filip_b 19 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2016 No to czas się pożegnać z biznes-host dziś przegieli, a już w sumie wczoraj, nie dość że od września hosting działa jak chce, tydzień bez stronki offline na parę min to tydzień stracony.... dodatkowo dziś się okazało dlaczego jedna z moich stron nie działa, wywaliliście mi bazę danych, oczywiście support od wczoraj milczy, radzę unikać tej firmy Usterka poważna, jeśli nie odpowiadają na ticket może warto wykonać telefon, zniknięcie bazy danych to nie są jakieś pierdoły.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2016 Komunikat techniczny - migracja serwera i pad na całego... część stron nie działa, część krzaczy w sumie dziwi mnie czemu globalnie i domyślnie nie jest włączone: E_ALL & ~E_NOTICE oraz polskie znaki z php7 tak jak to miało miejsce w poprzednich wersjach php Generalnie migracja odbyła się bez większych błędów. Oczywiście mogły się pojawić pojedyncze przypadki. Daj ID zgłoszenia na pw zerkniemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2016 Nagle straciłem dostęp do panelu i moje strony nie działają, ticket leży od kilku godzin i nikt nawet nie raczy odpisać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2016 (edytowany) http://wstaw.org/w/4eNm/ prawdopodobnie po migracji serwera sprzed kilku dni ustawili inne limity przeniesionym kontom jeśli dobrze rozumiem ich: "Wykorzystanie Zasobów" to znacząco obcięli niektóre limityIO operations: ~150/s (było: 1000/s) Entry Prosesses: ok 5/s (było: 20/s) Prosesses: ~18 (było: 100) podejrzewam że ostatnie pady moich stron u nich są powodowane zmniejszeniem "IO operations" Edytowano Listopad 24, 2016 przez nikolaj (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2016 (edytowany) po migracji serwera sprzed kilku dni ustawili inne limity przeniesionym kontom jeśli dobrze rozumiem ich: "Wykorzystanie Zasobów" to znacząco obcięli niektóre limity IO operations: ~150/s (było: 1000/s) Entry Prosesses: ok 5/s (było: 20/s) Prosesses: ~18 (było: 100) Tutaj należy się wyjaśnienie. Do tej pory nie limitowaliśmy tych parametrów. W przypadku powyższych model opierał się o "fair-share usage", tj mimo przekraczania limitów usługi dalej działały poprawnie, jednakże mogły wpływać negatywnie na innych użytkowników. Obecnie wraz z modernizacją infrastruktury sprzętowej oraz softwarowej konta www mają bardziej sztywne zasoby. W rezultacie stabilność usług powinna znacznie wzrosnąć - eliminujemy bowiem sytuację, w której konta z nadmiernym ruchem lub zużywające nadmierne zasoby wpływają na pozostałych użytkowników. Obecnie pod spodem jest CloudLinux, do tego jak już niektórzy zauważyli pojawiły się dodatkowe opcje zwiększające zarówno bezpieczeństwo witryn (separacja domen, skanery plików monitorujące infekcje) jak i pluginy do dowolnej konfiguracji php, wildcard itp. Edytowano Listopad 24, 2016 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2016 Możecie odpowiedzieć na zlogszenie 297842 ? Nie mam nawet dostępu do Da Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2016 (edytowany) PRZEKROCZENIE LIMITÓW? strona to czysty php, bez baz danych, elementy graficzne ładują się z zewnętrznego hosta, więc jakim cudem? LIMITY niektóre zmniejszono, inne podniesiono, wg. wykresów wydaje się że strony powinny nawet lepiej chodzić pierwszy i drugi dzień po zmianach to była katorga, sam suport też nie wydawał się być zbyt pomocny, a informacje typu, "...nieprawidłowości nie powinny...", "...obecnie ... działa szybko...", ostatecznie suport przestał odpowiadać DZISIAJ wygląda że strona dzisiaj cały dzień już normalnie działa, cieszyć się czy oczekiwać na kolejne pady? nie wiem co przekraczało limity przez 2 dni i czemu przestało dzisiaj je przekraczać ZMIANA WARUNKÓW UMOWY teoretycznie powinno się dać użytkownikom możliwość rezygnacji z hostingu ze zwrotem wpłaty NA KONIEC DO SUPPORTU gdy support odpowiada: "nieprawidłowości nie powinny więcej występować" to ufam że tak jest, lepiej piszcie: "dopracowujemy rozwiązania stabilności serwera, postaramy się by problem ten do jutra minął" ale gdy po zapewnieniu: "nie powinny", użytkownik zgłasza dokładnie ten sam problem wypadałoby przyjrzeć się baczniej/dłuzej problemowi, a jeżeli faktycznie problem jest po stronie użytkownika podpowiedzieć jak zaradzić, wskazać miejsce problemu, bo pewnie taka informacja jest w logu administracji a tu support poprostu zaprzestał odpowiadania... Edytowano Listopad 24, 2016 przez nikolaj (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 (edytowany) Dawno mnie tu nie było, wracam tutaj za każdym razem gdy support zaczyna mnie olewać, bo wiem że to pomaga w rozwiązaniu problemu ) EDIT: Dla czepialskich, chodzi mi o serwer z pakietu MH-2, podałem nawet linka z ID serwera na supporcie ale panowie twierdzą że wszystko u nich okej i z mojej winy serwera nie ma. Edytowano Listopad 29, 2016 przez Xxcarbon22xX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Potwierdzenie płatności to norma. Chyba z każdego banku możesz pobrać potwierdzenie przelewu. Wchodzisz w historię konta, wybierasz transakcję i pobierasz w pdf potwierdzenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Potwierdzenie płatności to norma. Chyba z każdego banku możesz pobrać potwierdzenie przelewu. Wchodzisz w historię konta, wybierasz transakcję i pobierasz w pdf potwierdzenie. Płatność z portfela, na email nie doszło mi potwierdzenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 A na doładowanie do portfela masz potwierdzenia jakieś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 (edytowany) A na doładowanie do portfela masz potwierdzenia jakieś? Pieniądze spływały z płatności SMS, billing u nich wiecznie czysty, co do samych płatności to też nie działają od jakiegoś miesiąca, hajs przepada, ludzie płacą, ja saldo mam ciągle takie same. Pisałem z tym do supportu - "teraz powinno już działać". Chyba nie muszę pisać że dalej nie działa Wiem że ludzie płacą, bo wpisy przechodzą przez nasz formularz i ich api i użytkownicy kupujący usługę są na liście, ale saldo dalej te same. Odkąd jest "nowy" panel - nic nie działa jak trzeba. Kiedyś za czasów WHMCS(?) tak to się chyba nazywało, wszystko działało w miarę okej. Edytowano Listopad 29, 2016 przez Xxcarbon22xX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Kolejny dzień cisza... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chevrette 2 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Mają kontakt telefoniczy? Zadzwoń i ich opierdziel. Albo po prostu ich przyciśnij, bo w tej rozmowie którą pokazałeś, to jesteś jak pluszowy misiek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Mają kontakt telefoniczy? Zadzwoń i ich opierdziel. Żeby kogoś "opierdzielić" to jeszcze ten ktoś musi odebrać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Żeby kogoś "opierdzielić" to jeszcze ten ktoś musi odebrać Podaj mi na priv swój numer i kiedy/gdzie dzwoniłeś - sprawdze co za problem że sie nie dodzwoniłeś. Infolinia pracuje od rana do 18 więc raczej mała mozliwość że ktoś nie odbierze. Możesz też zadzwonić bezpośrednio do mnie - 503-414-990 ,jak nie mogę odebrać to poprostu oddzwaniam jak jestem dostępny. Ostatecznie wyślij SMS-a z prośbą o kontakt jak nie masz funduszy lub nie dajeznaku zycia - bez problemu oddzwonie 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xxcarbon22xX 1 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Podaj mi na priv swój numer i kiedy/gdzie dzwoniłeś - sprawdze co za problem że sie nie dodzwoniłeś. Infolinia pracuje od rana do 18 więc raczej mała mozliwość że ktoś nie odbierze. Możesz też zadzwonić bezpośrednio do mnie - 503-414-990 ,jak nie mogę odebrać to poprostu oddzwaniam jak jestem dostępny. Ostatecznie wyślij SMS-a z prośbą o kontakt jak nie masz funduszy lub nie dajeznaku zycia - bez problemu oddzwonie Dostanę odpowiedź na moje zgłoszenie jeszcze w tym stuleciu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2016 Jasne - podeślij mi jego numer na priv to sprawdze co się z nim dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2016 A ja mam nadzieję, że mi nie odpiszą na moje zgłoszenie. Napisałem, że chcę zwrotu pieniędzy, powołałem się na określone punkty regulaminu, a ticket został "magicznie" zamknięty bez odpowiedzi. Jak nie odpowiedzą w ciągu 30 dni, to wg polskiego prawa reklamacja jest automatycznie uznana i ślę im wezwanie do zapłaty. Połowa mojego zaplecza SEO poleciała przez brak jakiejkolwiek wcześniejszej informacji o "rozpoczęciu przestrzegania" limitów. Co więcej support miał to gdzieś, że nie poinformowali o tym i stoi na stanowisku, że to nic takiego, że strony nie działają przez kilka dni (póki ich nie przeniosłem do normalnej firmy hostingowej) i że generalnie to moja wina, że nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
denis94 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2016 Ostatnio użytkownicy często zgłaszają mi, że nie mogą się dostać do usług które trzymam w biznes-hoście. Zgłoszenia mam z różnych części kraju, raz nie działa użytkownikowi z Bydgoszczy, innym razem ze śląska itd. W momencie gdy to zgłaszają, u mnie (Warszawa) wszystko działa. Domyślam się, ze chodzi o routing. Co ciekawe, biznes host jest spięty tylko z oxylionem, jakimś lokalnym operatorem. http://bgp.he.net/AS198414 Czy też macie takie problemy u siebie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2016 Domyślam się, ze chodzi o routing. Co ciekawe, biznes host jest spięty tylko z oxylionem, jakimś lokalnym operatorem. http://bgp.he.net/AS198414 A sprawdzałeś trochę dalej kim jest ten "lokalny operator" i o co ma wpięte u siebie? http://bgp.he.net/AS58321 Istotna jest kwestia czy badasz ruch w momencie ddos na Twoje usługi, od skali oraz tego jakimi trasami wchodzą Ci klienci. Jak wchodzą przez zagranicę mogą być inaczej filtrowani czy w niektórych przypadkach dropowani. Podane sytuacje mogą wystąpić wyłączenie w czasie ataków na Twój IP. W normalnym trybie dla każdego klienta dostępny jest routing w ramach całej tablicy bgp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2016 @denis94: Jeśli masz shared hosting to pewnie chodzi o to, że jak jest za duże obciążenie to wali błędami 508. Jeśli jakiś VPS/dedyk to na pewnym forum SEO ludzie mieli problemy z dodatkowymi adresami IP (za które płacili). Przyczyn tych problemów niestety nie znam. Jedno co wiem, to że więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2016 Kolejne ograniczenia H88. Czy ten hosting jeszcze do czegoś będzie się nadawał? Ludzie na forum zaczynają pytać o alternatywy dla nich. Kiedy masowe ucieczki? 2016-XX-XX: co jeszcze w tym roku przytną?2016-12-06: IO operations: 30/s, Entry Prosesses: 5/s, Prosesses: 16 2016-11-22: IO operations: ~150/s (było: 1000/s), Entry Prosesses: ok 5/s (było: 20/s), Prosesses: ~18 (było: 100) Może ktoś powie jakie bywają ograniczenia na innych hostingach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2016 Aktualnie partiami migrujemy Klientów na nową infrastrukturę. Bazuje ona na o wiele lepszym sprzęcie oraz lepszej organizacji systemowej, dzięki czemu wydajność i niezawodność usług będzie wyższa niż do tej pory. Niestety, podczas migracji zdarzają się incydenty chwilowego niedziałania pewnej części stron i przepraszamy, że do tego doszło. Po zmigrowaniu wszystkich danych na serwerach zawsze ustawia się limity bezpieczeństwa, wiadomo - jest to niezbędne dla stabilnego działania usług hostingu współdzielonego. Podczas samej migracji był ustawiony nieprawidłowy zestaw tych parametrów, co mogło skutkować niedostępnością niektórych stron. W godzinach przedpołudniowych, po nocnej migracji, usługi powinny działać już w pełni sprawnie. Sprawa ta dotyczyła niewielkiej liczby stron, co nie zmienia faktu, iż przepraszamy wszystkich, których ona dotknęła. Jeśli zdarzyłoby się, że coś w tym momencie nie funkcjonuje prawidłowo, a nie zostało nam jeszcze zgłoszone - prosimy o indywidualny kontakt z BOK, będziemy to sprawdzać indywidualnie i na pewno uda się taką sytuację rozwiązać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 (edytowany) Jakie "incydenty chwilowego niedziałania pewnej części stron"?! Przecież wasz support mi wyraźnie odpisał, że wszystko jest dobrze i tak ma być. Co więcej problemy pojawiły się po zmigrowaniu na nowy serwer. Wcześniej wszystko działało. Support nie potrafił nawet wskazać jaki parametr został przekroczony, żebym ewentualnie mógł zoptymalizować skrypty. Skończyło się tak, że duża część mojego zaplecza SEO na kilka dni wyleciała w kosmos (wszędzie błędy 508) i musiałem na szybko przenosić się do innej firmy (celowo nie podam nazwy, żeby nie reklamować), gdzie konto SEO jest może i droższe, ale przynajmniej działa jak powinno, a jak coś przeciążam, to blokują i informują gdzie jest problem. Wy jesteście tak beznadziejni, że nie umiecie nawet powiedzieć co nie tak jest z moimi skryptami. Jedyne co potrafiliście "zaoferować" to przesiadkę na VPS-a. Niedoczekanie wasze. Jedyne co mi pozostało po takim podejściu do klienta, to pokazać środkowy palec waszej "firmie" i napisać prawdę o was wszędzie gdzie się da, żeby nikt inny nie popełnił tego błędu i nie kupił u was czegoś, co śmiecie nazywać hostingiem. Edytowano Grudzień 9, 2016 przez zajadacz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach