zoxovsky 9 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2016 @Marek607 Jak jest u was z dedykami i ochroną ddos, filtrujecie ataki czy leci normalnie blackholing? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartek5202 1 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2016 @Marek607 Jak jest u was z dedykami i ochroną ddos, filtrujecie ataki czy leci normalnie blackholing? Najprościej mówiąc przy mocniejszym ataku serwer leży. Jeśli chodzi o próbie postawieniu serwera gier to malutkie pakiety UDP kompletnie paraliżują Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
assasin 2 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2016 Co się dzieje że dla dożytowniego konta hostingowego przychodzi kolejna faktura 10letnia? Stało się tak pare dni po zalogowaniu do nowego panela. A wg ich regulaminu:"Operator zastrzega sobie możliwośc zakończenia udzielania usługi dożywotniego konta www. W takim przypadku Abonent jest o tym fakcie informowany z 3 miesięcznym wyprzedzeniem, a kwota opłaconego abonamentu jest zwracana w całości kanałem płatności, ktorym została dokonana opłata faktury za usługę." a zamiast tego przychodzi faktura z datą: 2016-11-09 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2016 Hej, Podeślij proszę na pomoc@biznes-host.pl maila z id serwera - sprawdzimy bo wyglada to poprostu na błąd po naszej stronie, więc bez obaw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2016 (edytowany) Cześć Marku, kiedy ogarniecie wszystko związane z BH i MH? Bo nie chce robić afery póki co. Dokładnie chodzi mi o poleconych. Czy klient jest w stanie gdzieś to sprawdzić? Z MH nie otrzymuje już od poleconych części kasy od +/- maja, BH widzę że dopiero nowy panel testujecie więc się wstrzymam. Edytowano Listopad 3, 2016 przez Westbam (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2016 Hej, Jeśli nie masz części kasy od maja to czemu nie napisałeś na bok, czy na priv do mnie czy tgx d tego czasu? Generalnie od tego jest bok, by przy zmianie panelu dla mints-a czy teraz to weryfikować, co więcej to nawet czekamy na taki feedback bo łatwiej to rozwiązać przez wymiane kilku maili z bokiem niż czekać x miesięcy czy się samo naprawi Problem dla @assasin też jest juz rozwiązany - w sumie dostałem w tym samym czasie telefon( może nawet od autora), przekazałem gdzie trzeba i po sprawie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Witajcie!Trochę jestem zawiedziony pisząc ten post.- Możliwość rejestracji domeny nieudany. A więc napisałem na support, który obecnie oceniam na neutralny bo Pan zajmujący się moją sprawą wstaje +/- 10/11, a nie to tak jak było wcześniej odpowiedź była udzielona max do 1h. - Zarejestrował Pan Tomasz Z. z firmy Biznes-Host.pl poprzez inną firmę "DNS.pl" gdzie podał moje dane bez mojej wiedzy i zarejestrował ową domenę. Opłaty z panelu BH nie mogę zrobić (chyba, że jestem ślepy). Na supporcie oczywiście dostałem odpowiedź:"Opcję szybkiej opłaty za pomocą PayU/PayPal znajdzie Pan w panelu klienta w zakładce "Umowy i faktury" --> "Faktury" "Gdzie znajdziemy tylko załącznik do pobrania faktury i opłacenia jej tylko za pomocą przelewu Tak jak pisałem na support nie wiem jaki jest sens wdrażania panelu, który nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 - Zarejestrował Pan Tomasz Z. z firmy Biznes-Host.pl poprzez inną firmę "DNS.pl" gdzie podał moje dane bez mojej wiedzy i zarejestrował ową domenę. Opłaty z panelu BH nie mogę zrobić (chyba, że jestem ślepy). Na supporcie oczywiście dostałem odpowiedź: Że jak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Że jak? Pan Tomasz zarejestrował domenę za mnie w firmie dns.pl bez mojej wiedzy. Na supportcie miałem tylko podać adres email i nazwę domeny jaką chce mieć. A dane tj. Imię i Nazwisko itp. wpisał z mojego profilu w zamówieniu na dns.pl. Trochę chyba dziwnie to jest zrobione? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 (edytowany) DNS.pl należy do NASK (to on jest operatorem i formalnym "właścicielem" rozszerzenia .pl) - w każdej firmie po rejestracji musisz otrzymać taki mail od DNS.pl. Tylko to gwarantuje że jesteś formalnym i prawnym właścicielem domeny w krajowym rejestrze. NASK nadzoruje wszystkich partnerów na całym świecie. Jeżeli masz np. problem z wydaniem kodu potrzebnego do transferu możesz skontaktować się właśnie tam gdyby twój obecny operator robił jakieś problemy. DNS.pl (a konkretniej NASK) jest jakby twoim gwarantem gdyby firma hostingowa upadła czy robiła jakieś problemy. Mail na który dostałeś potwierdzenie jest jednocześnie formą kontaktu z tobą np. potwierdzenia transferu i wydania kodu w przypadku problemów. Inna sprawa jest taka że to powinno być automatycznie a nie przez podawanie maili, imienia, nazwiska przez pomoc - jednak nie jest to niczym zakazanym ani złym, mało wygodne i nieprzemyślane. Żadna firma teoretycznie nie rejestruje w Polsce domen - formalnie są tylko pośrednikiem w programie partnerskim NASK. Przez "pośrednictwo" wpisują domenę do krajowego rejestru domen. http://www.dns.pl/porozumienie/partner.html Tak to wygląda. Taki mail otrzymujesz zawsze w każdej firmie - DANE które są wpisane w mailu od DNS.pl gwarantują kto został wpisany jako właściciel. DNS.pl od jakiegoś czasu nie świadczy usługi rejestracji domen dla osób indywidualnych - tylko przez partnerów którzy z nimi współpracują masz szansę zarejestrować domenę (mówię o .pl). Dana firma nie musi być tam wpisana aby świadczyć usługi rejestracji domen - mogą korzystać z partnerów zewnętrznych którzy w ich imieniu świadczą tą usługę. Cały ten proces jest jakby "niewidoczny" dla użytkownika aby ułatwić proces rejestracji. // Nic nie zrobiono bez swojej wiedzy - dostałeś potwierdzenie że rejestracja którą zrealizowałeś została przekazana do krajowego rejestru. Z tego co pamiętam dane osób prywatnych są ukryte w rejestrze (firmy nie) w przypadku domen .pl - jeżeli chcesz sprawdzić kto był rejestratorem domeny możesz to sprawdzić na stronie: http://www.dns.pl/cgi-bin/whois.pl - oczywiście może ci wyskoczyć jakaś inna firma i jest to całkowicie normalne - nie każdy "przez kogo rejestrujesz" jest partnerem. Edytowano Listopad 6, 2016 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Widocznie Biznes-Host.pl moje poprzednie domeny sobie "przywłaszczyło", a z obecną sytuacją nie jestem obeznany.Lecz jak to wygląda teraz z płatnością poprzez wPLN ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 (edytowany) Widocznie Biznes-Host.pl moje poprzednie domeny sobie "przywłaszczyło", a z obecną sytuacją nie jestem obeznany. Nie wiem jaki masz problem ale obawiam się że źle wyciągasz wnioski - jeżeli chodzi o domeny zakupione od dowolnego rejestratora (w przypadku domeny .pl) - po rejestracji domeny powinno przyjść potwierdzenie bezpośrednio z NASK, z adresu automat@dns.pl (lub innego w domenie dns.pl). Jeżeli nie otrzymałeś takich informacji zweryfikuj czy w rejestrator wprowadził twój poprawny adres mail - jeżeli nie można go oczywiście edytować. To tylko usługa i zawsze może coś się zepsuć, zarówno twój rejestrator jak i automat dns.pl. Edytowano Listopad 6, 2016 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Przecież dns.pl to nask a oni są partnerem nasku, więc to normalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Pan Tomasz zarejestrował domenę za mnie w firmie dns.pl bez mojej wiedzy. Na supportcie miałem tylko podać adres email i nazwę domeny jaką chce mieć. A dane tj. Imię i Nazwisko itp. wpisał z mojego profilu w zamówieniu na dns.pl. Trochę chyba dziwnie to jest zrobione? Z całym szacunkiem, ale piszesz straszne bzdury i jeszcze kogoś obarczasz swoją niewiedzą. Pisanie, że firma DNS.pl Ci rejestruje domeny, co uważasz za "oszukanie" ze strony BH, jest równie dużą bzdurą jak napisanie, że kupiłeś telefon w Media Markt, a jest on tak naprawdę kupiony w firmie Samsung i dlatego "sklep Cię oszukał" :-) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Przy wcześniejszych zakupach domenowych w BH czegoś takiego nie było więc mogę być zdziwiony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 (edytowany) Przy wcześniejszych zakupach domenowych w BH czegoś takiego nie było więc mogę być zdziwiony. Kiedyś BH z automatu rejestrowało domeny "na siebie" z bliżej nieokreślonego powodu, najwyraźniej się to zmieniło, natomiast ta sytuacja którą opisujesz jest pożądana i normalna, przede wszystkim dns.pl nie jest żadną "inną firmą". Dlatego na przyszłość zamiast się ośmieszać wypisując bzdury o tym że ktoś podał Twoje dane bez wiedzy etc. dowiedz się jak sprawa wygląda, bo nie dość, że się ośmieszasz, to jeszcze śmiecisz wątek jakimiś bzdurami, które wynikają tylko i wyłącznie z Twojej niewiedzy, zwłaszcza że wyciągasz w swoich postach dość śmiałe, choć błędne wnioski. Edytowano Listopad 6, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 No chyba nie powiesz mi że BH to dns.pl Widocznie zmieniło się co nieco po zmianie właściciela (chodzi tutaj o rejestracje domen).PS. Jak rejestrowałem pierwszy raz domenę w innej firmie to też żadnego mail'a od dns.pl nie dostałem więc już nie rób takiego wielkiego haloo, że jestem nie doinformowany być może masz po części rację ale trochę stopuj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 (edytowany) No chyba nie powiesz mi że BH to dns.pl Widocznie zmieniło się co nieco po zmianie właściciela (chodzi tutaj o rejestracje domen). PS. Jak rejestrowałem pierwszy raz domenę w innej firmie to też żadnego mail'a od dns.pl nie dostałem więc już nie rób takiego wielkiego haloo, że jestem nie doinformowany być może masz po części rację ale trochę stopuj. Napiszę Ci jeszcze raz, wyraźniej, żebyś zrozumiał: DNS.pl jest operatorem nadrzędnym. Oznacza to w dużym uproszczeniu, że chcąc nie chcąc wszyscy biorą właśnie stamtąd domeny (a konkretniej od NASK które jest właścicielem wymienianego przez Ciebie dns.pl). Przeczytaj sobie przytoczony wcześniej przykład z Samsungiem jak dalej nie rozumiesz o co chodzi. Mail o którym piszesz przychodzi zawsze w przypadku "normalnej" rejestracji domeny, w BH wcześniej nie przychodził, bo domeny zamiast na klientów, brali na siebie. Wielkie halo to zrobiłeś Ty przychodząc tu i pisząc, że ktoś Ci zawinął domenę, Pan Tomasz Z. taki zły bo zarejestrował w jakiejś "obcej firmie" ;-))) Ja Ci po prostu próbuję wyłożyć to, że straszne bzdury piszesz. Edytowano Listopad 6, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bjN 30 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Widocznie nie rozumiesz mnie co ja piszę. nvm życzę miłej nocy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Nie rozumiem i raczej nikt nie zrozumie Pozdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 PANIE TOMASZU PROSZĘ PRZESTAĆ KRAŚĆ DOMENY. 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 PANIE TOMASZU PROSZĘ PRZESTAĆ KRAŚĆ DOMENY. Nie dość, że kradnie, to jeszcze sprzedaje dane osobowe klientów jakiejś obcej firmie i nie wiadomo co z przyszłością tych domen 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filip_b 19 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Panowie myślę że już dość tej farsy [emoji1] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gamsiu 1 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2016 (edytowany) Czy ktoś ma jeszcze problem z blokowaniem ruchu na usłudze VPS SEO ? Efekt jest taki, że serwer działa ale połączenia http przychodzące do niego są blokowane. Strony sypią błędami 502 i 504. Uptime: 0.36% (last 24 hours) 83.32% (last 7 days) 91.93% (last 30 days) Edytowano Listopad 9, 2016 przez Gamsiu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drakan9 1 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2016 No to czas się pożegnać z biznes-host dziś przegieli, a już w sumie wczoraj, nie dość że od września hosting działa jak chce, tydzień bez stronki offline na parę min to tydzień stracony.... dodatkowo dziś się okazało dlaczego jedna z moich stron nie działa, wywaliliście mi bazę danych, oczywiście support od wczoraj milczy, radzę unikać tej firmy 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach