Skocz do zawartości
Spajder

Problem z webtropią

Polecane posty

Witam,

 

proszę Was o pomoc. Mam problem z webtropią.

 

Korzystałem z ich serwera od marca! Wszystko opłacałem na czas, jednak pozyskałem lepszego hosta za darmo, więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu. Mój problem polega na tym że wystawili mi kolejną fakturę i twierdzą mi że nie otrzymali mojej rezygnacji!

 

Chciałem jeszcze dodać co powinienem zrobić, ponieważ dostaję jakieś chore przypomnienia że jeśli nie zapłacę to i tak to ściągną ode mnie drogą sądową/przez biuro windykacyjne.

 

Proszę o pomoc, ponieważ jestem w dosyć ciężkiej sytuacji finansowej i między innymi dlatego zrezygnowałem z tego serwera i znalazłem coś za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wysłałeś wypowiedzenia listem poleconym, najlepiej po niemiecku, to im nie udowodnisz, że w ogóle wysyłałeś i mogą Cię nadal naciągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale wysłałes zwyklym czy poleconym?? Bo jak nie masz potwierdzenia odbioru to jak wyżej - mogli twoj list wykorzystać w toalecie a i tak im nie udowodnisz że go wyslałes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

odnośnie ^ to pewnie chodzi o olanie tematu, za miecha wyłączą i przestaną maile wysyłać. Tyle tylko że takie akcje spowodują że za jakiś czas nie będzie można tam kupić serwera z PL...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci coś doradził ale jako firma nie wypada mi pisać o takim rozwiązaniu ;)

Ta... za pare EUR to może i cie nie ścigną, ale zrób taki numer na większą sumke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę im pojechałem i jakiś koordynator BOK'u zgodził się nawet na dosłanie rezygnacji mailem w formacie .pdf :)

 

Muszę opłacić tylko wystawiony już rachunek pod koniec września i mam spokój z nimi.

Edytowano przez Spajder (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

proszę Was o pomoc. Mam problem z webtropią.

 

Korzystałem z ich serwera od marca! Wszystko opłacałem na czas, jednak pozyskałem lepszego hosta za darmo, więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu. Mój problem polega na tym że wystawili mi kolejną fakturę i twierdzą mi że nie otrzymali mojej rezygnacji!

 

Chciałem jeszcze dodać co powinienem zrobić, ponieważ dostaję jakieś chore przypomnienia że jeśli nie zapłacę to i tak to ściągną ode mnie drogą sądową/przez biuro windykacyjne.

 

Proszę o pomoc, ponieważ jestem w dosyć ciężkiej sytuacji finansowej i między innymi dlatego zrezygnowałem z tego serwera i znalazłem coś za darmo.

 

Biuro windykacyjne Ci może skoczyć : ) Nie mają żadnych praw... przynajmniej w DE. Jedyne co dobrze potrafią robić to zastraszać ludzi : > A do sądu nikt nie pójdzie po 20 Euro... po 100, 200 też nie.

Edytowano przez HDS (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie kombinujcie za dużo.

 

Jak jest promocja to każdy jest pierwszy, aby taniej, aby więcej. Jak firma ma regulamin, że po 30 dniach następuje rozwiązanie, to wtedy już kombinacje jak nie zapłacić.

Nie można od tak zamknąć konta klienta z dnia na dzień, to właśnie dlatego są 30 dniowe okresy rezygnacji w firmach.

Da to czas firmie na sprawdzenie czy jakiś rachunek nie pozostał nieopłacony, i da czas firmie na przygotowanie maszyny dla kolejnego klienta.

Nie można patrzeć jednostronnie, mają tanie maszyny, regulamin należy czytać i go respektować.

 

Tak jak Paweł napisał, przecież większość takich sytuacji (a na pewno były takie już wcześniej), spowoduje wstrzymanie sprzedaży dla Polaków.

 

Większość firm ma taki okres 30 dniowy, ma to np. Hetzner.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie można od tak zamknąć konta klienta z dnia na dzień, to właśnie dlatego są 30 dniowe okresy rezygnacji w firmach.

Da to czas firmie na sprawdzenie czy jakiś rachunek nie pozostał nieopłacony, i da czas firmie na przygotowanie maszyny dla kolejnego klienta. Nie można patrzeć jednostronnie, mają tanie maszyny, regulamin należy czytać i go respektować.

Wszystko true, ale

więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu

A mamy październik, i to raczej o to jest cały problem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zamknąć temat, bo się zaczynają "wojenki".

 

Rachunek opłacę, bo nie chcę mieć problemów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×