Aktywista 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2006 Hmmm, to ja mam pytanie z innej beczki - czy progreso.pl ma może Zend Optimizer'a? :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2006 bo moja szkoła postawiła na tym stronę (brrr!) ..a ja mam być "administratorem i grafikiem"... przynajmniej do czasu zatrudnienia informatyka z "prawdziwego zdarzenia" .. heh OT zdradz szkole :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2006 patrick ..jak zrobię lay, to się pochwalę dodane: patrick: http://www.gasp.gfo.pl/ jeszcze nie jest zatwierdzony ten lay, ale i tak jest pięć razy lepszy IMHO niż poprzedni...heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2006 Hmmm, to ja mam pytanie z innej beczki - czy progreso.pl ma może Zend Optimizer'a? :> Ma, ale lepsze miejsce na takie pytania jest tutaj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomekB 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2006 Ma, ale lepsze miejsce na takie pytania jest tutaj A ile czeka się na odpowiedź? Czy też może poprostu w weekend nie pracujecie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2006 TomekB ..support 24h, więc ostro uderzaj, nie bój żaby Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2006 A ile czeka się na odpowiedź? Czy też może poprostu w weekend nie pracujecie? Zalezy - na pytania dot. platnosci etc. odpowiadamy zwykle w normalnych godzinach pracy, czyli od 9 do 17. Obsadzenie techniczne jest non stop, w niedziele, swieta i nawet podczas waznych meczow. Sa kwestie, ktore wymagaja decyzji mojej lub Adama (znizki, rabaty, niestandardowe oprogramowanie) - wtedy odpowiedz moze potrwac dluzej. Na najbardziej newralgiczne i palace problemy staramy sie odpowiadac od razu. Czasem rozwiazanie problemu wymaga obserwacji (logow), zasymulowania czegos etc. - nie zagwarantujemy Ci czasu odpowiedzi 5 min na kazde pytanie To chyba jasne. Jezeli poprosisz w niedziele o zmiane danych do faktury, a dodatkowo np. chcesz, zeby byla wystawiona w jakims niestandardowym terminie, bo np. dopiero co rejestrujesz firme - zostawimy to ksiegowym na poniedzialek. Jak instalujesz nowy soft i nie chce dzialac - od tego mamy ludzi 24/7/365. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jamesbond 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Progreso.pl nie działa A ja nawet nie spisalem telefonu alarmowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_Matysik 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 infolinia: 0801 307 301 tel. 32 476 21 64 faks 32 476 22 01 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jamesbond 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Już działa Nawet nie zdążyłem zadzwonić ich poinformować. Jak zwykle Progreso dobrze wie co sie dzieje na ich serwerach i szybko reagują Duży PLUS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Już działa Problemy na wezle na Pieknej - cale DC bylo odciete od swiata ok 25 minut, z czego "reszta swiata" procz TPNETu zaczela dzialac po 10 min od poczatku awarii. W tej chwili wszystko juz dziala prawidlowo. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirok 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Problemy na wezle na Pieknej - cale DC bylo odciete od swiata ok 25 minut, z czego "reszta swiata" procz TPNETu zaczela dzialac po 10 min od poczatku awarii. W tej chwili wszystko juz dziala prawidlowo.pozdr. ehh i po co im te tony Akumulatorow, generatory, redundandne lacza skoro i tak potrafia pasc... zawsze jest gdzie ten jeden punkt, ktory bedzie ogniskiem zapalnym i nie moze byc zdublowany... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 ehh i po co im te tony Akumulatorow, generatory, redundandne lacza skoro i tak potrafia pasc... zawsze jest gdzie ten jeden punkt, ktory bedzie ogniskiem zapalnym i nie moze byc zdublowany... Po to zeby takie 20 minutowe awarie wystepowaly raz w roku, a nie raz na miesiac, czy tydzien ? ;-) pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Cóż, akurat dzisiejszy pad na Pięknej doskonale wpisuje się w tendencję spadkową GTSu w ostatnim czasie, no ale coż - przecież przerzucają się na SOHO i już niebawem każdy z nas będzie mógł mieć GTSowego ADSLa w swoim domostwie ;-)). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Cóż, akurat dzisiejszy pad na Pięknej doskonale wpisuje się w tendencję spadkową GTSu w ostatnim czasie, no ale coż - przecież przerzucają się na SOHO i już niebawem każdy z nas będzie mógł mieć GTSowego ADSLa w swoim domostwie ;-)). Nie sadze zeby chcieli konkurowac z neostrada jezeli chodzi o SOHO, wogole nie sadze zeby ich interesowal ten rejon.. Mysle ze oferta bedzie typowo dla biznesu pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Cóż, akurat dzisiejszy pad na Pięknej doskonale wpisuje się w tendencję spadkową GTSu w ostatnim czasie Czyli? Ja na przestrzeni 3-4 lat pamietam 2 awarie z ich winy po 10-20 min kazda... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Homzik 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 a atman nie pada rzadziej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 Nie mówie tutaj o samym datacenter - od paru miesięcy problemy z łączami i routingiem (szczególnie Wrocław, Częstochowa i te okolice), straty pakietów, kosmiczne trasy, kilkudziesięciominutowe pady, których ich "monitoring" nie zauważa to niestety częsty przypadek, a były takie czasy, że po 3 minutach od położenia sesji był telefon z NOC. Oczywiście w przypadku Częstochowy można wszystko zwalić na TKTelekom, ale to chyba nie o to chodzi - to nie Prosperita gdzie 1 mbps kosztuje 90 zł.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jamesbond 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2006 A czy manuale w Progreso zawierają polskie znaki ?? Chodzi mi o te manuale dostępne poleceniem "man" na koncie shellowym. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Ciekawe, czy CD Action mają stronkę na home.pl )) ale fajnie to wygląda z ich reklamą hehe: http://www.splintercell.pl/homerotfl.jpg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Ciekawe, czy CD Action mają stronkę na home.pl )) ale fajnie to wygląda z ich reklamą hehe:http://www.splintercell.pl/homerotfl.jpg cdaction.com.pl -> 217.153.166.253, kolokacja swojej maszyny w GTSie na Pieknej prawdopodobnie pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Litr 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 Więcej baz danych w pakietach hostingowych.W naszej ofercie serwerów wirtualnych zwiększyliśmy liczbę baz danych MySQL. Od teraz w każdym pakiecie Business Starter oferujemy 5 baz, w Business Serverze - 50 baz, a w Business Serverze PRO - 100 baz MySQL. Powyższa modyfikacja dostępna jest dla wszystkich naszych Klientów - zarówno nowych, jak i już korzystających z naszych usług. Szczegółowy opis serwerów WWW znajdą Państwo pod adresem http://home.pl/serwery - zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Wrescie Business Starter ma sens. Yeah Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość normanos Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 fuck side... a dopiero co sie zaladowalem w progreso :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
n_nja 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 fuck side... a dopiero co sie zaladowalem w progreso :/ chyba nie wiesz co piszesz (mowisz)... ciesz sie... bo ja juz sie nie moge doczekac, kiedy mi sie home skonczy ( koniec wrzesnia ) i bede mogl kupic konto w progreso... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr Mikołajski 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2006 powiedzcie mi jak z tym extranetem rzeczywiscie jest... w jakim stopniu muli (nie da sie z niego korzystac?)? Pytasz o konto biznes? Da się korzystać bez problemu i nie muli, przynajmniej nie w moim pojmowaniu mulenia A co do Progreso... klientem jestem od paru lat i nie narzekam. Co więcej - polecam na własną odpowiedzialność i jak do tej pory nikt mi za polecanki nie chce obić gęby, zatem musi być OK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach