INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Witam tak jak poinformowaliśmy Pana w mailu na odpowiedź ze strony DIRECT ADMIN w tej sprawie - proszę nie zapominać , że my jesteśmy tylko polskim pośrednikiem sprzedającym licencje i wszelkie sprawy związane z tym kierujemy do supportu i to od nich zależy kiedy odpiszą nie mamy na to wpływu. Aż to 3 dni trwa nie chce mi się w to wierzyć , a dlaczego support DA pracuje w nocy (na naszą strefę czasową ) albo nie znasz pan angielskiego i piszesz kali jeść kali pić i do tej pory się zastanawiają coś pan tam nabazgrał. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KonradKraiński 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Witam, INTER-COM, nie rozumiem po co się awanturujesz skoro administracja napisała abyś poczekał to chyba należy poczekać? - troszkę cierpliwości zapewne nie jesteś jedynym klientem tej firmy, więc poczekaj cierpliwie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 (edytowany) Witam, INTER-COM, nie rozumiem po co się awanturujesz skoro administracja napisała abyś poczekał to chyba należy poczekać? - troszkę cierpliwości zapewne nie jesteś jedynym klientem tej firmy, więc poczekaj cierpliwie. Pozdrawiam Ty nie będziesz rozdawał rekompensat za wpadkę a zazwyczaj one są kosztowne, jeśli wiesz o co chodzi w biznesie hostingowym, ja w żadnym wypadku na żaden nieprofesjonalizm nie mogę sobie pozwolić biznes to biznes. Edytowano Sierpień 7, 2011 przez INTER-COM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Czujemy się odpowiedzialni i tak jak wyżej napisałem jeśli nie odpiszą oddamy pieniądze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KonradKraiński 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Nie mów mi na "Ty" bo nie pamiętam abym się zgadzał abyś tak mówił, troszkę kultury osobistej skoro jesteś "Biznesmenem". A to co komu daje czy plusy czy minusy to już wyłącznie moja sprawa. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 A to co komu daje czy plusy czy minusy to już wyłącznie moja sprawa. Proszę pana czy ja się kłócę z panem o reputacje typu + - nie interesuje mnie ona na tym forum. Jestem tu aby wystawić obiektywną opinie i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 (edytowany) INTER-COM, nie rozumiem po co się awanturujesz Mały OT. To TY pierwszy użyłeś do kontaktu formy prostej. Zgodnie z zasadami netykiety, na forach nie obowiązuje zasada tytułowania, chyba że takowe zostanie jednoznacznie określone przez respondenta. PS Wywala mi bład gdziekolwiek klikam w "-" Edytowano Sierpień 7, 2011 przez hdmagc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Mały OT.To TY pierwszy użyłeś do kontaktu formy prostej. Zgodnie z zasadami netykiety, na forach nie obowiązuje zasada tytułowania, chyba że takowe zostanie jednoznacznie określone przez respondenta. Znam netykietę. W nerwach można wszystko napisać serdecznie przepraszam użytkownika "KonradKraiński". Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 INTER-COM, mój wpis był wycelowany w @KonradKraiński, gdyż to ON swoją wypowiedzią narzucił formę prosta pisząc do ciebie i nie widzę powodu, abyś GO przepraszał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KonradKraiński 6 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 OK, nie ma sprawy nie miałem na myśli aby ta dyskusja poszła w takim kierunku, na celu miałem poinformować użytkownika INTER-COM że opóźnienie jest ze strony supportu DA, administrator freecast.pl, już się tą sprawą zajął i postaramy się aby sprawa była szybko rozwiązana. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Dobrze by było jak by jeszcze mail naprawili tylko z formularza działa a inaczej nie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mlodyy94 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 super dziękuje Freecast.pl pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 (edytowany) 1 post hmmm za co bo nikt nie wie ? Sztuczna opinia wiadomo po co czyż nie ( mlodyy94 taa w zasadzie mnie tu nie powinno być ) Edytowano Sierpień 7, 2011 przez INTER-COM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Nie mów mi na "Ty" bo nie pamiętam abym się zgadzał abyś tak mówił, troszkę kultury osobistej skoro jesteś "Biznesmenem". A to co komu daje czy plusy czy minusy to już wyłącznie moja sprawa. Pozdrawiam Nie za mlody na panowanie jestes? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Nie za mlody na panowanie jestes? A to jest jakaś sztywna reguła? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 (edytowany) Nie wiem jak Ty, ale nie wyobrazam sobie, zeby 40latek/latka, mowila do nastolatka Pan/i no chyba ze jest sprzedawca... A do tego, zeby zadac od kogos zeby na Pan mowil. Edytowano Sierpień 7, 2011 przez Matmaxalez (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Coś ci się tekst zdublował Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2011 Ano xD Pewnie temu ze wolny internet (z gminy darmowy hotspot ciagne) i kliknolem 2x na "Napisz" Poprawione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach