Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość Łukasz Tkacz

Zastanawiam się, czy w ogóle możliwe jest usunięcie konta z Hitme...

Miałem u nich jakiś czas konto shared, leżało nieużywane, potem chciałem wykorzystać na testy i niestety okazało się, że niespecjalnie się nawet pod to nadaje (być może miałem pecha trafić w czas z kilkoma awariami).

 

Teraz konto nie jest już aktywne, zaś konto bilingowe i owszem. Mam w zwyczaju proszenie dostawców o usuwanie tego typu konta gdy kończę współpracę i nie mam zamiaru jej przedłużać (po co moje dane mają zalegać w bazach paneli / po co mam mieć na skrzynce wiadomości o pracach które mnie nie dotyczą). Do Hitme wysłałem już kilka takich prośb, konto nadal sobie wisi...

Chyba po prostu napiszę im to i wyślę w formie listownej.

Edytowano przez lukasamd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Z bazy klientów czemu nie, popieram, ale i tak będziesz widniał w innych bazach np. bazie billingowej (tzn. przechowującej dane FV).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak od razu mogą usunąć konto, do konta są pewnie przypisane Twoje stare faktury. Po usunięciu konta wszelki ślad po Tobie lukasmd by zaginął a oni muszą się przecież rozliczyć z US.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak od razu mogą usunąć konto, do konta są pewnie przypisane Twoje stare faktury. Po usunięciu konta wszelki ślad po Tobie lukasmd by zaginął a oni muszą się przecież rozliczyć z US.

Bo te panele nie są przystosowane do polskich realiów. Więc nie ma się co dziwić, że jak się usuwa konto, to wszekla historia też się usuwa. Są po prostu źle napisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Mi by to wystarczyło i nie będzie się zagłębiał w szczegóły, bo przecież skoro byłem ich klientem, to nie możliwe abym "zniknął" - takie działąnia byłby w niektóych sytuacjach złe dla nich, w innych dla mnie.

Chcę po prostu aby to konto nie było aktywne, ale jak widać w Hitme wykracza to poza możliwości (lub zainteresowanie) supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile to już zajmuje im naprawianie licznika transferów? z pół roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Kiedys tez ich o to zapytalem, w sensie o licznik.

Ponoc jakis nowy panel maja etc, olalem to i sam zliczam transfer.

 

Jak juz tu jestem, kontakt jak zwykle kuleje.

Gdzies od piatku moj vps zaliczyl dwa restarty, ma duzy load i lacze laguje - pisalem na rozne adresy, dzwonilem - nic.

Wypada napisac: do dupy

 

Oplacilem z gory gdyz wszystko bylo OK, lecz podczas problemow to jest masakra.

Dobrze ze to tylko moj backup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wynoś się z tej firmy jak najdalej ;) u mnie było to samo, miałem stronę firmową, 3 dni downtime hostingu był, i 3 dni mój email firmowy nie działał, skrypty do sprzedaży na allegro również. A obiecywali nie wiadomo co.... To samo z vpsami było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedys tez ich o to zapytalem, w sensie o licznik.

Ponoc jakis nowy panel maja etc, olalem to i sam zliczam transfer.

 

Jak juz tu jestem, kontakt jak zwykle kuleje.

Gdzies od piatku moj vps zaliczyl dwa restarty, ma duzy load i lacze laguje - pisalem na rozne adresy, dzwonilem - nic.

Wypada napisac: do dupy

 

Oplacilem z gory gdyz wszystko bylo OK, lecz podczas problemow to jest masakra.

Dobrze ze to tylko moj backup.

 

Na VPSie mam wyłącznie serwer ts3 na którym przebywa ~5 osób a VPS restartowany był w ciągu tego tygodnia z trzy jak nie nawet cztery razy. Podobno mieli przenosić wszystkie konta z budgeta na nowy panel, jakoś już 2 tygodnie im schodzi, no porażka. W sumie VPSa mam tam od półtora roku ale chyba trzeba będzie zmienić na inną firmę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasamd - mozesz napisac na bok - konta zamykamy bez problemów i również możemy aktywować jeżeli jest konto zamknięte

 

shad - zgadza wszytki maszyny z serwera vps12 są przenoszone w trybie live na nowy ponad 70% serwerów jest już przeniesiona na nowy serwer i nowy panel

 

Arkos przyznaję że był taki zły czas dla hmhost w którym była poważna awaria, jednak pokazała ona, że wszelkie informacje o backupach i innych kwestiach o których piszemy na stronie jest w pełni potwierdzona, wszystkie backupy zostały przywrócone a każdy klient otrzymał możliwość wyboru 1 z 3 gratyfikacji. Obecnie hosting sprawuje się wyśmienicie, zachowując bardzo wysoką wydajność dzięki potężnym procesorom E3 i raid 10 na 8dyskach.

 

Zainteresowanych przetestowaniem zapraszam na pm.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vpsy strasznie zamulają, też myślę nad przenosinami, podobną ofertę ma netdc.pl

klientów w hitme trzyma jedynie niechęć do przenosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kori - na szczęście jest wiele PRAWDZIWYCH wypowiedzi i które wiedzą że serwery chodzą u nas bardzo dobrze, jeżeli chodzi o jakość i wydajność stosujemy bardzo mocne maszyny i zaawansowane rozwiązania a Twój post wygląda jak reklama...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maszyny maszynami, ale jakość kuleje czasami. Jeszcze z 2mc temu korzystałem z waszych usługi i po problemach z konfiguracją (po waszej stronie, wedle supportu "coś" się przestawiło) musiałem się czym prędzej wynosić. Na krytyczne zgłoszenie dotyczące powtarzającego się błędu, odpowiedź dostałem bagatela po tygodniu czasu! Coś chyba jest jednak nie tak? Nie jestem jedynym klientem, nie mam supportu premium, ale support 24/7/365 to jakiś żart :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Posiadam od dluzszego czasu tego VPS (1rok ++), w zasadzie wiekszych problemow nie mialem - lecz jak cos sie dzieje to NIEWIADOMO co.

 

@hitme - mozecie zrobic sobie prosta strone/zakladke ze statusem? (cos w stylu hetznera czy prac z OVH - nie wiem czemu tego firmy nie robia)

opublikowanie informacji i wiekszosc 'maili' z glowy

 

Z mojej perspektywy to wyglada tak - serwer chodzi 100dni, nagle '***' jeden restart, drugi restart, a po zalogowaniu czuje sie jakbym byl w innej firmie gdzies pomiedzy seedboksami - do tego kompletny brak informacji no i ten support.

 

To tak jakbym placil abonament za telefon, a nie mialbym dostepu do sieci - rownie irytujace, placimy jakies pieniadze (nie sa to duze kwoty) to fajnie by bylo wiedziec co sie dzieje, coby potem oszczedzic nerwow nam i Panstwu.

 

Dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie VPS działa zawsze chybaze coś jest z maszyną ale nie ma co płakać, mi tam jest ok. Czasem tylko faktycznie dostaje czkawki ale to chyba nie tylko u kumpla. Ogólnie działa stabilnie i z kumplem będziemy brać następnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy już dostali meila z info o dzisiejszej awarii ?

 

- miło że przyszła jakakolwiek informacja to na plus, ale czemu po 3,5h od awarii ?

 

Akurat byłem połączony (14:13) i ujrzałem przemiły komunikat o zamykaniu systemu, mocno się zdenerwowałem.

W weekend zwiesił się mój vps 3 razy, a każde ponowne uruchomienie to teraz około 50 minut, tak wiem mam bardzo dużo plików ale chyba po to mam ten serwer aby coś na nim trzymać.

 

A w związku z tym, że przygotowuje międzynarodową imprezę nie mogę sobie pozwolić na koleją przerwę w działaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi się nie wieszał, ale na proste operacje, jak podgląd pliku czekałem po 3-5s (maszyna 18)

 

Midnight Commander w sumie środowisko tekstowe chyba dużo zasobów nie używa

 

co do reklamy... interpretuj jak chcesz, dalem przyklad kontroferty

jednakowoż zważ że z lenistwa nie chcę od was odchodzić ;p

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie brak już miłych słów po ostatnich dniach, siedziałem akurat na shellu, nastąpił shutdown - (maszyna6) - , w tym tygodniu to już siedzę jak na kołkach przez te ciągłe offline'y.Obecnie czekam na start..a z tego maila, który otrzymałem zanim nastąpiło wyłączenie wynikało zupełnie co innego (cyt "wykonaliśmy czynności mające na celu przywrócić stabilność").

Edytowano przez Rorian (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W weekendowy poranek serwer zaliczył zgon, tj. około 9 zorientowałem się że znów nie działa. Akurat o 11 startowałem z imprezą pt. Międzynarodowy Turniej i co sobie może taki człowiek pomyśleć który chce obejrzeć transmisję, a tu stronka się nie włącza?

 

A teraz obsługuje jeszcze poważniejszą imprezę, całe szczęście że rano rozpocząłem migrację do innej serwerowni udało mi się przenieść 90% danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Tomku, już dawno zgłaszaliśmy, że Pana serwer wymaga rozbudowy, przeniesienia na inną wirtualizację, dodatkowo nawet otrzymał Pan z naszej strony duży zapasa pamięci ram aby tylko Pana serwer się Panu nie wieszał z braku pamięci ram, ponad 5kronie większa pamięć używana niż gwarantowana.

 

Niestety tak bywam, że nawet najlepszy sprzęt nie jest idealny. Przede wszystkim wymaga to zawsze naszej pilnej reakcji i działania, zapewnienia szybkiego przywrócenia usługi a później przygotowywania informacji.

W tym czasie zawsze są 2telefony czynne.

 

Dziwne dla mnie są komentarze/opinie, które pojawiają się jak wystąpi awaria, jakiś problem, nie jest to obiektywny komentarz ponieważ np. serwer pracuje cały rok to nikt nie myśli o wystawiania komentarzy/opinii tylko w momencie problemów szuka w ten sposób możliwości wypowiedzenia się i wyrażenia swojej bardzo nieobiektywnej oceny.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przecież liczy się reakcja właśnie w trakcie awarii, ja już raz tydzień czekałem

serwery wasze są bardzo zamulone

 

na początku jak u nich byłem to jakoś to działało

zaczęło mulić to przesuneli mnie na inny serwer

po drugim czy trzecim razie się znudzili

 

i zaczęli tylko proponować przeniesienie z oferty budgetowej

bo jak wynika z tego vps tam jest ale nie gwarantują nic

no ale jak to jest że za nic trzeba płacić?

 

bardzo ciekawą ofertę konkurencyjną widzę że ma vmline.pl

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kori widzę, nie rozumiesz pojęcia pamięć gwarantowana i niegwarantowana... Bardzo chętnie sprawdzę Twoją wiarygodność i to co piszesz, proszę podeślij id vpsa na pm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Cieszyc sie ze firma sie rozrasta. Mam nadzieje ze ten support sie poprawi.

Backup sie zrobilo recznie.

 

Eot z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×