NRI 14 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2012 Gdzie jest ta oferta do serwerow ts3. Oraz kiedy pojawi sie ta oferta z super tanim transferem ? Oferta na super tani transfer będzie dostępna do końca kwietnia. O szczegółach poinformujemy klientów zarejestrowanych do panel.hostowisko.pl w ramach e-mailowych powiadomień o nowościach. Jeśli chodzi o TS3, to proszę skorzystać ze zwykłego VPS i po prostu wgrać na niego serwer TS3. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2012 Nie wiecie może co się stało z hostowisko.pl? VPS nie odpowiada, tak samo strona główna i strona nri.pl. Traceroute urywa się gdzieś w atmanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darkmatthew 15 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Nie wiecie może co się stało z hostowisko.pl? VPS nie odpowiada, tak samo strona główna i strona nri.pl. Traceroute urywa się gdzieś w atmanie. Pewnie zwinęli interes Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetMat 107 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Mi soe wydaje ze maja jakiś problem techniczny i wszystko niedługo wróci do normy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NRI 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Mi soe wydaje ze maja jakiś problem techniczny i wszystko niedługo wróci do normy. Zgadza się, mieliśmy problemy techniczne już wszystko wraca do normy. W razie pytań proszę o e-mail na admin@nri.pl. Klienci dotknięci problemem niedługo otrzymają szczegółowe informację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Witam Nie ma problemów by cofnąć wpłatę jeśli środki nie zostały wykorzystane. Z tego co wiem już na e-maila otrzymał Pan odpowiedź w tej sprawię, kilka godzin temu. Otrzyma Pan swoje 10 zł, którymi tak "obracamy" przez kilka godziny :] Co więcej możemy oddać Panu 12 zł za wynikłe nieporozumienie. "poinformowano mnie" - nikt Pana nie informował, to są automatyczne komunikaty z panelu zarządzania usługą, które nie są w stanie przewidzieć wszystkich zaistniałych sytuacji. Jakie 100 zł, ledwo 10 zł i to po 1 godzinie zarządzał zwrotu. Rozumiem, żebyśmy trzymali mu 50 zł przez tydzień. Rozumiem, że Pan "nie toleruję cwaniactwa", ale bardzo nie ładnie jest oczerniać kogoś (pisanie publicznie, że nasza firma kogokolwiek "oszukała" choćby Pana jest mówienie nie prawdy) bez wysłuchania odpowiedzi drugiej strony. Nawet Pan na nią kilku godzin nie zaczekał. Dlaczego mówi Pan nie prawdę: * nigdzie nie gwarantujemy, że z chwilą złożenia zamówienia na VPS w ciągu minuty, go Pan otrzyma. * nie obracamy pieniędzmi naszych klientów Proszę się zastanowić co Pan wyprawia. Bo jeszcze otrzyma Pan wezwanie do sądu i te 10 zł będą śmieszną kwotą przy odszkodowaniu za wypisywanie takich głupot. Każdy ma prawo upominać się o swoje i nieważne czy to 1zł czy 10zł. Według mnie firma nie powinna publicznie wypisywać kwot, jakie klienci zostawiają. Jeżeli tak pogardliwie piszesz "10 - 12zł" to oferuj usługi od 500zł jeżeli dla ciebie to jakiś pieniądz. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pajter 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Każdy ma prawo upominać się o swoje i nieważne czy to 1zł czy 10zł. Według mnie firma nie powinna publicznie wypisywać kwot, jakie klienci zostawiają. Jeżeli tak pogardliwie piszesz "10 - 12zł" to oferuj usługi od 500zł jeżeli dla ciebie to jakiś pieniądz. Wydaje mi się, że to nie pogardliwość dla małych kwot, ale odpowiedź na komentarz, że firma OBRACA jego pieniędzmi. No, proszę Cię. Nawet korzystając z niepewnej firmy amber gold, która daje wysokie % "lokat" - to tylko 13% (-podatek belki) od 10 zł. rocznie. czyli 10zł*0.13 = 1.3zł / 365 dni = 0.0035614384 Więc, krytyka klienta jak dla mnie brzmiała "To zła, zła firma. Nie dała vpsa, obraca moimi pieniędzmi i zarobiła na mnie 0.0035614384 zł" ;-> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gt8 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Strona i panel zaczęły działać, ale VPSy jeszcze nie chodzą. Czy można spodziewać się jakiejś rekompensaty za ponad 24h offline? Szczególnie, że na stronie widnieje 99,9% uptime czyli jakieś 9h w skali roku. Jeżeli nie to przenoszę moje VPSy gdzie indziej. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Strona i panel zaczęły działać, ale VPSy jeszcze nie chodzą. Czy można spodziewać się jakiejś rekompensaty za ponad 24h offline? Szczególnie, że na stronie widnieje 99,9% uptime czyli jakieś 9h w skali roku. Jeżeli nie to przenoszę moje VPSy gdzie indziej. Napisz na BOK firmy oto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Wydaje mi się, że to nie pogardliwość dla małych kwot, ale odpowiedź na komentarz, że firma OBRACA jego pieniędzmi. No, proszę Cię. Nawet korzystając z niepewnej firmy amber gold, która daje wysokie % "lokat" - to tylko 13% (-podatek belki) od 10 zł. rocznie. czyli 10zł*0.13 = 1.3zł / 365 dni = 0.0035614384 Więc, krytyka klienta jak dla mnie brzmiała "To zła, zła firma. Nie dała vpsa, obraca moimi pieniędzmi i zarobiła na mnie 0.0035614384 zł" ;-> Wątpię żeby firma miała 1 klienta. Gdyby miała 1000, czy 10 000, to cyferki już lepiej wyglądają. Nie interesuje mnie to, czy firma "obraca" pieniążki klientów Jednak to, co napisali jest dla mnie śmieszne. Jako właściciel firmy nigdy bym tak nie napisał. Firma sama oferuje usługi za "śmieszne" pieniądze, a później głupio ironizuje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pajter 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2012 Wątpię żeby firma miała 1 klienta. Gdyby miała 1000, czy 10 000, to cyferki już lepiej wyglądają. Nie interesuje mnie to, czy firma "obraca" pieniążki klientów Jednak to, co napisali jest dla mnie śmieszne. Jako właściciel firmy nigdy bym tak nie napisał. Firma sama oferuje usługi za "śmieszne" pieniądze, a później głupio ironizuje... raczej nie mają więcej jak 10k klientów. 10zł*0.13 = 1.3zł / 365 dni = 0.0035614384 To przesuń sobie przecinek w prawo. Przy 10k klientów daje to 35zł dziennie.I teraz pomyśl ile godzin pracy kosztowałoby pilnowanie tego wszystkiego i robienie kilkunastu przelewów dziennie. Czy godziny pracy nie będą więcej warte? A jak nie przelewów tylko by było na ROR, to nie 13% tylko jakieś 5%.. No i nie zapominajmy, że to jakieś ryzykowanie opinii dla 35zł. A przy 10k klientów firma ma chyba "nieco" większe zarobki. No, ale koniec offtopicu z mojej strony. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NRI 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Strona i panel zaczęły działać, ale VPSy jeszcze nie chodzą. Czy można spodziewać się jakiejś rekompensaty za ponad 24h offline? Szczególnie, że na stronie widnieje 99,9% uptime czyli jakieś 9h w skali roku. Jeżeli nie to przenoszę moje VPSy gdzie indziej. Pozdrawiam Osoby dotknięte awarią dostaną zwrot kosztów utrzymania VPS za dwa dni na pewno. Myślimy również jak ponad to wynagrodzić Wam tą awarię... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Osoby dotknięte awarią dostaną zwrot kosztów utrzymania VPS za dwa dni na pewno. Myślimy również jak ponad to wynagrodzić Wam tą awarię... tak sobie przeczytałem Wasz regulamin i gwarantujecie dost. 99.9% bez żadnych konsekwencji wpisanych w sla czy reg. jak to jest ? 99.9% bez określania konsekwencji ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NRI 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Wątpię żeby firma miała 1 klienta. Gdyby miała 1000, czy 10 000, to cyferki już lepiej wyglądają. Nie interesuje mnie to, czy firma "obraca" pieniążki klientów Jednak to, co napisali jest dla mnie śmieszne. Jako właściciel firmy nigdy bym tak nie napisał. Firma sama oferuje usługi za "śmieszne" pieniądze, a później głupio ironizuje... Po pierwsze właściciel firmy nie ma czasu na wypisywanie postów na forach. Od tego ma pracowników takich jak ja lub inni koledzy z działu BOK/PR. Każdy stara się reprezentować firmę jak najlepiej, ale ponieważ jesteśmy tylko ludźmi każdemu zdarza się napisać czasem coś głupiego. Druga kwestia. Podanie kwoty miało na celu pokazanie właśnie skali finansowej opłacalności i sensu takiego procederu "obracania" pieniędzmi. Jak to napisał/wyliczył pajter. Klient jest na tej stronie anonimowy, nie podaliśmy też średniej wpłaty dokonywanej przez naszych klientów. I nikt nie miał na pewno na celu w szydzić/wyśmiewać się z wielkości wpłaty. Każdy może doładować konto dowolną kwotą w dowolnym momencie i wpłacone środki wykorzystać na nasze usługi. Po trzecie. Klient sam przyznał, że poniosły go emocje (proszę prześledzić cały wątek na tym forum). Wpłacił tą kwotę - 10 zł zostało podane by pokazać rząd wielkości kwoty, nie ma co jej mnożyć przez ilość dni, bo sprawa trwała 2h. A wszystko chodziło o to, że dokonał przelewu i w ciągu 2h nie otrzymał VPS. Jednak my nigdzie nie gwarantujemy, że od zamówienia i wpłaty do realizacji (czyli udostępnienia usługi VPS) minie mniej niż 2 godziny. Oczywiście w większości przypadków jest to mniej niż minuta, ale takowych gwarancji nie dajemy. Nie chciał poczekać więc otrzymał zwrot wpłaconej kwoty. Bez sensu było by chyba pozostawiać taki wątek dla czytelników pozbawiając go tak istotnego szczegółu jak wielkość wpłaty przy zarzucie o "obracanie" kasą klientów na boku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Po pierwsze właściciel firmy nie ma czasu na wypisywanie postów na forach. Od tego ma pracowników takich jak ja lub inni koledzy z działu BOK/PR. Każdy stara się reprezentować firmę jak najlepiej, ale ponieważ jesteśmy tylko ludźmi każdemu zdarza się napisać czasem coś głupiego. Druga kwestia. Podanie kwoty miało na celu pokazanie właśnie skali finansowej opłacalności i sensu takiego procederu "obracania" pieniędzmi. Jak to napisał/wyliczył pajter. Klient jest na tej stronie anonimowy, nie podaliśmy też średniej wpłaty dokonywanej przez naszych klientów. I nikt nie miał na pewno na celu w szydzić/wyśmiewać się z wielkości wpłaty. Każdy może doładować konto dowolną kwotą w dowolnym momencie i wpłacone środki wykorzystać na nasze usługi. Po trzecie. Klient sam przyznał, że poniosły go emocje (proszę prześledzić cały wątek na tym forum). Wpłacił tą kwotę - 10 zł zostało podane by pokazać rząd wielkości kwoty, nie ma co jej mnożyć przez ilość dni, bo sprawa trwała 2h. A wszystko chodziło o to, że dokonał przelewu i w ciągu 2h nie otrzymał VPS. Jednak my nigdzie nie gwarantujemy, że od zamówienia i wpłaty do realizacji (czyli udostępnienia usługi VPS) minie mniej niż 2 godziny. Oczywiście w większości przypadków jest to mniej niż minuta, ale takowych gwarancji nie dajemy. Nie chciał poczekać więc otrzymał zwrot wpłaconej kwoty. Bez sensu było by chyba pozostawiać taki wątek dla czytelników pozbawiając go tak istotnego szczegółu jak wielkość wpłaty przy zarzucie o "obracanie" kasą klientów na boku. Szczerze to jest jakby tradycja że coś jest napisane z "duszy" a potem ktoś tłumaczy, że to jego niezdyscyplinowany pracownik ? współpracownik, jako że jest to forum branżowe, może moderator sprawdzi ip/hosty tych postów i je tu wklei bo a) lepiej dla wht gdyż pilnuje b) lepiej dla firmy która jest prawdomówna i ma problem z pracownikami którzy są niesubordynowani. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NRI 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Szczerze to jest jakby tradycja że coś jest napisane z "duszy" a potem ktoś tłumaczy, że to jego niezdyscyplinowany pracownik ? współpracownik, jako że jest to forum branżowe, może moderator sprawdzi ip/hosty tych postów i je tu wklei bo a) lepiej dla wht gdyż pilnuje b) lepiej dla firmy która jest prawdomówna i ma problem z pracownikami którzy są niesubordynowani. Ja napisałem, że ludziom zdarza się pomylić, popełnić błąd... jednak ta wiadomość i podanie kwoty nie była w moim mniemaniu błędem. Wyjaśniłem jaki miało, to cel, by uniknąć nieporozumień. Kwestia szefa mnie rozbawiła, ponieważ nie wyobrażam sobie naszego szefa piszącego na jakimś forum. Ponieważ wiem, że załatwia inne sprawy, a od tego ma pracowników. Dlatego postanowiłem o tym napisać. Ale może, to żart sytuacyjny i trzeba by to zobaczy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 żart sytuacyjny tu najbardziej pasuje ;--) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Baraniak 8 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2012 Przetestuję ten serwerek za 4zł, odrzutowca się nie spodziewam - ale chociażby pingi można sprawdzić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2012 Pod serwer TS3 spokojnie chodzi i jest stabilny, ale panel ma okrojone opcję nie ma własnych backupów, a transfer wychodzi strasznie drogo. Teraz płace za 1GB ramu i transfer bez limitu - 13zł/miec. , a w hostowisku za 70mb ramu i transfer wychodziło około 15zł/miec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2012 lord101, jeżeli firma trzyma więcej vpsów na serwerze-metce, niż powinna, no to i nawet za 1,99 brutto bedą mogli sprzedawać... Tylko jak to będzie chodziło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NRI 14 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2012 Pod serwer TS3 spokojnie chodzi i jest stabilny, ale panel ma okrojone opcję nie ma własnych backupów, a transfer wychodzi strasznie drogo. Teraz płace za 1GB ramu i transfer bez limitu - 13zł/miec. , a w hostowisku za 70mb ramu i transfer wychodziło około 15zł/miec. Przy tworzeniu VPS jest możliwość wyboru transferu bez limitu, tylko VPS jest trochę droższy niż przy opcji gdzie płaci się za wykorzystany transfer. Jest tam info., warto sobie policzyć, która opcja lepsza. Jak ktoś potrzebuje mało transferu, to bardziej się opłaca płacić za wykorzystany transfer, a jeśli dużo to lepiej w pakiecie "transfer bez limitu". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lord101 18 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 hostowisko.pl jeszcze żyje? Chciałem sobie kupić względnie tanią chmurkę. W niedziele przelałem na paypal 5zł i do tej pory stan konta nie wzrósł. Może już nie prowadzą działalności a ja jestem w plecy 5zł? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 8, 2013 Toż to koło chmury nawet nie stało nigdy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2014 (edytowany) ściema na stronie głównej baner 3zł miesiecznie za vps ale nie da się go kupić za tę cenę Edytowano Luty 28, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spindritf 240 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2014 Rzeczwyiście. Kiedyś się dało. Za trzy, czy może za cztery, a teraz jest 60gr/dzień minimum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach