gt8 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2011 Witam serdecznie! Posiadam VPS'a w HostEurope. W nocy z 9 na 10 sierpnia HE dokonało jakiś zmian w infrastrukturze po których mój VPS przestał startować. (Jest tylko 1 proces init) Po wymianie e-maili stwierdzili, że nie wspierają już ubuntu 10.10 - problem taki, że mam tam od zawsze debian-he-5.0-x86_64 (dziwi mnie, że panowie z supportu nie potrafią rozpoznać mojej dystrybucji). Zaproponowali zrobienie backupu i przeinstalowanie systemu. Na serwerze mam DirectAdmin i około 50 stron + jakieś tam w Ruby postawione "obok". Jedyne co mogę uruchomić to tzn. repair mode. Po wykonaniu poleceń mount -o bind /sys /repair/sys mount -o bind /proc /repair/proc chroot /repair udało mi się uruchomić DA. Niestety zrobienie kopii zapasowej okazuje się nie możliwe z poziomu panelu, bo tryb Repair posiada tylko 108MB pamięci, w których nie wystartuje demon mySQL'a co powoduje, że kopia baz danych nie wykonuje się. Macie jakieś sugestie co można w takim wypadku zrobić? Szukałem w bazie wiedzy DA http://help.directadmin.com/item.php?id=198 Niestety to polecenie nie chce zadziałać - zresztą podejrzewam, że również wymaga uruchomionego demona mySQL'a. znalazłem jeszcze http://directadmin.com/paths.html Czy jeżeli skopiuje te pliki, przeinstaluje system ponownie na Debiana i wgram je ponownie to odzyskam dane? Przeglądałem home/mysql/nazwa_tabeli Niektóre (te nowsze tabele) w katalogu nie posiadają plików MYD - czy te pliki to pozostałości po mySQL4, które miałem kilka lat temu? czy może w mySQL5 te pliki są przechowywane w innym miejscu? A może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i wie jak naprawić "start systemu" ? Walczę z tym cały wczorajszy dzień.. dlatego każda sugestia lub pomoc może się okazać bardzo przydatna. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Niq 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2011 Czy support nie ma możliwości zmiany limitu pamięci tak, abyś mógł uruchomić wszystko? Oni raczej potrafią wykryć dystrybucję, więc może błąd wziął się stąd, że twój VPS otrzymał jakieś dziwne ustawienia (np. OS Template w PPP)? Warto też pomyśleć, co kiedyś modyfikowałeś w systemie, a teraz mogło zacząć sprawiać problemy, akurat przy aktualizacji . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gt8 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2011 Pisałem do supportu o przywrócenie na 1 dzień poprzedniej konfiguracji by system wystartował, prosiłem o więcej pamięci w trybie Repair - prawie jak z automatu cały czas kazali przeinstalować system i przywrócić dane z kopii zapasowej. Zaryzykowałem i zgodnie z poniższym linkiem http://directadmin.com/paths.html przeniosłem dane z backup'a na nowo zainstalowany system i DA. Zadziałało System właściwie nie był modyfikowany - tyle co aplikacje pod hosting i ich konfiguracja. W każdym razie strasznie zraziłem się do HE. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach