R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2011 (edytowany) Witamy uprzejmie informujemy , że dnia 18 Października około godziny 23:00 zostaną zmienione adresy nazw DNS naszych usług hostingowych . Wiąże się to zmianą serwera dostępowego usług hostingowych z DC KYLOS na KRDC . Prosimy tego dnia wszystkich naszych klientów korzystających z usługi hostingowej (shared) o przepięcie swoich domen zaparkowanych na naszych serwerach na adresy podane poniżej.: DN1 ns1.freecast.pl IP 195.206.117.51 DNS2 ns2.freecast.pl IP 195.206.117.52 Dziękujemy za uwagę Pozdrawiamy ADMINISTRACJA FREECAST.PL Edytowano Październik 17, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
megi 358 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2011 Witamy uprzejmie informujemy , że dnia 18 Października około godziny 23:00 zostaną zmienione adresy nazw DNS naszych usług hostingowych . Wiąże się to zmianą serwera dostępowego usług hostingowych z DC KYLOS na KRDC . Prosimy tego dnia wszystkich naszych klientów korzystających z usługi hostingowej (shared) o przepięcie swoich domen zaparkowanych na naszych serwerach na adresy podane poniżej.: DN1 ns1.freecast.pl IP 195.206.117.51 DNS2 ns2.freecast.pl IP 195.206.117.52 Jeżeli zmieniacie tylko IP DNSów a nie nazwy to klienci nie muszą niczego zmieniać. Wy musicie w NASKu "glue records" zaktualizować i to wystarczy dla domen wydelegowanych na Wasze serwery nazw. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2011 Jeżeli zmieniacie tylko IP DNSów a nie nazwy to klienci nie muszą niczego zmieniać. Wy musicie w NASKu "glue records" zaktualizować i to wystarczy dla domen wydelegowanych na Wasze serwery nazw. Ale może część klientów sobie mapowała "własne" NSy do IP jakie miały ns1.freecast.pl i ns2 i wówczas muszą zmieniać swoje glue rekordy dla swoich domen i taka informacja się im przyda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2011 No i chyba dla tych co posiadają konta reseller i mają utworzone swoje ns-y Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2011 (edytowany) Dobrze byłoby też wspomnieć, że - o ile się nie mylę - IP samego serwera z kontami hostingowymi "shared" też ulega zmianie na 195.206.117.51, aby Ci wszyscy, którzy korzystają z innych serwerów nazw niż ns1./ns2.freecast.pl mogli dokonać odpowiedniej zmiany swoich rekordów "A". "Stary" serwer na chwilę obecną nadal działa, pliki zdają się być skopiowane na nowy, więc można dokonać zmiany bez żadnego okresu niedostępności. Pozostaje tylko kwestia synchronizacji zmian na plikach i/lub bazach danych dokonanych w ostatnich godzinach. Oraz ewentualne wykrycie problemów w swoich skryptach w związku z inną wersją PHP (5.2.17 -> 5.3.8), jeśli takie wystąpią. Edytowano Październik 19, 2011 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2011 Muszę niestety poprawić swoją poranną wypowiedź, bo choć była ona aktualna na tamtą chwilę, to jakieś 2 godziny temu nastąpiła zmiana powrotna. Nowy serwer został wyłączony, wpisy DNS wróciły do stanu poprzedniego, stary serwer dalej działa, i tylko cache DNS jest nieubłagany i dla niektórych osób FreeCast może być niedostępny przez kilka godzin. Przepraszam za ewentualne wprowadzenie zamieszania. Szkoda, że migracja nie przebiegła zgodnie z planem... choć zapewne będzie dokończona - z opóźnieniem (tak zgaduję). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2011 Tak na chwile obecną wróciliśmy na stary serwer ze względu na częściowe błędy Direct Admina a nie chcieliśmy aby nasi klienci mieli przerwy w dostępie do usług , lecz za kilka godzin będzie wszystko juz na nowym serwerze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 a nie chcieliśmy aby nasi klienci mieli przerwy w dostępie do usług przecież mieli jak z powrotem zmieniliście na stary... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 ze względu na częściowe błędy Direct Admina Proszę podziel się co to za błędy, żeby użytkownicy forum na przyszłość nie mieli takich problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 wpisy DNS wróciły do stanu poprzedniego, stary serwer dalej działa, i tylko cache DNS jest nieubłagany i dla niektórych osób FreeCast może być niedostępny przez kilka godzin. nie chcieliśmy aby nasi klienci mieli przerwy w dostępie do usług Nie wierze.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 Delegacja DNS trwa do 24 godzin u jednych trwa do krócej u innych dużej to chyba oczywiste Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 No ale nie odpowiedziałeś na pytanie Regdos, jakie błędy wykazał panel DA. Brak strony i okres różnej propagacji to normalne, ale to nie są błędy Directadmin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 Delegacja DNS trwa do 24 godzin u jednych trwa do krócej u innych dużej to chyba oczywiste Można minimalizować to tak by ten czas skrócić http://help.directad.../item.php?id=87 Kolegom chodziło o to, że jak raz zmieniliście delegację to decyzja powrotu na stare serwery spowodowała większy zamęt i kolejne godziny (naście, dziesiąt w zależności od serwerów DNS wskazywania na złe IP) Operację migracji można wykonać zupełnie bezboleśnie dla klientów tunelując np ruch z jednego serwera na drugi - wtedy bez znaczenia jest na jaki IP komuś rozwiąże domen, na stary czy nowy i tak trafia na ten sam serwer Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 (edytowany) Osobiście tak sobie myślę... nie bądźmy zbyt surowi i zrzućmy to na karby... braku dostatecznego doświadczenia w takich operacjach?... nie wiem. Jeśli ktoś ma jeden z tańszych pakietów, to myślę, że takie kilka godzin niedostępności można przełknąć. Pamiętajmy, że dotyczyło to części odwiedzających strony, nie wszystkich, więc taka "pół-przerwa" w dostępie, jeśli mogę zażartować. ; ) Jeśli ktoś ma któryś z droższych pakietów... nie wypowiem się, sam takowych nigdzie nie kupowałem jeszcze. Jeśli mogę pozwolić sobie podpowiedzieć cokolwiek, to osobiście na czas przenosin pozostawiłbym jeden serwer nazw w jednym miejscu, drugi w drugim (synchronizując wszystkie wpisy DNS oczywiście), i nawet w razie konieczności wyłączenia jednego drugi działa i przerw w dostępie nie ma. Zmiana wszystkich "A" zawierających wybrane IP na drugie IP czy też z powrotem nie powinna być problemem (tu było to inaczej zorganizowane - stary serwer nazw zawierał stare rekordy, nowy nowe, a zmiana polegała na przekierowaniu ns1/ns2 tam lub z powrotem). A poza tym odpowiednio wcześniej przed operacją zmniejszyłbym TTL wszystkich wpisów z obecnych 4 godzin na np. 5 minut. W ten sposób wydaje mi się, że można by zminimalizować ewentualne przerwy w niedostępności spowodowane cache'm DNS właśnie. ** Oczywiście w tych lub innych warunkach takie działania mogą nie być proste lub możliwe do wykonania, nie wiem. Edytowano Październik 20, 2011 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
migus 10 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2011 Tak na chwile obecną wróciliśmy na stary serwer ze względu na częściowe błędy Direct Admina a nie chcieliśmy aby nasi klienci mieli przerwy w dostępie do usług , lecz za kilka godzin będzie wszystko juz na nowym serwerze Hmm... błędy z DA wystąpiły dopiero po przepięciu DNS'ow ? nie przetestowaliście konfiguracji DA przed całą operacją ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 (edytowany) Dzisiaj okolo godziny 10:00 wszyscy nasi klienci korzystajacy z uslug hostingowych zostali przepieci na nowy serwer. Pozdrawiam ################# Mamy dla Państwa miłą informacje z dniem dzisiejszym wszystkie serwery VPS naszych klientów będą posiadały kopie bezpieczeństwa , która będzie wykonywana codziennie o 5 rano na osobny serwer .Dziękujemy za uwagę. Pozdrawiamy ADMINISTRACJA FREECAST Edytowano Październik 26, 2011 przez Miłosz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2012 (edytowany) Uprzejmie informujemy, że z dniem dzisiejszym wprowadziliśmy wirtualny portfel, dzięki któremu wszyscy nasi klienci będą mogli opłacać swoje usługi z środków zgromadzonych w portfelu. Doładowania portfela można dokonywać za pomocą smsów oraz płatności online. Na dzień dzisiejszy portfel nie obsługuje usług Shoutcast, ale to kwestia kilku dni. Pozdrawiamy Administracja Freecast Edytowano Styczeń 20, 2012 przez Miłosz literówka (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2012 Z tego względu że poprzedni wygląd naszej witryny był mało czytelny postanowiliśmy wymienić design na nowy.Mamy nadzieje że obecna strona przypadnie wam do gustu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2012 Rzeczywiście lepiej. Moglibyście jeszcze tylko zacząć używać polskich liter;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2012 Lepiej, ale nadal nie powala na kolana. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2012 Na dole nie działa link do vps-ów i stron www i bez względu gdzie się jest zawsze jest aktywne w menu "HOME" Strony, które są z WHCMS-a w topie mają źle ze sobą pozycjonowanie nazwa strony i bradcroumb i stopka całej strony nie ma tła i jest przesunięta. Menu z ofertą też nie zawsze działa dobrze, czasami te dwa wcięte pozycje menu nie pokazują się i jest czarne i dopiero pokazują się po najechaniu na rodzica (wtedy gdy jest strona z WHCMS-a) a jak się pokazują normalnie to jest niepotrzebna zwłoka przy chowaniu bo jak z niego zjedziemy a potem przejdziemy na np. DirectAdmin w tym menu i nie klikniemy to te wcięcia się zwiną i DirectAdmin też pojedzie w górę i jak ruszymy myszką to menu zniknie całkowicie więc to opcja dla szybkich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 7, 2012 Ta słuchawka z numerem telefonu powinna być na środku względem numeru a nie tak z lewej a numer się ciągnie w prawo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2012 Informujemy, że Freecast.pl przenosi swoje serwery VPS do nowej, lepszej serwerowni w Polce mająca wpięcie do sieci jednego z głównych operatorów internetowych w Polsce firmy ATMAN i ASTER . Pozdrawiamy Administracja FREECAST Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2012 Informujemy, że Freecast.pl przenosi swoje serwery VPS do nowej, lepszej serwerowni w Polce mająca wpięcie do sieci jednego z głównych operatorów internetowych w Polsce firmy ATMAN i ASTER . Pozdrawiamy Administracja FREECAST Czyli dokładnie gdzie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2012 (edytowany) KR DC Kraków Edytowano Luty 18, 2012 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach