Tripix 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2007 iGorr: Po prawie roku nadal jestem zadowolony - głównie ze względu na elastyczność firmy. Wszystko działa tak jak powinno. Helpdesk faktycznie czasem odpowiada nieco długo, ale to jedyne co można jemu zarzucić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
iGorr 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Wczoraj wziąłem na próbę. Wszystko pięknie wyglądało, przedelegowałem na próbę pierwszą domenę i chciałem poprzenosić skrzynki, a tu ZONK! Zadzwoniłem by się upewnić i niestety okazało się, że nie mogę mieć skrzynek o tym samym loginie dla różnych domen. Innymi słowy skrzynka sklep@aaa.pl, sklep@bbb.pl i sklep@ccc.pl prowadzić będą do jednej i tej samej skrzynki (sklep@login.civ.pl). Smutno się zrobiło. Moje przygody z firmami hostingowymi nie są zbyt duże, ale z takim rozwiązaniem spotkałem się poraz pierwszy. Z jednej strony dostajesz nieograniczoną ilość domen a z drugiej okrajają je czymś takim. Po co to jest? To ma jakiś wpływ na bezpieczeństwo? Redukuje obciążenia? Czy ktoś z Was wie czy da się to jakoś obejść? (oprócz wymyślania różnych loginów;) ) Czy takie rozwiązania są teraz czymś normalnym? Eh, a może ja tylko coś źle zrozumiałem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Widzisz to zależy kto czego potrzebuje. Jak powiedzmy jest sobie firma o nazwie xxx i ma domeny xxx.pl xxx.com.pl xxx.com itd. to z jej punktu widzenia jest to rozwiązanie idealne. Jednakże jak osoba X ma domeny xxx i yyy to już niestety jest to wadą progreso a nie jak poprzednio zaletą. U mnie też to między innymi spowodowało, że musiałem się przenieść. Mam kilka różnych domen, w tym firmowe i userzy z jednej domeny mogli korzystać z aliasów z mojej firmowej domeny co trochę było dziwne Kompromisem byłaby opcja switch pomiędzy takimi rozwiązaniami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WoofeR 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 U mnie też to między innymi spowodowało, że musiałem się przenieść. Jeśli się nie mylę, chyba była (albo była planowana) możliwość dopłaty do konta, która to umożliwiłaby korzystanie z domen w sposób jaki pokazał iGorr. iGorr - polecam usiąść spokojnie i strona po stronie przeczytać cały ten temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Baernash 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 nie mogę mieć skrzynek o tym samym loginie dla różnych domen. Innymi słowy skrzynka sklep@aaa.pl, sklep@bbb.pl i sklep@ccc.pl prowadzić będą do jednej i tej samej skrzynki (sklep@login.civ.pl). (...) Czy ktoś z Was wie czy da się to jakoś obejść? (oprócz wymyślania różnych loginów;) ) Pamiętam że ktoś zwrócił uwagę na ten problem również w nazwa.pl, nie przypominam sobie jednak aby go pomyslnie rozwiązano (chyba że nie jestem na bierząco). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alien 345 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Home.pl tez tak robi(l?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 pakowanie wszystkich maili pod wiele domen ma w teorii zabezpieczyc firme hostingowa przed "niecnymi praktykami uzytkownikow ktorzy chca na swoim wykupionym koncie prowadzic pseudo dzialalnosc gospodarcza sprzedajac np konta mailowe" tak w duzym skrocie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
iGorr 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 pakowanie wszystkich maili pod wiele domen ma w teorii zabezpieczyc firme hostingowa przed "niecnymi praktykami uzytkownikow ktorzy chca na swoim wykupionym koncie prowadzic pseudo dzialalnosc gospodarcza sprzedajac np konta mailowe" tak w duzym skrocie No tak, ale progreso daje możliwość posiadania nieograniczonej ilości: domen i klientów ftp wraz z ustawianiem katalogu, ustalenia limitu transferu dla każdej domeny. To moim zdaniem bardziej zachęca do resellingu niż ograniczenie z mailami... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 No tak, ale progreso daje możliwość posiadania nieograniczonej ilości: domen i klientów ftp wraz z ustawianiem katalogu, ustalenia limitu transferu dla każdej domeny. To moim zdaniem bardziej zachęca do resellingu niż ograniczenie z mailami... to co udostepnia progreso to "godziwe" warunki dla kolesia ktory ma kilka(nascie) serwisow i o wszystko dba sam (lub z mala pomoca osob z zewnatrz), jesli chcesz "interes rozkrecic na powaznie" wtedy pojawia sie problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Na np. blinku do jednej skrzynki mozna zdefiniowac dowolnie wiele mejli. IMO bardzo dobre rozwiązanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Na np. blinku do jednej skrzynki mozna zdefiniowac dowolnie wiele mejli. IMO bardzo dobre rozwiązanie. czy zanim wyslales ta wiadomosc przyczytales dokladnie o czym sie tu dyskutuje ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Tak Mam domeny xx.pl, xxx.com.pl, xx.com - adres np biuro@... mozna bez problemu obslugiwać z jendej skrzynki Przy domenach xx i yy można bez problemu zrobić oddzielnie skrzynki dla biuro@xx i biuro@yy . W kontekscie lekkiego offtopicu jaki sie tu zrobił moja uwaga jak najbardziej pasuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Na np. blinku do jednej skrzynki mozna zdefiniowac dowolnie wiele mejli. to trzeba bylo lepiej sprecyzowac, jak dla mnie to wypowiedz o aliasach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Nie, nie chodzi tu o aliasy. Każdy mejl jest w pełni funkcjonalny. Listy mozna wysyłać spod dowolnego adresu w ramach skrzynki itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Nie, nie chodzi tu o aliasy. Każdy mejl jest w pełni funkcjonalny. Listy mozna wysyłać spod dowolnego adresu w ramach skrzynki itd. ja cie rozumiem, ale czy ty rozumiesz mnie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
prat 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2007 Tak. Dopisałem to jeszcze, żeby ktoś nie zinterpretował tego jako zwykły alias. EOT Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
huh 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 Witam, Od jakiegos pół roku jestem klientem progreso.pl i musze przyznac ze sie .... zawiodlem Wspracie techniczne dziala tragicznie odpowiadaja zwykle po 3-4 dniach o ile nie po 8 jak to juz mialo miejsce. Pomoc techniczna moge jeszcze przebolec ale dzialanie serwerow i ich szybkosc tez nie zachwyca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 Witam,Od jakiegos pół roku jestem klientem progreso.pl i musze przyznac ze sie .... zawiodlem Wspracie techniczne dziala tragicznie odpowiadaja zwykle po 3-4 dniach o ile nie po 8 jak to juz mialo miejsce. Pomoc techniczna moge jeszcze przebolec ale dzialanie serwerow i ich szybkosc tez nie zachwyca. to na co czekasz, w iq masz fajna okazje w tej chwili na dobre i tanie konto (wiele osob nad tym teraz rozmysla - ciekawe ile juz przeszlo z przemyslen do czynow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 musze powiedzieć, że dzisiaj Progreso mnie tak wq***, że może nawet nie powinienem pisać U nich pocztę chyba ślimaki noszą bo trzeba czekać po 10-15 minut zanim coś dojdzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 musze powiedzieć, że dzisiaj Progreso mnie tak wq***, że może nawet nie powinienem pisać U nich pocztę chyba ślimaki noszą bo trzeba czekać po 10-15 minut zanim coś dojdzie. ciesz sie wczoraj wyslalem sam do siebie maila z formularza i dotarl po 4 godzinach :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 ciesz sie wczoraj wyslalem sam do siebie maila z formularza i dotarl po 4 godzinach :/ A przepraszam, ze tak glupio zapytam - zaglaszacie to wogole u nas w helpdesku czy generalnie uwazacie ze WHT = Helpdesk Progreso? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 A przepraszam, ze tak glupio zapytam - zaglaszacie to wogole u nas w helpdesku czy generalnie uwazacie ze WHT = Helpdesk Progreso? moze glupio odpowiem: "czterogodzinnego maila" nie zglosilem gdyz nie jest to sprawa (w tej chwili) zywotna zglosilem cos innego , pierwsza odpowiedz byla szybka (pytanie o wiecej szczegolow) na druga jak na razie sie nie doczekalem powiem od siebie - jak ja to widze: zglaszam tylko to co wydaje mi sie naprawde wazne, drobniejsze rzeczy "sa do przezycia" przy zalozeniu ze nie ulegna spietrzeniu i szlag mnie trafi definitywnie co konczy sie przeprowadzka kazdemu moga zdarzyc sie drobne potkniecia oby nie zbyt duzo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 A przepraszam, ze tak glupio zapytam - zaglaszacie to wogole u nas w helpdesku czy generalnie uwazacie ze WHT = Helpdesk Progreso? Niecodziennie człowiek ma okazję wiedzieć na 100% że już dawno do niego coś poszło, na ogól pocztę się po prostu odbiera bez wiedzy 'co i kiedy'. Gdzieś na początku tego wątku (miesiące temu) były takie same narzekania i zapewnienia, że lada chwila będzie ok. Nie zgłosiłem też bo jestem zawalony robotą i jedyne o czym myślę to 'shutdown -h now'. I po ostatnie: bo moje dni na tym hostingu są dokładnie policzone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 U nich pocztę chyba ślimaki noszą bo trzeba czekać po 10-15 minut zanim coś dojdzie. Nie widze zadnego maila, informacji na gg, zgloszenia - pisz! Masz pewnosc ze to wina po naszej stronie ? Nasze systemy monitorujace nie wychwycily zadnych problemow, a od paru tygodni dziala kolejny serwer pocztowy ktory rozlozyl ruch na tyle ze od tego czasu nie zanotowalismy opoznien w dostarczaniu maili dluzszych niz *max* 2 minuty. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gt8 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2007 Narzekacie Panowie. Data zamknięcia zgłoszenia 2007-06-18 / 16:24 Czas obsługi zgłoszenia 17 minut 53 sekundy I wcale nie byla blach ostka bo mi sie pochrzanily subdomeny. (ale to z mojej winy, bo mi sie bawic zachcialo) Nie zaobserwowalem by slimaki moje e-maile transporowaly, a mam portal muzyczny, gdzie glownym zrodlem kontaktu z zespolami jest wlasnie e-mail, dziala bez zarzutow od 1dnia testowego. A ze serwer zolw.. moze czasem go przytnie, czasem dluzej generuje (ping tez nadrobi), ale biala strone raz na 2 tygodnie widze, a nie jak na poprzednim hoscie raz na godzine. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach