nvu 24 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2011 Jest 0801 jest lans.. proste Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 @UPhost.pl Twoja odpowiedź nie rozwiązuje problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Jak dałbyś normalną stacjonarkę to miałbym do Ciebie jak i wielu innych za darmo czyli taniej niż teraz czyli jest drogo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 @UPhost.pl albo nie umiesz czytać albo nie umiesz rozumieć Większość VOIPów pobiera np. 35gr za 0801 a 7gr lub darmo za normalne stacjonarki, często nawet za darmo. Dalszą część sobie dopisz. Mam nadzieję, że już rozumiesz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 (edytowany) A w jakim celu dzwonić do firmy hostingowej? W zasadzie tylko w dwóch sprawach: powiadomić o ewentualnej awarii (co z resztą nie ma i tak sensu bo admini prawdopodobnie wiedzą już dawno o takim zdarzeniu) zapytać o ofertę czy jakieś inne drobne sprawy Żadna poważna firma nie udzieli żadnych informacji dotyczących danych serwera, danych klienta itp. ze względu na to, że brak możliwości potwierdzenia osoby która dzwoni. Od takich kontaktów jest specjalistyczny software, który może być zintegrowany z panelem klienta, zapisuje w logach IP, wszelką treść wiadomości itp. Telefon to w zasadzie dodatek oczywiście, że taniej tym lepiej dla potencjalnego klienta, ale przecież nikt nie rozmawia tam codziennie przez kilka godzin. Edytowano Sierpień 31, 2011 przez MZone Group (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Żadna poważna firma nie udzieli żadnych informacji dotyczących danych serwera, danych klienta itp. ze względu na to, że brak możliwości potwierdzenia osoby która dzwoni. Od takich kontaktów jest specjalistyczny software, który może być zintegrowany z panelem klienta, zapisuje w logach IP, wszelką treść wiadomości itp. home.pl weryfikuje tożsamość przez telefon Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DawPi 49 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 home.pl weryfikuje tożsamość przez telefon Jak i wszystkie banki. Da się? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Pewnie, że się da. Dla chcącego nic trudnego. Ale banki mają specjalne procedury przygotowane pod takie sprawy, wyszkolonych pracowników, sprzęt itd. Nie możecie porównywać małej firmy do możliwości Home. Wprowadzenie takiego systemu to dodatkowe koszty, i co wcale niemałe. home.pl weryfikuje tożsamość przez telefon I poprosisz panią przez telefon o cesję na domenę, kasację konta czy zmianę DNS? Takich rzeczy nie wykonują poprzez telefon, weryfikacja może być w sprawach płatności czy coś podobnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Nie macie się czego czepiać tylko numeru telefonu? Jest dużo form kontaktu i nie musicie dzwonić można napisać maila / ticket i po sprawie! Ewentualnie pomoc online. Jest to sprawa firmy jaką formę kontaktu sobie ustali i nie możecie żądać od firmy aby ustawiła inny numer. Co najmniej to nie poważne! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 (edytowany) Nie możecie porównywać małej firmy do możliwości Home. Wprowadzenie takiego systemu to dodatkowe koszty, i co wcale niemałe. ja nie porównuję, odnoszę się do Twojej wypowiedzi edit : @Kamikadze telefon działa natychmiast, odpowiedź na ticket będzie w zależności od firmy po jakimś (czasami dłuższym) czasie Edytowano Sierpień 31, 2011 przez slasar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 W bardziej priorytetowych dla mnie projektach telefon jest rzeczą nieodzowną, do uzyskania aby informacji o stanie naprawy danej usterki w trybie natychmiastowym, gdy na drugim telefonie stoi klient z zapytaniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 (edytowany) W bardziej priorytetowych dla mnie projektach telefon jest rzeczą nieodzowną, do uzyskania aby informacji o stanie naprawy danej usterki w trybie natychmiastowym, gdy na drugim telefonie stoi klient z zapytaniem. W takim przypadku bierzesz sobie hosting dedykowany za 200-300 złotych miesięcznie i masz czas reakcji do 30 minut. Przecież to dana firma ustala, jakie formy kontaktu z klientem jej odpowiadają, klient to akceptuje lub nie. Na rynku jest taki wybór, że łatwo znaleźć sobie hosting pod swoje potrzeby. Do nas czasami dzwonią ludzie do firmy z Polski nawet z komórki, jakoś nikt nie płakał o koszty, bo jak już dzwonią to w naprawdę ważnej sprawie. Odpowiedź na ticket z reguły 15 minut, więc nawet im by się to nie opłacało. Panowie nie przesadzacie z tymi wymaganiami? Edytowano Sierpień 31, 2011 przez MZone Group (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 (edytowany) Witam. Osobiście wolę odpisać na email z konkretnymi pytaniami i konkretnie niż odpowiadać na pytania przez telefon. Chyba odpisać z konkretnymi odpowiedziami... nie dziwie się że masz problem z telefonem skoro nawet tu nie potrafisz się wysłowić (bez urazy). @@ edit Chyba jednak źle zrozumiałem twoją odpowiedź, zwracam honor i proszę o usunięcie postu. Edytowano Sierpień 31, 2011 przez tym (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Człowieku.... śpij tyle co ja i pisz... Nie zwalaj na spanie. Ja sypiam średnio po 3-4h i nie narzekam Ja osobiście też wolę kontakt mailowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Nie zwalaj na spanie. Ja sypiam średnio po 3-4h i nie narzekam A ja też śpię po 5h i narzekam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Ja wolę też mailowy z uwagi, że zostaje to w historii. Ale są sytuacje kiedy telefon jest niezbędny np. - potrzebuję coś szybko się dowiedzieć albo czy ktoś jest na miejscu lub będzie bo chcę podjechać - chcę o wiele spraw spytać ale kolejne pytania wynikają z tych wcześniej zadanych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Wiem że też czasami piszę nie na temat... ale Temat : [Opinie] Uphost.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Ja śpię sobie po 8-10 i co z tego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Bo nie liczy się jak długo się śpi, tylko z kim ;;; ) Niektórzy się dziwią, bo śpią z misiem, innym wystarczy 4-5 godzin z kobietą : )P 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Mnie się wydaje, że po tych wszystkich wpadkach firm hostinKowych telefon bardziej służy do tego, aby się upewnić, iż w firmie faktycznie pracuje ktokolwiek kompetentny i problemem się zajmie. Jako administrator uważam, że załatwianie czegokolwiek stricte technicznego przez telefon nie ma sensu. Lepiej żeby sobie druga strona spokojnie: - przeczytała co napisaliśmy - zerknęła na zawartość naszego konta hostingowego i ustawień w panelu - sprawdziła poprzednie zgłoszenia - uzgodniła czy nasze życzenie da się w ogóle spełnić - etc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Jako administrator uważam, że załatwianie czegokolwiek stricte technicznego przez telefon nie ma sensu. trochę sensu ma : niedawno z supportem home.pl przez telefon "przejrzeliśmy" logi serwera pocztowego i problem został zdiagnozowany momentalnie. ps nie jestem fanbojem ani nie pracuję w home.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 trochę sensu ma : niedawno z supportem home.pl przez telefon "przejrzeliśmy" logi serwera pocztowego i problem został zdiagnozowany momentalnie. To co napisałeś jest swoistym wyjątkiem potwierdzającym to co napisałem. Gdybyś miał 100% pewności, że trafisz na osobą życzliwą i kompetentną, a Twój ticket zostanie obsłużony na biegu - nie zadzwoniłbyś wcale, prawda? bo łatwiej wysłać e-mail niż wisieć z kimś na telefonie pół godziny, no nie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 prawda, tylko niestety ciężko spełnić Twoje założenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Większość VOIPów pobiera np. 35gr za 0801 a 7gr lub darmo za normalne stacjonarki, często nawet za darmo. Dalszą część sobie dopisz. Mam nadzieję, że już rozumiesz. Biedactwa, nie stać was na telefon? Na pocieszenie napiszę wam, że co niektórzy support świadczą na liniach np. z prefiksem 703. Nie bez powodu. Jak będziesz musiał zapłacić (nawet niekoniecznie premium) to będziesz dzwonił, kiedy będziesz musiał, bo w reszcie niemusiejących przypadków wyślesz maila; a jak już dodzwonisz się to będziesz się streszczał i dzięki temu nie blokował operatora bezsensownymi pierdołami. Poza tym, dla osób dzwoniących z sieci "tradycyjnych" operatorów telekomunikacyjnych opłata będzie widoczna jako lokalna, niezależnie skąd dzwonią. Chyba, że wg waszych widzimisię obowiązkiem providera jest zapewnić numery z każdej strefy geograficznej, do tego jeszcze niegeograficzne 309, no i numery komórkowe wszystkich dostępnych operatorów i MVNO, żeby każdy miał kontakt za darmo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2011 Mnie się wydaje, że po tych wszystkich wpadkach firm hostinKowych telefon bardziej służy do tego, aby się upewnić, iż w firmie faktycznie pracuje ktokolwiek kompetentny i problemem się zajmie. Wystarczy zadzwonić w godzinach szkolnych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach