Martio 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Po wielu pozytywnych opiniach znajomych oraz przeczytanych na tym forum postanowiłem przestestować Progreso.pl. Założyłem sobie w sobotę konto. Chcę przenieść strony moich klientów od innych providerów do jednego dostawcy. Jednak mam ciągle problemy z Progreso.pl. W niedzielę nie mogłem wejść na konto, wczoraj nie mogłem. Dzisiaj sprawdzałem kilka razy i również nie. Rano nie działał serwer, popołudniu nie działał i teraz też nie działa. Strona WWW progreso.pl tez mi nie działa. Czy oni zawsze mają taką widoczność? Tzn. czy trzeba być szczęściażem, aby zobaczyć swoją stronę WWW on line? Coś nie pomyślnie wypada 14 dniowy okres próbny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Piotr ...zapomniałeś dodać "ograniczoną odpowiedzialność", jak w spółce.. bo Progreso własnie zalicza pad(y) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Piotr ...zapomniałeś dodać "ograniczoną odpowiedzialność", jak w spółce.. bo Progreso własnie zalicza pad(y) Nie zaliczamy padu Dziala Ci strona u nas ? Dziala. Dziala poczta i reszta uslug ? Dziala! Zaliczamy pad *wlasnej* strony, nie stron klientow, to my tutaj cierpimy, nie nasi klienci ;-) pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Homzik 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 wlasnie, a czemu padlo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr Mikołajski 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 W niedzielę nie mogłem wejść na konto, wczoraj nie mogłem. Dzisiaj sprawdzałem kilka razy i również nie. Rano nie działał serwer, popołudniu nie działał i teraz też nie działa. Strona WWW progreso.pl tez mi nie działa. Masz pecha, u mnie wszystko działało i działa normalnie. Wyjątkiem są dzisiejsze strony testowe na *.civ.pl, ale to nie są strony produkcyjne. Piotr ...zapomniałeś dodać "ograniczoną odpowiedzialność", jak w spółce.. bo Progreso własnie zalicza pad(y) Jak już Adam napisał, serwisy produkcyjne działają bez problemu, czyli IMHO ciężko mówić o klasycznym padzie. Zaliczamy pad *wlasnej* strony, nie stron klientow, to my tutaj cierpimy, nie nasi klienci ;-) No nie do końca: - nie mogę wleźć do exa, bo FF pamięta mi hasła na http://extranet.progreso.pl; - nie mogę testować stron na serwerze docelowym, bo nie działają domeny *.civ.pl, używane do testów; - nie mogę ładować plików na serwer przez FTP, bo jest skonfigurowany na *.civ.pl; Zatem z jednej strony ta awaria nie powoduje zakłóceń w pracy serwisów, z drugiej jednak utrudnia mi życie. Za innych się nie wypowiadam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Tak lekko OT: skoro krótki i w sumie "niepełny" pad Progreso wywołał taką sensację, to też jednak o czymś świadczy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Tak lekko OT: skoro krótki i w sumie "niepełny" pad Progreso wywołał taką sensację, to też jednak o czymś świadczy W koncu nie dziala nasza strona firmowa z ktorej potencjalnie korzystaja wszyscy nasi uzytkownicy. Gdyby padla jedna maszyna i nie dzialalo 5% stron nie byloby pewnie takiego oddzewu Jutro wszystko wroci do normy, nie utracilismy danych klientow, nie bylo przerwy dla wszystkich uslug wszystkich domen klientow. Nie ma paniki! Dobrej nocy zycze! pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Tak lekko OT: skoro krótki i w sumie "niepełny" pad Progreso wywołał taką sensację, to też jednak o czymś świadczy Owszem. To świadczy o tym, że ludzie nie mają czym innym się w życiu przejmować. Padło? Trudno! Każdy musi kiedyś zaliczyć jakiś downtime. Dajcie się tym 2 adminom w końcu wyspać, a nie każecie im PR odwalać 24/7. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shive 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Właśnie miałem na myśli fakt, że nawet jak pada tylko strona firmowa, to i tak jest to zdarzenie na tyle niezwykłe, że od razu znajduje się ktoś, kto z wypiekami na twarzy doniesie max. 5 minut po wystąpieniu awarii Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Właśnie miałem na myśli fakt, że nawet jak pada tylko strona firmowa, to i tak jest to zdarzenie na tyle niezwykłe, że od razu znajduje się ktoś, kto z wypiekami na twarzy doniesie max. 5 minut po wystąpieniu awarii Taka ludzka natura :-) Ale to chyba dobrze, dzieki temu wiadomo co sie dzieje w naszym swiatku pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EBEM 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 No dobra, dosyć, żadna awaria serwerów tylko "awaria" domen ... np. zagubiona faktura z NASKu lub coś innego .... bywa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WereWolf 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 na obronę progreso mogę napisać tylko tyle... (zresztą ktoś już to chyba pisał) dzisiaj strona progreso faktycznie nie działa, nie działają też strony z wirtualkami *.civ.pl... i tylko tyle, jeśli masz własną domenę (a poważne projekty są chyba tylko takie), to wszystko działa bez najmniejszych problemów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 dalej nie da sie dostac do panelka :/ (i to jest to nieutrudnianie zycia userom?!?). Gdyby nie o forum nie wiedziałbym, że działa domena z podwójnym s Poza tym jeden ticket mam otwarty: Czas od ostatniej akcji 5 dni 10 godzin Drugi: Czas od momentu zgłoszenia 1 dzien 13 godzin Jeszcze w zyciu tyle ticketów do hostingu nie wysłałem. W przypadku Progreso to kwestia "innych" ustawień serwera z którymi mam problemy. Nie ma co winic takiej konfiguracji - wiadomo jak jest, ale wlasnie dlatego musze się ciagle o cos pytac z czym nie mialem wczesniej do czynienia (np. zle chmody od razu robią e500 - nieprzyzwyczajony jestem ). Bo mam sytuacje gdzie wszystko idealnie mi smiga na każdym innym hostingu lacznie z easyISP a na progreso wlecze sie niemilosiernie. "Progreso lepsze od Home ?" - ten temat jest mocno przereklamowany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 dalej nie da sie dostac do panelka :/ (i to jest to nieutrudnianie zycia userom?!?). Gdyby nie o forum nie wiedziałbym, że działa domena z podwójnym s Wszystko wroci do normy w ciagu kilku najblizszych minut. Poza tym jeden ticket mam otwarty: Czas od ostatniej akcji 5 dni 10 godzin Drugi: Czas od momentu zgłoszenia 1 dzien 13 godzin Spokojnie, na rozwiazanie niektorych problemow nie wystarczy odpisac "tak / nie" tylko trzeba przeanalizowac problem, co moze czasem trwac. Obslugiwalismy juz tickety w ktorych czas od momentu zgloszenia wynosil rok i bynajmniej nie oznaczalo to ze dopiero po roku zalatwilismy sprawe ;-) Jeszcze w zyciu tyle ticketów do hostingu nie wysłałem. W przypadku Progreso to kwestia "innych" ustawień serwera z którymi mam problemy. A wlasnie ze u nas jest znacznie prosciej niz gdzie indziej - wrzucasz pliki przez FTP i wszystko dziala. Nie musisz dodatkowo ustawiac chmodow typu 777 i innych cudow. Nie ma co winic takiej konfiguracji - wiadomo jak jest, ale wlasnie dlatego musze się ciagle o cos pytac z czym nie mialem wczesniej do czynienia (np. zle chmody od razu robią e500 - nieprzyzwyczajony jestem ). Ale po co wogole ruszasz chmody ? Nie ruszaj. Wrzuc pliki i zostaw - bedzie dzialac dobrze bez grzebania pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 Wszystko wroci do normy w ciagu kilku najblizszych minut. i tak dostalem sie przez "progresso", raczej zwykly user ma gorzej bo o tym nie wie. Spokojnie, na rozwiazanie niektorych problemow nie wystarczy odpisac "tak / nie" tylko trzeba przeanalizowac problem, co moze czasem trwac. Obslugiwalismy juz tickety w ktorych czas od momentu zgloszenia wynosil rok i bynajmniej nie oznaczalo to ze dopiero po roku zalatwilismy sprawe ;-) niewatpie. zreszta w moim pierwszym przypadku zglosilem pewne nieprawidlowosci i w zasadzie dalej mnie ta sprawa nieinteresuje (zerowy transfer - zyc nie umierac). Drugi przypadek jest bardziej skomplikowany i sam nie wiem co jest grane (powolny dostep do strony). Ale po co wogole ruszasz chmody ? Nie ruszaj. Wrzuc pliki i zostaw - bedzie dzialac dobrze bez grzebania pozdr. jakby dzialalo po wrzuceniu to bym sie glupio nie pytal problem w tym, ze nie zadzialalo ale na szczescie dostalem cynk z supportu i sobie juz to chmoduje z poziomu shella (w razie problemow). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 jakby dzialalo po wrzuceniu to bym sie glupio nie pytal problem w tym, ze nie zadzialalo ale na szczescie dostalem cynk z supportu i sobie juz to chmoduje z poziomu shella (w razie problemow). Stawiam na jakis egzotyczny klient FTP ktory zmienia prawa na rownie egzotyczne przy wrzucaniu ? *Kazdy* skrypt / soft wrzucony FTPem bez wlaczonej opcji dot. zmiany praw bedzie dzialal bez dodatkowego chmodowania pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 dalej nie da sie dostac do panelka :/ (i to jest to nieutrudnianie zycia userom?!?). Gdyby nie o forum nie wiedziałbym, że działa domena z podwójnym s Poza tym jeden ticket mam otwarty: Czas od ostatniej akcji 5 dni 10 godzin Drugi: Czas od momentu zgłoszenia 1 dzien 13 godzin Jeszcze w zyciu tyle ticketów do hostingu nie wysłałem. W przypadku Progreso to kwestia "innych" ustawień serwera z którymi mam problemy. Nie ma co winic takiej konfiguracji - wiadomo jak jest, ale wlasnie dlatego musze się ciagle o cos pytac z czym nie mialem wczesniej do czynienia (np. zle chmody od razu robią e500 - nieprzyzwyczajony jestem ). Bo mam sytuacje gdzie wszystko idealnie mi smiga na każdym innym hostingu lacznie z easyISP a na progreso wlecze sie niemilosiernie. "Progreso lepsze od Home ?" - ten temat jest mocno przereklamowany Wiesz.. przereklamowany czy nie ? Odpowiedz sobie sam dostosowuja sie do twoich maili i ustawiaja tak jak ty chcesz czy nie ? w szanownym Home gdzi jestem rowniez klientem i chwale sobie JEST OK ! polecam ale tam nikt ci nic niezmieni pamietam dawno temu niemili moda_rewrite i napisalem do glownego admina czy planuja cos z tym zrobic - on odpisal ze moge to zrobic w php jak napisalem jak - temat sie zamknol cisza Home nie dostosuje sie do ciebie to Potezna Solidna firma nastawiona na Klientow typowo Biznesowych ... Progreso rowniez spora firma ze sporym zapleczem klientow - ale bardziej interesuja ja opinie uzytkownikow i wielu przypadkach jest w stanie dostosowac sie do Klienta - baa nawet poswiecic swoj czas... mam duzy sklep miedzy innymi w progreso i poprosilem kiedys zeby przyjzeli sie czy nie generuje nie potrzebnego ruchu jak przyspieszyc - dostalem pomocna dlon ciekawe porady - ty wiesz ile trzeba normalnie zaplacic za kogos kto przeanalizuje kawalek kodu - ja oczywiscie licze sie z tym ze Progreso zucilo okiem tylko na skrypt - ale to sam fakt ze staraja sie cos robic niesa sztywni - sprawia ze dlamnie jest to numer 1 firma w PL PS. do pseudo padu strony klientow wszystkie chodzily - wiec niemozna mowic otym ze serwer padl.... co do Ticketow tickety typu to tamta odpowiedzi blyskawiczne - pytania prozby bardziej skomplikowane wiadome dluzsza odpowiedz Admini musza przedyskutowac .... itp moje posty wygladaja jak by byly sponsorowane przez progreso albo bym im tylek lizal i tu podkreslam za konto place jak kazdy.... mam w innych firmach ktore chwale podobnie... ale za te pieniazki ktore daje na progreso jestem zachwycony obsluga tak wiele za tak niewiele i sie dziele z innymi.... napewno jak cos sie stanie - nie oszczedze im zlego slowa .... ale licze ze wszystko bedzie tylko lepsze jak dotychczas Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2006 Ta opcja z CHMODami, o której napisał Adam jest świetna, naprawdę umila korzystanie z konta.. szczególnie przy instalacji CMSów.. i Kris też ma rację Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tripix 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2006 zreszta w moim pierwszym przypadku zglosilem pewne nieprawidlowosci i w zasadzie dalej mnie ta sprawa nieinteresuje (zerowy transfer - zyc nie umierac). Też tak mam, mozesz korzystać z webalizer, bo on pokazuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2006 Też tak mam, mozesz korzystać z webalizer, bo on pokazuje. ale webalizer ani awstats (swoja droga rozne wskazania) NIE rozlicza mnie z przydzielonego transferu wiec orientacyjnie czemu nie? (swoja droga te statsy transferu to jakaś atrapa? ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2006 ale webalizer ani awstats (swoja droga rozne wskazania) NIE rozlicza mnie z przydzielonego transferu wiec orientacyjnie czemu nie? (swoja droga te statsy transferu to jakaś atrapa? ) Nie nie, mamy pewien problem z systemem. Ale nie martw sie - my rozliczamy konta uzytkownikow wedlug statystyk progstat. Jezeli masz tam 0MB, to my rowniez w Twoich statach mamy 0MB. Twoja korzysc Sam sie dziwie ze uzytkownicy szybko zglaszaja tego typu problemy pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2006 Nie nie, mamy pewien problem z systemem. Ale nie martw sie - my rozliczamy konta uzytkownikow wedlug statystyk progstat. Jezeli masz tam 0MB, to my rowniez w Twoich statach mamy 0MB. Twoja korzysc na wasze szczeście używam mikroskopijnych wartości mojego transferu Jestem ciekaw jak szybko usterka została by naprawiona jakbym zuzywał po kilkadziesiąt GD dziennie i kiedy bym dostał zaległa FV za dodatkowy transfer he he Sam sie dziwie ze uzytkownicy szybko zglaszaja tego typu problemy sa jeszcze uczciwi ludzie na tym świecie ps. progreso nie wysyła (tradycyjna poczta) FV po oplaceniu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2006 ps. progreso nie wysyła (tradycyjna poczta) FV po oplaceniu? Oczywiscie wysyla, z drukami wplat etc. W Twoim wypadku widze ze konto zostalo oplacone praktycznie odrazu po zamowieniu, wiec dokumenty nawet sie nie zdarzyly wydrukowac pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Litr 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2006 Ci z Was, ktorzy korzystaja z progreso.pl i maja na ich serwerach forum phpbb by przemo albo jakis "ciezki" cms to jesli mozecie to prosze podajcie ich adresy, chcialbym sprawdzic jak radzi sobie z nimi progreso. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noone 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2006 Pora wypróbować czy progreso jest rzeczywiście tyle warte. Chciałbym obsługę tego: http://www.orbeon.com/. Jest taka możliwość? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach