni dać jakiś priorytet dla awarii, a leci standardowym zgłoszeniem i... no klapa, bo nawet samodzielnie nie mogę się połączyć z serwerem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KubaZ 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2017 A od kilku tygodni nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby jakiegoś kilku-kilkunasto minutowego zamulenia czy problemów z www/pocztą (brak połączenia nawet przez pop3). Ja rozumiem że migracja może się wiązać z różnymi chwilowymi problemami, ale nie trwającymi tak długo. Teraz mam wrażenie, że z naprawdę dobrych serwerów przeniesiono nas na stare ledwo zipiące Atari... Potwierdzam w 100%, mam takie samo odczucie. Jest jak na bardzo słabym atarii, a było lepiej. Niewiele ale jednak. A dlaczego było lepiej a jest gorzej, odpowiedział mi konsultant: "Fakt że przed migracją to działało lepiej jest przyczyną tego, iż bezpłatnie miał Pan parametry i limity 3x razy mocniejszego pakietu." - to jeśli to co miałem (a nie byłem z tego zadowolony, po prostu nie chciało mi się szukać innej firmy) to było 3 razy lepiej to ja dziękuję... I support.. - pytam o rejestrowanie błędów na moich (ich) VPS, odpisują mi "sami nie podejmujemy żadnych działań ponieważ nie świadczymy w tak niskiej cenie opcji monitorowania vpsów. " ... płacę 500 zł rocznie, nie wiem czy to dużo czy mało, ale jeśli dla nich to mało, to mówienie o tym w taki sposób jest żałosne. Do tego wywalanie licencji na DA, którą mam w cenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gamsiu 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2017 I support.. - pytam o rejestrowanie błędów na moich (ich) VPS, odpisują mi "sami nie podejmujemy żadnych działań ponieważ nie świadczymy w tak niskiej cenie opcji monitorowania vpsów. " ... płacę 500 zł rocznie, nie wiem czy to dużo czy mało, ale jeśli dla nich to mało, to mówienie o tym w taki sposób jest żałosne. Do tego wywalanie licencji na DA, którą mam w cenie. Ja mam VPS DA managed za 1500zł rocznie, który po tych ostatnich zmianach już nie jest "managed" Po prostu zmienili mi opcję z managed na root bez pytania mnie o zdanie i bez zwrotu różnicy w cenie. Musiałem drugi raz zapłacić zewnętrznej firmie za administrację serwerem. Ciekawe ile jest takich osób, które wykupiły serwer z administracją i żyją w nieświadomości.. aż do pierwszej awarii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KubaZ 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2017 Ja mam VPS DA managed za 1500zł rocznie, który po tych ostatnich zmianach już nie jest "managed" Po prostu zmienili mi opcję z managed na root bez pytania mnie o zdanie i bez zwrotu różnicy w cenie. Musiałem drugi raz zapłacić zewnętrznej firmie za administrację serwerem. Ciekawe ile jest takich osób, które wykupiły serwer z administracją i żyją w nieświadomości.. aż do pierwszej awarii 1500 zł rocznie to konkretny pieniądz. Jeśli takie osoby jak Ty (którzy płacą 1500 zł rocznie) też tak traktują (jak słabeuszy płacących 500 zł na rok), to nie wiem co ta firma robi na rynku... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2017 (edytowany) Problem rozwiazany. dziekuje Edytowano Styczeń 15, 2017 przez poppe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2017 Znow to samo lezy i kwiczy moj vps. Czekam na reakacje na napisany ticket. Kiedys i support byl szybki i sprawny i niezawodnosc duza, nie pamietam kiedy mialem jakiegos offa a teraz? Chyba jest gorzej, nie siedze w temacie ale biznes host ktos przejal? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2017 Ogicom/ H88. Przejęli kilka innych firm, nie tylko grupę B-H. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2017 http://hostlista.oga.pl/?strona=h88&sort=200 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kbck 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2017 Też macie wrażenie że po migracji jakoś gorzej to działa? Mam VPS, wcześniej przez dość długi czas wszystko ładnie działało, downtime bardzo rzadko. A po migracji czuję się jak w mints-host (które usprawiedliwiałem niską ceną, bodajże 4zł/mc z kuponami), gdzie przez większość czasu był packet loss, timeouty, te sprawy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2017 Mnie juz szlak trafia trzeci dzien i znow pad calkowity! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2017 (edytowany) zamiast jęczeć, że PADŁO NIE DZIAŁA OMG wrzuciłby ktoś jakieś mtry z czasu downtime. bo to takie troche pitolenie bez żadnej argumentacji technicznej Edytowano Styczeń 17, 2017 przez JakubC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Mam juz ich dosyc. Od 4 dni dzien w dzien pad w nocy rano znow pisanie tiketa i odpowiedz po godzinie ze naprawione a na nastepny dzien znow to samo i tak w kolo macieju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Ta co ty nie powiesz krzosiuniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Ta co ty nie powiesz krzosiuniu Widzę, żarty się Ciebie trzymają jak skrzydła polskich samolotów rządowych. Nie dajesz żadnych wykresów potwierdzających pady więc w tym wypadku Twoje wypociny o tym, że B-H jest złe są niepotrzebne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
damianek23w 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Mam juz ich dosyc. Od 4 dni dzien w dzien pad w nocy rano znow pisanie tiketa i odpowiedz po godzinie ze naprawione a na nastepny dzien znow to samo i tak w kolo macieju. Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime co tam masz bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime co tam masz bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ... Podejrzewam że "leży" to skrót myślowy tego że usługa jest niedostępna To tak samo jak każdy problem z łączem (np. duży ping) każdy mówi że ddos leci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime co tam masz bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ... Uptime o niczym nie świadczy, liczy się dostępność usługi, a nie to czy dedyk stoi już 2 lata czy dopiero trzeci dzień. Co więcej, wysoki uptime to raczej przeciwieństwo zainteresowania serwerem-matką - u mnie dwa tygodnie uptime'u oznaczają, że zaniedbałem mojego kernela i nic od 2 tygodni nie zrobiłem. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gamsiu 1 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 1500 zł rocznie to konkretny pieniądz. Jeśli takie osoby jak Ty (którzy płacą 1500 zł rocznie) też tak traktują (jak słabeuszy płacących 500 zł na rok), to nie wiem co ta firma robi na rynku... No jak to co, kombinują jak tu wydusić od klientów jak najwięcej kasy jednocześnie oszczędzając na czym się tylko da. Zawsze można przecież upchnąć klientów z dwóch serwerów na jednym. Nie zdziwiłbym się jakby te pady o których tak wszyscy piszą były spowodowane losowym wyłączaniem serwerów dla oszczędności prądu 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 @up nie przesadzaj z tym wyłączaniem. Zaczęli egzekwować parametry, które są w ofercie. Sam pewnie byś nie chciał, żeby strona klienta X na tym samym serwerze, powodowała niedostępność lub ślamazarne działanie Twoich stron. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 (edytowany) Nie zdziwiłbym się jakby te pady o których tak wszyscy piszą były spowodowane losowym wyłączaniem serwerów dla oszczędności prądu Głupszej rzeczy nie słyszałem... widać po Twoich postach że próbujesz szukać dowolnej rzeczy by "dołożyć", no i wymyśliłeś... ciekawe co następne będzie No jak to co, kombinują jak tu wydusić od klientów jak najwięcej kasy jednocześnie oszczędzając na czym się tylko da. Zawsze można przecież upchnąć klientów z dwóch serwerów na jednym. Oszczędzamy? 90% klientów na vpsy po migracji mają vpsy z portem 1GE, zamiast 100M, a dodatkowo odczyty dyskowe na "obciążonych" maszynach wzrosły kilkukrotnie, co klienci mogą sami sprawdzić dd if=/dev/zero of=test bs=16k count=16k conv=fdatasync 16384+0 records in 16384+0 records out 268435456 bytes (268 MB) copied, 0.532752 s, 504 MB/s Do tego serwery dwuprocesorowe - wsumie 40 wątków do dyzpozycji processor : 39 vendor_id : GenuineIntel cpu family : 6 model : 79 model name : Intel® Xeon® CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz stepping : 1 microcode : 184549406 cpu MHz : 2397.227 cache size : 25600 KB physical id : 1 siblings : 20 core id : 12 cpu cores : 10 apicid : 57 initial apicid : 57 fpu : yes fpu_exception : yes cpuid level : 20 wp : yes flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe syscall nx pdpe1gb rdtscp lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts rep_good xtopology nonstop_tsc aperfmperf cpuid_faulting pni pclmulqdq dtes64 monitor ds_cpl vmx smx est tm2 ssse3 fma cx16 xtpr pdcm pcid dca sse4_1 sse4_2 x2apic movbe popcnt tsc_deadline_timer aes xsave avx f16c rdrand lahf_lm abm 3dnowprefetch ida arat epb pln pts dtherm tpr_shadow vnmi flexpriority ept vpid fsgsbase bmi1 hle avx2 smep bmi2 erms invpcid rtm cqm rdseed adx xsaveopt cqm_llc cqm_occup_llc bogomips : 4793.92 clflush size : 64 cache_alignment : 64 address sizes : 46 bits physical, 48 bits virtual power management: [root@ovz-33 ~]# Także możecie porównać sobie to co było i to co jest. Klasa sprzętu bez porównania. Takich rzeczy nie robi się dla oszczędności, ale by podnieść jakość usług. Także jak ktoś ma u nas vpsa ovz i jest po migracji to może sobie przetestować dostępne zasoby i wydajność obecnej infrastruktury. Nie ma tutaj mowy o oszczędnościach. Eliminujemy sukcesywnie wąskie gardła jakie pojawiały się, wymieniliśmy znaczną część infrastruktury i pracujemy dalej by proces modernizacji sprzętu zakończyć. Edytowano Luty 2, 2017 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 Głupszej rzeczy nie słyszałem... widać po Twoich postach że próbujesz szukać dowolnej rzeczy by "dołożyć", no i wymyśliłeś... ciekawe co następne będzie Oszczędzamy? 90% klientów na vpsy po migracji mają vpsy z portem 1GE, zamiast 100M, a dodatkowo odczyty dyskowe na "obciążonych" maszynach wzrosły kilkukrotnie, co klienci mogą sami sprawdzić Także jak ktoś ma u nas vpsa ovz i jest po migracji to może sobie przetestować dostępne zasoby i wydajność obecnej infrastruktury. Nie ma tutaj mowy o oszczędnościach. Eliminujemy sukcesywnie wąskie gardła jakie pojawiały się, wymieniliśmy znaczną część infrastruktury i pracujemy dalej by proces modernizacji sprzętu zakończyć. tgx, jesteś osobą pracującą i po stronie BH, i po stronie MH - czy w tym, i tym przypadku wystąpiła taka sama modernizacja usług? Czym różnią się od siebie usługi vps root w obu przypadkach? Czy vps'y BH i MH stoją obecnie na tych samych maszynach, tzn. są wymieszane? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 Modernizacja dotyczyła również Mints-a. Współdzieli on tą samą infrastrukturę i te same serwery. Od strony sprzętu vps root nie różnią się niczym, jedna różnica to support. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzejkob 9 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2017 Keex stoi w DC Biznes-Hosta. Wysłane z mojego X5 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach