Igorek 26 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Mam pytanie. Kupiłem lapka w Łódzkim Media Markt. Popierniczyło mi się trochę chciałem wgrać recovera a tu dupa on nie działa. Czy jak zawiózł bym im lapka, to wgrali by mi wszystko. Chodzi oto, żeby wyjęli sobie dysk sformatowali go i wgrali jedynie rocovera i tak bym przy pierwszej instalacji miał tak jak przy kupnie. Zrobią to w ramach gwarancji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Po pierwsze: Media Markt ani żaden inny sklep nie będzie się pieprzył z laptopem na gwarancji. Pójdzie on zwyczajnie do serwisu producenta i wróci po tygodniu, dwóch czy czterech do Ciebie. Po drugie: co "popierniczyłeś", że recovery nie działa? Nie bawiłeś się przypadkiem w repartycjonowanie? Jeśli tak, to niekoniecznie muszą Ci to w serwisie zrobić w ramach gwarancji, bo gwarancja nie obejmuje rzeczy spieprzonych z winy błędu, który wystąpił pomiędzy krzesłem a klawiaturą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Igorek 26 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 nie ruszyłem partycji recovery. Kiedyś działała dziś nie działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 No to powinni Ci uznać w ramach gwarancji. Nie zmienia to faktu, że w sklepie nikt Ci tego nie zrobi. Przyjmą od Ciebie, po czym wyślą do serwisu producenta. Taka jest procedura i nic na to nie poradzisz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Igorek 26 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 To w takim razie po świętach go zawiozę, no chyba że uda mi się wcześniej. Mam nadzieję, że max w 10 dni się wyrobią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 A jakiej marki to lap? Taki DELL czy HP mogą wrócić szybko, ale np. na Packarda możesz poczekać i ponad miesiąc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Igorek 26 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Asus Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Asusy w większości przypadków wracają z serwisu w maks. 2 tygodnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Igorek 26 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 To luzik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 A nie lepiej skontaktować się prosto z producentem? Jak ja HPka oddawałem do naprawy, to mi powiedzieli że 4 tyg. przez Media Markt albo do 2 tyg. przez producenta. Jak oddawałem przez MM kilka rzeczy, to zawsze było 4 tyg. lub więcej (komórkę np. do Holandii wysyłali ) a z komputerem było tak że w Poniedziałek przyjechali z DHL, a w Środe rano przywieźli naprawionego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Taki DELL czy HP mogą wrócić szybko, Że tak pozwolę sobie wtrącić do tematu, skoro wspominasz o HP (bo akurat takiego posiadam). Masz z tą firmą jakieś doświadczenia? Wysyłałeś laptopa na gwarancję? Ja miałem do wymiany baterię, to wysłali mi ją kurierem. Czekałem jakoś tydzień - jechała z Niemiec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2011 Kilka lapów HP jakie miałem okazję "śledzić" wracało z serwisu po maks. 2 tygodniach, w przypadku poważniejszych awarii typu płyta główna, zintegrowana grafika czy matryca nie było naprawy, od razu wysyłali w kilka dni nowy sprzęt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach