Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Konrad.K

Heeelp ! :-/ walka z niewiedzą userów...

Polecane posty

Witam

 

Mam problem z niewiedzą użytkowników korzystających z mojego www.bee.pl ... Zasypują mnie listami, postami na forum (http://www.bee.pl/forum.html) itp, pytaniami typu "jak moge wrzucić swoją stronę na bee.pl"... Macie jakieś porpozycje "uświadomienia" szanownych userów mojej strony na temat usług jakie ona oferuje ? Niebawem uruchomie FAQ, ale z doświadczenia wiem że naprawde mało osób przeczyta zanim zapyta :-)

 

Może macie jakieś ciekawe pomysły :-)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z niewiedzą użytkowników korzystających z mojego www.bee.pl

Może sam serwis jest za mało przejrzysty.

To Twój serwis, Ty oferujesz usługi więc Ty powinneś "uświadamiać" klientów.

A może pojęcie "darmowe domeny" jest nie na miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie chodzi o to, panuje przekonanie że oferuje darmowy hosting, pomimo że nigdzie nie ma nawet słowem wspomnianie o hostingu :-) Nie wiem czy samo FAQ wystarczy, czy trzeba np. na stronie głównej napisać że NIE OFERUJEMY UTRZYMANIA STRON NA NASZYCH SERWERACH, DZIĘKI NAM MOŻESZ UZYSKAĆ ATRAKCYJNY ADRES STRONY! bo inaczej nie zrozumieją...

 

Wysłany Sro Sty 11, 2006 2:05 pm:

 

ps.

To Twój serwis, Ty oferujesz usługi więc Ty powinneś "uświadamiać" klientów.

 

zdaje sobie z tego sprawe heh, tylko pytam o rade szanowynych userów WHT, ponieważ mi na myśl przyszło tylko uruchomienie dość sporego FAQ, ale nie wiem czy to wystarczy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrób ładne, interaktywne boxy reklamowe.

No i box będzie zawierał zachęte do rejestracji. Klikasz na box przechodzisz do rejestracji.

 

A potem przy każdym kroku rejestracji, znowu graficznie "tłumaczysz" jak coś zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To proste -> przy rejestracji daj buttona w stylu "Tutaj mozesz wykupic hosting" i niech kieruje w nowym oknie na ulubionego dostawce :) no... i moze cos zarobisz hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie żeby przy rejestracji w serwisie dać komunikat, proszący o przeczytanie FAQ, przed rejestracją na stronie. Uzasadnić to tysiącami zbędnych pytań kierowanych na forum itp :-) i żeby zaznaczał "Przeczytałem FAQ" i dopiero może się zarejestrować :-) Może to troche ich przekona do przeczytania faq które przygotowuje :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

O, button do uslugodawcy hostingowego jest dobrym pomyslem, nie pisz wielkimi literami, ze nie oferujesz hostingu, bo to bedzie raczej srednio wygladalo.. no i ladnie odpisuj, ze "nie oferujemy hostingu, zapraszamy na www.costamcostam.pl"..

 

Mysle, ze odpowiadanie na mejle to czesc roboty przy popularnym, duzym serwisie, wiec tylko sie ciesz, ze tak masz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam nic do odpowiadania na meile, ale przy większości o identycznej treści powoli siadają nerwy hehe :-) Ok, więc podsumowując: napisać FAQ, poprosić o jego przeczytanie przed rejestracją, i przy zakładaniu domeny napisać że jeśli szuka miejsca gdzie chce umieścić strone to zapraszamy tu i tu, tak ? :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×