krdc.pl 91 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 typowa sytuacja koniec okresu rozliczeniowego, klient oczywiscie nie zaplacil, blokada konta, po tygodniu kasowanie mija tydzien a klient sie budzi "nie wiedzial ze ma zaplacic!" i domaga sie wyslania mu jego plikow ale de facto nie bedac klientem nie moze posiadac u nas zadnych danych (chyba ze umowa stanowi inaczej) my po tygodniu/max dwoch kasujemy pliki ex-klientow a Wy jak do tematu podchodzicie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 My po prostu dłużej trzymamy dane przed ostatecznym usunięciem (ponad 1 miesiąc). Usługa nieaktywna, ruchu brak, tyle co miejsce zajmuje a klienci tacy się zdarzają co zdążą zapłacić w ostatnim dniu przed usunięciem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Lepszy system powiadomień Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 To chyba nic nie daje. Z autopsji. Od momentu pierwszego info o wygasaniu do usunięcia danych mija 2 miesiące (dłuższy wyjazd, urlop to nie problem). W tym czasie powiadomienia są regularne e-mail i sms, jeśli ktoś ustawił. Ale co z tego.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Trzeba trzymać trochę dłużej, klienci mają "Swoje prawa" mi się ostatnio parę razy przytrafiło, że klient zarzucał nam brak powiadomień, UWAGA odpowiadając na e-mail o tytule "przypomnienie o nieopłaconej fakturze" A nawet jeśli nie chcesz trzymać to na logikę, niby dlaczego miałoby to być robione - czy w systemie pre paid można dzwonić bez doładowania (środków na połączenia) konta opierając się na tym, że 3 razy było ono zasilane ostatnio ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Stępień 75 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 Ja tam ile razy się spotykałem to po niezapłaceniu za hosting jest on zawieszany i po tyg. wszystkie dane usunięte. W zasadzie to moja(czyli klienta) sprawa kiedy płacę. Pilnuje się swoich rachunków. I jeszcze się nie spotkałem, żeby nie było powiadomienia o zapłaceniu faktury. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 widzę że wszędzie podobnie, u mnie jest to różnie, czasem dane są trzymane dłużej czasem krócej, zależy jak wypadnie "sprzątanie" serwerów. Ale prawdą jest że klienci potrafią nawet po miesiącu albo dłużej zapytać o pliki, a nawet o domenę firmową (!) która już zdążyła wrócić do puli wolnych lub ktoś inny zarejestrował. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Leriss 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2011 (edytowany) A takie rzeczy to się zdarzają wcale nie tak rzadko. Ba, klient potrafi zadzwonić w sprawie domeny która nie została opłacona i już przejęta przez np. premium.pl, mieć pretensje jak można było do tego dopuścić by "jakaś tam firma sobie zabrała moją domenę" Edytowano Grudzień 8, 2011 przez Leriss (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2011 (edytowany) Jak odchodziłem z Site5 to moje dzienne kopie trzymali równiutki miesiąc tak jak normalnym użyszkodnikom i 29 dni po rozwiązaniu umowy napisałem po kopię z ostatniego dnia i bez problemu ją dostałem. Edytowano Grudzień 10, 2011 przez theqkash (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach