Spajder 6 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 Witam, proszę Was o pomoc. Mam problem z webtropią. Korzystałem z ich serwera od marca! Wszystko opłacałem na czas, jednak pozyskałem lepszego hosta za darmo, więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu. Mój problem polega na tym że wystawili mi kolejną fakturę i twierdzą mi że nie otrzymali mojej rezygnacji! Chciałem jeszcze dodać co powinienem zrobić, ponieważ dostaję jakieś chore przypomnienia że jeśli nie zapłacę to i tak to ściągną ode mnie drogą sądową/przez biuro windykacyjne. Proszę o pomoc, ponieważ jestem w dosyć ciężkiej sytuacji finansowej i między innymi dlatego zrezygnowałem z tego serwera i znalazłem coś za darmo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 Jak nie wysłałeś wypowiedzenia listem poleconym, najlepiej po niemiecku, to im nie udowodnisz, że w ogóle wysyłałeś i mogą Cię nadal naciągać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 FAX trzeba im wysłać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spajder 6 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 Listem też można, tak mi odpisali w tickecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 no dobra ale wysłałes zwyklym czy poleconym?? Bo jak nie masz potwierdzenia odbioru to jak wyżej - mogli twoj list wykorzystać w toalecie a i tak im nie udowodnisz że go wyslałes. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 Ja bym ci coś doradził ale jako firma nie wypada mi pisać o takim rozwiązaniu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 odnośnie ^ to pewnie chodzi o olanie tematu, za miecha wyłączą i przestaną maile wysyłać. Tyle tylko że takie akcje spowodują że za jakiś czas nie będzie można tam kupić serwera z PL... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 Ja bym ci coś doradził ale jako firma nie wypada mi pisać o takim rozwiązaniu Ta... za pare EUR to może i cie nie ścigną, ale zrób taki numer na większą sumke. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spajder 6 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 (edytowany) Trochę im pojechałem i jakiś koordynator BOK'u zgodził się nawet na dosłanie rezygnacji mailem w formacie .pdf Muszę opłacić tylko wystawiony już rachunek pod koniec września i mam spokój z nimi. Edytowano Październik 6, 2011 przez Spajder (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HDS 14 Zgłoś post Napisano Październik 6, 2011 (edytowany) Witam, proszę Was o pomoc. Mam problem z webtropią. Korzystałem z ich serwera od marca! Wszystko opłacałem na czas, jednak pozyskałem lepszego hosta za darmo, więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu. Mój problem polega na tym że wystawili mi kolejną fakturę i twierdzą mi że nie otrzymali mojej rezygnacji! Chciałem jeszcze dodać co powinienem zrobić, ponieważ dostaję jakieś chore przypomnienia że jeśli nie zapłacę to i tak to ściągną ode mnie drogą sądową/przez biuro windykacyjne. Proszę o pomoc, ponieważ jestem w dosyć ciężkiej sytuacji finansowej i między innymi dlatego zrezygnowałem z tego serwera i znalazłem coś za darmo. Biuro windykacyjne Ci może skoczyć : ) Nie mają żadnych praw... przynajmniej w DE. Jedyne co dobrze potrafią robić to zastraszać ludzi : > A do sądu nikt nie pójdzie po 20 Euro... po 100, 200 też nie. Edytowano Październik 6, 2011 przez HDS (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spajder 6 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Ja wolę nie ryzykować i zapłacę za ten rachunek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Panowie nie kombinujcie za dużo. Jak jest promocja to każdy jest pierwszy, aby taniej, aby więcej. Jak firma ma regulamin, że po 30 dniach następuje rozwiązanie, to wtedy już kombinacje jak nie zapłacić. Nie można od tak zamknąć konta klienta z dnia na dzień, to właśnie dlatego są 30 dniowe okresy rezygnacji w firmach. Da to czas firmie na sprawdzenie czy jakiś rachunek nie pozostał nieopłacony, i da czas firmie na przygotowanie maszyny dla kolejnego klienta. Nie można patrzeć jednostronnie, mają tanie maszyny, regulamin należy czytać i go respektować. Tak jak Paweł napisał, przecież większość takich sytuacji (a na pewno były takie już wcześniej), spowoduje wstrzymanie sprzedaży dla Polaków. Większość firm ma taki okres 30 dniowy, ma to np. Hetzner. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Nie można od tak zamknąć konta klienta z dnia na dzień, to właśnie dlatego są 30 dniowe okresy rezygnacji w firmach. Da to czas firmie na sprawdzenie czy jakiś rachunek nie pozostał nieopłacony, i da czas firmie na przygotowanie maszyny dla kolejnego klienta. Nie można patrzeć jednostronnie, mają tanie maszyny, regulamin należy czytać i go respektować. Wszystko true, ale więc wysłałem im wypowiedzenie w sierpniu A mamy październik, i to raczej o to jest cały problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spajder 6 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2011 Proponuję zamknąć temat, bo się zaczynają "wojenki". Rachunek opłacę, bo nie chcę mieć problemów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach