1shot2killz 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 Nie olewka, tylko weź pod uwagę to, że nie jesteś jedynym klientem. Problem zapewne trafił w kolejkę a ta jest procesowana zgodnie z kolejnością przychodzących zgłoszeń. Poza tym, jeśli wiedziałeś, że licencja Ci się kończy można było ją przedłużyć odpowiednio wcześniej i nie czekać na ostatnią chwilę. Halo. Jak mam wykupiony i opłacony vps z cpanelem (płatność co 6 miesięcy) to dlaczego ja mam o tym pamiętać i pilnować terminu. Dlaczego to ja mam jeszcze raz opłacać i przedłużać sobie licencje. Druga sprawa coś długa ta kolejka jak do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi czyli ponad 5 dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
truch 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2017 Nie olewka, tylko weź pod uwagę to, że nie jesteś jedynym klientem. Problem zapewne trafił w kolejkę a ta jest procesowana zgodnie z kolejnością przychodzących zgłoszeń. Poza tym, jeśli wiedziałeś, że licencja Ci się kończy można było ją przedłużyć odpowiednio wcześniej i nie czekać na ostatnią chwilę. Jak na razie widze tylko jeden sposób - zakładanie nowych ticketów, nowe są procedowane, stare nie umieją się doczekać wyjaśnienia albo kolejnej odpowiedzi odpukać u mnie od 4 dni wszystko się ustabilizowało Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Luty 23, 2017 Posiadam VPSa od 2013 roku i ogólnie śmiga, nie mam zastrzeżeń co do szybkości. Mam jednak podpięty cPanel i tutaj pojawia się problem. Co miesiąc lub dwa regularnie idzie ticket do wsparcia z informacją o wygaśnięciu licencji. Rozwiązywanie problemu zazwyczaj trwa 48h, a przez ten czas moi klienci pozbawieni są webmaila, cpanela, a ja WHMa. Nie wiem czemu nie można wykupić licencji na pół roku czyli tak samo jak opłacam serwer? Dzisiaj to samo. Problem zgłoszony wczoraj o 8 rano do dziś bez zmian. Klienci dzwonią wkurzeni. Dwóch kolejnych już mi zapowiedziało, że kończą ze mną współpracę czyli ponoszę straty. Niestety support milczy jak zaklęty. Pewnie za 8 godzin dostanę enigmatyczną odpowiedź - licencja odnowiona, a za dwa miesiące ten sam cyrk. Zrób dwie proste rzeczy, napisz ale nie informacje że ci zgasła licencja tylko żądanie rozwiązania problemu i zadzwoń i porozmawiaj o tym problemie z licencji cpanelu. Jeżeli problem się powtórzy migruj. Po to właśnie są konkurencyjne firmy. Ja śledzę ten temat bo na tym hostingu jestem i lepiej wiedzieć co się dzieje. Jak na razie widze tylko jeden sposób - zakładanie nowych ticketów, nowe są procedowane, stare nie umieją się doczekać wyjaśnienia albo kolejnej odpowiedzi odpukać u mnie od 4 dni wszystko się ustabilizowało Po migracji wszystko działało przez jakiś czas?, wykupiłeś VPS z administracją czy bez? Osobiście też poszukaj problemu, sprawdź gdzie idą wpisy DNS i tak dalej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2017 Panowie nie ma się co martwić, rzecz jasna, że obsługa administracyjna serwerów jest dłuższa bo aktualizacje, konfiguracje trwają i nie zawsze jest to kilka minut, wszelkie sprawy pilne, gdy klient zgłosi oczywiście staramy się poza kolejnością realizować. W przypadku 1shot2kill sprawa została wyjaśniona, sprawa nie do końca była po naszej stronie bo zgłoszenie wisiało u resellera licencji cPanela, sama licencja odnowiła się automatycznie ale nie w terminie, wówczas na samym serwerze jest konieczność przeładowania klucza po stronie serwera, jeżeli w terminie wygasania licencji, sprawdzania nie była ona aktywna. Wszelkie informacje sam zainteresowany otrzymał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JustITUser 1 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2017 Korzysta ktoś z obecnych z hostingu www? https://hitme.pl/hosting-www/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2017 Pewnie nie uwierzysz, ale ja Co chciałbyś wiedzieć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JustITUser 1 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2017 Pewnie nie uwierzysz, ale ja Co chciałbyś wiedzieć? Liczyłem na osobę nie związaną z hitme . Oferta wydaje być się bardzo dobra porównując z innymi hostingami do 50zł/rok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2017 (edytowany) Ja tylko chciałbym się zapytać który pakiet shareda udźwignie forum dyskusyjny na silniku IPS 4.1x. Wziałem 2 pakiet i przy OGROMNYM ruchu ~5 osob potrafi tak przylagować, że czasami czeka się po 2 minuty na załadowanie WIęc chyba nigdy nie ukończę robić tych działów Nie wspomnę o błędach bazy danych które też się zdarzają Może nie są to downtim'y ale problemy z zapytaniami. (na wykresach nie jestem nawet w 30% zużycia zasobów). Troszkę szkoda, nie zachęciliście mnie do innych usług jak i wyższych pakietów skoro nawet z ukończeniem forum mam problem... Edytowano Marzec 4, 2017 przez DaFFX (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2017 Ciekawe ja mam dwa Hostingi współdzielone z Wordpressami i mi normalnie wszystko chodzi ze stronami statycznymi w dodawaniu też nie ma problemu nawet z bazą danych też nie widzę. Ja w sumie nie znam się na forach bo kiedyś zakładałem lokalnie i tylko pogubić się można bo tyle ustawień które nie rozumiem ale za to ze stronami mi idzie. W trakcje tworzenia najlepiej od razu jest włączyć tryb konserwacyjny bo pojawia się strona główna tylko z napisem odpowiednim i nic więcej zwykły użytkownik nie widzi a ty po zalogowaniu sobie tworzysz. Wiesz jak coś nie gra najlepiej jest jest ticket napisać bezpośrednio jak nie z awarią jakąś to chociaż z pytaniami ogólnymi i nie ma z tym problemu zawsze pomogą... IPS jest akurat skryptem "żerującym" na bazie danych, dlatego te problemy z bazą. Za taką kwotę nie wymagam zbyt wiele, w dodatku wchodząc teraz działa to dość sprawnie więc mozliwe (że były to problemy przez jakiś czas) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2017 Czyli domyślam się że najniżej jest Serwer VPS albo Hosting Dedykowany do tego a nie Współdzielony jeżeli masz... Chodzi o to, że niższe pakiety mają pewnie założone jakieś limity wieksze na bazę danych oraz inne zasoby, nie głupie ale i tak przy takim ruchu to dziwne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bhu89 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2017 Szczerze mówiąc to spodziewałem się więcej. Poleciłem ostatnio znajomemu hosting, wordpress z kilkoma postami i zerowa ilością odwiedzin czasami po prostu muli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2017 Podaj ID zgłoszenia z opisem problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bhu89 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2017 Tak jak wspomniałem to nie mój hosting, zgłoszenie jeszcze nie poszło bo kolegi na razie nie ma. Mogę przesłać na PW nazwę konta, a jeżeli to nie odpowiada to przyjdzie zgłoszenie od niego koło środy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2017 Przez PW nie pomogę. Musi być oficjalne zgłoszenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bhu89 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 Przez PW nie pomogę. Musi być oficjalne zgłoszenie. Problem został ponoć rozwiązany od ręki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 Ok. Zawsze pisz zgłoszenia lub dzwoń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DaFFX 14 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Taki "dizajn", że aż szkoda dodawać "Design by-W3Layouts" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2017 Taki "dizajn", że aż szkoda dodawać "Design by-W3Layouts" Czy korzystanie z darmowych rozwiązań to jakiś problem? Źle to by wyglądało raczej gdyby skorzystali z czyjejś pracy i usunęli stopkę. Widać że twoje rozumowanie jest na poziomie gimnazjum i dopóki nie będziesz miał swojego interesu nie zrozumiesz korzystania też z darmowych rozwiązań. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2017 Czy korzystanie z darmowych rozwiązań to jakiś problem? Źle to by wyglądało raczej gdyby skorzystali z czyjejś pracy i usunęli stopkę. Widać że twoje rozumowanie jest na poziomie gimnazjum i dopóki nie będziesz miał swojego interesu nie zrozumiesz korzystania też z darmowych rozwiązań. Wiesz to troszkę takie czepianie się na siłę Ogólnie pliki są nowe przygotowywane także spokojnie. Na razie są pilniejsze rzeczy do zmiany niż szablon strony zablokowanej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2017 (edytowany) Jakiś numer zgłoszenia masz w tej sprawie? Edit: Subskrypcję płatności możesz wyłączyć w paypalu. Edytowano Marzec 21, 2017 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qubek 1 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2017 (edytowany) nożesz... dupatam nie vps... wykryto problem po stronie kernela systemu matki. Zmiany zostały wprowadzone lecz musiał być wykonany restart serwerów. Wkrótce Państwa serwer będzie dostępny. Nasz administrator pracuje nad przywróceniem prawidłowego działania serwerów. wstrzeliliście się z terminem awarii idealnie a słowo klucz w odpowiedzi to nieśmiertelne "wkrótce" dzięki hitme. Edytowano Marzec 29, 2017 przez qubek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IPS 0 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2017 (edytowany) Niestety dostałem tą samą odpowiedź, a trwa to już ponad 2h... A co do supportu, szczerze mówiąc na poziomie 3+, nie więcej, choć usługa jest ok no ale za tą kasę powinna :-) Edit: u mnie już działa, dokładnie po 3h i 4min, trochę długo... Edytowano Marzec 29, 2017 przez IPS (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qubek 1 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2017 40 minut temu napisali ze serwery już są uruchamiane, chyba jednak coś im nie wyszło bo wszystko leży i kwiczy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2017 Widzę, że dalej wg niektórych firmy hostingowe z wyprzedzeniem planują awarie i co do minuty są w stanie obliczyć czas przywrócenia usług. Z ciekawości spytam, który to problem z dostępnością usługi w tym miesiącu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość graczu Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2017 (edytowany) Widzę, że dalej wg niektórych firmy hostingowe z wyprzedzeniem planują awarie i co do minuty są w stanie obliczyć czas przywrócenia usług. Z ciekawości spytam, który to problem z dostępnością usługi w tym miesiącu? Ja aktualnie nie liczę w miesiącach a w dniach, wczoraj przychodzę do pracy nie działa, dzisiaj przychodzę do pracy ponowna historia :-) a w miesiącu to już trzecia awaria. Szczerze to jestem w szoku, cały rok nie było tyle problemów co teraz w ciągu paru tygodni hehe No ale bywa, mam nadzieję tylko że to ustanie. Edytowano Kwiecień 6, 2017 przez graczu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach