Swing 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Witam, Hosting wykupiłem w uphost.pl, domenę w masternet.pl Wczoraj po raz pierwszy założyłem konto mailowe. Na próbę postanowiłem wysłać e-mail na swoje konto na gmailu. Wiadomość nie dotarła na gmail, a ja otrzymałem wiadomość zwrotną: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mojemailnagmailu@gmail.com SMTP error from remote mail server after end of data: host gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.79.27]: 550-5.7.1 [195.242.108.87 1] Our system has detected an unusual rate of 550-5.7.1 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our 550-5.7.1 users from spam, mail sent from your IP address has been blocked. 550-5.7.1 Please visit http://www.google.com/mail/help/bulk_mail.html to review 550 5.7.1 our Bulk Email Senders Guidelines. 70si324096eet.160 Z tego co zrozumiałem i wywnioskowałem, ktoś z kim dzielę serwer spowodował bana na IP. Wczoraj zgłosiłem problem do admina. Ban zniknął, ale dziś od rana znów problem się pojawił. Co proponujecie zrobić w tej sytuacji? Czy jako użytkownik mogę cokolwiek zrobić, czy jedynie zgłosić się do admina? Czy jest jakiś sposób, żeby ten problem nie pojawiał się więcej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pietrovek 19 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 (edytowany) zasadniczo tylko admin Ci może pomoc, poproś o indywidualne IP...ew. 2-gi serwer wykup (np. jakiś VPS lub usługi np. http://prokonto.pl/ ) gdzie będziesz trzymał pocztę i zmień wpis MX w strefie domeny. Edytowano Listopad 3, 2011 przez pietrovek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Indywidualne IP nic mu nie da bo i tak będzie wysyłało pocztę z IP serwera. Tamto IP (195.242.108.87) wisi sobie dodatkowo jeszcze na RBL-u. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Popros o przeniesienie na inny serwer, wtedy otrzymasz inne IP. Najpierw jednak sprawdz czy to IP nie jest na RBL. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Czyżby Damiana do spamerów dopisali? Buahahaha Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ftt000 5 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Mam ten sam problem na uphost ;/ Raczej wina leży po stronie jakiegoś usera , który spamował ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 (edytowany) To by wyjaśniało, dlaczego Wordpress przestał mnie informować o nowych komenatrzach po przeniesieniu go na ten serwer... Pozostaje przełączyć skrypty na jakiś zewnętrzny SMTP i oczywiście wszelkie MX'y wydelegować gdzie indziej... edycja: Bummer... Połączenia z zewnętrznym SMTP coś nie chcą działać... Edytowano Listopad 3, 2011 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Indywidualne IP nic mu nie da bo i tak będzie wysyłało pocztę z IP serwera. Trzeba by wtedy przekonfigurować exima wg poniższego linka http://www.chrissearle.org/node/263 Jednakże nie każdy admin będzie skory do takich zmian. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Jako że dotyczy to wszystkich na serwerze, to i tak coś będzie zrobić musiał. Albo postarać się o "odbanowanie" IP, albo je zmienić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Jaka firma tacy klienci, jacy klienci takie problemy... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 @ Pawel_15 Czyli... Tania firma - oszczędni klienci z małymi niewymagającymi stronkami. Oszczędni klienci z małymi niewymagającymi stronkami - małe, niezbyt krytyczne, choć trochę uciążliwe problemy. Czy tak rozumieć Twoje słowa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Jaka firma tacy klienci, jacy klienci takie problemy... Niesprawiedliwe stwierdzenie... Zapewne nie było limitów wysyłania i wówczas zawsze znajdzie się ktoś kto ma wirusa, kto wysyła "legalny" mailing itp. nie ma znaczenia jaka to firma. Brak limitów to zawsze proszenie się o kłopoty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Bummer... Połączenia z zewnętrznym SMTP coś nie chcą działać... Bo tak jest (nie)skonfigurowany firewall na serwerze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 (edytowany) Jaka firma tacy klienci, jacy klienci takie problemy... stary przestań pisać pierdoły - każda firma nawet ta która ma x maszyn może znaleźć się na rbl bo ktoś zacznie zgłaszać nawet nie do końca spamowe maile i czesto limity kumaty admin też nie pomagaja, bo ktoś zapomni że sie porejestrował tu i ówdzie i potem płacze po necie i śle abuse-y @up z chęcią poczytam o tej specjalnej konfiguracji którą trzeba wykonać Edytowano Listopad 3, 2011 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 (edytowany) Bo tak jest (nie)skonfigurowany firewall na serwerze serio ? Żeby nie robić OFF, pokaż tą zwrotkę administracji i poproś o zmianę IP serwera smtp. Bo to IP wisi jeszcze na jednej blackliście: http://www.mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3a195.242.108.87 Edytowano Listopad 3, 2011 przez patrys (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Swing 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Dzięki wszystkim za udzielenie się w temacie. Dziś zgłosiłem sprawę do admina i na tą chwilę wszystko jest ok. Poinformowano mnie, że zmieniono IP dla wyjścia maili. Mam tylko nadzieję, że problem nie wróci szybciej niż zniknął Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2011 Do tego jeszcze Reverse DNS (PTR) exists and claims to be: s3d22.krdc.pl. WARNING: No matching A-Record exists for: s3d22.krdc.pl. DNS is INCONSISTENT. @ionic - cywilizowane firmy stać na jakiś chociażby prymitywny NOC/NMC/NMS/jak to jeszcze inaczej zwał, który masowe rozsyłanie spamu z serwera po jakichś tam wykresach (czy to kolejkowe ratio MTA, czy też zbiorczy ruch na porcie 25) w miarę sprawnie wychwyci. Większość RBLów requesty abuse od użytkowników forwarduje, dając czas na uporanie się z problemem, a dopiero gdy jest to nieskuteczne, to blacklistują. @Piotr GRD - spróbuj (o ile jeszcze tego nie robiłeś) do wysyłki maili przez zewnętrzne MTA używać portu 587 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2011 A może przełączyć pocztę na gmaila? http://www.google.com/apps/intl/pl/business/index.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TabNet 7 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2011 Okolo rok temu korzystalem z gmail dla mojej strony i ladnie to chodzilo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach