Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2015 http://www.wykop.pl/ramka/2443561/serwer-mbankowego-wirusa-stoi-na-biznes-host-pl/ Nie żebym się czepiał, tylko czemu nie sprawdzicie zgłoszenia, a spuszczacie to na policję? Jeśli gość to zdekompilował i sprawdził co ta apka robi, to może warto razem z nim zgłosić? Wstępnie apka wydaje się dość złośliwa, myślę, że warto by to sprawdzić. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 (edytowany) To nie są kompetencje firmy hostingowej. Nie ingerujemy w pliki umieszczone przez klientów, nie zaglądamy im do katalogów, nie prowadzimy podsłuchów ruchu do ich usług, nie debugujemy ich programów itp. Takimi rzeczami zajmują się powołane do tego organy. Reagujemy na zgłoszenia zgodnie z prawem. Edytowano Marzec 14, 2015 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 (edytowany) Wystarczy powiadomić klienta, często lub w większości nawet nie wiedzą, że mają takie coś na koncie. Policja niewiele tutaj zrobi moim zdaniem, oni nie potrafią/nie chcą takich spraw, wolą mandaty wlepiać. Edytowano Marzec 14, 2015 przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 w tej całej pseudoaferze ktoś zapomniał, że dekompilacja programu jest tak samo nielegalna jak stawianie phisingu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 w tej całej pseudoaferze ktoś zapomniał, że dekompilacja programu jest tak samo nielegalna jak stawianie phisingu Serio? Nie wolno zdekompilować programu w celu poznania zasady jego działania? Możesz podać podstawę prawną? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 Wystarczy powiadomić klienta, często lub w większości nawet nie wiedzą, że mają takie coś na koncie. Policja niewiele tutaj zrobi moim zdaniem, oni nie potrafią/nie chcą takich spraw, wolą mandaty wlepiać. Są tacy co potrafią, tyle że jak nikt nie zgłosi to i nikt nic nie będzie robił. Sam zainteresowany bank nic nie robi z tym oprócz komunikatów więc o czym mowa. My nie zamierzamy bawić się w chucka norrisa - po pierwsze nie mamy do tego uprawnień, po drugie nie mamy zwyczaju grzebać w plikach użytkowników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 To nie są kompetencje firmy hostingowej. Nie ingerujemy w pliki umieszczone przez klientów, nie zaglądamy im do katalogów, nie prowadzimy podsłuchów ruchu do ich usług, nie debugujemy ich programów itp. Takimi rzeczami zajmują się powołane do tego organy. Reagujemy na zgłoszenia zgodnie z prawem. Czyli zgłoszenia od ipsu jak dzieciarnia nulli uzywa też ignorujecie i czekacie na oficjalne pismo z policji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 @blfr za http://www.startuplaw.pl/2013/08/dekompilacja-w-swietle-prawa-autorskiego/ Po pierwsze, dekompilacja musi być wykonywana przez licencjobiorcę lub inną osobę uprawnioną do korzystania z egzemplarza programu komputerowego bądź przez inną osobę działającą na ich rzecz. Praktycznie zatem dekompilacji może dokonać nie tylko legalny użytkownik, ale także osoba świadcząca na jej rzecz pracę na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. zatrudniony programista odpowiedzialny za zapewnienie kompatybilności projektowanego programu). Po drugie, technika reverse engineering może posłużyć do uzyskania jedynie takich informacji niezbędnych do osiągnięcia współdziałania z innymi programami, które nie były uprzednio łatwo dostępne dla legalnego użytkownika. Zdarza się, że twórcy oprogramowania umożliwiają uzyskanie takich informacji w zamian za wysoką opłatę. Tego rodzaju praktyki należy uznać jednak za sytuacje w których informacja nie jest łatwo dostępna, wszak żądanie opłaty za udzielenie informacji do uzyskania której nie jest konieczne uzyskanie zgody twórcy programu jest de facto ograniczeniem ustawowego uprawnienia legalnych użytkowników programu. Po trzecie, zdekompilować można jedynie te części oryginalnego programu komputerowego, które są niezbędne do osiągnięcia współdziałania z innym programem. Tym samym nie można przyjąć, że co do zasady możliwe jest dokonywanie dekompilacji całego programu komputerowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 Ale się rozkręciliście tgx, racja. Dziwne, że bank nie ruszył zadka żeby to ogarnąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 Czyli zgłoszenia od ipsu jak dzieciarnia nulli uzywa też ignorujecie i czekacie na oficjalne pismo z policji? Nie, nie ignorujemy - wysyłamy zawsze forward maila do klienta z prośbą o ustosunkowanie się do zarzutów a do IPS-u informacje ze podjeliśmy kontakt - w 90 % to wystarcza i albo witryna znika/zmienia skrypt albo kupuje licencje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2015 Hmm, ale jeżeli ewidentnie strona jest szkodliwa i naraża kolejnych ludzi na straty (wyłudzenia, wirusy, phishing) to zgłoszenie do klienta i pogrożenie mu palcem "no no, nie wolno" czy z miejsca blokada takiej strony? Osobiście gdybym dostał taki cynk i okazałoby się że dana strona jest szkodliwa to z miejsca bym taką zablokował. I to bez zwracania większej uwagi na ewentualne konsekwencje. Jestem w stanie zrozumieć lewą wersję skryptu bez szkodzenia użytkownikom, wtedy mail żeby zaprzestać tych jakże karygodnych i bluźnierczych praktyk (nie popieram odpalania lewych wersji skryptów ale czasami lament i panika jakby ruskie tanki były widziane w Warszawie. Pod Warszawą... Piaseczno ). Ale jeżeli mamy narażenie użytkowników na wyłudzenie danych, kradzież tożsamości to ni kija - blokada strony z miejsca i mail o stosowne wyjaśnienie + info że sam "zgłaszam to do prokuratury". Dlatego nie mam firmy hostingowej bo już dawno bym poszedł z torbami. Może i lepiej Nie czepiam się nikogo z imienia i nazwiska/ nazwy firmy ale zwalanie roboty na naszą POlską POlicję w tym systemie w jakim obecnie się znajdujemy nie zawsze jest dobrym wyjściem. Wiem wiem, zawsze może się okazać że klient nic nie wiedział, że to wirusy i w ogóle. Ale chyba lepiej takiego przeprosić i wyjaśnić sprawę niż pozwolić żeby kolejni ludzie byli robieni w bambuko. Chociaż czasami w celach edukacyjnych ma to swoje zalety do pewnego stopnia... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2015 Wiem wiem, zawsze może się okazać że klient nic nie wiedział, że to wirusy i w ogóle. I to zamyka temat. Od tego są odpowiednie służby, a nie firmy. Skoro nawet bank ma na to wywalone, to dlaczego ma jakiekolwiek działania podejmować provider? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2015 Blokada + mail z info o syfie i prośbą o posprzątanie. Jak wyczyści to blokadę zdejmujemy. Chyba jeszcze firmy w Polsce mogą natychmiast zablokować usługę która jest wykorzystywana do działań niezgodnych z prawem? Bank ma na to wywalone do czasu - jak się zrobi głośniej w necie że mają syf i nic nie robią to reakcja będzie natychmiastowa. Dobry prawnik mógłby też przeanalizować czy nie warto by było podjąć mocniejszych kroków. Bank wiedział, nie wiedział, jak wiedział to dlaczego olewał etc. Dupnąć kilka razy banki które wiedzą ale mają to gdzieś i inni nauczą się szybciej reagować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2015 Właśnie natknąłem sie na wątek jakiegoś klienta... http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/605480-rezygnacja-z-uslug-hostingowych.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2015 Tylko o co gość się rzuca, skoro usługa została dostarczona? Nawet sam przytoczył zapisy regulaminu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pekus 31 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2015 (edytowany) Tak czy siak chce zwrotu $$ Czasami można/warto pójść klientowi na rękę i mu odpuścić. Nie wiem dlaczego niektóre firmy tak zaciekle bronią się przed taką sytuacją. Edytowano Marzec 17, 2015 przez pekus (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2015 (edytowany) Tak czy siak chce zwrotu $$ Czasami można/warto pójść klientowi na rękę i mu odpuścić. Nie wiem dlaczego niektóre firmy tak zaciekle bronią się przed taką sytuacją. Dlatego, że firmy to nie instytucje charytatywne ani wypożyczalnie sprzętu do testów i zabawy. Edytowano Marzec 17, 2015 przez strefapc (zobacz historię edycji) 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nolimits 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 A czemuż też nie postawisz tej strony tam gdzie masz ct8? Przecież masz całą maszynę dla siebie, no nie? A darmowym kontom to nie zaszkodzi... Co to jest ct8 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2015 www.google.pl => ct8 i wszystko wiesz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 Jakość supportu BH... https://www.dropbox.com/s/35q7e8h16qtzoi0/Zrzut%20ekranu%202015-04-13%2015.01.30.png?dl=0 Ogólnie spodziewałem się czegoś lepszego po biznes-hoście, mam plan premium, ostatnio wmawiali mi że mój skrypt mail nie działa, ale potem okazało się że jednak jest OK i miałem nałożoną jakąś blokadę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 Jakość supportu BH... https://www.dropbox.com/s/35q7e8h16qtzoi0/Zrzut%20ekranu%202015-04-13%2015.01.30.png?dl=0 Ta Marta odpisuje jak robot. Dziś też zgłaszałem awarię skarbonki to pisała ze mną bardzo podobnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 Ta Marta odpisuje jak robot. Dziś też zgłaszałem awarię skarbonki to pisała ze mną bardzo podobnie. Ta sama osoba obsługuje support na minthost... Jak chcecie coś załatwić to polecam pisać na E-mail, ta osoba nie zna się kompletnie... (już nie wspomnę o braku polskich znaków) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 Livechat to nie support, tam załatwiamy sprawy handlowe i informacje nie wymagające interwencji administratora czy analizy skryptów. we wszystkich przypadkach, gdzie konieczny jest dostęp do serwerów prosimy o napisanie na pomoc@biznes-host.pl lub założenie ticketa http://biznes-host.pl/support Livechat to pierwsza linia kontaktu, ma za zadanie wskazać najlepszy sposób na rozwiązanie problemu i jeżeli to możliwe udzielić bezpośrednio pomocy. Nikt z livechat nie ma dostępu do serwerów, stąd w przypadku gdy zlokalizowanie przyczyny wymaga większego dostępu czy analizy konieczna jest interwencja na tickecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web_ Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 Livechat to pierwsza linia kontaktu, ma za zadanie wskazać najlepszy sposób na rozwiązanie problemu i jeżeli to możliwe udzielić bezpośrednio pomocy. Nikt z livechat nie ma dostępu do serwerów, stąd w przypadku gdy zlokalizowanie przyczyny wymaga większego dostępu czy analizy konieczna jest interwencja na tickecie. Co nie zwalnia owego pracownika z poprawnego pisania. Wydaje mi się, że profesjonalna firma powinna dbać o swój wizerunek, a nie go pogarszać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2015 A czy technicy/konsultanci/hgw z nazwa.pl czy z home.pl (obie firmy są znane z tego że są znane, bo są duże i dają za darmo bez limitów [zasoby!!!]) nigdy nie robili żadnych błędów na liwe czacie? Jeden robił spacje przed i po przecinku, inny był sztywny jak cuś po viagrze, jeszcze inny nie za bardzo się orientował w temacie i w zasadzie po co on tam siedzi i z jakiej przyczyny. Każdy może popełnićc błędy. Grunt to przyznać się do nich i tak zwane "mocne postanowienie poprawy" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach