jfd 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2011 Witam, Od niedawna wysyłam pocztę reklamową poprzez freshmail.pl do kilkudziesieciu moich klientów, ktorzy dobrowolnie zapisali sie na mojego newslettera. 3 na 4 wyslane prezentacje mojej oferty niestety wpadly do SPAMu na skrzynce pocztowej o2.pl. Niestety nie wiem jakie elementy wiadomosci poddaje szczegolowej analizie system o2, kwalifikujac moja wiadomosc jako SPAM. Zawsze wysylam wiadomosci w formie pocietego jpg na ok 10 części, każdy image jest opatrzony znacznikiem ALT z dlugim opisem tekstowym. Dodatkowo kazda wiadomosc posiada link rezygnacji. Czy ktoś z szanownych forumowiczy mógłby podpowiedziec co powinienem zrobic, zeby moje maile nie byly ciagle kwalifikowane jako SPAM w systemie o2 ? Jeszcze gdy wysylalem maile pol roku wczesniej nie bylo takiej restrykcyjnej kontroli i wszystko dochodzilo bezproblemowo. Pozdrawiam, JFD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2011 Może warto zapytań się o to kogoś z o2 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach