Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Witam, w poniedziałek dostałem Email z powiadomieniem od MasterNetu o mojej wygasającej domenie. Jako że domena mi się podoba, to zaraz po odczytaniu wiadomości przelałem ustaloną w Emailu kwotę na podane konto bankowe. Kasa oczywiście została z konta pobrana, a domena stoi nieopłacona. Próbowałem najpierw skontaktować się z Masternetem przez Email, ale skoro olali moją wiadomość postanowiłem zadzwonić. I tu problem, bo próbuję od dwudziestu minut się dodzwonić i nic, połączenie zostaje zerwane tak, jakby telefon był zajęty. Dlaczego zakładam ten temat? Po to, by dowiedzieć się czy ktoś przypadkiem nie ma podobnego problemu co ja - jeśli masz taki problem lub miałeś z tą firmą - napisz, przynajmniej będę wiedział że nie jestem sam i może uda się w końcu do nich dotrzeć wspólnymi siłami. A może się również przyfarci i przedstawiciel Masternetu tu zajrzy (wiem, że mają tu konto) i się odniesie do mojego problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vet0 19 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Ale zrobiłeś przelew z banku czy płaciłeś jakimiś płatnościami internetowymi ? Jeśli zrobiłeś przelew to oczywiste że conajmniej na drugi dzień roboczy zmieni się status. Osobiście bym się nie martwił tylko poczekał do poniedziałku. Może nie mają automatu i muszą zmieniać ręcznie status.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Ale zrobiłeś przelew z banku czy płaciłeś jakimiś płatnościami internetowymi ? Pieniądze wysłałem w poniedziałek z konta w mBanku poprzez normalny przelew (tak jak prosili w Emailu). Wszystko by było ok. gdyby chociaż odpowiedzieli na Email z pytaniem o ten problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Szczerze mówiąc, ostatnio coraz więcej osób narzeka na mBank za długi czas przelewów. Wydaje mi się, że właśnie po tej stronie powinieneś poszukać rozwiązania problemu. Wpisałeś poprawnie tytuł przelewu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Szczerze mówiąc, ostatnio coraz więcej osób narzeka na mBank za długi czas przelewów. Wydaje mi się, że właśnie po tej stronie powinieneś poszukać rozwiązania problemu. Wpisałeś poprawnie tytuł przelewu? Sam nigdy nie miałem problemów z mBankiem, ale i tak cztery dni to dostatecznie dużo czasu nawet gdyby to tutaj był problem. I wszystkie dane które mi podali w Emailu wpisałem poprawnie - sprawdzałem dwa razy numer konta, odbiorcę i tytuł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamilf 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 (edytowany) Witam, Pozwolę sobie podpiąć do tego wątku i opisać moją sytuację dotyczącą firmy hostingowej. środa 16.11.2011 - zakładam konto użytkownika i rozpoczynam transfer domeny europejskiej piątek 18.11.2011- przed południem opłacam fakturę proforma normalnym przelewem z banku (wszystkie dane są prawidłowe) poniedziałek -cierpliwie czekam wtorek - faktura w panenlu widnieje jako nieopłacona, telefonuję na infolinię, ale zgłasza się automat, już nie pracują; przesyłam pytanie za pomocą formularza kontaktowego podając e-mail i telefon środa brak odzewu, faktura dalej wisi jako nieopłacona, wysyłam maila załączając dokument z banku potwierdzający przelew, mail dociera na serwer, automat BOK potwierdza przyjęcie; infolinia w ogóle nie działa - dziwny sygnał czwartek - bez zmian, jestem zirytowany; w ciągu dnia telefonuję - telefon nie działa u nich; odnajduję właściciela firmy na tym forum i wysyłam mu wiadomość prywatną; wieczorem przesyłem kilkukrotnie maile monitujące - automat powierdza, że wyeszły; piątek 25.11.2011 - włączam komputer - i nic, żadnego maila, faktura dalej jest niby nieopłacona, infolinia nie działa, tak jakby mieli telefon wyłączony, szukam w internecie czegoś na temat tej firmy z ostatnich dni i trafiam na ten wątek Nie wymieniłem nazwy firmy, ale i tak już pewnie wiadomo o kogo chodzi. Podobno istnieją już 7 lat, kierują się systemem ISO 9001:2000, mają dobre opinie i są tani jeśli chodzi o rejestrację domen. Postanowiłem zatem przenieść do nich najpierw jedną domenę, a później może nastepne, ale widzę, że to był błąd. Nie chcę o nikim źle pisać, bo na razie nie mam dowodów na nic - może to być choroba, jakieś inne nieszczęście, nie wiadomo co... Jeśli do wtorku nie się nie zmieni, to opłacę domenę u dotychczasowego rejestratora, ale tych 36.90 brutto nie odpuszczę. Serdecznie pozdrawiam Kamil Frydryszek Edytowano Listopad 25, 2011 przez kamilf (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 A więc mamy jedne dość podobny problem z płatnościami i ignorancją klienta. Przy okazji zapytam - co się dzieje z domeną jeśli nie zostanie opłacona? Mogę ją ponownie zarejestrować w innego dostawcy domen? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 jeśli chodzi o domene .pl Przez 14 dni od wygaśnięcia masz jeszcas by ją opłacić, a później zazwyczaj łapią ją boty typu dropped.pl Jedyne co możesz zrobić by ją miec u innego dostawcy to zlożyć opcje na domene (ok.35 netto) i jak wygaśnie to ją normalnie rejestrujesz za 10-15 zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Jedyne co możesz zrobić by ją miec u innego dostawcy to zlożyć opcje na domene (ok.35 netto) i jak wygaśnie to ją normalnie rejestrujesz za 10-15 zł O ile nie zostanie przechwycona przez domenowych cwaniaczków... Szczerze mówiąc, ostatnio coraz więcej osób narzeka na mBank za długi czas przelewów. Wydaje mi się, że właśnie po tej stronie powinieneś poszukać rozwiązania problemu. Wpisałeś poprawnie tytuł przelewu? Pokaż mi gdzie to usłyszałeś. Bo pierwsze słysze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 @Miłosz, skoro zakładam opcje na domene, to po wygaśnieciu jestem nr1 do rejestracji. Więc jakim cudem boty mogą mi ją zabrać, gdy ją teoretycznie zamówiłem?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 aaaaa.. wybacz. Nie doczytałem, że o opcję chodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Szczerze mówiąc, ostatnio coraz więcej osób narzeka na mBank za długi czas przelewów. A ja wręcz przeciwnie - przelewy idą szybko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 No ja też nie mam problemów z mBankiem, ale głownie znajomi mi mówili. W sieci też na jakimś portalu spotkałem się z narzekaniem (chyba blip.pl)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamilf 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 Witam ponownie, Pół godziny temu przyszły maile do potwierdzenia transferu, a kwota do opłacenia w końcu zmieniła sie na 0zł Domena jeszcze nie jest widoczna w panelu jako zarejestrowana, ale ma status "trwa transfer czeka na aktualizacje 2/5". Mam zatem nadzieję, że wszystko będzie już w porządku i nie będę musiał tracić na to czasu i nerwów. Pozdrawiam Kamil Frydryszek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2011 U mnie również kilkanaście minut temu doszedł Email z odpowiedzią od BOKu o ważności domeny do następnego roku. Mam nadzieję, że to był tylko przypadek z tak długim oczekiwaniem, a nie olewactwo użytkowników. Myślę, że temat do zamknięcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach