Grupa PFF 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 Miał ktoś ostatnimi dniami taką sytuację? Wpłacił, odpowiedź błędna od systemu, brak wpłaty kredytów na konto w istockphoto i blokada nałożona na pieniądze w banku, które chciało się wpłacić. Jeśli tak, to jak się skończyła ta historia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 Miał ktoś ostatnimi dniami taką sytuację? Wpłacił, odpowiedź błędna od systemu, brak wpłaty kredytów na konto w istockphoto i blokada nałożona na pieniądze w banku, które chciało się wpłacić. Jeśli tak, to jak się skończyła ta historia? Placilem kilka razy karta kredytowa - z 3-4 razy w ciagu ostatniego miesiaca i wszystko OK! Pewnie po 14-tu dniach bank sciagnie blokade i srodki wroca na konto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 Dokładnie. Znajomy miał podobnie ze sklepem Apple'a w US i po 14 dniach pieniądze grzecznie się "odblokowały". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grupa PFF 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 No mój znajomy, o czym dowiedziałem się po fakcie, też miał taką sytuacje 4 dni temu. Dokładnie na tej stronie. Dokładnie tak samo. Tyle, że jemu się za 3 razem udało kupić. I zablokowało mu 50$. Ale za 25 kupił kredytów. A mi się nie udało I zablokowało mi 75$ (mówią, do trzech razy sztuka - potem patrze na konto, a tutaj cos różnica między dostępnymi, a wszystkimi - zaraz zaraz, o co chodzi :|) A i jeszcze tytułem sprostowania: po 14 dniach pieniądze grzecznie się "odblokowały" To go bank w rybe zrobił. Prawo bankowe stanowi o 7 dniach blokowania kwoty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 Nie znam prawa bankowego, za to znam "rzeczywistość", gdzie cytuje za kartyonline.pl: Blokada środków jest dokonywana na pewien określony czas, trwający zależnie od banku od 7 do 14 dni. Jest to czas, w którym do banku powinno dotrzeć ostateczne potwierdzenie transakcji, które będzie skutkowało obciążeniem rachunku i likwidacją blokady. Jeśli w tym okresie do banku nie dotrze potwierdzenie wykonania transakcji, blokada wygasa. Wtedy klient na nowo uzyskuje dostęp do zablokowanych środków. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grupa PFF 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2006 Zaznajamiałem się z regulaminem kilku banków i doszedłem do wniosku, że prawo stanowi 7 - skoro wszyscy odblokowują po 7 (BPH, PKO BP i BRE). A przecież komu jak komu, ale im bardzo odpowiada układ zamrożonych środków na koncie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach