athbus 106 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Witam, Jako, że na forum zagląda wiele osób związanych z obsługą klienta chciałbym was zapytać o system obsługi ticketów. Ogólnie nigdy z takiego systemu nie korzystałem, ale wiem czego mniej więcej bym potrzebował. Otóż potrzebuję systemu, który monitorowałby całą korespondencję z klientem i pozwalał podglądać ją innym osobom w firmie - np. ja coś ustalam z klientem i chciałbym aby jutro, gdy będę poza biurem inna osoba znała te ustalenia, gdy klient zadzwoni. Jeszcze lepiej, gdyby taki system miał interfejs webowy (przynajmniej w kwestii odczytu), tak abym mógł w systemie firmowym do zamówienie przypisać jakiś identyfikator i w razie potrzeby jednym klikiem otworzyć korespondencję z klientem... Istnieje coś takiego? pozdrawiam i dzięki za pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Z darmowych: osTicket, otrs Z płatnych: Kayako, Cerberus, Zendesk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
athbus 106 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Właśnie wyguglałem ten OsTickets - wygląda na mniej więcej to czego mi potrzeba. Korzystałeś kiedyś z tego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 (edytowany) osTicket jest doby i za darmo ale ma wady ogólnie dostępny jest tylko w wersji EN, ( spolszczona wersje mogę udostępnić - tylko od strony klienta - więcej nie chciało mi się robić ) Ale jak chcesz robić coś z hostingiem polecam ( płatne ) whmcs lub hostbill . Edytowano Wrzesień 1, 2011 przez sshd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Hesk jest po Polsku i całkiem niezły: http://hesk.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
athbus 106 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 osTicket jest doby i za darmo ale ma wady ogólnie dostępny jest tylko w wersji EN, ( spolszczona wersje mogę udostępnić - tylko od strony klienta - więcej nie chciało mi się robić ) Ale jak chcesz robić coś z hostingiem polecam ( płatne ) whmcs lub hostbill . Chodzi o sklep internetowy. Ogólnie mamy swój własny system backendowy (obsługa zamówień + system księgowo/magazynowy). Jedyny problem to przepływ informacji między pracownikami. Np. ustalanie wymian, zapisanie informacji, że mail z jakimś tam zapytaniem został wysłany do klienta etc. Idealnie byłoby gdyby udało się jakoś zintegrować komunikację z klientem z istniejącym systemem. Widzę tu np. przypisanie linka w systemie bazowy do ticketów klienta etc. Ten osticket wygląda ciekawie, przeglądam właśnie demo na localhost. Wersja językowa nie jest problemem (ale w razie gdybym się na niego zdecydował to chętnie odezwę się do ciebie na pw - dzięki za propozycję). Zaraz rzucę też okiem na hesk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Zobacz sobie jeszcze to http://www.accord5.com/trellis Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
athbus 106 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2011 Dzisiaj testowałem ten osticket i ogólnie byłoby super gdyby nie jedna rzecz. Ten system w ogóle nie radzi sobie z obsługą maili przychodzących (odpowiedzi). Wymaga aby klient odpowiadając na maila do supportu trzymał się zasady, że odpowiada nad wiadomością. Inny sposób odpowiedzi powoduje, że treść odpowiedzi nie jest zapisywana do systemu... Wiem że ludzie na maile odpowiadają w różny sposób i trudno oczekiwać, że dostosują się do systemu. Także mam pytanie, czy znacie jakiś system, który ma to lepiej rozwiązane. Chodzi mi głównie o sprawną obsługę maili przychodzących. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2011 Wystarczy poprawnie skonfigurować W konfiguracji odznacz opcję Strip quoted reply (depends on the tag below), powinno pomóc. Korzystamy z osticketa (wprawdzie przerobiony grubo na nasze potrzeby) i nie ma problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sshd 127 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2011 (edytowany) A skonfigurowałeś obsługe swojej poczty ? Jak klient ci odpisuje na email a nie w panelu to ostricket sam ci sprawdza i dodaje go do systemu. Edytowano Wrzesień 2, 2011 przez sshd (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
athbus 106 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2011 @hekko - dzięki, to chyba rozwiązuje problem i zostanę przy tym systemie. @sshd - pobieranie działało, chodziło o przycinanie wiadomości (system wycinał część odpowiedzi klienta, gdy umieścił ją w złym miejscu) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach