ftt000 5 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Witam Znajomy otwiera DG i oczywiście stara się w miarę możliwości ciąc koszta ... Licencja na Office 2010 kosztuje dla małej firmy około 700 zł to stosunkowo duża kwota dla niego w przypadku 3 komputerów czyli ponad 2 tyś zł Czy jest jakis sposób aby zainstalowac pakiet na jednym komputerze aby dostęp miały wszystkie 3 osoby ? bądź czy może da się zainstalowac na powiedzmy komputerze typu serwer , do którego mają dostęp wszystkie osoby i mogą nieprzeszkadzając sobie używac aplikacji np. Word ? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 (edytowany) Istnieje sposób - wykupić sobie serwer z Windows 2008 R2, do tego serwer usług pu;pitu zdalnego i Office w licencji terminalowej. Każde inne udostępnianie będzie mniejszym lub większym naruszeniem eula któregoś z produktów. Niech twój znajomy zainteresuje się licencjonowaniem MAPS - wtedy płaci coś koło 300 euro / rok i ma bezproblemowe licencje na 10 stanowisk. A odnośnie postu powyżej - to równie dobrze może skorzystać z Microsoft Office Live, ewentualnie nowego Office 365. Edytowano Październik 8, 2011 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Się ludzie upierają na tego M$ Office'a. Też tnę koszty i przesiadłem się w firmie na Open Office - nikt nie zauważa różnicy. OpenOffice.ux.pl 3.3 Wersja Profesjonalna 2011 na 5 stanowisk kosztuje 599 zł brutto, czyli mniej niż licencja M$ Office dla jednego stanowiska, tutaj masz szczegóły oferty: http://www.ux.pl/sklep/?page=shop&prod=207 . Na jedno stanowisko licencja kosztuje 179 zł brutto - http://www.ux.pl/sklep/?page=shop&prod=206 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Jak przesiadasz się z offica klasy 97-2003 to różnicy faktycznie możesz nie zauważyć. Ale jak z Office 2007 albo co gorsza 2010, to będzie ci bardzo trudno odzwyczaić się od ribbonów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ftt000 5 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Nie wszyscy chą korzystac z programów innych niz Office , dla kogoś kto nie zna się zbytnio na komputerach i większośc czasu soędza na krozystaniu z Worda , cięzko jest się przenieśc na inny program. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Się ludzie upierają na tego M$ Office'a. Też tnę koszty i przesiadłem się w firmie na Open Office - nikt nie zauważa różnicy. OpenOffice.ux.pl 3.3 Wersja Profesjonalna 2011 na 5 stanowisk kosztuje 599 zł brutto, czyli mniej niż licencja M$ Office dla jednego stanowiska, tutaj masz szczegóły oferty: http://www.ux.pl/skl...e=shop&prod=207 . Na jedno stanowisko licencja kosztuje 179 zł brutto - http://www.ux.pl/skl...e=shop&prod=206 Z ciekawości - czym się to różni w praktyce (oprócz chyba supportu) od openoffice.org? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ftt000 5 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Interfejsem ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Poczytaj na stronach do których dałem linki, wszystko ładnie opisali. A jak nie chcesz przepłacać, to bierzesz zwykłego OO.org i też się będzie ładnie spisywał. @ftt000: chciałem coś napisać na ten temat, ale i tak z automatu zostało by to ocenzurowane... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ftt000 5 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 a tam możesz na Pm podeslac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Zanim napiszesz post przeczytaj ze zrozumieniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Tak swoją drogą jak ktoś chce mieć 3 komputery to znaczy że będzie zatrudniać 2 osoby a to jest taki koszt że te 700zł/osoba zniknie bardzo łatwo. Chyba że mówimy o Lansie posiadania w 1 os działalności 3 komputerów i na każdym office. Jak koledzy wyżej polecam OpenOffice (a raczej jego kontynuację którą na netbookach instaluje - libreoffice). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elcct 159 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Office to raczej fanaberia, a jeżeli pracownik nie potrafi skorzystać z OpenOffice to może trzeba go wymienić, a miast płacić na licencje, dać nowemu małą podwyżkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach