Dexieco 6 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2011 Chciałbym poznać opinie nt. SprintDataCenter.pl / . Czy wogóle takowe istnieją, zamierzam się tam przenieść z umową na 3 lata . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz N 46 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2012 Testowałem już jako klient nie indywidualny ;] Serwer dobrze się sprawował, pingi na dobrych poziomach. W serwerze nowe dyski WD. Dodatkowo ucieszył mnie fakt łącza- serwer był wpięty portem 1000mbps i też w świat takimi prędkościami wychodził ruch. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shikataganai 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2012 jako że temat już istnieje to nie zakładam nowego. chciałbym poznać opinie klientów sprintdatacenter.pl odnośnie serwerów dedykowanych zainteresował mnie punkt regulaminu opisujący "okno serwisowe" - czyli zarezerwowany czas na prace konserwacyjne, w soboty lub niedziele w godzinach 00:00-06:00 czy trafiliście na takie okienko, czy firma wcześniej powiadamiała Was o tym? jaki w ogóle jest poziom komunikacji z firmą - maile, telefony? ktoś odpisuje, odbiera? jak szybko reagują na ew. awarie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2012 (Regulamin to w ogóle mówi o 99,90% co na DC jest dosyć niskie ) Też jestem ciekaw jak to u nich wygląda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FireHost.pl&e-Cast.pl 11 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2012 Jak dotychczas nie stwierdziliśmy żadnych problemów. Coś więcej napiszę za kilka miesięcy;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MaTyyy 2 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2013 To może ja się wypowiem, jeśli chodzi o support to chyba mają najlepszy z jakiego korzystałem, nie wiedząc jak zainstalować debiana u nich(pierwszy raz miałem styczność z IPMI) w ciągu 15-30 min uzyskiwałem zadowalające mnie odpowiedzi. Co do tych okienek, to póki co nie miałem z nimi styczności. Maszyny są znakomite, wszystko chodzi świetnie. Nic dodać nic ująć POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
raxon 0 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2013 Najlepszy polski DC jaki do tej pory spotkałem, przygotowali ofertę mi indywidualną ofertę dopasowaną do moich potrzeb z czego jestem bardzo zadowolony, a co do supportu zawsze chętni pomóc a gdy potrzeba to i telefonicznie można wszystko uzgodnić, nawet po wygaśnięciu okresu wynajmu maszyny specjalnie dzwonią z pytaniem czy jest to nasze działanie czy brak wpłaty wynika z innych czynników zewnętrznych. A więc 100% polecam.! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2013 Również mogę potwierdzić, że jest to bardzo dobra firma. Rewelacyjny kontakt z handlowcem, dział techniczny również działa bardzo sprawnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach