Skocz do zawartości

Polecane posty

Korzystam od ponad miesiąca z VPS'a z pakietem MediumOpenVZ - i złego słowa powiedzieć nie mogę, zawartość wczytuje się szybko, a przerw w dostawie usługi czy awarii do tej pory nie uświadczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedną stronę trzymam na ich serwerze, drugą trzymam na AttHost. Ogólnie oba na podobnym poziomie, nie ma się człowiek do czego przyczepić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze i te serwerki od hekko dają radę, ale specjalistami od e-PR'u to Wy nie jesteście :P Już lepiej w ogóle nie odzywajcie się w takich tematach, bo to tylko odstrasza potencjalnych klientów do Waszych usług. Sam mam kilka stronek w hekko i generalnie jestem zadowolony z działania. Natomiast obsługa jest przewrażliwiona, sfrustrowana i zwyczajnie niemiła.

 

Proponuje hekko przewietrzyć biuro, wyjść na dwór pobiegać, bo za bardzo gwiazdożycie. I zatrudnijcie speca od e-PR'u :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

W pełni zgadzam się z @camtasia.

Chamskie teksty, straszenie prawnikami, odpowiedzi na zasadzie "co złego to nie my". O ile technicznie jest ok, tak ludzie tam pracujący w supporcie to kompletne dno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymaliście odpowiedzi, które nie odpowiadały waszym oczekiwaniom, stąd potrzeba zrzucenia tego na BOK najpewniej.

Gdyby BOK był taki straszny, nie mielibyśmy pozycji, którą obecnie mamy.

Nasz BOK jest szybki (odp do 10 minut w godzinach pracy) i profesjonalny (tyko osoby techniczne). Nie mamy natomiast wpływu na oczekiwania klientów, którym nie da się sprostać.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymaliście odpowiedzi, które nie odpowiadały waszym oczekiwaniom, stąd potrzeba zrzucenia tego na BOK najpewniej.

Gdyby BOK był taki straszny, nie mielibyśmy pozycji, którą obecnie mamy.

Nasz BOK jest szybki (odp do 10 minut w godzinach pracy) i profesjonalny (tyko osoby techniczne). Nie mamy natomiast wpływu na oczekiwania klientów, którym nie da się sprostać.

 

Bla bla bla, jesteśmy najlepsi, mamy pozycje, bla bla bla bujajcie się, bla bla bla, coś tam bok. bla bla.

 

Tak odbiera powyższy przekaz przeciętny użyszkodnik internetowy - to taka darmowa lekcja. Nie dziękuj.

 

Co do samego BOK powiem wprost, bo nie mam nastroju. Przez dłuższy czas polecałem Wasze usługi swoim znajomym, jako sprawdzonego partnera w hoście. Ostatnio przestałem polecać, bo właśnie ten Wasz bok jest słaby i nie szanuje klienta. Ja jestem odporny na ludzkie fochy, gorsze dni itp, ale kilkukrotnie dzwoniłem w różnych odstępach czasowych i zawsze jakoś niemiło zostałem potraktowany.

 

Nie chce się tutaj nad Wami znęcać i robić czarnego PR'u ( ten sam sobie świetnie potraficie zrobić ), ale dobrze radzę: Poprawcie się z tą obsługą klienta, bo sami na rynku nie jesteście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znikąd się te pozycje nie wzięły, naprawdę weź to do siebie, zamiast nam udzielać porad w pierwszej kolejności.

Oczywiście jak wszędzie będą niezadowoleni, jednak jest to zawsze odsetek tych, którym się coś nie podoba. A wszystkim nie da się dogodzić.

Tak jak pisałem, nasz BOK jest profesjonalny. Nie ma niemiłej obsługi. Być może nie dostałeś tego co chciałeś, przykro nam jednak. Wszystkim nie dogodzimy.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozycja/je w stosunku do czego? Chodzi tobie o ten śmieciowy ranking? Proszę cię jak by on był miarodajny to nazwa czy home pod względem utrzymywania samych domen nie schodziła by z pierwszego miejsca. Wszelkie żale na rankingu firm są wynikiem frustracji a pozytywne opinie można bardzo prosto wymusić. Nikt już na to nie patrzy więc propagowanie treści w formie jaki my to nie mamy wynik jest wręcz zabawne. Skoro ktoś pisze że wsparcie wymaga poprawy i pomija wspomniany ranking to znaczy że podchodzi poważnie do tematu zamiast wam wystawić negatywną opinię. Nie wnikam jaki macie tam support ale chyba warto wziąć sobie te uwagi do serca bo jak widzę nikt tu na nikogo nie napada a jedynie grzecznie informuje o własnym stanowisku.

 

Kawy? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To jest Twój punkt widzenia i masz do niego prawo, jednak rzeczywistość jest zgoła inna.

 

Damianie, z całym szacunkiem, ale rzeczywistość jest taka, że chyba jako jedyni z konta firmowego groziliście użytkownikom sądami, a kilku Waszych klientówprzyszło tutaj pisząc, że sądami straszycie w korespondencji...

 

Po co tyle złości?

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

To jest Twój punkt widzenia i masz do niego prawo, jednak rzeczywistość jest zgoła inna.

To chyba jednak wy żyjecie w innej rzeczywistości...

 

Skoro jak widać nie tylko ja wytykam, że moglibyście coś poprawić, zamiast przyjąć to do wiadomości to umywacie rączki krzycząc, że to nie wasza wina. Gdybym nie dostał tego czego oczekuję od boku to po prostu bym się przeniósł... i po części macie rację... Uciekłem od was bo wasz bok obrzuca klientów gównem grożąc przy tym prawnikami. Takie zachowanie wg was jest ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezadowolony zawsze pójdzie za tłumem, a że mieścicie się w odsetku niezadowolonych to cóż. Klientów mamy tak dużo, że ilościowo taki sam odsetek będzie już dość sporą liczbą.

Proszę zaprzestań pisać nieprawdę, bo "gówno" to wiesz gdzie się robi. Straszymy? Informujemy o konsekwencjach aby pohamować zapędy niektórych, gdy jest to w pełni uzasadnione i jest to OK.

 

Przejrzałem także Twoje wszystkie zgłoszenia, na każdą wiadomość otrzymałeś odpowiedź rzeczową i kompletną. To rzeczywiście "gówno".

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę zaprzestań pisać nieprawdę, bo gówno to wiesz gdzie się robi. Straszymy? Informujemy o konsekwencjach aby pohamować zapędy niektórych, gdy jest to w pełni uzasadnione i jest to OK.

 

Widze kultura na wysokim poziomie... wlasnie pokazujesz jaki to "profesjonalny" serwis oferujecie swoim klientom.

  • Upvote 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są to sytuacje ostateczne, kiedy na klienta nic nie działa. Co w tym dziwnego. Wypowiadają się tu głównie Ci, którzy nigdy firmy hostingowej nie prowadzili i nie wiedzą z czym ma taka firma styczność i co wyprawiają klienci. Na pewno chcielibyście aby waszą firmę pomawiano bezpodstawnie.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomawianie pomawianiem, na mintshost też trafiają się negatywne opinie, nie mnie oceniać, czy są bezpodstawne czy nie, ale Tomek albo podejmuje dyskusję i próbę wyjaśnienia albo po prostu przechodzi do porządku dziennego z tym, że trafia się czasami klient (bez względu na wiek, doświadczenie i sposób komunikacji z bokiem), któremu nie dogodzisz.

I tyle, bez kierowania spraw na drogę oficjalną. Czy firma na tym traci (klientów lub wizerunkowo)? Nie sądzę.

 

Edit: BH i MH podałem tu przykładowo bez żadnych przytyków w Ich stronę.

Edytowano przez behemoth (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są to sytuacje ostateczne, kiedy na klienta nic nie działa. Co w tym dziwnego. Wypowiadają się tu głównie Ci, którzy nigdy firmy hostingowej nie prowadzili i nie wiedzą z czym ma taka firma styczność i co wyprawiają klienci. Na pewno chcielibyście aby waszą firmę pomawiano bezpodstawnie.

 

Nie trzeba akurat firmy hostingowej prowadzić. W każdej tak jest.

 

Ale musisz sobie naprawdę zdać sprawę z jednej rzeczy - takie zachowanie, jak na WHT naprawdę robi Wam o wiele gorszy PR niż to, że jeden z drugim napiszą sobie negatywną opinię. Bo taka opinia, jeszcze pewnie pisana w specyficznym stylu i łamaną polszczyzną, zniknie na drugi dzień. A taka gównoburza ciągnie się na parę stron i zostawia za sobą smród.

 

Moje 2 grosze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na nowy VPS:

 

Kod kuponu: 9MC180Z0TZ
Wartość zniżki: 15%
Data ważności: 2016-02-16

 

Leży, mi się nie przyda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta bardzo "profesjonalna" firma udostępniła mi właśnie pliki swojego poprzedniego klienta. Nie omieszkałem go o tym poinformować, bo nie wiem co jest w plikach, ale przecież mogą być różne bardzo ważne rzeczy. Wstępnie rzuciłem tylko okiem, jak starałem się ustalić pochodzenie katalogu i widziałem sporo zdjęć, a to myślę jest wystarczający powód żeby właściciel plików się zdenerwował.

 

Dodam tylko, że jest to wisienka na trocie, którą przygotowała mi ta firemka. 4 listopada uruchomiłem u nich, dla klienta, serwer dedykowany i czekałem na aktywację, która odbywa się według informacji w 10min, a max kilka godzin. Czekałem, czekałem i czekałem, dzwoniłem i dowiadywałem się, że już z chwilkę będzie gotowy. Już za godzinkę, już jutro, już jutro lub po jutrze, już za dwa dni. Przesiedziałem bezczynie u klienta cały tydzień, bo przecież już za chwilkę będzie aktywowany. To wszystko co piszę to urywki maili i telefonów, nie jakieś moje wymysły.

 

Zaznaczam, że nie mam największego problemu do czasu aktywacji bo tak się może przytrafić amatorom którymi są, tylko do ściemniania przez które zmarnowałem czas i zbladłem w oczach klienta. Obiecałem mu szybki serwer na super dobrym łączu a dostarczyłem nic. Teraz po 10 zmarnowanych dniach się budzą i dostarczają mi serwer z... danymi poprzedniego klienta. Padłem.

 

I żeby nie było, mam maile, nagrania telefonów, i wszystkie potrzebne dane, żeby się te pajace nie wykręcały "bezpodstawnym POMAWIANIEM".

 

Pozdrawiam i proponuję omijać szerokim łukiem

vitec

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

@vitec

Dzięki za info bo chciałem tam migrować klienta.

Znając kulturę tego Pana, który reprezentuje Hekko na WHT zapewne zmiesza Cię z błotem i powie, że wyssałeś tę historię z palca a na końcu postraszy prawnikami ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez obaw, są zbyt świadomi tego co na nich mam, żeby tutaj pyskować. Zobaczymy co zrobi firma której pliki mi udostępnili i tym się powinni martwić, a na tym forum więcej nie odzywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, jednak nie uruchomiliśmy w ostatnim czasie żadnego serwera dedykowanego.

A jeśli chodzi o hosting dedykowany, to była taka sytuacja, jednak nie otrzymywałeś żadnych takich zapewnień, że już zaraz za chwilę otrzymasz dostęp. Owszem, jednorazowo otrzymałeś taką informację e-mailem, że "Usługa zostanie aktywowana dziś lub jutro.", jednak to nie nastąpiło a usługa została aktywowana dopiero dziś z wyjaśnieniem i przeprosinami. Nie było żadnych innych obietnic telefonicznych.

Zresztą gdzie w ofercie znajduje się informacja, że usługa jest aktywowana w ciągu 10 minut? Jest to kolejna informacja niezgodna z prawdą.

 

Jeśli na serwerze pozostały jakieś pliki, to jedynie pozostałości po jakiejś instalacji CMS (hosting dedykowany to nie serwer dedykowany i jest usługą reinstalowaną zgodnie z określonym automatycznym procesem po zakończeniu użytkowania przez poprzedniego klienta), co proponuję wyjaśnić z BOK, zamiast wywlekać to publicznie dając fałszywe świadectwo o nas.

 

Podsumowując:

- vitec 4 listopada zamówił hosting dedykowany - usługę która jest uruchamiana ręcznie, nigdzie w ofercie nie ma informacji o 10 minutowym odpaleniu - co każdy może zweryfikować,

- po napisaniu e-maila 6 listopada otrzymał informację o 1 dniowym opóźnieniu,

- niestety nie udało się serwera uruchomić w podanym czasie, o czym już niestety nie poinformowaliśmy klienta mailowo - nasz błąd,

- klient nie był informowany o żadnych innych terminach, aniżeli tych z e-maila, w rozmowach telefonicznych zawsze był informowany o drodze mailowej i ewentualnie tym co tam zostało napisane - jeśli ma nagrania to może sam to potwierdzić, bo nic innego nie jest w stanie udowodnić w tej kwestii,

- dziś serwer został reinstalowany i uruchomiony dla vitec, pozostały tam resztki instalacji po cmsie, co wskazuje na to, że zawiódł reinstalator - nasz błąd,

- nie ma żadnych podstaw do tego aby naskakiwać na nas w taki sposób, jak robi to vitec ponieważ w wielu miejscach jego informacje są wyolbrzymione lub niezgodne ze stanem faktycznym.

 

Oczywiście błędy zobowiązujemy się stosownie sprawdzić i naprawić. Jest to naturalne.

 

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Bez obaw, są zbyt świadomi tego co na nich mam, żeby tutaj pyskować. Zobaczymy co zrobi firma której pliki mi udostępnili i tym się powinni martwić, a na tym forum więcej nie odzywać.

 

 

Przykro mi, jednak nie uruchomiliśmy w ostatnim czasie żadnego serwera dedykowanego.

A jeśli chodzi o hosting dedykowany, to była taka sytuacja, jednak nie otrzymywałeś żadnych takich zapewnień, że już zaraz za chwilę otrzymasz dostęp. Owszem, jednorazowo otrzymałeś taką informację e-mailem, że "Usługa zostanie aktywowana dziś lub jutro.", jednak to nie nastąpiło a usługa została aktywowana dopiero dziś z wyjaśnieniem i przeprosinami. Nie było żadnych innych obietnic telefonicznych.

Zresztą gdzie w ofercie znajduje się informacja, że usługa jest aktywowana w ciągu 10 minut? Jest to kolejna informacja niezgodna z prawdą.

 

Jeśli na serwerze pozostały jakieś pliki, to jedynie pozostałości po jakiejś instalacji CMS (hosting dedykowany to nie serwer dedykowany i jest usługą reinstalowaną zgodnie z określonym automatycznym procesem po zakończeniu użytkowania przez poprzedniego klienta), co proponuję wyjaśnić z BOK, zamiast wywlekać to publicznie dając fałszywe świadectwo o nas.

 

Podsumowując:

- vitec 4 listopada zamówił hosting dedykowany - usługę która jest uruchamiana ręcznie, nigdzie w ofercie nie ma informacji o 10 minutowym odpaleniu - co każdy może zweryfikować,

- po napisaniu e-maila 6 listopada otrzymał informację o 1 dniowym opóźnieniu,

- niestety nie udało się serwera uruchomić w podanym czasie, o czym już niestety nie poinformowaliśmy klienta mailowo - nasz błąd,

- klient nie był informowany o żadnych innych terminach, aniżeli tych z e-maila, w rozmowach telefonicznych zawsze był informowany o drodze mailowej i ewentualnie tym co tam zostało napisane - jeśli ma nagrania to może sam to potwierdzić, bo nic innego nie jest w stanie udowodnić w tej kwestii,

- dziś serwer został reinstalowany i uruchomiony dla vitec, pozostały tam resztki instalacji po cmsie, co wskazuje na to, że zawiódł reinstalator - nasz błąd,

- nie ma żadnych podstaw do tego aby naskakiwać na nas w taki sposób, jak robi to vitec ponieważ w wielu miejscach jego informacje są wyolbrzymione lub niezgodne ze stanem faktycznym.

 

Oczywiście błędy zobowiązujemy się stosownie sprawdzić i naprawić. Jest to naturalne.

 

Jedna i druga strona jest pewna swojego stanowiska. Prawda pewnie leży gdzieś po środku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filipsiu, tego czego jesteśmy pewni, przedstawiliśmy. Część faktów może każdy zweryfikować. Zupełnie nie wiemy skąd vitec wziął ten czas aktywacji, pomylił serwer dedykowany z hostingiem dedykowanym..

 

Swoje błędy wskazaliśmy.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam cię nie chcesz, żeby wkleił tutaj linki z rozmowami telefonicznymi z waszą infolinią. Nie chcesz, żeby wkleił SMSa z informacją o aktywacji VPSa z błędnym loginem do SSH. Nie chcesz również tłumaczyć się, że wasz system odlicza aktywację usługi od momentu jej zamówienia a potem wysyła co chwilę maila o kończącej się usłudze, która nawet nie została aktywowana. Nie chcesz, żebym wkleił screena z informacją która się wyświetla po założeniu konta, że mail z danymi logowania przyjdzie za 10min, a jeśli nie to prosimy o kontakt z BOK.

 

Za chudo wykazałeś swoje błędy! Na grubo powinieneś je zaznaczyć, a nie informację że na was naskakuje. Nie musiałbym tutaj nic pisać gdybyś wykazał się profesjonalizmem i rzeczowym kontaktem z klientem lub potencjalnym klientem.

 

Mogę ci pomóc jak nie ograniasz:

Drogi kliencie, tylko u nas:

- 10 dni do aktywacji zamówionej usługi

- tona ściemniania infolini i właściciela

- miliony bezsensownych informacji w panelu, które nie pokrywają się z niczym

- błędne loginy

- pliki poprzednich klientów

 

oraz shitstorm i opluwanie na forach internetowych. A to wszytko... w standardzie! Tylko HEKKO... HEKKO NET!

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×