Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 AUDYT - ma celu zdobyciu jak największej ilości informacji o przyszłościowo promowanej strony firmowej czy prywatnej. Ma na celu pokazaniu zleceniodawcy mocnych i słabych stron strony oraz przeanalizowaniu konkurencji, tak aby było jak najlepiej dobrać metody promocji. W audycie znajdują się takie elementy: MAŁY AUDYT – 250,00 PLN a) analiza kodu strony (wypisanie co należy zmienić, aby ją dobrze zoptymalizować – czyli optymalizacja kodu strony) B) dobór fraz + kosztorys pozycjonowania fraz c) czas jaki potrzeba na osiągnięcie raczej pozycji (mniej więcej) d) liczne metody, na zwiększenie zarobków firmy poprzez reklamy czy zwiększenie liczby użytkowników na prywatnych stronach e) dobranie fraz do kampanii adwords + przygotowanie reklam f) + / – informacje czego nie należy robić, aby nie dostać bana czy filtra + DUŻY AUDYT – 500,00 PLN g) analiza konkurencji (jakie frazy mają, jakie pozycje, co wykonali aby się znaleźć na tych miejscach i jak ich przegonić) h) dodatkowo dołączam do audytu listę seokatalogów (darmowe, moderowane) (przy dużym audycie) i) 250,00 GRATIS na kampanię AdWords j) wypisane konkretnie skuteczne metody pozycjonowania, aby osiągnąć zamierzony sukces (SKRÓCONY KURS POZYCJONOWANIA) h) kosztorys wypozycjonowania samemu firmy czy strony firmowej Maciej - maciej.seo@gmail.com Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach