Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2013 Dlaczego nie napiszesz na pomoc@biznes-host.pl? Podeslij nam tracert/mtr i ID serwera to sprawdzimy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoxovsky 9 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2013 Jest już ok ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2013 Gdyby problem się ponowił podeslij nam mtr i ID serwera to sprawdzimy gdzie jest przyczyna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bermut 18 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2013 (edytowany) Może Ruscy na Was niedługo też się rzucą Edytowano Sierpień 19, 2013 przez linoskoczek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2013 Nie, narody nigdy nas nie atakują, Ruscy nie mają powodu. Komuś się publika nasyciła akcją na ZB to szuka dalej Jak ktoś miałby podobny problem jak zoxovsky dłużej niż kilka minut to prośba o mtr/tracert Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filip_b 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 (edytowany) Pytanie do osób które w ostatnim czasie zamawiały VPS w Biznes-Host, chciałbym się dowiedzieć jak długo czeka się na aktywację serwera? Drugie pytanie czy często zdarza się restart serwera matki, pytanie może zabrzmieć dla wielu z was głupio ale BH będzie moją drugą firmą a w pierwszej restart matki był zbyt często. Edytowano Wrzesień 10, 2013 przez filip_b (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 1) Dane wysłałem na @ 2) Nigdy nie restartujemy matek bez potrzeby więc nie powinieneś mieć z tym problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filip_b 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Dzięki wielkie! Mam nadzieje że nie masz mi za złe że zadałem to pierwsze pytanie Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2013 Pewnie że nie - zazwyczaj aktywujemy w ciągu godziny, akurat teraz pochłonęły Nas inne prace stąd ten "obsuw" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2013 Ile sie czeka na VPS? W piatek czy sobote kupilem, napisali tego samego dnia ze bede "mial dzisiaj" czyli w sobote. Do tego dnia nikt do mnie nie odpisuje na tickety, a VPS oplacony :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2013 Witaj, Przepraszamy za opóźnienie, VPS będzie utworzony do południa . 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poppe 13 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2013 (edytowany) Od 2/3 dni czekalem na odpowiedz na ticket, jak glupi. Bylo cokolwiek napisac, ze nie macie czasu itp, a wasz pracownik napisal tego samego dnia co kupilem serwer: "vps bedzie dzisiaj", so thats ... liczą się chęci, hosting tak czy owak polecam, bo jest mega stabliny, a dziwny problem z supportem mialem tylko teraz z tym VPS ;/ choć dziwne ze tutaj dostalem odpowiedz, a na ticketecie do tej pory cisza, widocznie lepiej pisac posty niz tickety Edytowano Październik 7, 2013 przez poppe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2013 Witam, Nie ma sensu omawianie całośći na forum - obszerne wyjaśnienia wysłałem panu na PW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Web_ Zgłoś post Napisano Luty 1, 2014 Mam zamiar skorzystać z Waszej firmy, mam nadzieję, że się na Was nie zawiodę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 Szanowny Biznes Hoście, dlaczego Wy zawsze dajecie ciała wtedy, gdy ja pilnie potrzebuję wykorzystać jakąś usługę? Pomijam już fakt, że miałem z Wami kilka razy ogromne problemy z hostingiem. Dziś zamierzam skrytykować Wasz cały system domen. Powiedzcie, dlaczego dowiaduję się o waszym błędzie w systemie, który już widnieje od co najmniej 3 miesięcy. Kiedy to za pierwszym razem zleciłem transfer swojej domeny zakupionej w waszej firmie. Po prostu już nie mogę... Mam zakupionych u Was 5 domen, które mam tylko w panelu, a nie mogę nic z nimi zrobić, gdyż nie jestem ich właścicielem, przez Wasz błąd. Dziś sprzedałem jedną z tych domen zleciałem transfer/cesję onlinę poprzez podanie kodu authinfo klientowi. Niestety nie otrzymałem emaila potwierdzającego transfer z WASZEJ winy. Dowiedziałem się od jakiegoś Pana w BOKu o błędzie i otrzymałem intrukcję w jaki sposób mam stać się właścicielem WŁASNYCH domen... Niestety transfer zleciłem dużo wcześniej i z jedną, z domen jest problem, bo muszę go jakoś anulować, a nie mam takiej możliwości, gdyż nie mam praw do tej domeny. Teraz, przez Waszą niekompetencję muszę zwrócić klientowi pieniądze, bo wyszedłem na oszusta, do tego muszę prosić się dwóch firm o anulowanie transferu i w ostatnim krokiem będzie przejęcie swojej własnej domeny. Wy jak zwykle umywacie ręce, każecie pisać po innych firmach, bo macie wy***ane na klienta. k*wa jego mać, ta firma się nigdy nie zmieni. Już tyle razy próbowałem się do Was przekonać i zawsze mnie zawodzicie. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, chociaż rekompensatę byście zaproponowali (nie oczekuję tego, ale byłoby grzeczniej), a tu nic: "Pisz sobie Pan do innej firmy, niech naprawią nasz błąd". To chyba tyle ode mnie. Pozdrawiam, Kacper Dmochowski, kolejny niezadowolony klient, którego macie gdzieś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Squir 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 (edytowany) Dowiedziałem się od jakiegoś Pana w BOKu o błędzie i otrzymałem intrukcję w jaki sposób mam stać się właścicielem WŁASNYCH domen... Czy mógłbyś podesłać mi proszę tę instrukcję na PW? Miałem się z BOKiem w tej sprawie kontaktować ale jakoś nie miałem czasu, a nie chcę już korzystać z ich usług (które de facto i tak nie działają jak powinny*). *VPS na dysku: dd bs=1M count=128 if=/dev/zero of=test conv=fdatasync 128+0 records in 128+0 records out 134217728 bytes (134 MB) copied, 35.0367 s, 3.8 MB/s I magiczna odpowiedź "W tej ofercie nie możemy zapewnić wyższej szybkości IO." + zachęta do kupna dedyka. Od 22/04/13 totalnie nic się nie zmieniło, dysk jak był uszkodzony (?) tak jest wciąż. Pozdrawiam i nie polecam! Edytowano Maj 5, 2014 przez Squir (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 Czy mógłbyś podesłać mi proszę tę instrukcję na PW? Miałem się z BOKiem w tej sprawie kontaktować ale jakoś nie miałem czasu, a nie chcę już korzystać z ich usług (które de facto i tak nie działają jak powinny*). Masz, daję publicznie, bo na GG mi ludzie zaczęli pytać o to samo. Nie tylko ja mam ten problem... Proszę zalogować się na http://biznes-host.pl/ przejść do zakładki "Dane do rejestracji" i utworzyć nowy kontakt za pomocą opcji "Dodaj kontakt".Następnie z menu wybrać opcję "Lista domen", przy wybranej pozycji kliknąć na ikonę lupy i przy parametrze "Właściciel" skorzystać z przycisku "zmień". Po wykonaniu w/w czynności należy ponownie zainicjować transfer- wiadomość aktywacyjna zostanie przesłana na adres email podany w utworzonym kontakcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 Szanowny Biznes Hoście, dlaczego Wy zawsze dajecie ciała wtedy, gdy ja pilnie potrzebuję wykorzystać jakąś usługę? Mam dosłownie to samo, miałem spotkanie z ważnymi klientami, chcę się zalogować na maila aby pokazać im kilka projektów które dostałem i dupa, błąd połączenia z serwerem... i to nie pierwszy raz taką akcje miałem, dlatego planuje te kilka domen przenieść do siebie, bo po stronie biznes-hostu mam więcej problemów niż u siebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArabSmall 118 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 A mam do Was takie pytanie czy macie również problem z domenami w panelu po ich przeniesieniu/nieprzedłużeniu? A dokładnie ja swoją 1 domenę przeniosłem do OVH i otrzymywałem od BH faktury za nią (choć domena nie jest utrzymywana u nich od kilku miesięcy), a druga wygasła i nadal widnieje w panelu (ba obie widnieją w panelu, ale za jedną miałem zapłacić BH choć u nich jej nie ma już ). System coś zawodzi z tym domenami, albo tylko u mnie taki problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2014 .Teraz, przez Waszą niekompetencję muszę zwrócić klientowi pieniądze, bo wyszedłem na oszusta, do tego muszę prosić się dwóch firm o anulowanie transferu i w ostatnim krokiem będzie przejęcie swojej własnej domeny. Wy jak zwykle umywacie ręce, każecie pisać po innych firmach, bo macie wy***ane na klienta. k*wa jego mać, ta firma się nigdy nie zmieni. Już tyle razy próbowałem się do Was przekonać i zawsze mnie zawodzicie. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, chociaż rekompensatę byście zaproponowali (nie oczekuję tego, ale byłoby grzeczniej), a tu nic: "Pisz sobie Pan do innej firmy, niech naprawią nasz błąd". To chyba tyle ode mnie. Pozdrawiam, Kacper Dmochowski, kolejny niezadowolony klient, którego macie gdzieś. Konsultant udzielił informacji na wskazany temat. Nie umywamy w tym przypadku rąk, poinformowaliśmy o problemie i w jaki sposób go rozwiązać. Niestety nie możemy przeprowadzać żadnych operacji na domenie, która ma zainicjowany transfer, a transfer może być anulowany jedynie przez inicjatora. Jest nam przykro z tej sytuacji. Staramy się rozwiązywać tego typu problemy jak najszybciej. Rozumiemy też emocje pod wypływem, których była pisana ta opinia. Nikt nie lubi być stawianym w takiej sytuacji. Proszę o kontakt na priv, postaram się by cała kwota transakcji, która w wyniku tej sytuacji nie doszła do skutku wróciła do Pana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Żadna firma nie jest idealna, a jeśli to co pisze o BH jest prawdą to spółka powinna pewne wnioski z tego wyciągnąć. Dobry PR ze zwrotem kwoty nie wystarczy jeśli przypadek nie jest indywidualny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Konsultant udzielił informacji na wskazany temat. Nie umywamy w tym przypadku rąk, poinformowaliśmy o problemie i w jaki sposób go rozwiązać. Niestety nie możemy przeprowadzać żadnych operacji na domenie, która ma zainicjowany transfer, a transfer może być anulowany jedynie przez inicjatora. Jest nam przykro z tej sytuacji. Staramy się rozwiązywać tego typu problemy jak najszybciej. Rozumiemy też emocje pod wypływem, których była pisana ta opinia. Nikt nie lubi być stawianym w takiej sytuacji. Proszę o kontakt na priv, postaram się by cała kwota transakcji, która w wyniku tej sytuacji nie doszła do skutku wróciła do Pana. Fakt, poniosło mnie trochę, ale każdego krew by zalała, gdy przez firmę jest nazywany oszustem i musi zwracać pieniądze za sprzedaną domenę. Dziś dostałem informację, że transfery zostały anulowane, więc stosuję się do waszej instrukcji, ale niestety mam błąd, o którym napisałem na PW. Teraz nawet nie mogę wygenerować kodu authinfo domeny, także sprawa nie została wyjaśniona. Wczoraj udało mi się przenieść 1 domenę .pl, ale wciąż nie mogę ruszyć tej, na której najbardziej mi zależy z rozszerzeniem .net. Już nie będę się fatygował, bo transfer tejże domeny kosztuje 30zł, za co nie zamierzam dopłacać. Jeśli ta sprawa, o której rozmawialiśmy na PW jest aktualna to zapraszam, możecie odkupić tą domenę, to dość honorowe zagranie. Jeśli nie jesteście zainteresowani to trudno, zostawiam to Wam. Na Pw również napisałem, o którą domenę chodzi. Wyślę jeszcze do Boku te wiadomości, żeby nie było. Pozdrawiam, Kacper Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Co nieco się wypowiem. To że mają problem z domenami to wiem nie od dziś, tyle że udawało mi się załatwiać to na boku jeśli chodzi o kod authinfo.Wczoraj zleciłem też transfer domeny i tu teraz mega LOL jak wróciłem z pracy bo hekko odesłało mi maila w wyniku stwierdzenia różnic w danych abonenta obecnego domeny oraz abonenta konta domenowego w Hekko.pl, musieliśmy anulować transfer domeny XXXXX Domena należy do firmy Biznes-Host.pl sp. z o.o.. Są to inne dane, niż na koncie domenowym, do którego została podjęta próba transferu.Dane konta csa278849: osoby prywatnej I zapewne bym nie wiedział o co chodzi gdybyś Kolopik nie napisał posta. Jednak teraz mają kolejny błąd o authinfo bo sms z poziomu 2 nie przychodzą aby pobrać kod Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sniferek 11 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Co nieco się wypowiem. To że mają problem z domenami to wiem nie od dziś, tyle że udawało mi się załatwiać to na boku jeśli chodzi o kod authinfo.Wczoraj zleciłem też transfer domeny i tu teraz mega LOL jak wróciłem z pracy bo hekko odesłało mi maila I zapewne bym nie wiedział o co chodzi gdybyś Kolopik nie napisał posta. Jednak teraz mają kolejny błąd o authinfo bo sms z poziomu 2 nie przychodzą aby pobrać kod Może oni korzystają z hrd i zamiast na ciebie dać domenę dali na siebie i dlatego różnią się dane podczas transferu ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Może oni korzystają z hrd i zamiast na ciebie dać domenę dali na siebie i dlatego różnią się dane podczas transferu ... No zapewne tak jest bo w wois sprawdziłem to domena wisi jako organizacja a błąd podczas zmiany danych też jest tyle że te dane zmienia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach