nurgiel 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2017 (edytowany) Kiubus, nie polecam. Korzystałem z ponad rok, zostałem nieźle wychędożony. 10 dni offu serwera, strata użytkowników, pieniędzy, a problem można było rozwiązać w jeden, góra dwa dni, no ale jak support odpowiada sobie co 2, 3 dni. Każdy powinien sobie wziąć te zdanie do serca, a mianowicie dobry hosting można poznać po tym, że jest dobry wtedy, kiedy jest problem, a nie wtedy gdy go nie ma. Aktualnie przeniosłem się statnet.pl. W stosunku ceny do parametrów jest znacznie lepiej niż hitmestatnet5x3.4GHz12GB RAM100 GB SSD85zlhitme6x2.7GHz8GB100GB SD100 zl A co do oceny supportu statnet. Oceni się wtedy, gdy będzie jakiś problem i jak radzą sobie w jego rozwiązaniu. Edytowano Wrzesień 16, 2017 przez nurgiel (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kiubus 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2017 Dość więcej, czy dość mniej? Miałem na myśli, że ciężko zdecydować czy skusić się na ich ofertę czy też nie Jeżeli ktoś jeszcze miał ostatnimi czasy 'do czynienia' z tą firmą to prosiłbym o napisanie swoich wrażeń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2017 Do czynienia mam cały czas. Żadnych problemów. Na zgłoszenia (choć ja nie mam ich wile, bo rozeznaje się samodzielnie w temacie) odpowiedzi są naprawdę szybko. Jeśli faktycznie pojawia się problem techniczny po stronie serwera, to jest rozwiązywany bardzo szybko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kiubus 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2017 To na razie widzę w obecnej sytuacji tylko jedna zła opinia, reszta jest zadowolona Sam pisałem do nich wczoraj jakoś po 17:00 dopytać o szczegóły, a przed 00:00 odpisali na maila, i jak się oferta jest lepsza niż posiadam obecnie za niewielką dopłatą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rysiu512 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2017 Tak, odpisują szybko. Nie ma żadnych problemów z supportem. Posiadamy obecnie w Hitme trzy serwery. Mogloby być pewnie lepiej ale jest bardzo dobrze - nie szukam żadnej alternatywy, bo można źle trafić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nurgiel 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2017 Kiubus, jak mówiłem. Jeżeli walniesz stronę, serwis i nie będziesz miał problemu, to i nazwa.pl będzie super hostingiem. Pojawi się większy problem, to wtedy zweryfikujesz swoją opinie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k-weeb 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2017 Pojawi się większy problem, to wtedy zweryfikujesz swoją opinie. Pojawił się 'większy' problem na mojej usłudze. Nie zostawili mnie samego z tym. Wspólnie doszliśmy do optymalnego rozwiązania zastępczego. Dlatego zastępcze rozwiązanie ponieważ poprawienie błędów muszą dokonać twórcy wadliwych dodatków (i czekamy na update z poprawkami). Nie wiele jest firm hostingowych, do których można normalnie się dodzwonić (a nie: "wciśnij 1 by poczekać na rozmowę - jesteś 18 w kolejce. wciśnij 2 by dać nam spokój"), porozmawiać, zasięgnąć opinii itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qubek 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2017 Daruj sobie I poszukaj innej oferty. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomaszpek 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2017 (edytowany) Śmiało polecam. Jestem tam od ponad 2lat i przyznamy się, że marudny ze mnie klient. Robią swoje i nigdy nie zdarzyła mi się sprawa, w której nie pomogli a poprzednio u konkurencji wszystkie problemy zrzucali na moje skrypty. W obecnych czasach warto wybrać firmę gdzie również liczy się klient a nie sztuka. Na rynku hostingowym u nas już niewiele zostało takich firm ja ta, reszta się sprzedała lub została wciągnięta przez inne i już to odczułem bo mam jeszcze jeden serwer w innej firmie i mam porównanie jak było przed i po. Marpyx nawet nie wiedziałem, ze maja bloga nie chwalili się. Edytowano Wrzesień 20, 2017 przez Tomaszpek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo2 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2018 zmien wersję php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wlodziu 49 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2018 To co się dzieje przez ostatnie dni na hitme to jakaś porażka. Co chwile serwery padają, nie ma dostępu do strony jak i ich poczty. Podobno "filtry zabezpieczające wycinają zbyt dużo ruchu". W tej chwili dla mnie to strata i pieniędzy hostować tam stronę. W stosunku do poprzedniego miesiąca straciłem w tej chwili już 50% zysków. Serdecznie nie polecam, są na rynku zdecydowanie lepsze firmy, którym coś się nie sypie co chwile - bo to nie pierwszy raz, kiedy coś idzie nie tak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo2 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2018 w każdej firmie coś się sypie... jeżeli strona aż tak istotna to zainwestuj w dodatkowy hosting w innej serwerowni do tego cloudflare i nie musisz czekać na rozgłoszenie dnsów w pare sekund przełączasz się na inny hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mr.suchy 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2018 Cześć, Czy tylko ja czekam na rozwiązanie zgłoszeń w tej firmie ponad 14 dni roboczych ? Pisze na FB, cisza (raz odpisali), pisze email =>tworzy sie zgłoszenie w systemie, w którym nie odpowiadają. Błędne koło... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2018 (edytowany) Przemku skorzystaj z kontaktu telefonicznego to postaramy się zawsze przyspieszyć, na FB jeszcze nie prowadzimy wsparcia Zależy od tematu zgłoszenia i do kogo je kierowałeś zalecam kontakt telefoniczny, w razie potrzeby proszę w pw numery zgłoszeń. Edytowano Kwiecień 26, 2018 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mr.suchy 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2018 Wysłałem numer zgłoszeń na email, FB i sms. Pomijam już oficjalne kanał - support. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2018 Nie mamy formy kontaktu sms... Tak jak powiedziałem w razie potrzeby proszę wysłać zgłoszenia w PW lub proszę o kontakt telefoniczny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Etitek 1 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2019 Witam, chciałem zapytać jak obecnie z jakością usług u was na hitme.pl? Jak z rekcją na problemy i czy są rozwiązywane wasze problemy techniczne w 100% jak się pojawią? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2019 Etitek wywiązujemy się ze swoich zadań i administracji, cały czas przyświeca nam idea realizacji usług w parze z jakością. Zapraszam do kontaktu jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Etitek 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2019 (edytowany) Interesuje mnie opinia użytkowników a nie samego właściciela bo mam na ten temat inne zdanie ale chciałbym poznać opinie innych użytkowników. Edytowano Marzec 12, 2019 przez Etitek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kombajnik 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2019 Ja mam u nich kilka vpsów (z tych tańszych) chyba już ponad 2 lata, problemów w sumie nie zaznałem, więc nie wiem jak się sprawdzą w sytuacji krytycznej. Póki co to mogę polecić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz I. 4 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2019 2 minuty temu, Etitek napisał: Interesuje mnie opinia użytkowników a nie samego właściciela bo mam na ten temat mam inne zdanie ale chciałbym poznać opinie innych użytkowników. Najpierw minusy: Ze wsparciem bywa różnie. Czasami po zgłoszeniu są szybko rozwiązywane, czasami trwa to dobę, dwie. Kiedyś np. kupując u nich serwer miałem go uruchomionego w ciągu jednego dnia. Teraz to jest kilka dni. Na Dedyka kiedyś czekałem przeszło tydzień, przez co o mało nie straciłem klienta, dla którego go wykupiłem (już nie mówiąc o tym, że okres rozliczeniowy liczy się od wykupienia, a nie uruchomienia serwera). Kontakt telefoniczny praktycznie nie istnieje, przez co np moich 3 klientów, którym poleciłem ich serwery zmienili dostawcę/właśnie szukają nowego (jeden miał u nich dwa dedyki, pozostali po jednym VPSie). Z racji też takich problemów ze wsparciem coraz ciężej mi polecać ich usługi, bo potem klienci się denerwują, co ja im poleciłem, jak nie da się dodzwonić. Wiem, że u nich działają tickety, ale niektórzy po prostu muszą sobie zadzwonić. Druga sprawa podczas awarii chcę wiedzieć, czy coś już robią w tym zakresie czy nie i muszę czekać x godzin, a klient na słuchawce już się denerwuje. Ekipa wsparcia czasami mam wrażenie, że nie czytają ze zrozumieniem. Zawsze na pewno trzeba sprawdzać to co zrobili, bo często wysyłamy np. prośbę o wprowadzenie 10 zmian/ustawień, to robią np. 4 z nich. Jeśli serwis www jest istotny, trzeba zawczasu o tym informować i umawiać się na konkretne godziny realizacji, to jest akurat oczywiste i przemyślane, aczkolwiek już kilka razy miałem tak, że umawiamy się np na 22:00 na wprowadzanie zmian, ja informuję klientów, że będzie przerwa w działaniu, czekam, jest 1 rano i nic się nie dzieje, zero odzewu. Rano się okazuje, że coś im wypadło i nie mieli czasu. No rozumiem, bywa i tak, nawet jak się umówimy na godzinę, ale żeby nie dostać informacji o tym tylko siedzę jak głupi w nocy to trochę przykre. Brak szacunku do mojego czasu. Ciężko coś z nimi zaplanować. Teraz plusy: Generalnie serwery działają i to fajnie. Rzadko są awarie, wyrabiają się w uptime 99.99%. Jak już jest awaria, to po 5 telefonach w końcu p. Marek odbiera i albo przekazuje temat ekipie, albo sam działa i temat naprawia, mają to mocno ogarnięte i widać u nich doświadczenie. W ciągu 4 lat mieliśmy 3 poważne awarie, z czego dwie udało się zrobić w ciągu 15-30 minut, przy czym jedna to była awaria dysku. Także szacunek. Trzecia awaria to kilka godzin stresu. W sumie z naszej winy, aczkolwiek przyszło to dość nieoczekiwanie. Mają doświadczenie i jak zgłosisz jakieś problemy, to potrafią zaproponować rozwiązania, optymalizację itp rzeczy, dzięki czemu serwery fajnie śmigają. W wielu wypadkach mają po prostu zdrowy rozsądek i zimną krew. Podsumowanie Biorąc pod uwagę powyższe, korzystamy z ich usług nadal, wykupujemy kolejne serwery dla siebie i klientów, aczkolwiek jeśli trafimy na ofertę konkurencji, która będzie droższa o 20-30% a wsparcie będzie lepsze, to przeniesiemy się bez zastanowienia. Widać w Hitme czkawkę wywołaną dużą ilością napływających klientów, a za małą ekipą do ogarniania tego. Gdyby mieli usługę płatnego wsparcia z wyższym priorytetem dzięki temu, to bym wykupił, ale kiedyś ich o to pytałem, to powiedzieli, że wsparcie płatne mają, na zasadzie szerszego zakresu, ale na czas reakcji to nie wpływa, liczy się kto pierwszy się zgłosi, tego pierwszego obsługują, niezależnie od priorytetu (no chyba, że awaria i dzwonimy). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Etitek 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2019 (edytowany) Dzięki Tomasz. Identyczne mam odczucie tylko ja tym razem już się nie dogadałem i nie byli wstanie naprawić tego co zepsuli a wręcz zwalili winę na mnie. Szkoda bo faktycznie w miarę serwery działają ale jakoś suportu posypała się i to mocno. Obecnie przenoszę się i dam znać jak z jakością. Edytowano Marzec 12, 2019 przez Etitek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lsul 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2019 support obecnie to dramat, rozwalili mi cala poczte, admin zablokowal mozliwosc odbioru/wysylania maili i zablokowal moje ip- dostep do moich stron ciezki szok, od tego czasu przestal sie odzywac a paleczke przejal drugi magik ktory 2 dni nie potrafi zlozyc poczty, efektem jest brak dkim, brak revdns, bledne wpisy w dns, 6/10 na mail-tester.com, bany na niemieckich serwerach. gosc nie potrafi rozroznic dwoch domen rozniacych sie literką i uparcie stosuje je zamiennie mimo wyraznych tlumaczen. teraz twierdzi ze wszystko zweryfikowal i wszystko jest jak nalezy. jesli ktos ogarniety tego nie naprawi to bede musial uciec zbey mi biznesu nie uwalili (sklepy internetowe) jak p. Bajerski odpowiadal za support to bylo swietnie, teraz - koszmar, cyrkowcy praktykanci jako administratorzy serwerow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2019 Nie podpisał się Pan, jednak udało mi się szybko Pana sprawę namierzyć. Z Pana serwera była prowadzona wysyłka spamu, co miało dalsze konsekwencje. Nasz support od samego początku wspierał Pana w rozwiązaniu problemu. Support nie obsługuje zgłoszeń, które zawierają wyzwiska i obraźliwe słowa. Proszę kontynuować wątek z supportem, a nie poruszać na forum. MB. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lsul 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2020 Teraz gdy jestem juz poza Hitme.pl moge ujawnic jaka byla prawda nt mojego powyzszego wpisu, w zwiazku z moja krytyka supportu we wpisie z 6 listopada 2019 skontaktowal sie ze mna szef firmy ten co sie wpisuje wyzej i UWAGA - zagrozil wypowiedzeniem uslug w zwiazku z tym wpisem ! Czy jest to wpis ktory jest podstawa do natychmiastowego skasowania Twoich danych szczegolnie gdy usluga jest oplacona na 6 miesiecy ? Niech obecni i potencjalni klienci sie zastanowia. Zostalem ZMUSZONY do opublikowania powyzszego wpisu przepraszajacego, malego tego zostalem poinstruowany jak ma wygladac cytuje "to już Pana kwestia aby go poprawić. Może Pan dodać nowy post doprecyzowując że np pochopnie wystawiał Pan wypowiedź nie biorąc kilku faktów pod uwage" "Dodatkowo może Pan zgłosić swoją wypowiedź do administratora z prośba o skasowanie" nie moge wkleic dokladnej tresci wpisow poniewaz admin kasuje, ale wpiszcie w google "Właściciel hostingu każe się przepraszać pod groźbą usunięcia danych" a zobaczycie co i jak jesli godzicie sie z tym zeby szef firmy szantazowal was usunieciem danych to oczywiscie zapraszam do skorzystania z uslug hitme.pl, pamietajcie jednak zeby siedziec cicho i czasem nei myslec o krytyce jasnie pana szefa firmy bo inaczej narazicie sie na widmo naglej utraty wszystkich danych i stres z tym zwiazany ktory ja przeszedlem. nie polecam takich atrakcji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach