patryk 451 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 No to po co piszesz na forum, skoro jedynymi osobami, które mogą wiedzieć co się dzieje są właśnie zajęci poprawianiem tego co się zepsuło (ew. wydzwanianiem na Piękną) admini Progreso? Nikt z pozostałych forumowiczów nie ma raczej szklanej kuli, a serwer przed padem nie wyświetlił raczej "wyszedłem na papierosa, zaraz wracam" userom . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Ale dajmy na to userzy serwerow innych niz p9 moga napisac czy ich chodza bez problemu. Downtime to juz 47 minut wiec to cos grubszego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Wiecie co sie dzieje? Cos p9 padlo :/ Wiedzialem.. Ja poprostu wiedzialem (!) ze jak zaczne Patrykowi udowadniac niepotrzebne koszta grid-servera, bo pady shared hostingu sa rzadkie, to NA PEWNO padnie ktoras z moich maszyn - i masz babo placek :-) Awaria jest juz usunieta, p9 smiga jak nalezy. A ja sie juz zamykam pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Tylko dlaczego to akurat musial byc p9 tyle ich macie, jak pech to pech. Dobrze, ze juz wszystko smiga A co konkretnie padlo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Tylko dlaczego to akurat musial byc p9 Bo najwiecej uzytkownikow (z tego co kojarze po loginach) z WHT ma na nim serwery - na p9 byly zakladane serwery w okolicach pazdziernika / listopada 2006. A prawa murffiego sa nieublagane :-) tyle ich macie, jak pech to pech. Dobrze, ze juz wszytsko smiga A co konkretnie padlo? Niestety dysk, w sposob taki ze wywalilo caly system (tez rzadko sie zdarza - najczesciej dysk komunikuje w logach ze sie popsul na dlugo wczesniej przed robieniem takich cyrkow z maszyna pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Zlosliwosc rzeczy martwych jest przeciez ogolnie dobrze znana. Przynajmniej prawdopodobienstwo kolejnego padu dysku zmalala w okolice 0 Sie mi vlepka z uptimem przez ten pad popsula Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 Sie mi vlepka z uptimem przez ten pad popsula Spokojnie, nadrobimy pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 22, 2007 ..p6 4ever (up) ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Piaseczno welcome to ... chcialoby sie rzec Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Homzik 1 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 no to teraz juz wiem, czemu w nocy cos padlo:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 tak przy okazji: progreso ma jakieś problemy z wysyłaniem faktur. Poprzednią FV w zeszłym roku dostałem po ponad miesiącu, dzisiaj dostałem FV z 25 lutego... nie ma co, ślimaki po biurze im to noszą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Majkel. 5 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 też zauwazyłem, że księgowość to nie jest ich najlepsza strona, ale to nie zmienia mi ogólnej oceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Majkel. 5 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Co do pomocy technicznej, mam jedno zastrzeżenie. Napis 24/7 w helpdesk powinni usunąć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saint 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Wszystko pieknie u nich smiga, ale komfort posiadania maila z tym samym loginem na dwoch domenach to juz zakrawa na reseller - ich zdaniem - co jest troche zenujace raczej. Pochwalic trzeba za sam panel, ktory raczej jest bardziej uzytecznym narzedziem niz w u zlodzieji traficu H.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 hmm, no ale co to zmienia, ze w koszty wrzucicie sobie miesiac pozniej niz wczeniej? (byc moze to ma dla kogos znaczenie) ma czy nie ma, to nie Progreso decydować kiedy kto ma co zaksięgować Na szczęście FV można druknąć z extranetu, nie mniej chodzi o fakt, że kolejne pól roku minęło, a ślimaki nadal noszą FV po progreso Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Co do pomocy technicznej, mam jedno zastrzeżenie. Napis 24/7 w helpdesk powinni usunąć No bez przesady. Tickety potrafia czasami przydlugawo wisiec ale ja tam wole infolinie a tam obsluga od reki czy to 12:00 w dzien czy 5:00 nad ranem Tylko zanim sie polapalem z tym 801 to zdarzyly mi przyjsc rachunki na 50zl, na stacjonarce Teraz poszedlem po rozum do glowy i dzwonie z voip za free Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Ta, Piaseczno. Jak dojdziemy do siebie napiszemy wiecej. Pewnie na blogu. Tym, ktorego jeszcze nie mamy, ale bardzo chcemy miec... Aha. Mozna dzwonic o 5:00, ale za dzwonienie w trakcie meczow ligi polskiej, angielskiej, ligi mistrzow, gal pride i ufc mozna sobie ze mnie zrobic wroga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Majkel. 5 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Co do pomocy technicznej, mam jedno zastrzeżenie. Napis 24/7 w helpdesk powinni usunąć ale co telefoniczny ? bo zakladajac ticket w extranecie 1 (slownie jeden raz) na 10 zdazylo mi sie czekac do popoludnia tego samego dnia ( pracuje w zasadzie tylko w nocy wiec ok polnocy zakladam tickety jak cos do nich mam) Ja sam korzystam z telefonu, ale nie zrozumiales tego co napisałem. Chodzi o to, ze ticketów nie odbieraja 24/7 nigdy.. a przynajmiej nigdy mi sie nie trafilo.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrostr 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Heh, widze tu obsługę, więc zapytam, bo maile nie działają Da się zarejestrować jakoś konto? od 18 próbuję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 Heh, widze tu obsługę, więc zapytam, bo maile nie działają Da się zarejestrować jakoś konto? od 18 próbuję Prosilbym o mesg na priva o co dokladnie chodzi. Co do maili - rzeczywiscie dzis nam troche naroslo zaleglosci bo cala ekipa technikow emigrowala na dwa dni do W-wy na operacje Piaseczno Wlasnie nadrabiamy zaleglosci.. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2007 zescie przypomnieli chlopakom o wiszacych ticketach bo przypadkiem juz mam na wszystkie odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 22, 2007 Przydalby sie taki blog firmy, gdzie bylyby info o zmianach, padach (tfu tfu) itd. Ja nie mowie zeby to byl artyzm, wystarczy na WordPressie postawic czy cos w tym stylu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saint 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2007 Uwazam jednak, ze komfort korzystania z tych samych loginow na kilku domenach nie jest warty upowania resellera to doby dowcip p. Wojtka ... nie sadzicie chyba, ze nagle ludzie zaczna sprdzedawac czy rozdawiac konta mailowe i beda uzywali 10x tyle transferu ... wydaje mi sie ze jednak powinliscie wziac to pod uwage przy rozbudowei extranetu. Jesli chodzi oreszte to pewnie administracja subdomenami itd. ogolnie wg. mojej subiektywnej opinii progreso jest znacznie lepsze niz zlodzieje trafficu ... konkretne rozwiazania i odpowiedzi, a nie jakies odsylanie od Annasza do Kajfasza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
artlon 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2007 Witam forumowiczów. Przeniosłem się do Progreso z nazwa.pl po zapoznaniu się z opiniami na tym forum. Jednak trochę jestem rozczarowany. Postanowiłem dokonać transferu domen do Progreso, na początku wszystko szło gładko, tzn. już następnego dnia rozpoczął się transfer domeny .pl, natomiast jeśli chodzi o domenę .com zostałem powiadomiony iż muszę dokonać przed transferem opłaty. Następnego dnia dostałem wiadomość z działu technicznego iż transfer został dokonany dla domeny .pl i pytanie czy podpiąć ją pod mój serwer i zmienić DNSy. Oczywiście odpisałem że tak oraz napisałem maila z załączonym potwierdzeniem przelewu za transfer domeny .com. Jednak od 3 dni cisza. Nic się nie wydarzyło w sprawie podpięcia i transferu. Postanowiłem zadzwonić do działu technicznego, gdzie powiedziano mi, że za pół godziny wszystko zostanie załatwione. Minęły 3 i cały czas nic. Mam nadzieję, że to tylko takie moje pierwsze koty za płoty z Progreso i że nie jest to standard jeśli chodzi o Helpdesk. Jeszcze jedno, nie chcę aby ktokolwiek myślał iż się użalam nad sobą Po prostu piszę jakie są moje pierwsze doświadczenia jeśli chodzi o Progreso. Jak sprawy potoczą się dalej dam znać. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2007 Jeszcze jedno, nie chcę aby ktokolwiek myślał iż się użalam nad sobą Po prostu piszę jakie są moje pierwsze doświadczenia jeśli chodzi o Progreso. pociesze cie ja czekalem 3 tygodnie na transfer domeny com do partnera progreso :/ wniosek jest prosty: hosting ok a domeny nalezy sobie "obsluzyc" we wlasnym zakresie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach