webmaniac 0 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2011 W ostatnich dwóch dniach mój VPS znikał... Sytuacja jakby się po prostu wyłączył - oto zapis z systemu The Dude: W przeciągu 2 dni - łącznie VPS był nieosiągalny około 20 godzin. Co na to WT? Dear Mr. Bajsarowicz,im sory but we have some problem with the host system of your server. I have restarted the host system your server will be accessible again soon. ------ Mit freundlichen Grüßen J.Gerth Warto nadmienić, że od momentu zgłoszenia, do momentu reakcji w pierwszym przypadku trzeba było czekać około 4 godzin, dzisiaj dokładnie 5h 44 min. Czy u innych użytkowników też występuje problem? Jak domagać się rekompensaty za server-down ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
athbus 106 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2011 Jeśli chodzi o rekompensatę to zacząłbym od ustalenia co ci się należy zgodnie z regulaminem/sla. Np. jeśli masz vps z sla 99% w skali roku, to w sumie nie masz podstaw do ubiegania się o rekompensatę. Jak już ustalisz co Twój dostawca ci gwarantuje, to chyba po prostu trzeba napisać maila i poczekać na odpowiedź. Nie ma sensu się spinać na zapas - może sami uznają swoją wpadkę i zaproponują rekompensatę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach