marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2013 (edytowany) Cieżko odnieść się do screenów ponieważ to Pana konfiguracja serwera proxy. Prosze wystawić sobie jakiś plik do pobrania lub napisać do nas na support możemy zajrzeć w Pana konfigurację Edytowano Kwiecień 8, 2013 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz B. 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2013 Ja bardzo dawno temu uciekłem od hitme, jeszcze w czasach zakazu stawiania serwerów gier na bużetowym VPS, Ciekawe jak z wsparciem technicznym, bo rózne cyrki tam były?Ogólnie można polecić dla tych co niewiele wymagają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2013 Teraz support się poprawił. W sumie zakaz serwerów gier w budżetowej ofercie to było dobre gdyż nie są one do tego przeznaczone dlatego są budżetowe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2013 (edytowany) pytanie mailowe: 22:52, odpowiedź: póki co brak ;ppytanie na forum: 22:54, odpowiedź: 23:22czyli jednak lepiej na forum pytać ;Pna serwerze jest ziproxy, i raz chodzi dobrze raz źle, dziwna sprawanie mam żadnych limiterów transferów, więc nie wiem co może powodować tak wąskie gardłodownload w konsoli był na poziomie 30-50MB/s, upload nie umiem przetestować ;psystem centos5dla zainteresowanych ten pakiecik jest na serwerze, ja tylko dograłem ziproxyhttp://www.adrive.com/public/AaBMSc/voip_trixbox_openvz-2.6-x86.tar.gz?318.3MBhttp://freedisc.pl/zlotowinfo,f-281565,voip-trixbox-openvz-2-6-x86-tar.gz Edytowano Kwiecień 8, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 ciężko wyczuć jak to testować, zaczelo lepiej chodzić a tamten speedtest caly czas to samoten test faktycznie pokazuje prędkość łącza, także przez proxyhttp://www.orange.pl/speedtest.phtmlhttp://www.scanmyspeed.com/tak więc nimi muszę się sugerować, wtedy kiedy proxy zamula Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 A sprawdzałeś łącze od siebie do serwera? Bo może Twój operator coś psuje na trasie do hitme? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abaddon 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 17 marca wysłałem do nich zapytanie do dziś mi nie odpowiedzieli, bok u nich jest kiepski. Same serwery VPS ok, chociaż nigdy na 100% nie były obciążone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 (edytowany) serwer to centralka trixbox na centosie, nie obciąża prawie wcale tego vpsamimo tego potrafi często przymulaćdzisiaj: wchodzę na serwer, logowanie pokazuje się odrazuwpisuje login, hasło i jak tylko zatwierdze haslołapie jakiś muł i zanim mnie wpuściło, to czekałem ok. 40sekundproxy na serwerze używa tylko jedna osoba, zwykły webuserw zupełnie innej lokalizacji, ale tak samo jak i u mniechodzi ładnie szybko, staje, chodzi staje, taka padaczkażeby nie było tej opłaty 50zł za udostępnienie obrazu vpsano i druga sprawa przedpłaciłem na rok,no ale jednak jakiś czas to potrafiło dobrze chodzić Edytowano Kwiecień 9, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 wpisuje login, hasło i jak tylko zatwierdze haslołapie jakiś muł i zanim mnie wpuściło, to czekałem ok. 40sekund Jakie masz ustawione serwery dns w /etc/resolv.conf? Wspomniane objawy wskazują, że serwer niezbyt może określić revdns twojego ip podczas logowania i wywala się dopiero na timeoutach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2013 (edytowany) nameserver 91.203.134.60 - hitmenameserver 193.143.121.3nameserver 86.63.64.49nameserver 86.63.64.48nameserver 208.67.220.220nameserver 208.67.220.222nameserver 208.67.222.220nameserver 208.67.222.222nameserver 8.26.56.26nameserver 8.20.247.20 strona na tym vps, ta od trixbox też ostatnimi czasy bardzo zamula teraz po wpisaniu loginu czekalem kilka sekundpotem po wpisaniu hasla znow kilkadziesiąt, dzisiaj cały czas wczoraj nie miałem objawu tak długiego logowania maszynka przeciążona? chyba nie dns, rozwiązuje, może wina http i proxy na niestandardowych portachtransfery są ostatnie pare dni tragiczne, transfery stron z vps: 5-20KB/s, www poprzez proxy na vps: 6-12KB/s ....wyłączyłem dnsmasq, i strony dobrze chodzą Edytowano Kwiecień 9, 2013 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2013 po wyłączeniu dnsmasq było lepiej, dziś sprawdzam ale dalej to samo, jakieś dodatkowe pomysły? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2013 Kori to nie ten dziala do takich rozmow. Napisz na support lub zadzown. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2013 Mogę prosić o jakieś swieże opinie dotyczące xen hvm? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2013 Mogę prosić o jakieś swieże opinie dotyczące xen hvm? Wszystko bardzo dobrze działało, do czasu aż macierz dyskowa nie zaczęła wolno działać, transfer dyskowy poniżej 30MB/s, możliwe że problem ostatecznie został rozwiązany, ja zrezygnowałem z usług, właśnie ze względu no powyższe problemy z macierzą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gregi1 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2015 Mam nadzieję, że nie wywołam wilka z lasu i nie zapeszę, ale korzystam u nich z VPS z administracją (laik w sprawach administracji serwerami) więc przyszła pora na opinię. Wybrałem VPS bo potrzebowałem więcej RAMu aniżeli mają hostingi współdzielone. 1. Sprawnie przeprowadzona migracja kilku serwisów z innej firmy. Pełna konfiguracja maszyny. 2. Bardzo elastyczna oferta... dopasowana do usera, wychodzą z założenia że to klient ma być zadowolony. 3. Przez ok. 4 miesiące- jedna, nie dłuższa niż godzinę przerwa w dostępie do usług. 4. Support techniczny odpowiada bardzo szybko na zgłoszenia. BOK z opóźnieniem, ale rzeczowo i można załatwić wszystkie sprawy. Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony. POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tobi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2015 Jaki jest czas odpowiedzi na zgłoszenie serwisowe? Bo 31 h to chyba już trochę przydługo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2015 Jaki jest czas odpowiedzi na zgłoszenie serwisowe? Bo 31 h to chyba już trochę przydługo? Mnie odpisują max do godziny chodź ostatnio mało co do nich pisze bo wszystko chodzi stabilnie:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tobi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2015 72 h bez 9 minut. Szału nie robi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2015 72 h bez 9 minut. Szału nie robi. Większosć zgłoszeń rozpatrujemy na bieżąco, jednak zdarzają się sprawy, które wymagają większej ilości czasu, dlatego czasmai czas ten ulega wydłużeniu. W przypadku sprawach niecierpiącej zwłoki zawsze można z nami się kontaktować telefonicznie. Dziękujemy za zrozumienie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jerzyelektra 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2015 Nie wiem jak to nazwać. Dziadostwo albo zwykła kradzież. Przelaliśmy im pieniądze za serwer sporo przed końcem okresu podstawowego za 4 następne okresy. Zdziwienie było ogromne bo po okresie podstawowym goście po prostu zamknęli nam konto. Wyjaśnienie najkrótsze z możliwych: brak wpłaty. Oczywiście bzdura kompletna - mam dokument potwierdzający przelew na właściwe konto. Na kolejne upomnienia z naszej strony i zwrócenie uwagi, że zachowują się jak złodzieje brak jakiejkolwiek reakcji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2015 Nie wiem jak to nazwać. Dziadostwo albo zwykła kradzież. Przelaliśmy im pieniądze za serwer sporo przed końcem okresu podstawowego za 4 następne okresy. Zdziwienie było ogromne bo po okresie podstawowym goście po prostu zamknęli nam konto. Wyjaśnienie najkrótsze z możliwych: brak wpłaty. Oczywiście bzdura kompletna - mam dokument potwierdzający przelew na właściwe konto. Na kolejne upomnienia z naszej strony i zwrócenie uwagi, że zachowują się jak złodzieje brak jakiejkolwiek reakcji. Kwestia została już wyjaśniona. W celu wyjaśnienia: klient dokonał wpłaty na konto w tytule nie podając danych, które identyfikowały tą wpłatę z posiadaną usługą (nr proformy, id usługi, nazwa domeny itd.), dodatkowo wpłacana kwota była wielokrotnością opłaty za serwer. W pierwszym terminie, gdy klient się kontaktował przelew nie był jeszcze przez nas zaksięgowany na koncie. W przypadku chęci opłacenia usługi na okres dłuższy niż posiadany okres rozliczeniowy, należy skorzystać z opcji Dodania funduszy do portfela lub wcześniej skontaktować się z supportem na adres biuro@hitme.pl w celu wystawienia odpowiedniej proformy na pożądany okres. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2016 czy ktoś posiada VPSa w tej firmie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 20, 2016 Tak, nawet kilka. Co chcesz wiedzieć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2016 czy też masz problemy z działaniem vpsa w ostatnich dniach ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 20, 2016 Nie dostawałem żadnych zgłoszeń z monitoringów ani użytkowników, więc raczej nie. Pisałeś do supportu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach