Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/13-hekko-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/13-hekko-pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nmar 9 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2012 (edytowany) Mam jak najbardziej pozytywne doświadczenia z ta firmą. Korzystałem z vps (ostatecznie wybrałem jednak sldc) aktualnie mam tam tylko hosting, wszystko ok, strona śmiga tak samo szybko jak na vps, szybka pomoc, mają fajną promocję z 50% zniżką, opłaca się wziąć jakąś usługę na kilka ms lub rok. Do vps-ów oferują tez darmowy dns z panelu (panel solusvm). Ogólnie wszystko ok, także polecam. Edytowano Grudzień 5, 2012 przez Nmar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam.w 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2012 Mam również dobre doświadczenia z hekko. Hosting dedykowany działa stabilnie, ceny przystępne. Gdybym miał zdecydować się na vpsa to rozważyłbym jeszcze ovh(kimsufi) - niższa cena niż w hekko, wyższe parametry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
exec 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2013 Kiedyś miałem, nie było większych problemów, dość dobry kontakt z BOKiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
M.I.R.E.K 22 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2013 Świetna obsługa klienta, technicznie wszystko super a jakość usług bombowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marder Zgłoś post Napisano Styczeń 23, 2013 jakość usług bombowa. Bomba o największej mocy wybuchła 9 stycznia, kiedy to wyłożył się im serwer S4. Na szczęście nie trzymam u nich niczego ważnego, ot blog na wordpressie i trochę grafik. Muszę też napisać że obiecali wszystkim użyszkodnikom z tego serwera przedłużenie hostingu o 3 m-ce gratis, jako zadośćuczynienie za te kłopoty. Mam u nich konto od jakichś trzech lat, jak na razie nie mam większych powodów do narzekań. W skali 10 punktowej, oceniam ich na 8. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
resweb 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2013 Korzystam, jestem zadowolony i mogę polecić firmę hekko - od lat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
exec 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2013 Ja krótko powiem, że wróciłem do aktywności w sieci i swój projekcik trzymam na hekko.pl. Wciąż podtrzymuje swoją wcześniejszą opinię i polecam. Nie mam większych zastrzeżeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2013 Gorąco polecam. Żadnych problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amstrad 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2013 Witam, czy waszym zdaniem limit pakietu medium+, wytrzyma forum IPB i wordpress ? (łącznie 2000uu) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pmarek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2013 Korzystałem w ich przypadku z seo hostingu i przez okres ponad roku mam jak najbardziej pozytywne odczucia. Plus za szybki kontakt z supportem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondziu 2 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2013 Mam u nich konto już kilka lat, postawionych na nim wiele serwisow i obyło się bez problemów. Suport reaguje bardzo szybko. Cenowo również wymagają pozytywnie, padów nie zauważyłem. Jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bold91 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2013 Również mam konto, nie uświadczyłem problemów. Może oprócz tego, że czasem występuje błąd z aktualizacją WP Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Futerko22 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2013 Korzystam z ich usług juz od kilku miesięcy i musze polecić tą firme. Dobry i szybki kontakt. Jak narazie brak awarii z ich strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondziu 2 Zgłoś post Napisano Kwiecień 16, 2013 O jakiej aktualizacji WP piszesz? Automatycznych, czyli takich które realizowałeś samodzielnie, pod systemem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akon 0 Zgłoś post Napisano Maj 4, 2013 Korzystałem z usług tej firmy i jak najbardziej jest godna polecenia. Szybki kontakt w razie problemów. POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Darszboss 1 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2013 Polecam szczerze,fakt mam konto od maja,ale mój brat ma go od zawszeNie mam pojęcia co to są awarie na hekko.pl lub jupe.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GaleriaSEO 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2013 Firma zdecydowanie warta polecenia. Świetny support praktycznie 24/7, podobnie jak Darszboss nie wiem czym są problemy z hostingiem w ich przypadku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smutny 11 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2013 (edytowany) zamieszczam wymianę maili z biurem Hekko. ja Dzień dobry, chciałbym wiedzieć z jakiego konkretnie powodu konto olajuwon zostało "odrzucone" przez administratora? niepokoi mnie to tym bardziej, że dokonałem wpłaty za trzy miesiące. Proszę o "przywrócenie" tego konta o ile to możliwe. Pozdrawiam, oni Witam serdecznie,Posiada Pan już inne konto klienta, oraz usługę hostingową. ja Rozumiem, konto na mail XXX zostało założone na moją prośbę przez znajomego, zamówiony został serwer, ale zapomniałem o tym całkowicie, w tym czasie znajomy testując konto, instalował na nim jakieś skrypty, co mi się nie podobało, więc zamówiłem inny serwer, chcąc zrezygnować z poprzedniego - do czego chyba miałem prawo. Serwer działał kilka godzin, po czym został odrzucony przez administratora. Postanowiłem wobec tego założyć nowe konto i zamówić nowy serwer, który także został odrzucony. Co mam w takim razie zrobić? Opłaciłem już serwer na okres trzech miesięcy, mam rozumieć, że pieniądze te przepadły, bo obecnie nie mam ani serwera, ani złotówek? oni Witam serdecznie, Proszę używać tylko i wyłącznie pierwotnego konta. ja OK, rozumiem, jednak serwer, który zamówiłem na tamtym koncie także został z nieznanych mi przyczyn odrzucony. I zapytam po raz trzeci: co z pieniędzmi, które wpłaciłem na poczet usuniętego przez Pańską firmę konta? oni, dwa pod rząd Witam serdecznie, Pańskie zgłoszenie zostało skierowane do realizacji przez odpowiednią osobę, proszę o cierpliwość. Witam serdecznie, Żaden inny serwer nie został odrzucony, pisze Pan nieprawdę. Nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty na chwilę obecną. ja Witam równie serdecznie, żenujące podejście do klienta. Zapewne mail o treści: Informujemy, iż konto XXX zostało odrzucone przez administratora wHekko.pl. Powodem odrzucenia mogły być nieprawidłowości wewprowadzonych danych.W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod naszym adreseme-mail: biuro@hekko.pl wysłany do mnie na adres XXXX@o2.pl dzisiaj o 10:54 został przeze mnie spreparowany? Wpłaty nie otrzymali Państwo, bo dokonałem jej dzisiaj rano (na dane Transferuj.pl, ul. św. Marcin 61-808, Poznań, nr konta 10 1320 0022 0368 1112 2208 0416, tytuł przelewu XXX). oni Witam serdecznie, Żenujące jest to, że nie czyta Pan w ogóle otrzymywanych wiadomości. Posiada Pan aktywną usługę hostingową. Koniec kropka. ja Nie pytam Pana czy posiadam aktywną usługę hostingową. Zablokowali mi Państwo konto "jusuf" czy nie? Mam nadzieje, że tym razem zrozumie Pan moje pytanie, dla ułatwienia napiszę wielkimi literami: CO BĘDZIE Z PIENIĘDZMI, KTÓRE PAŃSTWU PRZELAŁEM? DLACZEGO BLOKOWANE SĄ USŁUGI HOSTINGOWE, KTÓRE ZAMAWIAM? CZY PRZYSŁUGUJE MI TYLKO JEDNA TAKA USŁUGA NA RAZ? oni Witam serdecznie, Transakcja, którą Pan podał nie dotyczy konta klienta, do którego przypisany jest używany e-mail, zatem nie udzielę Panu żadnych informacji na ten temat.Istotą sprawy jest informacja, którą otrzymał Pan już wcześniej. Temat został wyczerpany. ja W zasadzie nie do końca rozumiem Pańską wiadomość. Konto, które mi państwo zablokowali ("XXX") zostało zarejestrowane na adres e-mail, z którego właśnie piszę (XXXX). Na poczet tego też konta dokonałem wpłaty za trzy miesiące usługi hostingowej. Gdzie widzi Pan problem? na tę wiadomość nie dostałem już odpowiedzi. Edytowano Lipiec 12, 2013 przez smutny (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmmm21 98 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2013 Z góry przepraszam za offtopic. Na przyszłość płać kartą debetową/kredytową, będziesz mógł skorzystać z procedury chargeback w przypadku nie wykonania usługi, przy e-przelewie i zwykłym przelewie zwrot pieniędzy jest uzależniony od dobrej woli usługodawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smutny 11 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2013 chyba za bardzo zasugerowałem się pozytywnymi opiniami o tej firmie, nie spodziewałem się, że będą notorycznie blokować moje konta, a co ciekawsze nie potrafią podać przyczyny i zarzucają mi kłamstwo, mimo że posiadam maile na potwierdzenie swoich słów. śmieszne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2013 (edytowany) Nie będziemy publicznie udzielać szczegółowych informacji. Mamy zasady dotyczące wykrywania nadużyć (jak wszystkie inne firmy świadczące tego typu usługi z testem). W tym wypadku zostały zastosowane. Ponadto skarżący się użytkownik nic nie stracił, usługa jest wykonana. Edytowano Lipiec 12, 2013 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2013 Hi hi za 5 zł zrobił tornado na serwerze i myśli że mu się należy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smutny 11 Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2013 (edytowany) Nie będziemy publicznie udzielać szczegółowych informacji. Mamy zasady dotyczące wykrywania nadużyć (jak wszystkie inne firmy świadczące tego typu usługi z testem). W tym wypadku zostały zastosowane. Ponadto skarżący się użytkownik nic nie stracił, usługa jest wykonana. mam przez to rozumieć, że otrzymam serwer na trzy miesiące, po zaksięgowaniu pieniędzy na waszym koncie? bo nie wiem jak inaczej można rozumieć słowa "użytkownik nic nie stracił". Hi hi za 5 zł zrobił tornado na serwerze i myśli że mu się należy? to do mnie pytanie? bo nie bardzo wiem, co próbujesz powiedzieć. Edytowano Lipiec 13, 2013 przez smutny (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2013 Na razie napisałeś co firma Hekko zrobiła. Firma zaś nie chce załatwiać takich spraw na forum zewnętrznym bo blokowanie kont to już jest sprawa między użytkownikiem bądź klientem a firmą w której ma wykupione usługi. Chyba że czujesz się pokrzywdzony tym faktem i chciałbyś uzyskać informację iż ktoś z użytkowników forum miał podobną sytuację i chciałbyś ją rozwikłać. W pierwszej kolejności sugeruje otworzenie nowego wątku gdyż tutaj opisujemy opinie firm. Jeśli już będziesz chciał drążyć ten temat to powinieneś przedstawić całą sytuację jasno i klarownie , tak aby inne firmy oraz użytkownicy którzy mają doświadczenie w tej branży mogli udzielić Panu szanownemu wyczerpujących odpowiedzi. @Moderator przepraszam za wypowiedź nie na temat. @Hekko mam nadzieję że nie wciąłem się zbytnio i wyjaśnicie szczegółowo zaistniałą sytuację z klientem. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu wszystkim. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach