Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jfd

Kryterium zakwalifikowania maila jako SPAM na koncie o2.pl

Polecane posty

Witam,

 

Od niedawna wysyłam pocztę reklamową poprzez freshmail.pl do kilkudziesieciu moich klientów, ktorzy dobrowolnie zapisali sie na mojego newslettera.

3 na 4 wyslane prezentacje mojej oferty niestety wpadly do SPAMu na skrzynce pocztowej o2.pl.

 

Niestety nie wiem jakie elementy wiadomosci poddaje szczegolowej analizie system o2, kwalifikujac moja wiadomosc jako SPAM.

Zawsze wysylam wiadomosci w formie pocietego jpg na ok 10 części, każdy image jest opatrzony znacznikiem ALT z dlugim opisem tekstowym. Dodatkowo kazda wiadomosc posiada link rezygnacji.

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczy mógłby podpowiedziec co powinienem zrobic, zeby moje maile nie byly ciagle kwalifikowane jako SPAM w systemie o2 ? Jeszcze gdy wysylalem maile pol roku wczesniej nie bylo takiej restrykcyjnej kontroli i wszystko dochodzilo bezproblemowo.

 

 

 

Pozdrawiam,

JFD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×